ΣΠΟΡ

Η συζήτηση με τον Πάνο Σεϊτανίδη

Ο Πάνος Σεϊτανίδης συνομίλησε για περισσότερο από δύο ώρες με τους αναγνώστες του Contra.gr το βράδυ της Δευτέρας για το Grand Prix της Βαρκελώνης, τον νικητή Lewis Hamilton και ό,τι άλλο αφορά την Formula 1 και την εφετινή συναρπαστική μάχη του τίτλου. Διαβάστε αναλυτικά τη συζήτηση.

Η συζήτηση με τον Πάνο Σεϊτανίδη

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ:

21:22

Καλησπέρα και καλή εβδομάδα! Το Grand Prix Ισπανίας αποτελεί παρελθόν, όμως η συζήτησή μας για αυτό, τώρα ξεκινάει!

21:24

Η Mercedes κυριάρχησε ξανά, ο Hamilton πήρε την τέταρτη συνεχόμενη νίκη του και μαζί και την πρωτοπορία στη βαθμολογία! Περιμένω τις εντυπώσεις σας αλλά και σκέψεις για τη συνέχεια της σεζόν! Πατάμε γκάζι σε 2-3 λεπτά!

21:25

Dimos Alonso : Καλησπερα μεγαλε Πανο! κορυφη btw και ο παιδιατρος 😉 τι πιστευεις για Φερναντο το 2015; μενει στο Μαρανελο η θα βαδισει ξανα προς woking μερια;

21:28

Καλησπέρα Δήμο! Είναι θέμα για μεγάλη συζήτηση ο Alonso. Πιστεύω ότι σίγουρα “ξενοκοιτάει”. Αν αυτό αφορά στη McLaren (αν δεν επέστρεφε ο Dennis θα το είχα σίγουρο) ή αν υπάρχει κάποια βάση στη φημολογία των τελευταίων 2-3 ημερών για Mercedes, μένει να αποδειχθεί στην πορεία. Σίγουρα όμως, το γεγονός πως για μία ακόμα σεζόν η Ferrari δεν του παρέχει ανταγωνιστικό μονοθέσιο, είναι δεδομένο πως τον έχει δυσαρεστήσει. Δεν έχει άλλωστε και τόσα πολλά χρόνια μπροστά άρα για να πάρει κι άλλους τίτλους, θέλει το καλύτερο δυνατό μονοθέσιο. Ανεξαρτήτως χρώματος!

21:28

Όσο για τον παιδίατρο (εσωτερικό αστείο για όσους με ακολουθούν στο facebook.com/SeitanF1), δεν παίζεται!

21:29

George D> : Πάνο πιστεύεις θα αφήσουν μέχρι τέλους Τους Χαμ και Ροσμπεργκ να μάχονται χωρίς team orders?

21:30

Γιώργο η έννοια των team orders είναι ίσως παρεξηγημένη. Πάντα υπήρχαν, πάντα υπάρχουν. Εξαρτάται όμως την ομάδα, τη φάση του πρωταθλήματος, το τι κρίνεται από αυτές. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεδομένου πως η Mercedes δείχνει πως μάλλον θα καθαρίσει νωρίς την υπόθεση τίτλος, εύχομαι και πιστεύω πως θα τους αφήσει να φαγωθούν όσο θέλουν!

21:31

Alex Vettel : πως καταφερε ο φεττελ καταφερε να ειναι τοσο ανταγωνιστικος στο τελος του αγωνα?

21:37

teo31 : καλησπερα πανο…ενα πρωτο σχολιο για kimi και γενικα τον αγωνα που εκανε

21:38

Γιωργος Γραμμ. : Καλησπερα πανo και καλο ξεκινημα στην ενδιαφερουσα νεα πλατφορμα θα θελα να ρωτησω για Κεβιν Μαγκνουσεν. Ειναι το παιδι που αργει ελλα μαθαινει ή ειναι το παιδι που κατα τα λεγομενα του JB τον καθυστερει και κραταει ελαφρα πιο πισω την ομαδα; Και πως βλεπερις την εξελιξη μακλαρεν σε ενα σιρκουι ψαμηλων ταχυτητων οπως του μονακο; Ευχαριστω καλο βραδυ

21:38

geo13 : pano kalhspera…to kako me thn formula oti pleon den vlepoume antagwnismo..perusi vettel k oloi tous k fetos hamilton rosberg k olou tous..

21:43

Είχαμε ποινή “stop and go” καθώς ο υπολογιστής παρέδωσε το πνεύμα. Συνεχίζουμε από το lap top και πάμε να καλύψουμε χαμένο έδαφος!

21:45

Φίλε Άλεξ, ο Vettel δεν ήταν ανταγωνιστικός μόνο στο τέλος του αγώνα αλλά σε όλη τη διάρκεια του. Απλά στο πρώτο stint καθυστέρησε λίγο πίσω από άλλους συνδυασμούς ενώ καλώς ή κακώς, η τηλεοπτική κάλυψη σπάνια δείχνει όλα όσα συμβαίνουν πίσω. Έκανε εξαιρετικό αγώνα, σε μία πίστα που υποτίθεται πως δεν μπορείς να προσπεράσεις.

21:46

Teo ο Kimi ακόμα δεν είναι ικανοποιημένος από την F14 T. Είναι πολύ σημαντικό για έναν οδηγό να έχει το μονοθέσιο κοντά στα δικά του οδηγικά θέλω, ειδικά τώρα που έχουν αλλάξει όλα. Έχει κάνει δύσκολο ξεκίνημα, χθες έχω την αίσθηση πως ίσως δεν βοηθήθηκε και από τη Ferrari.

21:49

Γιώργο Νο2, να σαι καλά, το δοκιμάσαμε και το Πάσχα, ελπίζουμε να μας τιμάτε με τη συμμετοχή σας όλη τη σεζόν. Σίγουρα ένας rookie, αν δεν είναι περίπτωση… εξωπραγματικού ταλέντου, δεν βοηθάει μία ομάδα που ψάχνεται. Όμως από την άλλη και ο Button, δεν είναι ο ιδανικός για να βρίσκει λύσεις, είναι καλύτερος όταν του δίνουν το μονοθέσιο “έτοιμο”. Για Μονακό, όλα είναι πιθανά, είναι πολύ ξεχωριστός αγώνας και ίσως δούμε περίεργα πράγματα.

21:49

teo31 : καλησπερα πανο…ενα πρωτο σχολιο για kimi και γενικα τον αγωνα που εκανε

21:49

Kωνσταντινος : Καλησπερα Πανο!!θελω ενα σχολιο για την McLaren.Ξεκινησε με προσδοκιες πραγμα που επιβεβαιωθηκε στην Αυστραλια αλλα η συνεχεια…χειροτερη και απο την περσινη…ποια η αποψη σου?και πως την βλεπεις το 2015?θα ειναι δυνατη?ειναι εφικτη η επιστροφη Αλονσο?επισης πως θα σου φαινονταν το σεναριο ο Kimi να επιστρεψει σε αυτην αν απγοητευτει και φυγει απο την Ferrari?

21:49

Dimitris : Καλησπερα Πανο, Τι γινεται με την McLaren? Θα φτιαξει επιτελους ανταγωνιστικο μονοθεσιο? Ο Button εχει αποδειξει οτι με ανταγωνιστικο μονοθεσιο μπορει να χτυπησει τον οποιοδηποτε (0 μοναδικος ομοσταβλος του Hamilton που τον εχει νικησει). Ειναι κριμα τοσα χρονια τωρα να μην εχει καλο μονοθεσιο. Πως βλεπεις το μελλον της McLaren και πιστευεις πως ο Button εχει τελειωσει σαν οδηγος ?

21:55

H McLaren παιδιά ξεκίνησε με τρόπο που μας έκανε όλους να πιστεύουμε πως θα έχει καλή χρονιά. Λίγο τα πρώτα δείγματα του Kevin, λίγο οι αλλαγές, ο Dennis… αποδείχθηκε όμως πως “βοηθήθηκε” από τα χαρακτηριστικά του ALbert Park. Έχει τους πόρους αλλά το πρόβλημα είναι πως αυτή είναι μία μεταβατική, μία χαμένη σεζόν αφού από του χρόνου ξεκινά η συνεργασία με τη Honda. Και είναι δεδομένο πως από τη Mercedes, δεν μοιράζονται ούτε λέξη παραπάνω απ’ ότι τους υποχρεώνει το συμβόλαιο. Δύσκολη λοιπόν η ανάκαμψη. Όσο για τον Button, όχι, δεν μου αρέσει να “τελειώνω” οδηγούς, άλλωστε η εμπειρία θεωρώ πως είναι σημαντικό ατού

21:55

giannis b : Καλησπερα Πανο. Πιστευω οτι χαντακωσαν το Ροσμπεργκ με την επιλογη τους οσον αφορα τα πιτ και το ποτε θα συμβουν. Εσυ τι πιστευεις;

21:56

Γιάννη συμφωνώ αλλά νομίζω πως έχει κι αυτός μερίδιο ευθύνης. Τόσο στις επιλογές στρατηγικής όσο και στην αδυναμία να πάρει την pole ή να πάρει κάτι περισσότερο στην πρώτη στροφή. Διάβασε το blog που ανέβηκε εδώ στο Contra πριν μερικές ώρες, νομίζω θα σε καλύψει πλήρως!

21:56

Γιώργος Σιδηρόπουλος : Πιστεύεις στα επόμενα grand prix ο Φέτελ θα συνεχίσει να είναι πίσω απο τον Ρικιάρντο?

21:58

Αυτό που μετράει Γιώργο είναι η βαθμολογία κι εκεί, είναι ακόμα μπροστά. Ο Vettel φέτος έχει να αντιμετωπίσει ένα νέο για εκείνον αντίπαλο: την ατυχία. Νομίζω όμως πως όλοι χαίρονται που ο Ricciardo είναι ανταγωνιστικός. Ακόμα κι ο ίδιος ο Vettel. Έχει πολλά ψωμιά ακόμα η δική τους εσωτερική μάχη.

21:58

@hellasf1 : Θέλουμε τον Τάκη στο τουίτερ! Κάνε τα κόλπα σου… 🙂

21:59

Νομίζω πως είναι χαμένος σκοπός, ο Τάκης δεν πρόκειται να μπει στο twitter. Θα αρκεστείς στη δική μου παρέα!

21:59

Akis : Πανό , τι πιστεύεις για τον Lewis ?? Νομιζω οτι στη μετα Mclaren εποχή παρουσιάζεται πιο σοβαρός κ μετρημένος απο ποτε ..

22:00

Άκη έχω ξαναπεί πως ο Lewis, από πέρυσι, είναι σε πολύ καλή φάση. Συγκεντρωμένος στην οδήγηση, με πολύ λίγα λάθη, χωρίς παρορμητικές κινήσεις. Επιτέλους, ώριμος, ακόμα κι αν αυτο πέρυσι δεν φαινόταν στα αποτελέσματα.

22:01

George D : Πιστεύεις οτι ο Χαμ είναι ανίκητος φέτος, ακόμα και σε περίπτωση λέμε τωρα που η Red Bull φτάσει ακριβώς στα ίσα?

22:02

Αν Γιώργο μιλάς για την υπόθεση τίτλος, μοναδικός αντίπαλος είναι ο Rosberg. Ακόμα κι αν κάποια στιγμή τους φτάσουν, που δεν το πιστεύω, θα είναι πολύ αργά. Από εκεί και πέρα, αν η ερώτηση αφορά μεμονωμένα αγώνες, εξαρτάται πίστα, συγκυρία κ.α. Στο Μονακό για παράδειγμα, δεν αποκλείεται να δούμε κάτι διαφορετικό.

22:02

νεκταριος : πανο γιατι τοσο χαλια παλι η μακλαρεν.

22:03

Όταν σε μία ομάδα γίνονται ριζικές αλλαγές, τα όποια θετικά αποτελέσματα αυτών, αργούν να φανούν. Όπως είπαμε κ νωρίτερα, είναι μεταβατική χρονιά.

22:03

Νίκος Μ. : Καλησπέρα Πάνο! Θεωρώ πως διανύουμε ίσως την πιο βαρετή σεζόν μετά το 2002 & 2004. Τι πιθανότητες δίνεις να ανατραπεί η εικόνα αναφορικά με την διαφορά δυναμικότητας ανάμεσα στη Merc και τις άλλες ομάδες; Επίσης είναι δυνατόν η Merc να έχει φτιάξει τόσο υπεραυτοκίνητο σε σχέση με τις υπόλοιπες 10 ομάδες…; Παραλίγο να φάει γύρο ο 5ος…. Μήπως τα τελευταία χρόνια η F1 είναι μελετημένη ώστε να υπάρχει domination από μια ομάδα; Έχω απογοητευτεί πάρα μα πάρα πολύ…

22:06

Αν το δούμε από πλευράς κυριαρχίας της Mercedes, ναι είναι ανάλογη εκείνης της Ferrari. Μόνο που τότε ο Schumacher δεν είχε αντίπαλο (άσχετα με team orders, o Rubens ήταν συμπαθής αλλά λίγος) ενώ τώρα, προς το παρόν τουλάχιστον, υπάρχει εμφύλιος. Ας ελπίσουμε αυτός να συνεχιστεί. Από εκεί και πέρα, ΚΑΝΕΝΑΝ δεν συμφέρει να υπάρχει κυριαρχία μίας ομάδας. Γι΄’ αυτό άλλωστε τα τελευταία χρόνια άλλαζαν συνέχεια κανονισμούς μπας και σταματήσουν τη Red Bull. Αλλά γιατί να το θέλουν; Για να πέφτει η τηλεθέαση κ τα λεφτά των χορηγών; Το ακριβώς αντίθετο θέλουν!

22:07

alex : Καλησπέρα.Γιατι τετοια χαλια η φερραρι,δεν μπορουν να φτιαξουν ενα μονοθεσιο της προκοπης?

22:07

Geo7 : Καλησπερα στην παρεα! Στη Φερραρι τι πιστευεις πως φταιει για την χαλια αποδοση της?

22:08

andreas : pos tis vlepeis tis ferrari?

22:11

Η Ferrari αποτελεί γρίφο. Όπως έλεγα πρόσφατα, είναι να αναρωτιέται κανείς… τι στο καλό κάνουν τόσο λάθος, τόσο πολύ καιρό. Δεν είναι λάθος ενός ανθρώπου, λογικά όλου του συστήματος. Όπως έγραφα και στο Blog το απόγευμα και μπορείτε να το διαβάσετε στο Contra, ακόμα και ο Mattiacci δείχνει τόσο αθόρυβος που δεν θα μπορέσει να κάνει αυτό που δεν έκανε ο Domenicali. Να τραβήξει αυτιά, να διώξει κόσμο, να κάνει αλλαγές, να χτυπήσει το χέρι στο γραφείο. Στο Μαρανέλο είναι όλοι “μία ωραία ατμόσφαιρα”, χωρίς αντίστοιχα ωραία αποτελέσματα.

22:11

geo13 : pano kalhspera…to kako me thn formula oti pleon den vlepoume antagwnismo..perusi vettel k oloi tous k fetos hamilton rosberg k olou tous..

22:12

Όπως είπε κ ο φίλος νωρίτερα, τόσο προβάδισμα, από το 2004 είχαμε να δούμε. Η Red Bull δεν είχε τέτοια διαφορά.

22:12

teo21kimi : πανο καλησπερα…ενα σχολιο για kimi και γενικα τον αγωνα που εκανε το σκ.φιλια απο παραμυθια

22:13

teo31 : σε περιμενουμε το καλοκαιρι στην ομορφη παραμυθιά!!!!

22:15

Μας τα χάλασαν φέτος με το Πάσχα άρα Παραμυθιά… τον Ιούλιο φίλε μου. Για τον Kimi τα είπαμε, παλεύει ακόμα με την F14 Τ, δεν την έχει φέρει στα μέτρα του αλλά εν καιρώ αυτό θα συμβεί. Απλά μέχρι τότε, θα του έχουν σπάσει τα νεύρα. Νομίζω η Ferrari βρέθηκε κοντά στο να το πετύχει με τη στρατηγική που τον έφερε πίσω από τον Alonso.

22:15

antonis : πάνο καλησπέρα…άλλος ένας αγώνας χωρίς αντίπαλο για τα γερμανικά βέλη.Πιστεύεις υπάρχει περίπτωση να σταυρώσει νίκη άλλη ομάδα ή να σπάσει το 1-2 τουλάχιστον?

22:15

Μονακό έρχεται! Αμήν! Υπό φυσιολογικές συνθήκες όμως… όχι ακόμα.

22:15

tasos : συμφωνειτε με την αποψη πως πλεον αυτο που βλεπουμε δεν ειναι F1 αλλα ενα καρναβαλι το οποιο δημιουργησε ο Berni?

22:16

Ο Ecclestone δεν αποφασίζει τους κανονισμούς. Αντιθέτως, αυτό που τον νοιάζει είναι να υπάρχει ενδιαφέρον, άρα τηλεθέαση, άρα διαφημίσεις, άρα λεφτά. Κακώς τα βάζεις μαζί του λοιπόν. Άλλωστε αν δεν ήταν ο Bernie, η F1 δεν θα είχε γίνει ποτέ τόσο μεγάλη όσο είναι σήμερα.

22:17

MikeMak : Πιστευεις πως ο Vettel μπορει να ανακαμψει και να διεκδικησει πρωταθλημα ?

22:17

Lukas : Πάνο 2η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών φέτος ποια ομάδα βλέπεις; Εγώ νομίζω Red bull

22:18

billy : πανο η ρεντ μπουλ δεν εχει βελτιοθει;ποσ την βλεπεις;

22:20

Να διεκδικήσει πρωτάθλημα φίλε Mike, δεν το βλέπω. Είναι πολύ πίσω ακόμα η RB10 και το πουλάκι σύντομα θα έχει πετάξει. Ωστόσο, συμφωνώ με τον Lukas πως θα είναι δεύτερη στη βαθμολογία κατασκευαστών, είναι (για να απαντήσω και στον billy) εντυπωσιακή η ανάκαμψη σε σχέση με την τραγωδία των δοκιμών εξέλιξης. Θα βελτιώνονται συνέχεια, μένει να δούμε πόσο θα πλησιάσουν τις Mercedes. Μακάρι, για να έχουμε και πολύχρωμες μάχες για τη νίκη, όχι μόνο ασημί…

22:20

Μιχάλης : Πάνο καλησπέρα. Ποια η γνώμη σου για τη στρατηγική που ακολούθησε η Ferrari στον χθεσινό αγώνα σε ό,τι έχει να κάνει με τον Raikkonen;

22:21

Όπως είπαμε και πριν Μιχάλη… στρατηγική… σπάσιμο νεύρων. Αλλά για τη Ferrari πιστεύω ακράδαντα πως μπορεί απλά και να ήταν… λάθος επιλογές, όχι επίτηδες για να περάσει ο Alonso.

22:21

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΕΡΑΤΕΑ : ΠΑΝΟ ΚΑΛΥΣΠΕΡΑ.ΧΘΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΠΟΥ ΠΡΟΗΓΗΘΗΚΕ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΛΙΓΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΑΜΟ ΤΟΥ ΘΡΥΛΟΥ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ ΠΡΙΝ 20 ΧΡΟΝΙΑ.ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Ο AYRTON ΑΞΙΖΕΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΤΟΝ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΟΣΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΧΑΡΙΣΕΙ ΣΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΣΤΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ F1.

22:23

Γιώργο έχουμε κάνει πολλά αφιερώματα κατά καιρούς. Η αλήθεια είναι πως δεν μου αρέσει κάθε χρόνο ο επικήδειος. Είχα όμως ετοιμάσει κάτι, δεν έπαιξε, θα παίξει στο Μονακό. Πάντως εδώ στο contra είχαμε πολύ υλικό από τις εκδηλώσεις στην Ίμολα, με αποκλειστικές φωτογραφίες, συνεντεύξεις και video, καθώς ήμουν εκεί.

22:23

Γιωργος Κ : Πανο καλησπερα! Πιστευω οτι ειδικα αυτη τη χρονια το αθλημα χανει ολο κ περισσοτερους φιλαθλους. Ηδη αυτο ειχε ξεκινησει απο τα προηγουμενα χρονια αλλα φετος μαζι με τον ανταγωνισμο ειναι κ οι νεοι κανονισμοι. Πιστευεις οτι μπορει να αλλαξει προς το καλυτερο φυσικα ολο αυτο που βλεπουμε?

22:25

Πολλοί Γιώργηδες σήμερα! Αυτό που είναι φάουλ, είναι ο ήχος. Προσπαθούν να τον διορθώσουν, νομίζω θα τα καταφέρουν. Δεν νομίζω πως κάποια άλλη αλλαγή επηρεάζει το θέαμα προς τον κόσμο. Οκ η Mercedes έκανε καλύτερη δουλειά κ είναι πολύ μπροστά. Όμως με τους ίδιους κανόνες παίζει.

22:25

Chris : Πανο καλησπερα. Ειμαι φαν του Κιμι,αλλα δυστυχως βλεπω οτι φετος θα αποκαθηλωθει και απαξιωθει. Εχει και το συννεφακι που τον κατατρεχει σε ολη του την καριερα. Πως τον βλεπεις για ….του χρονου; Θα μεινει ή θα τον διωξουν; Δυστυχως δεν βλεπω βελτιωση φετος,δεδομενου οτι ο Αλονσο κανει ο,τι θελει στην ομαδα.

22:26

Καλησπέρα Χρήστο. Συμφωνώ, πάντα ήταν γκαντέμης. Φέτος η χρονιά έχει ξεκινήσει περίεργα και για εκείνον και για την ομάδα. Θα ήθελα να περιμένω να δω πως θα είναι οι ισορροπίες στα κόκκινα σε 2-3 μήνες. Όσο για το 2015, πιο πιθανό είναι να φύγει ο Alonso.

22:26

Buddha4g63 : Πάνο ο Remi Taffin δήλωσε μετά το Ισπανικό GP οτι το Power Unit της Renault είναι στο 90% της αποδοσής του και θέλουν έναν μήνα ακόμα για να είναι 100% έτοιμος. Πιστεύεις οτι μπορεί να αντεπιτεθεί η Red Bull μετά το Μονακό?

22:27

Δεν αρκεί ένα 10% για να πιάσουν τις Mercedes… η διαφορά είναι ακόμα μεγάλη. Μακάρι να τα καταφέρουν και αυτή η βελτίωση να ανεβάσει και τη Lotus.

22:27

Tasos Skan : Γεια σου Πάνο. Στη χθεσινη μετάδοση του αγώνα αναφέρατε οτι οι χρόνοι του GP2 ήταν σχεδόν, αν όχι λίγο αργότεροι(αν άκουσα καλα) με τους γρήγορους γύρους των τελευταίων στην κατάταξη(caterham). Αυτό δεν είναι κάπως άσχημο για την f1? Τι πιστεύεις οτι πρέπει να γίνει βλέποντας αυτό το γεγονός?

22:28

Τάσο οι χρόνοι δεν με απασχολούν τόσο, πάντα στην F1 οι κανονισμοί αλλάζουν για να φρενάρουν τα μονοθέσια και λίγο μετά, οι ομάδες καλύπτουν το χαμένο έδαφος. Αυτό θα συμβεί και εδώ. Ο ήχος όμως, πρέπει να βελτιωθεί. Για να δούμε με τις νέες εξατμίσεις…

22:28

Dim Skin : Καλησπέρα Πάνο,βλέπω την ferrari να παλεύει για να κλείσει το κενό με την mercedes και την redbull και η renault κάνει βήματα μπροστά. Τελικά ολοι οι υποστηρικτές της ferrari να μην περιμένουμε κατι καλύτερο απο την τρίτη θέση κάτω απο ιδανικές συνθήκες;;! Ας δούμε και το monaco καθώς εκεί θα φανεί η οδηγική ικανότητα περισσότερο απο τις δυνατότητες των μονοθεσίων.Να δούμε εναν αγώνα όπως με τους senna-prost τουλαχιστον.

22:29

Αν δούμε τέτοιο αγώνα θα ξεχάσουμε γιατί γκρινιάζαμε! Μακάρι! Όσο για τη Ferrari, η αλήθεια είναι πως περιμέναμε το πακέτο αναβάθμισης να δώσει κάτι επιπλέον όσων είδαμε στην Κίνα. Οχι κάτι πιο κοντά στο ναδίρ του Μπαχρέιν.

22:29

george7 : πανο καλησπερα….ακουγεται για newey και fettel στη ferrari…εσυ τι πιστευεις..μπορει να γινει κατι τετοιο.??

22:31

Ειναι σενάριο που ακούγεται χρόνια. Ποτέ μη λες ποτέ αλλά θεωρώ πιο εύκολο να πείσεις κάποιον που κερδίζει σερί κ θέλει νέα πρόκληση (όπως συνέβαινε πέρυσι), παρά όταν έχει ηττηθεί και θέλει να επιστρέψει στην κορυφή.

22:31

ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ : ΑΝ ΠΡΟΧΘΕΣ ΣΤΗ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ ΕΡΙΧΝΕ ΜΙΑ ΒΡΟΧΗ ΑΝΑΛΟΓΗ ΤΟΥ 1996 ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΙΣ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ ΟΠΩΣ Ο ΣΟΥΜΑΧΕΡ ΤΙΣ ΓΟΥΙΛΙΑΜΣ?

22:32

Καλή ερώτηση. Η Mercedes έχει καλύτερους οδηγούς απ’ ότι είχε τότε η Williams και Schumacher (στα καλά του) δεν υπάρχουν πολλοί σήμερα. Έχουμε δει βροχή, δεν έφερε τόση ανατροπή. Δεν ξέρω, δύσκολα.

22:33

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ : καλησπερα πανο….γιατι κατα τη γνωμη σου υστερει τοσο πολυ η φερραρι απο την μερσεντες κ γενικα απο τα υπολοιπα μονοθεσια?

22:34

Ξεκινάμε από τη μονάδα ισχύος που υστερεί της Mercedes. Άγνωστο πως είναι σε σχέση με Renault αυτή τη στιγμή. Συνεχίζουμε με αεροδυναμική απόδοση. Πάλι φέτος ή στραβός είναι ο γυαλός ή στραβά αρμενίζουμε. Όταν έχεις δύο τόσο σπουδαίους οδηγούς και αυτοί μάχονται για τις θέσεις 6 και 7, δεν μένουν πολλά να προσθέσουμε…

22:34

τασος : ενα σχολιο για την λοτους αν μπορεις η μαλλον πολλα σχολια μια ανασκοπηση της μεχρι τωρα χρονιας ποια η αποψη σου για οτι εγινε με την κακη προετοιμασια την τρομερη βελτιωση και μια προβλεψη για την συνεχεια της χρονιας για την ομαδα του enstone εχει και αλλα πραγματα να δωσει? μπορει να παει κοντα στην red bull? ευχαριστω εκ των προτερων και συγνωμη για το ευρος της ερωτησης

22:36

Τάσο η Lotus σημειώνει ανάλογη πρόοδο με τη Red Bull αλλά με πολύ πιο αργούς ρυθμούς. Άρα αν η RBR είναι ένα μήνα πίσω, η Lotus είναι 2 και 3. Επίσης δεν πιστεύω πως η E22 είναι όσο καλή είναι η RB10. Κ μετά μπαίνει και το θέμα των οδηγών. Που πας με τον Maldonado; Πως να πάρεις βαθμούς, πως να στήσεις/βελτιώσεις το μονοθέσιο;

22:36

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ : θα υπαρξει ανταγωνισμος στη συνεχεια της σεζον?

22:37

Μακάρι! Έχουμε πολύ δρόμο μπροστά… είναι όμως και μεγάλη η διαφορά. Προς το παρόν, ας απολαύσουμε τα “ιδιαίτερα” Μονακό και Μόντρεαλ!

22:38

Αλεξ : Τι γινεται με την φερραρι κ ειναι τοσο πισω?Θα φτιαξει ανταγωνιστικο μονοθεσιο? Η μερσεντες τ εχει κανει κ εχει τοσο καλο μονοθεσιο φετος?

22:40

Όπως είπαμε κ νωρίτερα, είναι συνδυασμός πραγμάτων. Και τα κακώς κείμενα, δύσκολα αλλάζουν θεαματικά μέσα στη σεζόν. Το μεγάλο ατού της Mercedes είναι όχι μόνο η μονάδα ισχύος αλλά και το γεγονός πως ως εργοστασιακή ομάδα, εξέλιξε από κοινού σασί και μονάδα ισχύος ως ένα. Ενώ οι “πελάτες”, έπρεπε να προσαρμόσουν τη μονάδα ισχύος στα μονοθέσιά τους.

22:40

Ñîck Formulaone : Πανο πως τα βλέπεις τα πράγματα με το Acropolis ;

22:40

Χλωμά! Υπάρχει παρασκήνιο, ελπίζω να βρεθεί λύση. Επιβάλλεται!

22:40

Xristos : Pano i Ferrari prokeitai na ftiaxei pote antagwnistiko monothesio na doume ligo drasi kai emeis epitelous?

22:41

Δύσκολα τα πράγματα Χρήστο, δύσκολα…

22:41

George Vettel : Kalispera pano tha ithela na akouso tin apopsisou i Red bull tha kataferi na gini pio adagonistiki apenadi stis mercedes kai o Vettel me tin siratou tha gini pio adagonistiko apenadi se Hamilton-Rosberg?

22:42

Η RBR βελτιώνεται σταθερά και αν σκεφτείς που ήταν το χειμώνα (έλεγαν πως θα μάχεται με Caterham) και που είναι τώρα (ξεκάθαρα η 2η ομάδα), αποδεικνύει και φέτος πως ξέρει καλά από αντεπιθέσεις. Όμως δεν ξέρω πότε θα μπορεί η RB10 με Vettel ή Ricciardo, να κοιτάξει στα μάτια τις Merc

22:42

chdimiz : Καλησπέρα Πάνο, ξέρω έχω γίνει ο εφιάλτης σου, ο διαολάκος στον αριστερό σου ώμο…. Τέτοια βαρεμάρα έχουμε να ζήσουμε χρόνια στην φόρμουλα… και μέσα σε όλα αυτά δεν έχει και ήχο! έχω αρχίσει τα βουντού να γίνει κάτι και ξαφνικά να φτιάξουν ανταγωνιστικό μονοθέσιο και οι άλλοι, όχι για το πρωτάθλημα (αυτό πάει μας τέλειωσε) αλλά για να βλέπεται ένα ρημάδι γκραν πρι

22:44

Νο worries φίλε μου! Για τον ήχο τα είπα και νωρίτερα. Τουλάχιστον έχουμε εμφύλιο στην πρώτη ομάδα και όχι one man show. Και πίσω, από τη θέση 3 και κάτω, πέφτουν κορμιά. Δεν νομίζω πως είναι τόσο βαρετοί οι αγώνες, απλά είναι κακό να ξέρεις πως κατά 90% θα κερδίσει κάτι ασημί.

22:44

kakos poly : γεια σου Πανο, πως σου φαίνεται ο 2ος οδηγός να μπαινει για πιτ στοπ πριν τον 1ο?

22:45

Σε πολλές περιπτώσεις αυτό συμβαίνει. Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως στρατηγική, φθορά ελαστικών, κίνηση. Υποθέτω εννοείς ως υποχρεωτικός κανόνας. Οκ. Δεν είναι όμως πάντα υπέρ το να μπαίνεις πρώτος.

22:45

Giannis : Η F1 από το τέταρτο κιόλας αγώνα έχασε το ενδιαφέρον που είχε.. Όσο για τη FERARI μόνο με ΡΟΣ ΜΠΡΟΝ ξανά στην κορυφή. Θα ήθελα το σχόλιό σας. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

22:46

Φίλε Γιάννη ο Brawn αποτελεί διακαή πόθο για όποιον τιφόζο κι αν έχω μιλήσει. Δεν το βλέπω όμως. Η ταπεινή μου άποψη είναι πως επειδή χρειάζεται ΑΦΕΝΤΙΚΟ (που δεν υπάρχει), ο Briatore θα ήταν ιδανικος. Δεν λείπουν τα μυαλά, η πυγμή λείπει.

22:47

Budos Spyros : kalhspera Pano. Parakolouthw f1 apo to 1996 kai exw mia aporia. Esena saresei ayto pou parakolouthoume ta teleytaia xronia sto athlima. An pame pisw sto xronia akoma kai ta xronia ths kyriarxias tou schumi me th ferrari eixe megalutero endiaferwn apo ayto pou vlepoume ta teleytaia 3-4 xronia. akoma k ta mhxanika provlimata k ta odigika lathoi den yparxoun ( den lew na exoume atyxhmata) alla sto katw katw aytos ita o magikos kosmos tis formula1. Esy ti les ?

22:48

Το θέμα των εγκαταλείψεων που θέτεις, είναι σημαντικό. Μου λείπει κι εμένα ο αστάθμητος παράγοντας, του να πρέπει να τερματίσεις για να κερδίσεις και να αγωνιάς μέχρι τον τελευταίο γύρο. Γενικά όμως, όλα γύρω μας εξελίσσονται, το ίδιο και η F1. Σιγουρα κάθε βήμα δεν θα είναι σωστό αλλά… όσο για τα… παλιά… υπήρχαν εποχές που μικρός ξεκινούσα να δω αγώνα και κοιμόμουν στη μέση. Κάθε εποχή έχει τα καλά και τα κακά της.

22:49

Δημητρης : Πανο, δεδομενου ο,τι το φετινο πρωταθλημα εχει σχεδον τελειωσει και το μονο που απομενει να δουμε ειναι ποιος εκ των 2 οδηγων της Mercedes θα επικρατησει, πιστευεις οτι η Honda του χρονου ειναι σε θεση να κανει απο την αρχη την διαφορα ή η εμπειρια της Mercedes θα μας κανει να δουμε παλι μια απο τα ίδια?

22:50

Καλή ερώτηση, ακόμα χωρίς απάντηση. Όλοι περιμένουμε πως και πως μία Honda ισχυρή. Θεωρώ μειονέκτημα την καθυστέρηση ενός έτους αλλά από την άλλη, μεταξύ μας, εκεί στο MTC της McLaren, είναι δυνατόν να μην υπάρχει ένας Ιάπωνας που να φωτογραφίζει κ να κοπιάρει ότι γράφει Mercedes πάνω;

22:50

chdimiz : McLaren Honda και τα μυαλά στα μίξερ… θα κάνουν χαρακίρι οι Ιάπωνες αν δεν το σηκώσουν σε οδηγούς και κατασκευαστές! Αλλά είναι νωρίς να μιλάμε για του χρόνου Πάνο.. Φέτος τι κάνουμε εκτός από τα βουντού; Φαντάσου ότι μέχρι και στη μισητή Ferrari με τους κατά άλλα αγαπημένους Αλόνσο και Ραικόνεν ελπίζω…. ΥΓ. Αν κάνει τέτοια η Μερσέντες και δίνει οδηγίες σε ένα πρωτάθλημα για δύο, τότε πάμε χαμένοι… μόνο η κόρη του Έκλεστον έχει αξία φέτος!

22:52

Αφου δεν έκαναν το 2009, δεν θα κάνουν ποτέ. Μου άρεσε πολύ το “μισητή Ferrari με αγαπημένους Alo/Kimi”. Απ’ ότι καταλαβαίνω, κοινό μέτωπο κατά του πρώτου ε; Χμ… μιας και είμαστε σε αθλητικό site, κάνω παραλληλισμούς εγώ…
Όσο για την Tamara, ουδέν σχόλιον!

22:52

fanis_ok : Καλησπερα. Πανο ποια συμβολια οδηγων ληγουν φετος και ποιανων πιστευεις οτι θα σπασουν; Προς ποια ακτευθυνση ειναι νωρις ακομα να πουμε ε!

22:53

Νωρίς είναι αλλά αν κάποιος σπάσει δέσμευση και φύγει, πιστεύω αυτός θα είναι ο Alonso.

22:53

Αλέξανδρος : Γιατί στο τελευταίο pitstop η Ferrari έβαλε τον Αλόνσο ένα γύρο μετά τον Φέτελ? Χαρακτηριστική αργοπορία και στη στρατηγική παντού προβλήματα…

22:54

Χρόνια τώρα πονάει στη στρατηγική η Ferrari. Ή καλύτερα… ΚΑΙ στη στρατηγική…

22:54

Apostolis Triskogiannis : Καλησπέρα Πάνο. Θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με τον Hulkenberg. Πώς βλέπεις αυτό το νέο αίμα στη Formula 1? Πιστεύεις ότι έχει κρυμμένα ταλέντα ακόμα να δείξει και ότι τον έχει χαντακώσει στα τελευταία grand prix λίγο το μονοθέσιο, ή καλώς κράτησε η Ferrari τον Raikkonen δεύτερο οδηγό;

22:56

Θεωρώ σπουδαίο ταλέντο τον Hulk, τον πλέον αδικημένο που δεν είναι σε μεγάλη ομάδα. Η Force India έχει συγκεκριμένες δυνατότητες και βάσει αυτών, μια χαρά τα πάει! Σίγουρα θα ήταν καλύτερα να βρεθεί σε μεγάλη ομάδα, ακόμη κι αν αυτή τη στιγμή, η Ferrari δεν είναι καλύτερη της Force India. Ο Kimi δεν είναι Νο2 οδηγός, ούτε πρόκειται να δεχθεί τέτοιο ρόλο ώσπου να βγει ο ήλιος από τη δυση.

22:57

Sakis : Δυστυχώς η McLaren έπεσε στο επιπεδο της TORO ROSSO.Ούτε 10άδα.Πάντα κάτι τους φταιει.Υψηλές ή χαμηλές θερμοκρασίες κτλ.μονο λόγια.

22:58

Αυτή είναι κλασική αντιμετώπιση Button, που όταν δεν του πάνε τα πράγματα καλά, φταίει ο καιρός, οι θερμοκρασίες, η ασφαλτος, οι μπαριέρες, τα κερμπ… όπως είπαμε, μεταβατική η σεζόν αν και το καλό ξεκίνημα, δημιούργησε προσδοκίες που φέρνουν ακόμα μεγαλύτερη απογοήτευση.

22:59

Μιχάλης : E εντάξει αν δε θέλει ο Τάκης να μπει στο twitter τότε ας ξαναρχίσει να επισκέπτεται το 4tf 😉

22:59

Συ είπας!

22:59

jokins : πανο ο χαμιλτον αυτη τη στιγμη ειναι ο πιο γρηγορος πιλοτος νομιζω.. παντα εκρηκτικος.. δυσκολα να τον νικησει καποιος σε κατατακτηριες.. σε αγωνα εχει βελτιωθει παρα πολυ και πιστευω ειναι στην κορυφαια τριαδα .. μαζι με φετελ αλονσο .. οσο για κιμι ο τυπος ειναι αλλη κατηγορια σε πολλα .. pure racer και λοιπα .. ο ροσμπεργκ σαν μπαρικελο φερνει .. τι λες?

23:01

Ο Lewis είναι πιο γρήγορος γιατί έχει και το καλύτερο μονοθέσιο. Όπως είπα πριν, είναι πιο ώριμος από ποτέ, χωρίς λάθη κ όντως, με teammate που δεν έχει το κάτι παραπάνω. Όσο για τον Kimi, οι δύο λέξεις που είπες, τα λένε όλα: pure racer

23:01

Giannis : Nai den eixe antipalo..ektos apo otan ton glentage o Hakkinen.. Oso ton “afisan” dld…

23:02

Γιατί, ποιος δεν “άφηνε” τον Hakkinen; Τον οποίο εκτιμώ απεριόριστα κ ως άνθρωπο κ ως οδηγό. Άλλοτε κέρδιζε ο ένας, άλλοτε άλλος. Αμφότεροι εξαιρετικοί.

23:02

mitsos : καλησπερα πανο…με τον ηχο λες να υπαρξει καμια βελτιωση??

23:02

‘Έτσι… “ακούγεται”! Για να δούμε…

23:03

Kwstas1977 : Καλησπερα Πανο…δεν θελω να κανω καμια ερωτηση απλα χθες βραδυ με αφορμη τον μεγιστο Ayrton εβλεπα τις μονομαχιες Senna,Prost,Mansel των 1986-87-88…τα καλυτερα χρονια της f1 κατα τη γνωμη μου…

23:04

Σπουδαίοι αλλά… μόνο 3! Συνηθίζω να μην αναπολώ το μακρινό παρελθόν γιατί η μνήμη έχει την τάση να το ωραιοποιεί. Ωραίες εποχές, διαφορετικές αλλά και τότε τρώγαμε κάτι αγώνες σούπες. Επίσης… ειδικά το 2014, μοιάζει τόσο μα τόσο με την αντίστοιχη κυριαχία τον Senna/Prost με τις McLaren….

23:04

Geo7 : Για το θεαμα ποια ειναι η αποψη σου? Σε ικανοποιει αυτο που βλεπουμε τις Κυργιακες?

23:05

Θέαμα υπάρχει, μάχες υπάρχουν, προσπεράσματα υπάρχουν. Μάχη για την 1η θέση ανάμεσα σε 2ή 3 ομάδες δεν υπάρχει. Αυτό φυσικά θα ήθελα να αλλάξει…

23:05

Στρατος : Καλησπέρα… Το ενδεχόμενο η εικόνα της F1 να εξυπηρετεί συμφέροντα και λίγο πολύ η ομαδα που θα κυριαρχει να ειναι προκαθορισμένη πιστεύεις είναι ακραίο? Γιατί μετά τον Σένα κανένας δεν τόλμησε να πει μια κουβέντα έξω απο τα δοντια για το τι γίνεται στο παρασκήνιο…

23:06

Ναι φίλε Στράτο γιατί δεν εξυπηρετεί κανέναν για λόγους που ανέλυσα νωρίτερα. Την εποχή του Senna, υπήρχε παρασκήνιο γιατί ήταν και πιο ρομαντική εποχή. Τωρα ποια, όσο και να το θέλει πχ ο Todt, δεν μπορεί να κάνει πρωταθλητή τον Grosjean…

23:07

stratos21 : pano kalispera ego pisruo pos gia ti ferrari to mono provlima einai i stragiki giati meta ta jan tod den iparxei enas tetoios mesa sta pits tis ferrari.esi ti les pos ftaei?

23:07

Στράτο Νο2, όπως είπαμε, φταίνε πολλά! Χρειάζεται σκληρό αφεντικό πρώτα απ’ όλα!

23:07

παναγιωτης_14 : Καλησπερα συνονοματε!Η ρενο ειχε τρομερη βελτιωση στην ισπανια.Την βολευε η πιστα πιστευεις ή καταφερε να βελτιωσει το μονοθεσιο σε τοσο μικρο διαστημα? Με την φερραρι τι βλεπεις να γινεται?

23:08

Καλησπέρα Παναγιώτη. Σίγουρα η χάραξη της πίστα της Βαρκελώνης, ευνοούσε αεροδυναμική απόδοση και όχι απόδοση κινητήρα. Όμως και πάλι, δεν είδα τα μονοθέσια με μονάδα Renault όσο κοντά περίμενα να είναι στις Mercedes.

23:08

panosmar : πανο μηπως ο raikkonen πρεπει να αποχωρησει απο ενεργο δραση??Δειχνει οτι δεν εργαζεται σχεδον καθολου στην βελτιωσει του μονοθεσιου και περιμενει απο τους μηχανικους της εκαστοτε ομαδας να το βελτιωσουν πανω του…Εως τωρα φαινεται οτι η ferrari εκανε λαθος που δεν πηρε τον hulkenburg μια αποκαλυψη ειδικα φετος που κανει μια πολυ καλη προσπαθεια…

23:10

Αντιθέτως, ο Kimi είναι άλλος άνθρωπος στη νέα του θητεία στη Ferrari. Και σε εκδηλώσεις χορηγών και σε συσκέψεις, κακώς βγαίνει εικόνα για το αντίθετο. Απλά τυγχαίνει συχνά, ένα μονοθέσιο να μη συμμορφώνεται εύκολα στο οδηγικό στιλ ενός οδηγού.

23:10

Vagos : Sta matia m dixnei o Alonso na nikaei tn entos omadas monomaxia,to sxolio sou Pano!

23:10

Προς το παρόν ναι αλλά ακόμα είναι νωρίς, έχουμε 14 αγώνες. Επίσης ο Alonso είναι πέντε χρόνια σερί στο Μαρανέλο, είναι μεγάλο ατου αυτό.

23:11

Αντωνης : Πανο πιστεύεις οτι ο Rosberg αδικείται σε θέματα στρατηγικής σε σχέση με τον Hamilton, γιατί δεν το έβαζαν στον αμέσως επόμενο γύρο στα πιτ και τον άφηναν να χάνει χρόνο στην πίστα με φθαρμένα ελαστικά;;;

23:11

Ένα κλικ να κάνεις, το αναλύω στο Blog που ανεβάσαμε το απόγευμα. Έφταιγε και αυτό, όχι μόνο αυτό. Διάβασε το blog και θα βρεις αναλυτική απάντηση στο ερώτημα φίλε μου.

23:11

Γεωργιος : Του χρονου μαλλον ο Αλονσο παει Mclaren me την honda.

23:12

Αν δεν ήταν ο Dennis πάλι εκεί, θα ήμουν σίγουρος. Τώρα έχω τις επιφυλάξεις μου…

23:12

nikos : kalispera pano . Pisteuis pos o rosberg bori na xtipisi ton hamilton?

23:13

Ακόμα είναι σχεδόν στα ίσια βαθμολογικά αν και οδηγικά/ψυχολογικά έχει το πάνω χέρι ο Lewis. Θα προτρέψω κι εσένα φίλε Νίκο να διαβάσεις το τελευταίο Blog, αναλύω διεξοδικά το θέμα.

23:13

Pavlos Tsimpoukas : Πάνο καλησπέρα,Καλησπερα και στα παιδια.Έχουμε κάποιο νέο για τον Σουμάχερ;Ευχαριστω πολυ

23:13

Δυστυχώς κανένα Παύλο. Σιγή.

23:14

γιωργος : Δεν μπορω να καταλαβω την σταση της φερραρι αφου βλεπει ο κιμι ηταν καλυτερος του αλονσο γιατι αυτη η στρατιγικη για τον φετελ εγινε???

23:14

Δεν νομίζω. Απλά μαχόταν η δεξιά, με την αριστερή πλευρά του γκαράζ.

23:14

Nikos : Πάνο, τι γνώμη έχεις για τον Ευτύχιο Έλληνα,πιστευεις οτι θα μπορεσει στο μελλον να συμμετεχει στην f1;

23:15

Έχει το ταλέντο, πιστεύω πολύ σε αυτόν, όπως το ταλέντο δεν αρκεί. Χρειάζεται περισσότερο χρήμα…

23:15

Μάνος : Επειδή εμένα μου αρέσει να ασχολούμαι και με τους 22 που είναι στο grid. Πως σχολιάζεις το γεγονός ότι περνάει απαρατήρητο ότι ο Jules Bianchi έχει τερματίσει στους πρώτους 24 αγώνες της καριέρας του? Και γιατί δεν γίνεται “μεταγραφικό σενάριο” γύρω από το όνομα του?

23:16

Αυτός φίλε Μάνο είναι ο Chilton, όχι ο Bianchi. Και το κάνει γιατί είναι πάντα τελευταίος και κάνει κρουαζιέρες. Μέτριος οδηγός. Ο Bianchi είναι πολύ καλύτερος, ανήκει στη Ferrari και νομίζω θα τον δούμε σε καλύτερη ομάδα το 2015

23:16

kyriakos p : καλησπέρα πανο . συγχαρητήρια για την δουλεια σου που την παρακολουθώ αρκετά χρόνια και την θαυμάζω. ειμαι άρρωστος φιλος τής MCLAREN. βλεπω Φ1 απο το 1988. Εχω αγαναχτησει με αυτα τα πέτρινα χρόνια της ομάδας μας. Η ερωτησει μου είναι υπάρχει φως στα προβλήματα μας ? Θέμα με τους οδηγούς? και το μέλλον πως το βλέπεις?

23:17

Να κοιτάς μπροστά. Από 2015 και βλέπουμε. Δεν μπορεί, η Honda θα φέρει αργά ή γρήγορα… αγωνιστικό πλεόνασμα! Φέτος δύσκολα να αλλάξουν πολύ τα πράγματα.

23:17

Αντωνης : Mε την πίστα στην Δραπετσώνα τι γίνεται; Πες ότι φτιάχνετε και όλα καλά και γίνεται το πρώτο gp. Μετά ποιος θα εξασφαλίσει ότι ο Bernie ή όποιος άλλος είναι δεν του έρθει να φύγει από την Ελλάδα μετά από 3 ή 5 χρόνια για άλλες αγορές, και καταντήσει σαν τη Τουρκία ένα πράμα…

23:19

pekestyle : πανο ποια ειναι η δικη σου αποψη για την φερραρι?τι πιστευεις οτι πρεπει να γινει για να εχουν ενα ανταγωνιστικο μονοθεσιο…?τουλαχιστον του χρονου.επισης διαβασα σε ενα ερθρο σας για πιστα F1 στην ελλαδα.ποσες πιθανοτητες υπαρχουν για κατασκευη της?

23:21

Πας πολύ μακριά φίλε Αντώνη κ pekestyle. Ωραία και γίνεται. Ποιος είπε πως θα έχουμε
GP; Ένα βήμα τη φορά είναι η δική μου προτροπή. Ας γίνουν τα έργα κι ας
μην έρθει ποτέ η F1, υπάρχουν κι άλλοι θεσμοί.
Για τη Ferrari τα είπαμε.
Παιδιά να σημειώσω πως τα σχόλια σας, τα δημοσιεύω πριν απαντηθούν άρα η καθυστέρηση στη δημοσίευσή τους, οφείλεται στην καθυστέρηση της απάντησης.

23:21

αποστολης : καλησπερα πανο πιστευεις οτι στον αγωνα στην ισπανια η μερσεντες με την στρατιγικη της περιορισε τον ροσμπεργκ στην στην δευτερη θεση γιατι κατα την αποψη μου ο ροσμπεργκ αν στο τελευταιο πιτ στοπ τον ειχαν βαλει εναν γυρο πιο γρηγορα μεσα θα εβγαινε μπροστα απο τον χαμιλτον

23:21

Αποστόλη πλήρης ανάλυση στο Blog που ανεβάσαμε το απόγευμα. Δύο κλικ και 1000+ λέξεις στη διάθεση σου φίλε μου.

23:22

Dimitris ag : Pano egw pistevw pws o kimi einai apo tous kaliteroud pilotous. Sto grid me to poio swsto odigiko stil!! Esi ti les? Tha tou prosferei h ferrari ena monothesio sta xeria tou ikano na to stepsei prwtathlith ksana?

23:22

Θεωρώ πως είναι ο πιο ταλαντουχος αυτής της γενιάς. Είναι όμως και πάντα γκαντέμης. Φέτος όχι, δεν έχουν ελπίδα. Να δούμε για το 2015.

23:23

Για τον φίλο που ρώτησε για τον Button, κατά λάθος έσβησα το σχόλιο του, φταίνε τα χάλια της McLaren, όχι αυτός.

23:23

Olga Anagnostaki : O Hulkenberg συμφωνούμε οτι είναι μεγάλο ταλέντο. Το γεγονός οτι ο Perez είναι τόσο κοντά σε απόδοση σε εκπλήσσει; Εγώ για να είμαι ειλικρινής δεν το περίμενα

23:24

Κάθε οδηγός λειτουργεί διαφορετικά σε κάθε ομάδα Όλγα. Ούτε εγώ το περίμενα αλλά φέτος ο Perez έχει πολλά να αποδείξει

23:24

fotis : pano kalispera !ena sxolio kai gia tin williams!!fainetai na akolouthei alla sto telos pada kati simvainei kai den mporei na anevei vathro mexri stigmis!o massa giati toso pesmenos pali??den mporei na eksadlisei tin dinamiki tou monothesiou o bottas paei kalitera

23:25

Είναι απογοήτευση και άτυχος ο Massa αλλά από την άλλη, είναι εξαιρετικός ο Bottas. Νομίζω πως η Williams είναι σε καλή φάση και χαίρομαι που ανεβαίνει σταδιακά. Όπως όλοι νομίζω.

23:26

Έχουμε ξεπεράσει το όριο των 2 ωρών αλλά θα συνεχίσουμε λίγο ακόμα για να απαντήσω σε όσο γίνεται περισσότερες ερωτήσεις. Ζητώ προκαταβολικά συγνώμη για όσους δεν προλάβουμε να απαντήσουμε στο σχόλιο τους.

23:31

George Pro : Καλησπερα Πανο. Φιλος της Williams απο τα 80s. Πως βλεπεις την ανακαμψη φετος? Θα εχει συνεχεια? Νομιζω οτι θα επρεπε να είχε πιο πολλούς βαθμούς στους πρώτους αγώνες. Ευχαριστώ

23:32

Περιμέναμε πιο πολλά αλλά και πάλι, όσα έχει πετύχει, δεν είναι λίγα. Η επανάσταση θέλει χρόνο.

23:32

Σπύρος : Πάνο,με τους διπλάσιους βαθμούς που θα δωθούν στο τελευταίο gp, ο Hamilton και ο Rosberg είναι πολύ πιθαν ό να απέχουν λιγότερους από 50 βαθμους. Δε θα είναι άδικο να κριθεί το πρωτάθλημα έτσι;

23:32

Συμφωνώ πλήρως. Ανόητος κανονισμός.

23:33

Βαγγέλης : Πανο καλησπερα! Αυτο το καιρο εχω διαβασει πολλα πραγματα σε διαφορα blogs και εχω να σου θεσω ενα ερωτημα… Hamilton ή Rosberg ;

23:33

Andreas : πανο πιστεύεις ο rosberg μπορεί να χτιπισι τον hamilton ?

23:35

Για τη Mercedes παιδιά όλες οι απαντήσεις στο blog που δημοσιεύτηκε το απόγευμα.

23:35

Βασιλης : δε ειναι για μενα ο καλυτερος πιλοτος ο hamilton η ο vettel απλα εχουν καλυτερο αμαξι και το βλεπουμε συνεχως δωσε στο hulkenberg η στον ricciardo ενα καλο μονοθεσιο και θα δουμε παπαδες, τι λες γιαυτο Πανο ?

23:36

Ούτε συμφωνώ ούτε διαφωνώ. Hamilton και Vettel ειναι αμφότεροι εξαιρετικοί. Αλλά σίγουρα, ένα Hulk, θα έκανε καλές σεζόν με καλύτερο μονοθέσιο.

23:36

Μιχάλης : Καλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα να κάνω ένα παράπονο.. Όλοι μιλάμε για νέα εποχή στην F1 σαν να έγινε κάτι τρομερό! Εντάξει αναγνωρίζουμε όλοι ότι η υβριδική τεχνολογία είναι κάτι σημαντικό αλλά ρε παιδιά όταν κάθεσαι εκείνη την ρημάδα την Κυριακή να δεις αγώνα το τονίζω ΑΓΩΝΑ δεν μπορώ να βλέπω το πινακακι με το ποιος έχει κάψει λιγότερο καύσιμο!!! Αυτό το ζούμε καθημερινά όταν κοιτάμε τον υπολογιστή ταξιδιού κ τραβάμε το πόδι από το γκάζι μήπως καταφέρουμε να μην πάμε ξανά βενζινάδικο σε δύο μέρες κ πανηγυρίζουμε στη δουλειά που όταν κάποιος με ένα 20αρικο κάνει περισσότερες μέρες να δει τον βενζινάδικο του!! Πάμε στα λάστιχα εκεί που πρέπει ο άλλος να τα δώσει όλα να δούμε μάχη χαμό γρήγορους γύρους κυνηγητό έρχεται εντολή φύλαξε τα λάστιχα να πας πιο μακριά.λυπάμαι αλλά αυτό δεν είναι αγώνας. Δεν είναι F1. θέλω να βλέπω πινακακι με τελικές κύριοι όχι με την χαμηλότερη κατανάλωση..

23:36

Έχεις επιχείρημα και μάλιστα καλό.

23:37

Δημητρης Ν : Πανο καταρχας συγχαρητηρια γιατι τα σχολια σου στις μεταδοσεις παντα ηταν πολυ σωστα και συμπληρωνεις σωστα τον θρυλο πλεον Τακη Πουρναρακη..Πιστευω πως ο κορυφαιος οδηγος στο grid ειναι ο Βutton. Την μοναδικη χρονια στην καριερα του που ειχε καλυτερο μονοθεσιο πηρε τον τιτλο( και μαλιστα μονο στο πρωτο μισο γιατι στο δευτερο μισο του 2009 η Red Bull ειχε το καλυτερο μονοθεσιο). Με McLaren υπσοσκελισε τον Hamilton στην μεταξυ τους βαθμολογια. Στην BAR ητανε βαθρο σταθερα οταν οι ομοσταβλοι του τερματιζαν εκτος δεκαδας. Ειναι με διαφορα ο πιο ατυχος οδηγος στο grid καθως εχει σχεδον παντα αργο μονοθεσιο. Κανεις δεν μπορει να διαχειριστει τα λαστιχα καλυτερα απο αυτον και κανεις δεν παιρνει πιο εξυπνες αποφασεις στρατηγικης μεσα στον αγωνα..Στον αντιποδα Raikkonen, Hamilton, Alonso εχουν ΟΛΟΙ τους χασει πρωταθλημα ενω ειχαν το καλυτερο μονοθεσιο στο grid…

23:37

Να σαι καλά Δημήτρη. Καλός ο Button, τον εκτιμώ πολύ κ ως άνθρωπο αλλά νομίζω πως Kimi, Ham, Alonso, VetteL είναι καλύτεροι

23:38

Γιώργος : υπαρχει περιπτωση να μπουνε κ αλλες ομαδες ελαστικων ? γτ θυμαμαι παλια υπηρχε η goodyear μαζι με την bridgestone.. ισως ετσι υπαρξει κ περισσοτερος ανταγωνισμος

23:38

Όχι για τα επόμενα 3 χρόνια

23:38

τασος : ποια η γνωμη σου για τον grosjean γιατι πολλοι του εχουν κολλησει την ταμπελα του αποτυχημενου ενω περσι εκανε τρομερη χρονια και κοντραρε τον εμπειροτερο και λιγο πιο ευνοημενο κιμι και φετος ανταποκρινεται και στον ρολο του ηγετη δειχνει χαρακτηριστικα μεγαλου οδηγου νομιζω

23:39

Πολύ βελτιωμένος, του είχα ασκήσει έντονη κριτική αλλά μου απάντησε… στην πράξη!

23:39

Geo7 : Αυτο με την κατασταση του Σουτιλ και οσα ακουγονται και γραφονται δεν πισετυεις πως ειναι ακραιο αν συμβαινει?

23:39

Συμβαίνει και ναι, είναι ακραίο. Πρέπει να βρεθεί λύση.

23:39

mitsos : ακουγονται φημες οτι η bmw θα ξαναγυρισει στην f1..προσωπικα δινω πολλες πιθανοτητες λογω της αλλαγης των κανονισμων με τους κινητηρες…εσυ τι πιστευεις??

23:40

Προς το παρόν είναι μόνο φήμες αλλά γι’ αυτό άλλαξαν οι κανονισμοί, για να επιστρέψουν οι κατασκευαστές

23:40

nikos : Πανο τι θα διαλεγες ? Αλονσο η Ραικονεν ?

23:40

Δεν έχω απάντηση. Είναι πολύ δύσκολο το ερώτημα.

23:41

Sotos McLarenτζής : Καλησπέρα στην παρέα. Περίμενα φέτος με Dennis-Boullier-Magnussen να άλλαζε άρδην η εικόνα. Πέφτω έξω όμως, Πάνο βλέπεις να μπορεί να αλλάξει κάτι; Ο Dennis δεν βλέπει τι γίνεται;

23:41

Ήρθε, κάνει αλλαγές αλλά χρειάζεται χρόνος…

23:41

Kwstas : Pisteveis oti auto to monothesio tha estefe prwtathlhth ksana ton schumi sta 44 tou xronia??

23:42

Δεν μου αρέσει να μιλάω υποθετικά αλλά θα μπορούσε. Αλλιώς αποδίδεις όταν μάχεσαι για βαθμούς, αλλιώς όταν μάχεσαι για τίτλους. Εκεί μετράει η εμπειρία πιο πολύ.

23:45

Κάπου εδώ θα πρέπει να ρίξουμε καρό σημαία. Τα περισσότερα από τα σχόλια σας που δεν πρόλαβα να απαντήσω, ήταν παρόμοια με άλλα που είχαν προηγηθει άρα ένα scroll down ίσως έχει κάποιες απαντήσεις για εσάς. Ζητώ συγνώμη από τους φίλους με τους οποίους δεν προλάβαμε να ανταλλάξουμε απόψεις, μπορείτε να μου στείλετε τα ερωτήματα στο facebook.com/SeitanF1 και το ραντεβου μας εδώ στο Contra, ανανεώνεται για τις 25 Μαίου!
Grand Prix Μονακό και σίγουρα θα έχουμε πολλά να πούμε! Καλό βράδυ σε όλους!

23:47

Κλείνοντας, μία επιπλέον επιλογή είναι να θέσετε το ερώτημα σας στα σχόλια του άρθρου και θα σας απαντήσω εκεί. Καλή εβδομάδα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

24MEDIA NETWORK