GP Spa: Raikkonen τη νίκη, Alonso την ουσία

GP Spa: Raikkonen τη νίκη, Alonso την ουσία

Την έκτη νίκη του στο εφετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα κατέκτησε ο Kimi Raikkonen στο Grand Prix του Spa. Ο Φιλανδός πιλότος της Mclaren είδε για ακόμα μια φορά την καρό σημαία να τον υποδέχεται ως νικητή, ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν του επιτρέπει να χαμογελάσει όσο θα περίμενε κάποιος. Ο λόγος είναι η έξοδος του Juan Pablo Montoya, τέσσερις γύρους πριν την ολοκλήρωση του αγώνα και ενώ βρισκόταν στη δεύτερη θέση, πίσω από τον ομόσταυλο του.

Η συγκεκριμένη εξέλιξη επέτρεψε στον Fernando Alonso να βρεθεί δεύτερος, παίρνοντας έτσι οκτώ βαθμούς, δυο λιγότερους από τον νικητή και να διατηρηθεί στους 25 βαθμούς από τον Raikkonen, τρεις αγώνες πριν από την ολοκλήρωση του παγκόσμιου πρωταθλήματος. Η υπόθεση τίτλος δείχνει να δυσκολεύει για τον θριαμβευτή του βελγικού αγώνα, καθώς η δεδομένη σταθερότητα του Alonso, πολύ δύσκολα θα του επιτρέψει να "μαζέψει" την διαφορά στους εναπομείναντες τρεις αγώνες.

Τα αποτελέσματα

1. K. Raikkonen (McLaren) 1:30:01.295
2. F. Alonso (Renault) + 28.394
3. J. Button (BAR) + 32.077
4. M. Webber (Williams) + 1:09.100
5. R. Barrichello (Ferrari) + 1:18.100
6. J. Villeneuve (Sauber) + 1:27.400
7. R. Schumacher (Toyota) + 1:27.500
8. T. Monteiro (Jordan) + 1 γύρος
9. C. Klien (Red Bull) + 1 γύρος
10. F. Massa (Sauber)+ 1 γύρος
11. N. Karthikeyan (Jordan) + 1 γύρος
12. C. Albers (Minardi) + 2 γύροι
13. R. Doornbos (Minardi) + 3 γύροι











Εγκατέλειψαν
14. J.P. Montoya (McLaren) + 4 γύροι
15. A. Pizzonia (Williams) + 5 γύροι
16. J. Trulli (Toyota) + 9 γύροι
17. D. Coulthard (Red Bull) + 26 γύροι
18. M. Schumacher (Ferrari) + 31 γύροι
19. T. Sato (BAR) + 31 γύροι
20. G. Fisichella (Renault) + 34 γύροι






Οδηγοί

1. F. Alonso (Renault) 111
2. K. Raikkonen (McLaren) 86
3. M. Schumacher (Ferrari) 55
4. J.P. Montoya (McLaren) 50
5. J. Trulli (Toyota) 43
6. G. Fisichella (Renault) 41
7. R. Schumacher (Toyota) 37
8. R. Barrichello (Ferrari) 35
9. J. Button (BAR) 30
10. M. Webber (Williams) 29








Κατασκευαστές

1. Renault 152
2. McLaren 146
3. Ferrari 90
4. Toyota 80
5. Williams 59
6. BAR 31
7. Red Bull 27
8. Sauber 17
9. Jordan 12
10. Minardi 7








Στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι, ο αγώνας επεφύλασσε πολλές εκπλήξεις, κρατώντας έτσι αμείωτο το ενδιαφέρον όσων το παρακολούθησαν. Στην εκκίνηση, οι οδηγοί έφυγαν χωρίς προβλήματα, καθώς επέδειξαν τεράστια προσοχή και απέφυγαν τις όποιες επαφές μεταξύ τους. Οι Juan Pablo Montoya και Kimmi Raikkonen διατήρησαν τις δυο πρώτες θέσεις, με τον Trulli να πιέζει τον Φιλανδό, ο οποίος με την "ολύμπια" ηρεμία του διατηρήθηκε στη δεύτερη θέση. Πιο εντυπωσιακός όλων, ο Giancarlo Fisichella, ο οποίος πολύ γρήγορα εκμεταλλεύτηκε την μεγάλη τελική του ταχύτητα για να "σκαρφαλώσει" από τη 14η θέση στην 9η.

Ο Ιταλός πιλότος έμοιαζε να έχει το πόδι του... καρφωμένο στο πάτωμα, πιέζοντας τη Renault του, στην προσπάθεια να μπει στις βαθμολογούμενες θέσεις. Κάπου εκεί έγινε το κακό, καθώς μια λάθος είσοδος του στη στροφή "eau rouge", τον έριξε στις προστατευτικές μπαριέρες και οριστικά εκτός αγώνα. Τα θραύσματα από την έξοδο του, έφεραν τον αλητάρχη στην πίστα και τις ομάδες να καλούν τους πιλότους τους στα pit για αλλαγές ελαστικών. Ευνοημένος από την όλη κατάσταση ήταν ο Ralf Schumacher, ο οποίος βρέθηκε στην δεύτερη θέση, προσπερνώντας έτσι τον Kimi Raikkonen.

Ο Γερμανός πιλότος της Toyota πίεσε τον πρωτοπόρο Montoya, ωστόσο, μια εσφαλμένη απόφαση της ιαπωνικής ομάδας να του αλλάξει τα ενδιάμεσα ελαστικά με στεγνά, τον οδήγησε στην έξοδο και την άνοδο του Raikkonen στη δεύτερη θέση. Ο Φιλανδός πιλότος πίεσε την Mclaren του, μειώνοντας τη διαφορά του από τον ομόσταυλο του στα 2 δευτερόλεπτα (από τα 8,5 που ήταν αρχικά) μέσα σε 4 γύρους. Η είσοδος των δυο στα pit έφερε τον Raikkonen στην πρώτη θέση, μόλις 11 γύρους από το φινάλε. Όλα έμοιαζαν πως η βρετανογερμανική ομάδα βάδιζε ολοταχώς για το 1-2, όταν ο Montoya σε μια προσπάθεια του να κρατήσει πίσω του τον Pizzonia της BMW τέσσερις γύρους πριν από την ολοκλήρωση του αγώνα, ακούμπησε με τον Βραζιλιάνο πιλότο και οδηγήθηκαν μαζί εκτός μάχης. Η αλήθεια είναι πως ο Pizzonia, με ελαστικά για στεγνό, ήταν κατά πολύ ταχύτερος και περίμενε τον Κολομβιανό να του ανοίξει ώστε απλά να "πετάξει" τον γύρο που είχε δεχτεί. Εκείνος όμως δεν το έκανε και έτσι είχαμε την διπλή εγκατάλειψη.

Ο Alonso βρέθηκε δεύτερος και ακόμα πιο κοντά στην κατάκτηση του τίλου, με τον Jason Button της BAR να ανεβαίνει στο πόντιουμ ως τρίτος. Ανάμεικτα τα συναισθήματα για την Ferrari, καθώς ο Michael Schumacher αποχώρησε στον 13ο γύρο μετά από επαφή του με τον Sato της BAR, αντίθετα με τον Rubens Barrichello, ο οποίος ενώ εκκίνησε από την 13η θέση κατέληξε πέμπτος. Στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών η κατάσταση παρέμεινε ίδια και απαράλλαχτη, καθώς η Renault διατηρήθηκε πρώτη, με έξι πλέον βαθμούς διαφορά από τη δεύτερη Mclaren ενώ η Ferrari παρέμεινε τρίτη, αυξάνοντας την διαφορά της από την Toyota στους 10 βαθμούς.

*** Επόμενο ραντεβού για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 σε 14 μέρες στην Βραζιλία.

24MEDIA NETWORK