X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Η αδιανόητη γκάφα της Ferrari δεν έγινε με τον Φέτελ...

Το πιστεύετε ή όχι, ο Κίμι Ράικονεν έβγαλε όλο τον αγώνα στην Ουγγαρία, 70 γύρους, χωρίς υγρά. Κατόρθωμα η τρίτη θέση που έφερε για τη Ferrari.

Κάθε πιλότος της Formula 1 ζυγίζεται 3 με 4 κιλά λιγότερα μετά το τέλος κάθε αγώνα έχοντας χάσει μέχρι και 2000 θερμίδες. Κιλά που αφορούν, ως επί το πλείστον, τα υγρά του σώματός του, με αποτέλεσμα να προκαλείται αφυδάτωση του οργανισμού του σε ποσοστό 5% για βάρος 75 κιλών.

Όλο αυτό έχει ως συνέπεια να επηρεάζεται η απόδοσή του. Πώς; Μειώνεται η μυϊκή λειτουργία στα άκρα, ανεβαίνει η θερμοκρασία του σώματος, δεν αιματώνεται καλά ο εγκέφαλος κλπ.

Για ν' αποφεύγονται τέτοιες παρενέργειες και ο κάθε οδηγός να τρέχει απόλυτα συγκεντρωμένος, υπάρχει η πρόσληψη υγρών από ένα ειδικό δοχείο που επιτρέπει να καλύπτονται ως ένα βαθμό απώλειες μέσω του ιδρώτα.

Τι συμβαίνει όταν οι αρμόδιοι ξεχνούν να συνδέσουν την αντλία με το κράνος; Ρωτήστε τον Κίμι Ράικονεν που δεν ήθελε να το πιστέψει. Ο διάλογος μέσα από το team radio ήταν χαρακτηριστικός:

Αυτή ήταν μεγαλύτερη γκάφα κι από την καθυστερημένη αλλαγή ελαστικών του Φέτελ που δεν του επέτρεψε να περάσει πριν από τον 65ο γύρο τον Μπότας.

24MEDIA NETWORK