GP Preview: Οι τεχνικές απαιτήσεις του Interlagos
Το Βραζιλιάνικο γκραν πρι διεξάγεται στο σιρκουί του Interlagos που κατασκευάστηκε το 1973. Ο κύκνειος αγώνας του 2006, περιλαμβάνει 71 γύρους, έκαστος των 4.309 μέτρων. Ως αποτέλεσμα, η συνολική απόσταση που καλούνται να καλύψουν οι πιλότοι, πλησιάζει τα 306 χιλιόμετρα. Διαθέτει 13 στροφές, εννέα αριστερές και τέσσερις δεξιές. Τον ταχύτερο γύρο έχει σημειώσει το 2004 ο Juan Pablo Montoya που έφυγε νικητής τα δύο προηγούμενα χρόνια.

Το Βραζιλιάνικο γκραν πρι διεξάγεται στο σιρκουί του Interlagos που κατασκευάστηκε το 1973. Ο κύκνειος αγώνας του 2006, περιλαμβάνει 71 γύρους, έκαστος των 4.309 μέτρων. Ως αποτέλεσμα, η συνολική απόσταση που καλούνται να καλύψουν οι πιλότοι, πλησιάζει τα 306 χιλιόμετρα. Διαθέτει 13 στροφές, εννέα αριστερές και τέσσερις δεξιές. Τον ταχύτερο γύρο έχει σημειώσει το 2004 ο Juan Pablo Montoya που έφυγε νικητής τα δύο προηγούμενα χρόνια.
Σε αυτό το σιρκουί παίζει σημαντικό ρόλο η φυσική κατάσταση των οδηγών αφού η θερμοκρασίες και η υγρασία κυμαίνονται σε υψηλά επίπεδα ενώ συχνά ο αγώνας διεξάγεται υπό βροχή.
Η μορφή του σιρκουί αναγκάζει τους μηχανικούς να πονοκεφαλιάζονται στην αναζήτηση του ιδανικού στησίματος. Και το ερώτημα είναι, μικρή κλίση στις πτέρυγες για υψηλή ταχύτητα στο γρήγορο κομμάτι ή αρκετή κλίση άρα και κάθετη δύναμη, για το αργό κομμάτι; Φυσικά απαιτείται συμβιβασμός ανάμεσα στα δυο.
Στο Ιντερλάγκος, τα μονοθέσια σπάνια ξεπερνούν τα 300 χλμ/ω άρα δεν υπάρχει μεγάλη φθορά στα φρένα όπως στη Monza. Χρησιμοποιούνται λοιπόν, λεπτοί δίσκοι αλλά με μεσαίου μεγέθους αεραγωγούς λόγω των συνήθως υψηλών θερμοκρασιών. Σε ότι αφορά στη στρατηγική, η λογική υποδεικνύει δύο ανεφοδιασμούς άρα τα ρεζερβουάρ θα είναι γεμάτα κατά το ήμισυ στην εκκίνηση. Το οδόστρωμα έχει αναταράξεις αλλά δεν φθείρει πολύ τα ελαστικά. Λογικά, μία μαλακή γόμα θα κάνει τη δουλειά…