Αλλαγές σε δοκιμαστικά και ελαστικά

Τα τελευταία χρόνια, τα grand prix Formula 1 φθίνουν ως προς το θέαμα από τη στιγμή που απουσιάζουν τα προσπεράσματα και οι μεταβλητές που φέρνουν τον ανθρώπινο παράγοντα στο επίκεντρο.

Αλλαγές σε δοκιμαστικά και ελαστικά

Τα τελευταία χρόνια, τα grand prix Formula 1 φθίνουν ως προς το θέαμα από τη στιγμή που απουσιάζουν τα προσπεράσματα και οι μεταβλητές που φέρνουν τον ανθρώπινο παράγοντα στο επίκεντρο. Η Παγκόσμια Ομοσπονδία, προκειμένου να ενθαρρύνει το φιλοθεάμον κοινό ώστε να παρακολουθεί "μάχη" στα δοκιμαστικά αλλά και τους πιλότους με το να εξαλείψει τις όποιες αμφιβολίες προέρχονται από τη χρήση μόνο ενός σετ ελαστικών στον αγώνα, προβαίνει σε αλλαγές.

Τη Δευτέρα, οι κύριοι μέτοχοι των δέκα ομάδων του grid, συναντήθηκαν στο Λονδίνο και συζήτησαν δύο σημαντικές αλλαγές, οι οποίες αναμένεται και τυπικά να πάρουν το "πράσινο φως" αρχής γεγομένης από την επόμενη περίοδο, το 2006.

Πρώτο θέμα της ατζέντας ήταν τα δοκιμαστικά και η κατάργηση του ενός χρονομετρημένου γύρου για τον κάθε πιλότο. Κύριο μειονέκτημα του παραπάνω κανονισμού ήταν η περιορισμένη δράση στη πίστα. Πλέον, οι πιλότοι, θα μπαίνουν στη πίστα μέσω αναμετρήσεων νοκ άουτ που θα διαρκούν δύο 15λεπτα. Έπειτα, θα μένουν οι μισοί (πρώτοι δέκα). Εκείνοι, εν συνεχεία, θα έχουν 20 λεπτά στη διάθεσή τους προκειμένου να παλέψουν για μία θέση από την πρώτη ως τη δέκατη.

Εξάλλου, θύελλα συζητήσεων ξεσήκωσε η χρήση μόνο τεσσάρων ελαστικών ανά μονοθέσιο κατά τη διάρκεια ενός grand prix. Μετά από ένα έτος, το συγκεκριμένο μέτρο θα μπει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας, αν και –σε αντίθεση με τα δοκιμαστικά– η συμφωνία δεν ήταν καθολική και προέκυψαν ορισμένες διαφωνίες.

Οι προαναφερθείσες προτάσεις θα κοινοποιηθούν στο Συμβούλιο της FIA, το οποίο θα συγκληθεί την ερχόμενη Τετάρτη, στη Ρώμη. Σύμφωνα με τον διεθνή Τύπο, η επικύρωση των αλλαγών είναι αμιγώς τυπικό θέμα, ενώ μένει να δούμε τι μέλλει γενέσθαι με το... σπάσιμο της πίσω αεροτομής.

24MEDIA NETWORK