Χιλιάδες gamers πιστεύουν ότι το FIFA 19 είναι 'στημένο'. Έχουν αποδείξεις

Κάθε φορά που χάνεις ευκαιρίες, το παιχνίδι μπορεί και να είναι 'στημένο΄ ώστε να μη βάλεις γκολ. Να μια θεωρία που αποκτά ολοένα και περισσότερους υποστηρικτές.

Χιλιάδες gamers πιστεύουν ότι το FIFA 19 είναι 'στημένο'. Έχουν αποδείξεις

Σου έχει τύχει ναι προσπαθείς να σκοράρεις στο FIFA χειριζόμενος μια αντικειμενικά ομάδα και να μη μπορείς; Να χάνεις αμέτρητες ευκαιρίες και να μην έχεις ένα σοβαρό παίκτη, πχ τον Navrogenidis, για να βάλεις ένα γκολ της προκοπής. Και στο τέλος όχι μόνο να μην μπορείς να σκοράρεις, αλλά να δέχεσαι και γκολ από κάποια φαινομενικά υποδεέστερη ομάδα! Αυτή η ύβρις των sports gamers, αυτή η κατάσταση του "δεν μπορώ με τίποτα να περάσω την (χ) ομάδα" έχει κάνει αρκετούς να κάνουν παράξενες σκέψεις, ότι μπορεί και το πιαχνίδι να είναι 'στημένο'.

Φυσικά και ο υποφαινόμενος έχει πετάξει χειριστήριο στο πάτωμα ύστερα από παιχνίδι που δεν πήγε τίποτα καλά, ύστερα από παιχνίδι όπου η Παρι Σεν Ζερμέν όπου και χειριζόμουν, κατάφερε να χάσει από τη Ρέν με 3-0 και ενώ είχα χάσει περίπου 45 ευκαιρίες.

Υπάρχει όμως μια σεβαστή ομάδα μερικών χιλιάδων παικτών του FIFA 19, που πιστεύουν σοβαρά ότι το παιχνίδι είναι 'στημένο', πως πολλοί αγώνες λειτουργούν βάσει σεναρίου που έχουν δημιουργήσει οι developers του παιχνιδιού, το οποίου παρακάμπτει την ικανότητα κάθε παίκτη. Συγκεκριμένα, στη σχετική ερώτηση που έγινε στο Twitter από τον χρήστη @FUT_economist, σε κοινό που ανέρχεται περίπου σε 94.000 followers, το 73% - σε σύνολο 24.000 ψήφων- απάντησε θετικά, ενώ το υπόλοιπο 27% απάντησε 'οχι' και 'δεν είμαι σίγουρος'.

Κάπου εδώ θα με ρωτήσεις - δικαιολογημένα- πώς γίνεται ένα video game να είναι 'σικέ' και οι παίκτες του να διαμαρτύρονται για χειραγώγηση αποτελεσμάτων. Οι περισσότεροι σχολιαστές της παραπάνω ερώτησης αναφέρουν παραδείγματα όπου η αντίπαλη ομάδα αποκτά ξαφνικά momentum σε συγκεκριμένη - κρίσιμη χρονική στιγμή ή παραδείγματα όπου μέσω της αύξησης του επιπέδου δυσκολίας, η τεχνητή νοημοσύνη του παιχνιδιού γίνεται ένας ανυπέρβλητος αντίπαλος. Ας δούμε τα παραπάνω ενδεχόμενα σε ένα παράδειγμα επικής χασογκολίασης:

Πάντως, μια αντίστοιχη ερώτηση για το αν υπάρχει 'σενάριο' και 'στημένα παιχνίδια' στο FIFA, έχει γίνει στον Σαμ Ριβερα, παραγωγό του παιχνιδιού, λίγο πριν το λανσάρισμα του FIFA 18.

"Όχι, δεν έχουμε κανένα λόγο να φτιάξουμε τέτοιου είδους σενάρια. Δουλειά μας είναι να κατανοούμε το ποδόσφαιρο και κάθε λεπτομέρεια που συμβαίνει σε έναν αγώνα, να την αποτυπώνουμε μέσα στο παιχνίδι. Αφήστε με να σας δώσω ένα παράδειγμα.

Ας υποθέσουμε ότι ένας χειριστής προσπαθεί κάθε φορά να σουτάρει με τον Ρονάλντο, στα δεξιά της αντίπαλης εστίας. Αυτό δεν μπορεί να γίνεται πάντα εύκολα, για διάφορους λόγους. Μπορεί να δέχεται πιέση, μπορεί η μπάλα να μην του στρωθεί στο καλό του πόδι, μπορεί να μην του στρωθεί καθόλου καλά η μπάλα, μπορεί να υπάρξουν χίλιοι λόγοι για να μην είναι εύστοχο ένα φαινομενικά εύκολο σούτ." είπε ο Ριβέρα στο Dream Team.

'Σικέ' τo FIFA ή μαζεύτηκαν πολλοί χασογκόληδες;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ