Επικυρώθηκαν οι αλλαγές

Το Παγκόσμιο Συμβούλιο του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού συνεδρίασε την Τετάρτη στη Ρώμη και οι αλλαγές που αφορούσαν στη χρήση των ελαστικών και στο σύστημα των κατατακτήριων δοκιμών, επικυρώθηκαν.

Επικυρώθηκαν οι αλλαγές

Το Παγκόσμιο Συμβούλιο του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού συνεδρίασε την Τετάρτη στη Ρώμη και οι αλλαγές που αφορούσαν στη χρήση των ελαστικών και στο σύστημα των κατατακτήριων δοκιμών, επικυρώθηκαν. Αναλυτικά...

Ελαστικά
Κάθε οδηγός δύναται να χρησιμοποιήσει επτά σετ ελαστικών για στεγνό οδόστρωμα σε κάθε grand prix. Η γόμα πρέπει να είναι ίδια τόσο στα δοκιμαστικά, όσο και στον αγώνα, στον οποίο επιτρέπεται ανά πάσα στιγμή η αλλαγή.

Δοκιμαστικά

Τα μονοθέσια μπαίνουν στη πίστα και μετά το πέρας 15 λεπτών, οι πέντε πιο αργοί οδηγοί σταματούν να εμπλέκονται και ανάλογα με τον χρόνο τους σχηματίζουν τις θέσεις 16-20 του grid. Οι χρόνοι των πρώτων 15 μηδενίζονται και εν συνεχεία έχουν ακόμη ένα τέταρτο της ώρας να πετύχουν έναν χρόνο μέσα στους πρώτους δέκα. Η τελευταία πεντάδα αποσύρεται και όπως αναφέραμε και προηγουμένως, καταλαμβάνει τις θέσεις 11-15.

Οι χρόνοι των πρώτων δέκα μηδενίζονται και πάλι, προκειμένου μέσα σε 20 λεπτά να καταβάλλουν κάθε προσπάθεια που μπορεί να τους δώσει την pole position ή οποιαδήποτε άλλη θέση από την δεύτερη μέχρι τη δέκατη.

Μετά το πέρας των δοκιμαστικών και μέχρι την εκκίνηση, τα μονοθέσια παραμένουν σε καθεστώς "parc ferme".

** Όταν ένα πιλότος τίθεται νοκ άουτ σε οποιαδήποτε φάση των δοκιμαστικών, τότε έχει το δικαίωμα να γεμίσει το ρεζερβουάρ με όσα καύσιμα θέλει εν όψει του αγώνα.

** Αν εν τέλει το πρωτάθλημα του 2006 γίνει με έντεκα ή δώδεκα ομάδες, τότε μετά την πρώτη περίοδο των δοκιμαστικών αποχωρούν τα έξι αργότερα μονοθέσια και το ίδιο γίνεται και μετά τη δεύτερη περίοδο.

Με το βλέμμα στο 2008...

Περαιτέρω αλλαγές στους κανονισμούς όμως αποφασίστηκαν για το 2008. Η περίφημη... διχοτομημένη πίσω αεροτομή θα επιστρατευτεί ώστε να μειωθεί η ανάγκη κάθετης δύναμης και να αυξηθεί το ενδεχόμενο προσπερασμάτων, ενώ οι τροχοί θα μεγαλώσουν και τα ελαστικά θα γίνουν λεία, όπως στο παρελθόν. Μάλιστα, αυτά θα τα προμηθεύει μόνο ένας κατασκευαστής. Σε περίπτωση που το 80% των μελών της τεχνικής επιτροπής της Formula 1 συμφωνήσει πριν τον Δεκέμβρη του 2005, τότε οι προαναφερθείσες αλλαγές επισπεύδονται για το 2007.

24MEDIA NETWORK