Η Mercedes αποδόμησε το κάθισμα των Χάμιλτον και Μπότας

Η Mercedes παρουσίασε τον τρόπο που φτιάχνονται τα καθίσματα των οδηγών των μονοθέσιων. Αναλύθηκαν τα πάντα: από τα υλικά του καλουπιού έως τη δυνατότητα μεταφοράς των 'πιλότων', χωρίς να κουνηθούν, σε περίπτωση ατυχήματος.

H Mercedes παρουσίασε τον τρόπο που φτιάχνονται τα καθίσματα των μονοθέσιων, ώστε να προστατεύεται στο 100% ο οδηγός.
H Mercedes παρουσίασε τον τρόπο που φτιάχνονται τα καθίσματα των μονοθέσιων, ώστε να προστατεύεται στο 100% ο οδηγός. MERCEDES-AMG PETRONAS FORMULA ONE TEAM (YOUTUBE)

H Formula 1 έχει τη δική της λογική, με τα videos που δημιουργεί και διαθέτει στο κοινό που ενδιαφέρεται να δει όσα συμβαίνουν σε αυτόν τον μαγικό κόσμο. Είναι τέτοια που δεν επιτρέπει την προβολή, στα μέσα που δεν έχουν τα δικαιώματα προβολής του προϊόντος. Θα μου πεις, δικαίωμα της. Θα προσθέσω τιμή και δόξα στην κάθε επιχείρηση που έχει το δικό της τρόπο να χρησιμοποιεί τα social networks. Πάμε λοιπόν, στην επόμενη επιχείρηση που είναι η Mercedes-AMG Petronas Formula One Team και προσφέρει 'ανοιχτά' videos, με πληροφορίες που ενδιαφέρουν.

Για την ακρίβεια, δέχεται αιτήματα από τους φαν και φτιάχνει σχετικά videos. Το τελευταίο παρουσιάζει το κάθισμα των οδηγών της πιο επιτυχημένης ομάδας των τελευταίων χρόνων, με εκπρόσωπο της να εξηγεί βήμα βήμα τη διαδικασία δημιουργίας, ώστε να προστατεύεται στο 100% ο οδηγός. Η παρουσίαση αυτή έρχεται λίγες μέρες, αφότου ο Σαρλ Λεκλέρ παραπονέθηκε για ενοχλήσεις στη μέση και ζήτησε από τη Ferrari να τσεκάρει -μεταξύ άλλων- και το κάθισμα του.

"Το κάθισμα είναι από ανθρακόνημα και έχει τη δομή κερήθρας. Δεν το κάνει απλά πιο ελαφρύ, αλλά απίστευτα άκαμπτο, που είναι σημαντικό, γιατί κρατά τον οδηγό σταθερό μέσα στο αυτοκίνητο. Το πρώτο πράγμα που κάνουμε, όταν φτιάχνουμε το κάθισμα είναι να πάρουμε ένα μεγάλο bucket που ταιριάζει στη 'δύναμη' του σασί. Το φέρνουμε στα ίσια με τo σάκο που 'χει μέσα μικρά ξερά φασόλια που τα αναμειγνύουμε με τη ρητίνη. Μετά βάζουμε τον οδηγό να καθίσει αναπαυτικά, για δέκα λεπτά -έως ότου εξαφανιστούν τα φασόλια με τη ρητίνη.

Μετά βγάζουμε τον οδηγό, βγάζουμε τα φασόλια και έχουμε το τέλειο αποτύπωμα. Έπειτα το σκανάρουμε και παίρνουμε αυτό που αποκαλούμε ως μοτίβο. Κάνουμε το καλούπι και από αυτό φτιάχνουμε το τελικό δομικό στοιχείο -που είναι το κάθισμα που βλέπετε σήμερα. Από οδηγό σε οδηγό το κάθισμα διαφέρει. Κανένα δεν είναι ίδιο. Επίσης, μπορεί να διαφέρει και για τον ίδιο τον οδηγό, μέσα στη χρονιά -αν βάλει κιλά, είτε στους ώμους γιατί έχει κάνει τη σχετική δουλειά ή αν έχει χάσει κιλά από τη μέση. Η θέση δεν είναι fixed στο αυτοκίνητο, με κανέναν τρόπο. Μόλις βάλουμε το κάθισμα μέσα στο αυτοκίνητο, κάθεται ο οδηγός, βάζει τη ζώνη του και το κάθισμα μένει σταθερό έως ότου αποχωρήσει ο οδηγός -δεν κουνιέται ούτε στο ελάχιστο.

Όλα αυτά συμβαίνουν, ώστε σε περίπτωση ατυχήματος, μόλις φτάσουν οι γιατροί στο αυτοκίνητο, να βγάζουν τη ζώνη και να χρησιμοποιούν τα straps για να στερεώσουν τον οδηγό στο κάθισμα -ώστε να μην είναι 'δεμένος' πια με το αυτοκίνητο. Mπορεί να τοποθετηθεί στο σημείο το φορείο, για να 'ασφαλίσει' το κεφάλι και να προστατεύσει τον αυχένα από όποια 'ζημιά'. Μετά οι γιατροί μπορούν να σηκώσουν το κάθισμα, να το βγάλουν από το αυτοκίνητο και να μεταφέρουν με ασφάλεια τον οδηγό -προστατεύοντας την σπονδυλική στήλη".

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ