Εγραψε ιστορία

Εχει βαλθεί να τρελάνει κόσμο φέτος ο εκπληκτικός Γάλλος Sebastian Loeb. Ο οδηγός της Citroen κατάφερε να γίνει ο πρώτος άνθρωπος στην ιστορία, εκτός Σκανδιναβίας, που κερδίζει το Ράλι Σουηδίας, δηλαδή μετά από 53 χρόνια. Ο Loeb μετά το νέο του θρίαμβο κατάφερε να κατακτήσει για δεύτερη φορά φέτος τους δέκα βαθμούς της νίκης σε ισάριθμους αγώνες, αφού πριν από δυο εβδομάδες είχε προηγηθεί η νίκη του στο Ράλι του Monte Carlo

Εγραψε ιστορία
Εχει βαλθεί να τρελάνει κόσμο φέτος ο εκπληκτικός Γάλλος Sebastian Loeb. Ο 30χρονος οδηγός της Citroen κατάφερε να γίνει ο πρώτος άνθρωπος στην ιστορία, εκτός Σκανδιναβίας που κερδίζει το Ράλι Σουηδίας, δηλαδή μετά από 53 χρόνια. Ο Loeb μετά το νέο του θρίαμβο κατάφερε να κατακτήσει για δεύτερη φορά φέτος τους δέκα βαθμούς της νίκης σε ισάριθμους αγώνες, αφού πριν από δυο εβδομάδες είχε προηγηθεί η νίκη του στο Ράλι του Monte Carlo.

Αυτή ήταν η έκτη νίκη στην καριέρα του Loeb και συνάμα η πρώτη εκτός ασφάλτου, κάτι που μεγιστοποιεί την επιτυχία του. Ο δυο φορές στο παρελθόν παγκόσμιος πρωταθλητής Marcus Gronholm τερμάτισε 2ος, 46,4 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή. Ο κάτοχος του θρόνου του WRC Peter Solberg τελείωσε τον αγώνα στην 3η θέση, με τον Φιλανδό Janne Tuohino να καταφέρνει στην τελευταία μέρα του αγώνα να πάρει την 4η θέση από τον Carlos Sainz, που τελικά τελείωσε 5ος.

Στην 6η θέση κατάφερε να τερματίσει ο αδερφός του Peter Solberg ο Henning, μια θέση μπροστά από τον Εσθονό Markko Martin, που είδε τον αγώνα του να καταστρέφεται το Σάββατο μετά από μια πρόσκρουση σε βράχο που του έκανε σοβαρή ζημιά στο αυτοκίνητο και του κόστισε πολύ χρόνο. Την βαθμολογούμενη οκτάδα έκλεισε ο Daniel Carlson, που δεν ανήκει σε κάποια εκ των εργοστασιακών ομάδων, με Peugeot αφήνοντας εκτός βαθμών τον Mikko Hirvonen της Subaru.

Πάντως στην τελευταία μέρα του Ράλι Σουηδίας δεν είδαμε την μεγάλη μάχη που περιμέναμε μεταξύ των δυο πρωτοπόρων, μιας και ο Gronholm είδε τις ελπίδες του για την πρωτιά να ψαλιδίζονται μετά από ένα τετακέ που είχε στην πρώτη ειδική διαδρομή της ημέρας. Ο αγώνας που ακολουθεί είναι αυτός του Μεξικό, με τον Loeb να πηγαίνει στην χώρα της σιέστα με ένα προβάδισμα επτά βαθμών από τον Gronholm. Η ομάδα της Citroen από την πλευρά της έχει και αυτή πάρει κεφάλι στην βαθμολογία των κατασκευαστών, νιώθοντας ωστόσο καυτή την ανάσα της Ford.

Να αναφέρουμε ακόμα πως ο Sebastian Loeb είναι μόλις ο τρίτος οδηγός στην ιστορία του WRC(73-04) που καταφέρνει να κερδίσει διαδοχικά το Monte Carlo και το Ράλι Σουηδίας. Δεν χρειάζεται ασφαλώς να πούμε πως ο Γάλλος ήταν ενθουσιασμένος μετά την επιτυχία του: "Αισθάνομαι πολύ όμορφα. Ηταν πολύ σημαντικό για εμένα να αποδείξω πως μπορώ να κερδίσω αγώνες και μακριά από την άσφαλτο. Το οδηγικό στυλ που χρειάζεται στην Σουηδία πλησιάζει περισσότερο αυτό που χρειάζεται στο χώμα, και εγώ στο παρελθόν κέρδιζα μόνο στην άσφαλτο".


Το αφεντικό του Loeb, ο Guy Frequelin, ήταν επίσης εκστασιασμένος από την επιτυχία του οδηγού του: "Είμαι πολύ περήφανος για τον Sebastian. Οδήγησε ακριβώς έτσι όπως έπρεπε. Πίεσε λίγο στην αρχή του αγώνα, λίγο πριν από τη μέση και στη συνέχεια απλά ήλεγχε το προβάδισμα του, το ίδιο που έκανε και στο Monte Carlo. Πρόκειται για ένα εξαιρετικό ξεκίνημα στο πρωτάθλημα για αυτόν".


Πάντως δεν πρέπει να ξεχνάμε πως για να καταφέρει ο Loeb να κερδίσει το Ράλι χρειάστηκε και μια δόση τύχης, μιας και ο μεγάλος του αντίπαλος, ο Markko Martin, που φάνταζε ως φαβόρί στην αρχή της δεύτερης μέρας είχε μια απευθείας συνομιλία με ένα... βράχο, βλέποντας τον αγώνα του να καταστρέφεται.

O Εσθόνός δεν θα μπορούσε παρά να είναι απογοητευμένος: "Είναι πολύ δυσάρεστο για εμένα το ότι δεν κέρδισα εδώ. Η Ford με προμήθευσε με ένα εξαιρετικό αυτοκόνητο και επιπλέον έκανε ακόμα καλύτερη δουλειά καταφέρνοντας να με κρατήσει στο Ράλι. Διαθέτουμε την ταχύτητα και την συνέπεια, τώρα χρειαζόμαστε τους τερματισμούς".


Οι 10 πρώτοι της τελικής κατάταξης:

1. Σεμπάστιαν Λεμπ (Γαλλία) Citroen 3:26:17.7
2. Μάρκους Γκρόνχολμ (Φινλανδία) Peugeot +46.4
3. Πέτερ Σόλμπεργκ (Νορβηγία) Subaru +1:21.5
4. Γιάνε Τουοχίνο (Φινλανδία) Ford +1:42.1
5. Κάρλος Σάινθ (Ισπανία) Citroen +2:17.0
6. Χένινγκ Σόλμπεργκ (Νορβηγία) Peugeot +4:17.6
7. Μάρκο Μάρτιν (Εσθονία) Ford +5:38.3
8. Ντάνιελ Κάρλσον (Σουηδία) Peugeot +5:50.4
9. Μίκο Χιρβονεν (Φινλανδία) Subaru +9:18.2
10. Αντρέας Ερικσον (Σουηδία) Ford +12:37.4

Γενική κατάταξη οδηγών(2 αγώνες)

Λεμπ 20
Γκρόνχολμ 13
Μάρτιν 10
Σόλμπεργκ 8
Ντουβάλ 6

Γενική κατάταξη κατασκευαστών(2 αγώνες)

Citroen 24
Ford 22
Peugeot 17
Subaru 10
Mitsubishi 3







































24MEDIA NETWORK