X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Το 'τζεϊμσμποντικό' σποτ της Σίτι που βαθμολογήθηκε με 000

Η κινηματογραφική απόπειρα των ποδοσφαιριστών της Μάντσεστερ Σίτι δεν έτυχε της ανταπόκρισης που επεδίωκαν οι εμπνευστές της ιδέας.

Η αντίδραση του Σέρχιο Αγουέρο είναι αυτή που είχαν οι περισσότεροι που είδαν το teaser του διαφημιστικού της Σίτι για τη Nissan AP PHOTO/RUI VIEIRA

Κάθε εμπορική συμφωνία κλαμπ-χορηγού εμπεριέχει ορισμένες παραμέτρους. Θέλει φερ' ειπείν τους ποδοσφαιριστές αυτού να προμοτάρουν τα εκάστοτε προϊόντα. Πόσο μάλλον μια σύμβαση που δεν είναι χθεσινή, έχει αντέξει στο χρόνο συμπληρώνοντας μια 'γεμάτη' 5ετία και ανανεώθηκε μόλις το περασμένο καλοκαίρι έναντι πολλών εκατομμυρίων. Κατά πόσο βέβαια η Nissan θα βγει ωφελημένη από τη διαφήμιση της Μάντσεστερ Σίτι για την κυκλοφορία του νέου Juke είναι αμφιλεγόμενο, δεδομένων των αρνητικών αντιδράσεων που προξένησε η κυκλοφορία του teaser από το διαφημιστικό δείγμα με πρωταγωνιστές τον Κάιλ Γουόκερ, τον Κέβιν Ντε Μπράινε και τον Ιλκάι Γιουντογκάν.

Η διανομή έγινε πριν από το γύρισμα. Ο Άγγλος αμυντικός πήρε το ρόλο του κεντρικού ήρωα. Του ειδικού πράκτορα Γουόκερ, του οποίου η ερμηνεία με το λευκό κοστούμι και μαύρο καπέλο περισσότερο παρέπεμπε (στον ελληνοποιημένα υπέροχο από τον Θανάση Βέγγο) ΘΟΥ-ΒΟΥ (που απέτυχε επί τούτου σε κάθε αποστολή του) και όχι τόσο με τον ατσαλάκωτο Τζέιμς Μποντ, στον οποίο στόχευε το αρχικό σενάριο.

Ο Βέλγος μεσοεπιθετικός έλαβε το χρίσμα του άμεσου συνεργάτη του. Με την κωδική ονομασία 'Double 0'. Δίχως το '7' της φανέλας του πλέον δημοφιλούς κινηματογραφικού κατασκόπου, με συνέπεια να μετατρέπεται σε καρικατούρα του ΜΑΠ31 της επιχειρήσεως 'Γης Μαδιάμ', όταν μαζί με τον 'προϊστάμενό' του βάδιζαν με στιλ μπροστά από τις ψεύτικες φλόγες!

Ο Γερμανός χαφ, τέλος, ενσάρκωσε τον 'κακό' της ιστορίας. Έναν villain χαρακτήρα, του οποίου η σκοτεινότητα ήταν πολύ προβλέψιμο πως θ' αποτυπωθεί με το μαύρο ένδυμα και του ανάλογου ύφους γυαλιά και καπέλο. Σε κοντράστ με την υποτιθέμενη λευκή γάτα που χάιδευε στα πόδια του. Όπως έκανε αντίστοιχα ο 'Dr Claw', το αντίπαλον δέος του... Αστυνόμου Σαΐνη. Το ενυδρείο με τους καρχαρίες έκανε ακόμη πιο σουρεάλ το σκηνικό που ολοκληρώνεται με την -πιο κλισέ πεθαίνεις- ατάκα "δεν θα με πιάσετε ποτέ ζωντανό, χαμένοι".

Από τη στιγμή που η χολιγουντιανή έμπνευση κατέληξε να θυμίζει -στην καλύτερη περίπτωση- μια κακογυρισμένη παρωδία υπερωικών ταινιών ήταν αναπόφευκτη η κατακραυγή κάτω από την ανάρτηση.

Οι οπαδοί της Σίτι ζητούσαν επιτακτικά την άμεση διαγραφή του video.

Την ίδια στιγμή που οι φανς αντιπάλων ομάδων γελούσαν με το κωμικό αποτέλεσμα.

Δεν γνωρίζουμε αν ο Πεπ Γκουαρδιόλα, ως πρεσβευστής της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, είχε εγκρίνει το αποτέλεσμα ή όχι.

Τα ποδοσφαιρικά βραβεία του 2019 και του 21ου αιώνα

24MEDIA NETWORK