Το καλύτερο διαφημιστικό σποτ στο ποδόσφαιρο έγινε για ένα λογότυπο ομοσπονδίας

Δεν είναι το Lord of The Rings ούτε το Game of Thrones. Κι όμως, η ποδοσφαιρική ομοσπονδία της Ισλανδίας έκανε μια τέτοιου τύπου παραγωγή για να παρουσιάσει το νέο έμβλημά της!

Παίκτες της Ισλανδίας πανηγυρίζουν γκολ του Ράγκναν Σίγκουρντσον στην αναμέτρηση με την Τουρκία για τη φάση των προκριματικών ομίλων του Euro 2020 στο 'Λαουγκαρνταλσβολούρ', Ρέικιαβικ | Τρίτη 11 Ιουνίου 2019
Παίκτες της Ισλανδίας πανηγυρίζουν γκολ του Ράγκναν Σίγκουρντσον στην αναμέτρηση με την Τουρκία για τη φάση των προκριματικών ομίλων του Euro 2020 στο 'Λαουγκαρνταλσβολούρ', Ρέικιαβικ | Τρίτη 11 Ιουνίου 2019 AP PHOTO/BRYNJAR GUNNARSSON

Το βίντεο στον χώρο του ποδοσφαίρου και των social media έχει εξελιχθεί σε αναπόσπαστο στοιχείο. Όλοι οι κορυφαίοι σύλλογοι στηρίζονται σε τέτοιες παραγωγές, ευελπιστώντας σε μεγαλύτερη διείσδυση στο κοινό. Υπάρχουν, βέβαια, και κάποιοι άλλοι φορείς που το κάνουν απλά επειδή έτσι το σκέφτονται. Και δεν το κάνουν διεκπεραιωτικά, αλλά το κάνουν σωστά. Εντυπωσιακά.

Η ποδοσφαιρική ομοσπονδία της Ισλανδίας θεώρησε πως ήρθε η ώρα να αλλάξει το λογότυπό της. Κάθε φορέας που θα έκανε κάτι τέτοιο, απλά θα άλλαζε λογότυπο. Όχι και η συγκεκριμένη χώρα, όμως.

Για να διαφημίσει αυτήν την κίνηση, η KSI ετοίμασε ένα εντυπωσιακό βίντεο που θυμίζει περισσότερο ντοκιμαντέρ, παρά προωθητική ενέργεια. Σε αυτό το αγγλόφωνο video, που στο twitter πλησιάζει το 1.000.000 views, εξηγούνται τα στοιχεία που συνθέτουν το νέο έμβλημα. Ταύρος, αετός, δράκος και γίγαντας έχουν προσφέρει την έμπνευση και η συγχώνευση αυτών σχηματίζουν το (αφαιρετικό) σχέδιο. Την παράσταση, όμως, κλέβει ξεκάθαρα το βίντεο και όχι το έμβλημα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ