Η… προφητική διαφήμιση του Πιστόριους
Η υπόθεση ανθρωποκτονίας που ερευνά η αστυνομία για τον Όσκαρ Πιστόριους οδήγησε τους ανθρώπους που διαχειρίζονται την ιστοσελίδα του Νοτιοαφρικανού να κατεβάσουν μία αμφιλεγόμενη διαφήμιση της Nike, που αφορά... σφαίρες.
Το σλόγκαν της διαφήμισης αναφέρει χαρακτηριστικά “είμαι η σφαίρα στη θαλάμη” και από το πρωί της Πέμπτης (14/02) δεν υφίσταται στην ιστοσελίδα του.
Ο “κολοσσός” των αθλητικών ειδών, δια μέσω της εκπροσώπου Τύπου στη Νότια Αφρική, Σερούσκα Ναϊντού, αρνήθηκε να σχολιάσει για το θέμα της χορηγίας και της συνεργασίας που θα έχει από εδώ και πέρα η εταιρία με τον αθλητή.
“Προς το παρόν, πρόκειται για ένα ζήτημα που βρίσκεται υπό έρευνα. Δεν μιλάμε για τη χορηγία. Υπάρχει ένα ζήτημα πολύ μεγαλύτερο”, εξήγησε χαρακτηριστικά, ενώ για την διαφημιστική καμπάνια που υπήρχε στην ιστοσελίδα του παραολυμπιονίκη, επεσήμανε: “Είναι η ιστοσελίδα του Όσκαρ, δεν ανήκει στην Nike”.