ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Παραμένει ως έχει η Bundesliga

Ο φίλαθλος κόσμος της Γερμανίας έχει συνηθίσει επί 44 χρόνια να γεμίζει τα γήπεδα της Bundesliga παρακολουθώντας τις αναμετρήσεις της Μπάγερν, της Ντόρτμουντ, της Σάλκε και των άλλων ομάδων.

Παραμένει ως έχει η Bundesliga

Ο φίλαθλος κόσμος της Γερμανίας έχει συνηθίσει επί 44 χρόνια να γεμίζει τα γήπεδα της
Bundesliga παρακολουθώντας τις αναμετρήσεις της Μπάγερν, της Ντόρτμουντ, της Σάλκε και των άλλων ομάδων. Η
Deutsche Telekom AG, ο μεγαλύτερος χορηγός του πρωταθλήματος, είχε υπογράψει συμβόλαιο με την γερμανική λίγκα (
DFL) την περσινή χρονιά, το οποίο της έδινε το δικαίωμα να προβεί σε μετονομασία του πρωταθλήματος, ώστε να υπάρχει μέσα και κάτι που να θυμίζει την γνωστή εταιρία τηλεφωνίας.

Η απόφαση έπρεπε να παρθεί μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου, ωστόσο η Deutsche Telekom αποφάσισε να μην προχωρήσει σε μία μετονομασία σε T-Liga ή T-Com-Liga ή κάτι παρεμφερές, αφού το κοινό έχει συνδεθεί με το όνομα Bundesliga και αυτή η αλλαγή ίσως είχε αρνητικό αντίκτυπο.

Εξάλλου, ο γερμανικός κολοσσός επιδιώκει να εξοικονομήσει περίπου πέντε δισεκατομμύρια ευρώ μέχρι το 2010 και μία ενδεχόμενη μετονομασία θα της κόστιζε δεκαπέντε εκατομμύρια ευρώ ετησίως.

Η συνεργασία των δύο πλευρών παραμένει ως έχει. Η Deutsche Telekom θα έχει το λογότυπό της (ένα ροζ “T”) στα μανίκια των φανελών των παικτών, καθώς και στους ηλεκτρονικούς πίνακες που κρατούν οι τέταρτοι διαιτητές. Μία συμφωνία που κοστίζει ούτε λίγο ούτε πολύ δέκα εκατομμύρια ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

24MEDIA NETWORK