Τα αστρονομικά κέρδη της Λίβερπουλ από το YouTube

Αν αύριο η Λίβερπουλ έφευγε από την Premier League και άφηνε στη θέση της την 'αναπτυξιακή ομάδα Λίβερπουλ' και πάλι θα έβγαζε κέρδη χωρίς καν να εμφανιστεί στο γήπεδο. Από το YouTube.

O Μο Σάλαχ μαζί με τον Τζόρνταν Χέντερσον πανηγυρίζουν γκολ κόντρα στην Τότεναμ.
O Μο Σάλαχ μαζί με τον Τζόρνταν Χέντερσον πανηγυρίζουν γκολ κόντρα στην Τότεναμ. COPYRIGHT 2019 THE ASSOCIATED PRESS. ALL RIGHTS RESERVED

Τις προάλλες αναλύαμε το πώς ο Κριστιάνο Ρονάλντο μπορεί να παίζει ποδόσφαιρο για να κάνει το κέφι του, καθώς τα κέρδη που βγάζει από το Instagram, πριν καν βγει στο γήπεδο, είναι αστρονομικά. Κάτι παρόμοιο φαίνεται πως ισχύει και με την ομάδα της Λίβερπουλ και το κανάλι της στο YouTube.

Η πλατφόρμα του YouTube σήμερα, διαθέτει ένα σταθερό αριθμό μοναδικών μηνιαίων χρηστών, που ανέρχεται ποσοτικά στα δυο δισεκατομμύρια άτομα. Σύμφωνα με έρευνα της Brandwatch, ένα από τα πιο δημοφιλή θέματα αναζήτησης στο YouTube είναι το ποδόσφαιρο. Η αύξηση της επισκεψιμότητας των ποδοσφαιρικών καναλιών που κερδίζουν τουλάχιστον 100.000 δολάρια από την διαφήμιση στα video τους, αγγίζει πια το 40%. Σε αυτά τα κανάλια, πρωτοστατεί ο επίσημος λογαριασμός της Liverpool FC.

Σύμφωνα λοιπόν με στοιχεία της Liverpool Echo σε συνεργασία με την εφαρμογή Sellfy το επίσημο κανάλι της Λίβερπουλ έχει εκτιμώμενα μηνιαία κέρδη από το συνδυασμό πωλήσεων merchandise και clicks σε περιεχόμενο Adsense, που ανέρχονται στα 650.000 δολάρια, δηλαδή περίπου 7,8 εκατομμύρια ετησίως. Στη λίστα με τα πιο 20 πιο επικερδή YouTube pages του αθλητισμού, η Λίβερπουλ βρίσκεται στην τρίτη θέση, με το Sky Sports Football (1,060,192) και το κανάλι F2Freestylers (716,157) μαζί με τα κανάλια της FIFA (503,870) και της Μπαρτσελόνα (415,552) να συμπληρώνουν την κορυφαία πεντάδα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ