Σχεδιασμένη εδώ και καιρό η καμπάνια #weareallmonkeys

Οσο και αν ακούγεται περίεργο η καμπάνια του weareallmonkeys που σάρωσε στο διαδίκτυο σε όλο τον κόσμο μετά την κίνηση του Ντάνι Αλβες να φάει την μπανάνα που του πέταξαν στο παιχνίδι της Μπαρτσελόνα με τη Βιγιαρεάλ ήταν σχεδιασμένη εδώ και καιρό.

Σχεδιασμένη εδώ και καιρό η καμπάνια #weareallmonkeys

Προσοχή: Δεν εννούμε ότι το περιστατικό με το δεξιό μπακ της Μπαρτσελόνα ήταν στημένο, κάθε άλλο. Απλώς ο Νεϊμάρ, ο Αλβες και άλλοι παίκτες έχοντας πραγματικά εξοργιστεί με τα συνεχή φαινόμενα ρατσισμού στα ισπανικά γήπεδα είχαν αποφασίσει να δράσουν με την πρώτη ευκαιρία.

Στην προσπάθεια αυτή πρωταγωνίστησε κυρίως ο Νεϊμάρ ο οποίος πριν ενεργήσει συμβουλεύτηκε επαγγελματίες του marketing αλλά και του πατέρα του. Διοργανωτής θεωρείται ο Γκούγκα Κέτζερ, διάννοια του μάρκετινγκ στη Βραζιλία: " Ψάχναμε εδώ και καιρό μία χειρονομία που δεν χρειάζεται μετάφραση. Η χειρονομία αυτή ήταν η καλύτερη δυνατή. Η κεντρική ιδέα ήταν να τρώει ο Νεϊμάρ μία μπανάνα αλλά η όλη ιστορία με τον Αλβες μας πρόλαβε".

Από τη στιγμή πάντως που η περίφημη, πλέον, φωτογραφία του Νεϊμάρ ανέβηκε στο twitter έγινε χαμός. Η δύναμη των social media αποδείχθηκε στην πράξη καθώς με απίστευτη ταχύτητα το μήνυμα κατά του ρατσισμού μεταδόθηκε σ' όλον τον κόσμο και βρήκε χιλιάδες μιμητές. Από την πρόεδρο της Βραζιλίας Ντίλμα Ρούσεφ μέχρι τους παίκτες του Παναθηναϊκού, τον Μπρούνο Τσιρίλο αλλά και τους επικεφαλής του Contra.gr και παρουσιαστές της εκπομπής SuperBALL.

To θέμα μεταδόθηκε επίσης σε ειδική εκπομπή της βραζιλιάνικης κρατικής τηλεόρασης ενώ στην αγορά κυκλοφόρησαν και μπλουζάκια με το hashtag weareallmonkeys.

Διαβάστε ακόμη:

Η μπανάνα και η μπανανία

Μήπως υπερβάλουμε με τον ρατσισμό;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ