Η κουβέντα με τον Πάνο Σεϊτανίδη για τη Formula 1

Με τη μάχη του τίτλου στη Formula 1 να έχει φουντώσει, o Πάνος Σεϊτανίδης άνοιξε την κουβέντα με το κοινό του Contra.gr και ανέλυσε επί 2,5 ώρες όλα τα δεδομένα μετά το grand prix στο Μεξικό. Όλη η συζήτηση.

Η κουβέντα με τον Πάνο Σεϊτανίδη για τη Formula 1

ΤΟ LIVE CHAT

20:57
Καλησπέρα και καλώς ήλθατε σε ένα ακόμα LIVE CHAT για τη Formula 1 στο Contra.gr! Θα είμαστε μαζί μέχρι τις 23.00 για να συζητήσουμε όλα όσα έγιναν στο Μεξικό! Και δεν ήταν λίγα!
20:58
Θα αρχίσουμε σε μερικά λεπτά, όπως πάντα η διαδικασία έχει ως εξής: τα σχόλιά σας εμφανίζονται με χρονική σειρά, την ώρα που έρχεται και η απάντηση σε αυτά! Δυστυχώς με την εύλογη καθυστέρηση που συνεπάγεται το σύστημα... ένας εναντίον όλων!
20:59
Τι λέτε λοιπόν για τη μάχη του τίτλου; Τις ποινές των αγωνοδικών; Την κόντρα Vettel-Verstappen και όσα έξαλλος είπε ο Γερμανός; Έχουμε 2 ώρες μπροστά μας για να τα πούμε όλα!
21:03
Γιάννης : Καλησπέρα Πάνο! Ο Vettel πιστεύω οτι μπορεί να δικαιολογηθεί πάνω στον εκνευρισμό για όσα είπε. Ο Verstappen που είπε κάποια πράματα μετά τον αγώνα ήταν λάθος.
21:04
Καλησπέρα Γιάννη! Όταν οι χτύποι είναι ψηλά και η πίεση μεγάλη, πολλά δικαιολογούνται. Όμως ο Vettel το παράκανε. Γιατί έβρισε τον διευθυντή του αγώνα, τον τεχνικό έφορο της FIA. Ξαφνιάζομαι που δεν έχει υπάρξει κάποια εξέλιξη σχετικά.
21:04
Γιωργος : Απαράδεκτος Φέτελ!!ενα 4 ακής πρωταθλητής σέβεται
21:05
Συμφωνώ. Μέχρι ένα σημείο δέχομαι αντιδράσεις και κακή γλώσσα αλλά όχι έναντι κάποιου που ούτε του φταίει, ούτε απαντάει.
21:05
Mikelonen : Maxi chat σημερα. Πολυ κ@#€λοπαιδο ο Κυριακος Πανο. Τον εχουν αφησει λασκα. Λειτουργει υπο τις ευλογιες FIA &Red Bull. Το γιατι δεν πιανω. Καλη συνεχεια
21:07
Καλησπέρα! Ναι, όπως το είπες maxi! Προφανώς λειτουργεί με τις ευλογίες της Red Bull αλλά δεν συμφωνώ για τη FIA. Ούτε έχει λόγο, ούτε έχει νόημα. Πόσο μάλλον από τη στιγμή που άλλαξαν τον κανονισμό, με τρόπο που ζητούσαν οι Ferrari/Mercedes και που θεωρητικά θα "πλήγωνε" εκείνον.
21:07
μητσος : Kαλησπερα Πανο! Σχετικα με τον Φετελ, τη πρωτη ποινη την πηρε επειδη εβρισε τον Whiting? Ειμαστε σοβαροι? Σε λιγο θα τους πηγαινουν απο το αυτι στον Ecclestone?
21:07
μητσος : Σχετικα με τον Βερσταπεν, το τελευταιο σου tweet στο χθεσινο live, τα ελεγε ολα! Φυσικα και επρεπε ο Χαμιλτον να παρει ποινη οπως και ο Ροσμπεργκ!
21:09
Καλησπέρα Μήτσο. Όχι, ακόμα δεν έχει λάβει κάποια ποινή για αυτό αν και θα έπρεπε. Η ποινή είναι για την παραβίαση του κανονισμού που Ferrari/Merc απαίτησαν να θεσπιστεί, σχετικά με την αλλαγή κατεύθυνσης κατά την πέδηση. Όσο για τις Mercedes, νομίζω πως χαρίστηκαν στον Lewis αλλά όχι στον Rosberg που ουσιαστικά ωθήθηκε εκτός πίστας από τον Verstappen.
21:09
bill : Πολλά δεν μπορώ να καταλάβω στη φετινή Ferrari αλλά το σημαντικότερο είναι: γιατί συμπεριφέρονται στον Kimi σαν δεύτερο οδηγό, ενώ έχει αποδείξει κ΄ σε...
21:09
bill : κατατακτήριες κ΄ race-pace ότι το πάει καλύτερα από Vet.Τον χαντακώνουν συνέχεια με πειράματα.λες και θέλουν να χάσουν βαθμούς προκειμένου ο Vet να 'ναι μπροστα
21:10
Νομίζω πως στην πράξη, λόγω συνθηκών και αποτελεσμάτων, υπάρχει ισορροπία σε στρατηγικές κτλ. Όσο για την ουσία της ερώτησης, ο ένας είναι στη δύση της καριέρας του, ο άλλος ήρθε για να οδηγήσει τη Ferrari ξανά στην κορυφή. Άσχετα αν φέτος δεν τους βγαίνει.
21:10
Σωκράτης : Καλησπέρα Πάνο. Καλησπέρα και σε όσους είναι μαζί σου απόψε!
21:11
Καλησπέρα Σωκράτη! Ήδη μεγάλη η παρέα! 55 σχόλια σε 10 λεπτά! Αντε να σας προλάβω σήμερα!
21:11
Γιάννης : Επίσης δίκαιες οι ποινές και στους 2 αν και οπαδός της Ferrari.Έπρεπε να δοθεί όμως και ποινή στο Hamilton για την 1η στροφή. 2 μέτρα και 2 σταθμά γενικά στο GP
21:11
Συμφωνούμε απόλυτα Γιάννη! Καθαρά αντικειμενική η τοποθέτησή σου και μπράβο.
21:12
ford45 : καλησπερα πανο!οιμικροι οδηγοι(π.χ. ερι η μαγκ)τι λες?
21:12
Φίλε μου sorry αλλά δεν κατάλαβα την ερώτηση! Επανέλαβε!
21:12
Διονυσης : Ειλικρινα αυτη η αλητεία του φερσταπεν ποσο θα κρατησει??
21:14
Όταν λες αλητεία; Γιατί αν θεωρούμε αλητεία το γεγονός πως πάτησε γρασίδι και μετά περίμενε πρώτα να του ζητηθεί από τη FIA να δώσει τη θέση. Δεν συμφωνώ, απλά τυγχαίνει να τα βάζει συνήθως με τους οδηγούς της πιο δημοφιλούς ομάδας.
21:14
Mikelonen : Οσον αφορα την μαχη τιτλου. Ο Ροσμπεργκ ουτε που ασχολειται να κοντραρει τον Λιουις. Και ας του χαρισε την πρωτη στροφη ο βρετανος. Πολυ λιγος για πρωταθλητης
21:14
Το αν είναι λίγος ή όχι είναι άλλη συζήτηση και έχω πολλάκις πει τη γνώμη μου επ' αυτού. Όμως έτσι όμως έχει έρθει το πράγμα, κι εγώ θα έκανα στην άκρη και απλά θα ακολουθούσα. Μονόδρομος!
21:14
Κώστας κατσαρης : Καλησπέρα σε όλους! Πανο όπως είχα πει από την αρχή της χρονιάς ο Ρος θα είναι πρωταθλητής .....γιατί πρέπει να γίνει.....Γερμανική ομάδα, Γερμανός οδηγός...
21:16
Με βάση στην Αγγλία, διευθυντή από την Αυστρία, αντιπρόεδρο επίσης από την Αυστρία, κτλ κτλ. Δεν συμφωνώ Κώστα, τα ίδια έλεγαν όλοι και πρόπερυσι ώσπου τελικά το έχασε και πέρυσι ώσπου τελικά το έχασε και φέτος ώσπου... να δουμε τι θα κάνει τελικά.
21:16
Χάρης : Πιστεύω πως ο Χάμιλτον θα κανει το 2 στα 2..Ο Ροζμπεργκ ομως ειναι λιγο λουζερ εκ φυσεως, παρ'ολα αυτα εχει το προβαδισμα.μπορει να του κοψει καποιος βαθμούς;
21:17
Αυτό όμως δεν αρκεί φίλε Χάρη. Δύσκολα θα κερδίσει κάποιος τον Rosberg ή και να το κάνει, μία δεύτερη και μία τρίτη θέση αρκούν. Μόνο η ατυχία πιστεύω μπορεί να αλλάξει τις ισορροπίες.
21:17
schumi90 : re pano ti tha ginei me ti ferrari kai 2 logia gia to oti o vettel einai panta pisw apo ton kimi..krima pou efuge o alonso..akoma einai o kaluteros st grid
21:18
Είναι αλλά δεν μπορούσαν να συνεχίσουν μαζί, ήταν σαφές. Όσο για τη Ferrari, χθες όλα σωστά τα έκαναν.
21:18
vedουzasV : οτι πουλάει χαρίζεται
21:18
Ωραία ατάκα αλλά που πάει;
21:18
Κώστας : Πανό;πιστεύεις ότι ο χαμιλτον έχει ουσιαστικές ελπίδες τίτλου;
21:19
Αν δεν υπάρξει εξωγενής παράγοντας, δύσκολα. Δεν αρκούν οι νίκες.
21:19
Γεωργια : Καλησπερα σε ολους!Βρε Σειταν,τι πινουνε και δε μας δινουνε εκει στη FIA..?(γιατι δεν ειναι μονο ο Τσαρλι που θελει βρυσιδια).
21:19
Γεωργια : Δεν μπορει,καποιος μας κανει πλακα...θελουν να μας τρελανουν με τους κανονες τους...Τι να πω..,κριμα,πολυ κριμα...Το καταστρεφουν ολο κι περισοτερο το αθλημα...
21:21
Καλησπέρα Γεωργία. Οι αποφάσεις παίρνονται από τους εκάστοτε αγωνοδίκες. Όχι τον Whiting. Και γενικά, πλην του Hamilton που το έκοψε ευθεία στην εκκίνηση, όλα τα άλλα ήταν με το γράμμα του νόμου.
21:22
ΓΕΩΡΓΙΑ Δ. : ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚΙΝΗΣΗ Ο ΡΟΣΜΠΕΡΓΚ ΠΟΥ ΒΓΗΚΕ ΕΚΤΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΗΜΩΡΗΘΗΚΕ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ Ή ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΙΣΩ
21:22
ΓΕΩΡΓΙΑ Δ. : ΤΕΛΙΚΑ ΤΗΜΩΡΗΘΗΚΕ ΚΑΙ Ο ΦΕΤΕΛ
21:23
Καλησπέρα! Γιατί ωθήθηκε εκτός από τον Verstappen.
21:23
Kat.7 : Καλησπερα Πανο!Ενας βαρετος αγωνας εγινε ροντεο τους τελευταιους 2 γυρους.Αποψη μου οτι ο Μαξ εχει ξεφυγει και η ποινη χτες ηταν χαδι.
21:24
Καλησπέρα! Δηλαδή τι ποινή να έπαιρνε επειδή πάτησε γρασίδι και παρέμεινε μπροστά; Γιατί κάτι άλλο δεν έκανε...
21:24
Δημήτρης : Καλησπέρα Πάνο!Πιστεύω οτι ο φεττελ ειναι πολυ υπερεκτημιμενος οδηγος, ποια η γνωμη σου?
21:24
Καλησπέρα Δημήτρη! Εγώ πάλι θεωρώ πως είναι υποτιμημένος. Top οδηγός, σε κακό φεγγάρι.
21:24
Κώστας κατσαρης : Ο χαμ έτσι και γίνει μια στραβή με τον Ρος και το πάρει θα έχει τεράστια επιτυχία επί δύο, γιατί εκτός τον Ρος αντιμετωπίζει και την ίδια του την ομάδα..
21:25
Γιατί το λες αυτό Κώστα; Τι του έκαναν χθες;
21:25
ΦΊΛΙΠΠΟΣ ΡΟΔΟΣ : Πάνο καλησπέρα.Μήπως το φρενάρισμα στην εκκίνηση από τον Χάμιλτον ήταν εσκεμμενο για να υπάρξει επαφή με Ροσπεργκ;Θα πάει για νίκη ο Ροσπεργκ στη Βραζ.Η παλι 2
21:26
Καλησπέρα Φίλιππε. Μα γιατί να το κάνει; Δεν τον συνέφερε. Ο Hamilton θέλει 2 καθαρούς αγώνες, 2 νίκες χωρίς προβλήματα και μία ατυχία για τον Rosberg.
21:26
Διονυσης : Ρε συ Πάνο ολη την χρονιά ο φερσταπεν καταστρατηγει κανόνες,κλείνει δρόμο με αλλαγη με φρένα και δεν εχει φαει μια τιμωρια. Λογικο το ξεσπασμα φετελ
21:27
Διονύση αυτό μέχρι το Ώστιν ήταν ΝΟΜΙΜΟ. Πριν μία εβδομάδα άλλαξαν τον κανονισμό επειδή το ζητούσε η Ferrari και η Mercedes. Και τώρα το έκανε η Ferrari. Να μη τιμωρηθεί;
21:27
Mikelonen : Καλα του εκανε του Τσαρλι. Αυτος ανεχεται την ξετσιπωτη συμπεριφορα του Μαξ.Και αλλοι ηταν ταλεντα,αλλα αυτος εχει διαλυσει τα παντα. Και στο post race εβριζε.
21:27
Δεν έβρισε φίλε μου. Έχει διαφορά η κριτική από την υβρεολογία. Αλλά συμφωνώ πως οι δηλώσεις του δεν περιέχουν τον σεβασμό που θα έπρεπε συνήθως.
21:28
Ανδρεας : καλα εκανε ο μαξ. περιμενε επισημη εντολη απο FIA αν δεν προλαβε να ερθει εγκαιρος δεν φταιει αυτος. πανουργα κινηση με το ρικκ απο πισω
21:28
Ακριβώς.
21:28
Σπυριδούλα : Καλησπέρα Πάνο!Ο vettel νομίζω ότι 1ον δεν έπρεπε να παραπονιέται την στιγμή που απειλούνταν άμεσα από τον Ricardo.
21:29
Μα να παραπονεθεί γιατί; Επίσημα, δεν είχε λόγο. Αν αυτό που έκανε ο Max έπρεπε να φέρει ποινή, θα έφερνε ποινή. Και έφερε. Απλά έχασε τον έλεγχο ο Seb, είναι πολύ πιεσμένος και φαίνεται.
21:29
Omiros Georgantzas : dn katalava giati pire poini o vettel sto simvan me ton ricciardo
21:30
Γιατί άλλαξε κατεύθυνση σε σημείο πέδησης, αναγκάζοντας το άλλο μονοθέσιο να αλλάξει κατεύθυνση για να αποφύγει τη σύγκρουση. Ακριβώς αυτό που ορίζει ο νέος κανονισμός!
21:30
Πάρης : Καλησπέρα Πάνο! Νικητής του αγώνα για εμένα χθες ήταν ο JPM που γλύτωσε το παπουτσάκι του Ricciardo :P Για το θέμα VET/VES απλά θέλω να πω ότι ο ένας πρέπει να
21:30
Πάρης : πάψει να βρίζει κάθε 2 δεύτερα αλλά και ο άλλος να δείξει λίγο σεβασμό. Έχει μια νίκη δώρο και μερικά βάθρα. Δεν μπορεί να μιλάει έτσι για κάποιον που είναι
21:30
Πάρης : Από τους καλύτερους οδηγούς (στατιστικά) στην ιστορία του σπορ και γενικά για κανέναν άλλον οδηγό. Αυτό συμβαίνει όταν πηδάει κάποιος 600 κατηγορίες και είναι
21:31
Πάρης : στη F1. Πολύ φοβάμαι ότι το ίδιο θα γίνει και με τον Stroll του χρόνου
21:32
Καλησπέρα Πάρη. Νικητής πάντα ο Juan γιατί έχει την αγαπημένη μου Connie! Προσεγγίζεις σωστά το θέμα SV/MV και συμφωνώ. Ο ένας βγάζει όλη την πίεση που νιώθει κ ο άλλος τον αέρα που του χαρίζει το γεγονός πως δεν έχει καθόλου πίεση. Δεν έχω άποψη για το ύφος/ήθος Stroll, δεν τον έχω παρακολουθήσει.
21:32
Αλέξανδρος : Πάνο, ο Χάμιλτον δείχνει να μπαίνει ζεστά στην κατάκτηση του τίτλου.Πιστεύεις ότι θα κόψει πρώτος φέτος το νήμα?Γιατί η ferrari δεν είναι ανταγωνιστική?thanks
21:34
Δύσκολο πια αν δεν έχει κάποια ατυχία ο Rosberg. Όσο για Ferrari, είναι μεγάλη η κουβέντα. Φταίει η πίεση, φταίνε τα λάθη του πρόσφατου παρελθόντος, φταίνε οι συνεχείς αλλαγές, φταίει το σασί, είναι πολλά.
21:34
Γιωργος : Πανο μου σωστα!το κλίμα χάλασε απο τα fp βρίζοντας τον αλονσο ....όσο για τον μαξ ο φιλος τα ειπε ολα;ειναι λάσκα με ευλογίες fia rb
21:35
Το κλίμα έχει χαλάσει από τη στιγμή που φάνηκε πως το 2016 είναι ξεκάθαρο πισωγύρισμα σε σχέση με το 2015.
21:35
swet cat : καλησπερα κ. Σειτανιδη.3 ενδιαφεροντα διδυμα θα ηταν: mag-alo,gut-per, but-gro.ευχαριστω.
21:35
Καλησπέρα! Όμως κανένα από τα δύο δεν θα το δούμε στην πίστα. Gutierrez; Αλήθεια;;;
21:35
Κώστας κατσαρης : Το έχω αναφέρει και σε πολλά post πάρα πολλές φορές ... Ο χαμ και πέρυσι και φέτος αδικειται ...θυμισου Μονακό πέρυσι! !!
21:36
Δεν μπορώ να δεχθώ πως μία ομάδα, πρωταθλήτρια μάλιστα, ένα τόσο μεγάλο brand, θα σαμποτάρει τον οδηγό της. Και μάλιστα τον δημοφιλή οδηγό της.
21:36
Kat.7 : Ομως ξεφυγε ο Φεττεληταν απαραδεκτοςκαι εχασε το δικαιο του.Οσο η FIA αφηνει ατιμωρητο τον Μαξ θα κανει τα ιδιαο Νικο το πηγαινει μια χαρα το πραγμα.Περιμενω Vl
21:37
Μα τον τιμώρησε τον Max γι' αυτό που έκανε. Όπως τιμώρησε και τον Seb.
21:37
Kωνσταντίνος Μίχος : Νομίζω θα έπρεπε να βγει ένας κανονισμός και για τη λεκτική συμπεριφορά, όταν ξεφεύγουν
21:37
Υπάρχει, για δυσφήμιση του αθλήματος. Νομίζω του χαρίστηκαν χθες του Vettel. Η ατάκα για τον Whiting ήταν για μαύρη σημαία. Ακαριαία.
21:38
Σώτος McLarenτζής : Όπως έκαναν RBR, Merc, υπάρχει περίπτωση να ενισχυθεί η McLaren με κατάλληλους ανθρώπους (π.χ. Brawn, Allison) σε καίριες θέσεις, μπας και δούμε μια άσπρη μέρα;
21:38
Αμφότεροι ακόμα δεν έχουν κλείσει κάπου, αμφότεροι θέλουν να δουλέψουν ξανά. Αλλά ακόμα κι αν έρθουν αμφότεροι, αν δεν βελτιωθεί η μονάδα ισχύος της Honda, δεν θα πάει πουθενά η McLaren.
21:39
ΝΙΚΟΣ ΙΟΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ : Πανο καλησπερα, τι πιθανοτητες δινεις στον HAMILTON για τιτλο ?
21:39
Καλησπέρα Νίκο. Λίγες πια, δεν είναι στο χέρι του.
21:40
Omiros Georgantzas : dn katalavainw giati pire poini o vettel sto simvan me ton ricciardo
21:42
Νίκος : Καλησπέρα Πάνο...η συνήθεια που έγινε λατρεία αυτό το διωράκη!!! στο θέμα μας τώρα: Πιστεύεις οτι ήταν δίκαιη η ποινή στον Φέτελ για το θέμα με τον Ρικιάρντο?
21:43
Γιωργος : Τώρα τι βρήκαν και έδωσαν ποινή στο Φετελ δε ξέρω. Μια χαρά χώρο του άφησε στην εσωτερική, επόμενη στροφή δεξιά δηλαδή πού έπρεπε να πάει ο Φετελ δεν κατάλαβα;
21:44
Γιωργος : Με την ίδια λογική ο Ροσμπεργκ έπρεπε να τιμωρηθεί στη Μαλαισία γιατί έκλεισε τον Φετελ στην εκκίνηση.... Τι να πω...πώς να μη βρίζει μετά ο Φετελ;
21:44
Vastzo : Ήταν με το γράμμα του νόμου η ποινή 10δευ στο Βέττελ; Υπάρχουν πολλά βίντεο που λεν άλλα πράγματα. Καλησπέρα στην παρέα!!!
21:45
μπάμπης : γιατί ο φετελ έπρεπε να πάρει ποινή;; τι λέει ο καινούριος κανονισμός;; ...γιατί ο ρικιάρντο είχε χώρο να στρίψει.. δεν αναγκάστηκε να αλλάξει γραμμη!
21:46
Βλέπω πως πολλοί φίλοι απορούν για τον λόγο που τιμωρήθηκε ο Vettel. Ξεκαθαρίζω πως αφορά κανονισμό που η Ferrari και η Mercedes ζήτησαν να επιβληθεί και ισχύει από το GP ΗΠΑ, δηλαδή 10 μέρες.

Η σχετική ανακοίνωση από της FIA ξεκαθαρίζει τα πράγματα:

«Οι αγωνοδίκες έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή στις οδηγίες του διευθυντή του αγώνα από το
GP ΗΠΑ αλλά και ενόψει αυτού του Grand Prix. Υπήρξε ανησυχία σχετικά με αλλαγές κατεύθυνσης που λαμβάνουν χώρα σε σημεία πέδησης. Αυτή εκφράστηκε και στις συναντήσεις των οδηγών στις ΗΠΑ αλλά και εδώ.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, η τηλεμετρία και τα
video δείχνουν πως ο οδηγός με το μονοθέσιο Νο5, άλλαξε όντως κατεύθυνση σε σημείο πέδησης.
Το άρθρο 27.5 και η οδηγία από τον διευθυντή αγώνα, έχουν τρία κριτήρια που καθορίζουν την παραβίαση του κανονισμού
- την επικίνδυνη οδήγηση
- τη μη φυσιολογική αλλαγή κατεύθυνσης
- την αναπόφευκτη αλλαγή πορείας ενός άλλου οδηγού ώστε να αποφευχθεί σύγκρουση
Τα
video και η τηλεμετρία έδειξαν πως υπήρχε μη φυσιολογική αλλαγή κατεύθυνσης από το μονοθέσιο Νο5, που θεωρήθηκε επικίνδυνη μιας και οι τροχοί των δύο μονοθεσίου ήρθαν πολύ κοντά.
Παράλληλα τα
video δείχνουν πως ως αποτέλεσμα των παραπάνω, το μονοθέσιο Νο3 αναγκάστηκε να αλλάξει κατεύθυνση για να αποφύγει τη σύγκρουση. Μιας και συναντάμε στο συμβάν και τα τρία κριτήρια, ο οδηγός με το μονοθέσιο Νο5 είναι ένοχος για παραβίαση του άρθρου 27.5».


21:47
Ελπίζω αυτό να λύνει κάποιες απορίες.
21:47
maximos : Hello Πανο.Vettel το εχει παρακανει με τα κλαψουρισματα του για τους παντες.Χαμιλτον λογικα θα ρισκαρει καποια επαφη με τον Ρος στους 2 τελευταιους αγωνες
21:48
Γεια σου Μάξιμε. Το πρώτο το θεωρώ λογικό, δεν βγαίνει η σεζόν, έχουν αφόρητη πίεση και φαίνεται σε κάθε αντίδραση! Όσο για τις Mercedes, θα είναι πολύ μεγάλο αυτό το ρίσκο! Όλα ή τίποτα;
21:49
Υπενθυμίζω πως τα σχόλιά σας εμφανίζονται με χρονική σειρά, όταν έρθει η στιγμή που λαμβάνουν απάντηση. Α και λίγο προσοχή στο λεξιλόγιο, κάποια σχόλια δεν θα περάσουν αν έχουν ύβρεις ή χαρακτηρισμους για οδηγούς.
21:49
gmat7 : καλησπερα πανο,εχω την αποψη οτι ο MV χαιρει μιας ιδιοτυπης ασυλιας.οχι πως ειμαι φερραρι αλλα αυτη ειναι η αποψη μου.
21:49
Mikelonen : Η FIA ανεχεται την ολη του συμπεριφορα. Απο δηλωσεις μεχρι τους αγωνες. Χθες πηγε μα βγαλει εκτος αγωνα τον Ροσμπεργκ. Γιατι ηθελε να εμπλεκει σωνει κ ντε;;;
21:50
Εκτός από την Ισπανία που άλλαξε δύο φορές γραμμή αμυνόμενος, δεν έχω δει κατι άλλο παράνομο. Όσο για τις δηλώσεις, δείχνουν πως δεν σέβεται και τόσο αντιπάλους αλλά ούτε αυτό είναι παράνομο. Όσο για την εκκίνηση, και πάλι, διεκδικεί το χώρο του, δεν κάνει κάτι παράνομο.
21:50
Μωραιτακης Σωτηρης : Ή φερραρι τα τελευταία 8 χρόνια έχει κάνει μάγκες οδηγούς να φαίνονται άχρηστοι.αν είχαι ένα καλύτερο μονοθέσιο παιδάκια τύπου βερσταπεν θα τα είχε για πρωινο
21:51
Remains to be seen! Μακάρι σύντομα να είναι άκρως ανταγωνιστική. Το ίδιο και η McLaren.
21:51
Ραφαηλ : Καλησπερα Πανο.Καθαρη αλλοιωση ο αγωνας επρεπε να παρει ποινη ο Ham και ο Max για την επαφη με Ros στην αρχη ο Ros δεν φερει ευθυνη γιατι ο Max επεσε πανω του
21:52
Συμφωνώ για Lewis, όσο για τους άλλους δύο, ορθώς δεν τιμωρήθηκε ο Rosberg αλλά και ο Max. Αγωνιστικό συμβάν, μάχη ήταν.
21:52
WannabeSchumi : Καλησπερα Πανο. Εχω την εξης άσχετη απορία.. Γιατι το ρύγχος της Μερσεντές ειναι διαφορετικό απο τις αλλες ομαδες;;
21:53
Κάθε ομάδα εφαρμόζει τις δικές της λύσεις, αρκεί να εναρμονίζονται στα πλαίσια των κανονισμών. Ειδικά με τα ρύγχη, πρέπει να μπορούν να περάσουν και τα crash test! Αυτό δεν είναι το ευκολότερο πράγμα στον κόσμο, ειδικά για τις μικρές ομάδες.
21:53
maximos : Καθως αυτος θα ειναι ο μοναδικος τροπος να παρει το πρωταθλημα μαλλον.Αλλιως ο Ρος θα παρει 2 δευτερες θεσεις και τελος
21:54
Συνέχεια προηγούμενου σχολίου, νομίζω σε κάλυψα με την προηγούμενη απάντηση.
21:54
Σώτος McLarenτζής : Πάντως αυτός ο Verstappen κατάντησε εκνευριστικός. Με το ζόρι και πριν την ώρα του και με λάθος τρόπο...να γίνει πρωταθλητής και μάγκας! Ας το πάρει αλλιώς...
21:55
Για τους αντιπάλους του, όχι τους υποστηρικτές του. Είναι σπουδαίο ταλέντο, θεαματικός οδηγός (αλήθεια, τέτοιους δεν ζητούσαμε;) αλλά πολώνει. Είτε τον λατρεύουν, είτε τον μισούν. Κάτι μου θυμίζει...
21:55
Kωνσταντίνος Μίχος : @bill, είναι σύνηθες στη Ferrari, ποιον να θεωρούν πρώτο και ποιον δεύτερο οδηγό
21:56
Μεταξύ μας, αυτή είναι και η σωστή στρατηγική για ομάδα που θέλει τίτλο.
21:56
Χαρης : Καλησπερα Πανο! σε τι θεση βλεπεις να τερματιζουν στο επομενο πρωταθλημα οι Verstappen και Alonso;
21:56
Εξαρτάται από τη δυναμική των μονοθεσίων τους. Ο μικρός ίσως και να κάνει πρωταθλητισμό. Ο Alonso ίσως ενίοτε να διεκδικεί βάθρα.
21:56
Ηλιας : Εμενα παντως το σκηνικο με τον Vettel μου θυμισε λιγο jerez 97. Με τον Schumi να χανει χρονο πισω απο τις Mclaren και οταν o Villeneuve τον εφτασε τα θαλασσωσε
21:57
Αν και διαφορετικό σκηνικό, καταλαβαίνω το νόημα αυτου που λες. Crack under pressure!
21:57
kostas : οτι πουλαει χαριζεται...(Verstappen)
21:57
Γιατί η Ferrari δεν πουλάει;
21:57
frentzen : Η F1 ΕΙΝΑΙ ΑΝΔΡΙΚΟ ΣΠΟΡ, ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΕΒΕΙΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΒΕΡΣΤΑΠΕΝ, ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ F1.ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ
21:58
Μαζί σου, πες μου όμως που έκλεψε όπως λες ο Verstappen.
21:58
Σπυριδούλα : Όμως από το πως πανηγύρισε αυτό το βάθρο μετά φάνηκε πόση μα πόση πίεση δέχεται στη φερραρι για αποτελεσματα.Ήταν τρομερό λες κ πήραν νίκη
21:58
Ακριβώς.
21:58
μητσος : Το live chat θα συνεχιστει και του χρονου? Πες ναι, πες ναι!
21:59
Κάτσε να τελειώσει αυτή η σεζόν πρώτα! Θα δούμε Μήτσο. Στόχος μου είναι να έχουμε διαρκή επικοινωνία.
21:59
Aivar Kuusmaa : διάβαζα ότι απασχολεί τον Έκλεστον ο ήχος των κινητήρων από πέρισυ... ξέρεις αν Θα έχουμε κάποια αλλαγή προς το καλύτερο σύντομα; ευχαριστώ
22:00
Τέλειο Nickname! Από πρόπερυσι! Εννοείται, αγώνες χωρίς φασαρία γίνονται; Φέτος είναι ήδη βελτιωμένος, νομίζω του χρόνου ακόμα καλύτερος.
22:00
gmat7 : Αυτό που πραγματικά όμως οδήγησε το SV σε σημείο έκρηξης κατά τη γνώμη μoy είναι πως η μη έγκαιρη παραχώρηση της θέσης από τον MV
22:00
Ο κανονισμός λέει πως υπάρχει περιθώριο τριών γύρων μέχρι να γίνει αυτό.
22:01
Γεωργία : Καλησπέρα Πανο. Το παράκανε ο φεττελ αλλά δικαιολογημενα. Για μένα όμως φταίει αυτός που επιλέγει πια teem radio θα βγάλει.
22:01
Δεν φταίει αυτός που το λέει, φταίει αυτός που το άκουσε; Δεν πάει έτσι.
22:01
Κωστας : Ο lewis θα το παλεψει μεχρι τελους η δεν θα τον αφησουν απο την merc?
22:01
Γιατί να μην τον αφήσουν; Δεν βλέπω το λόγο Κώστα.
22:01
Κώστας κατσαρης : Απαράδεκτος ο μικρός !αλλά και ο φετελ ... Αν συνεχίσει η red boul έτσι και του χρόνου θέτει υποψηφιότητα για τίτλο! Με Mc laren τι γίνεται ρε γαμωτο....
22:02
Είναι ξεκάθαρο αυτό για Red Bull. Και θολό όσο πάει για τη McLaren...
22:02
Χρήστος : Παιδιά είναι ξεκάθαρο πλέον πως όταν είναι να ωφεληθεί η φερραρι η φια κανει τα στραβά μάτια δεν πρέπει να το αρνηθεί κανεις αυτο
22:02
Μάλλον υποτιμάς τη δύναμη του ονόματος της Ferrari. Και όσα μας έχει διδάξει η ιστορία του σπορ.
22:02
Ραφαηλ : Πανο πιστευω οτι ο Vettel ειχε δικιο αλλα μετα τα εκανε μανταρα με Ric παντος πιστευω οτι ο Max εχει ευνοηθει απο τους κριτες σε σχεσει με αλλους πιλοτους.
22:03
Συ είπας!
22:03
Stamatis : Πάνο πιο το πιο καλό formula 1 sim game για pc, και υπάρχει κανείς που μετά από αγώνα formula 1 να μην τρέχει στην τιμονιέρα του pc?
22:03
Δεν έχω άποψη, δεν ασχολούμαι με video games δυστυχώς.
22:03
ΓΕΩΡΓΙΑ Δ. : ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΕΙ Ο ΧΑΜΙΛΤΟΝ ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ
22:04
Γιατί συνέχισε ευθεία, κράτησε την πρωτοπορία με αυτόν τον τρόπο και οι αγωνοδίκες αρκέστηκαν στο ότι σήκωσε το πόδι από το γκάζι και όλα οκ.
22:04
gmat7 : πως εξηγεις οτι μπηκε ο ΚR δευτερη φορα για την μεση γομα και ακομη πως εξηγεις τουσ χρονους τις φερραρι στα ελευθερα σε σχεση με τις κατατακτηριες
22:06
Ποτέ μη δίνεις βάση σε όσα συμβαίνουν στις ελεύθερες δοκιμές. Όσο για την επιλογή ελαστικών, προφανώς έκριναν πως τη συγκεκριμένη στιγμή, με το συγκεκριμένο φορτίο καυσίμου και θερμοκρασίες, ήταν η κατάλληλη επιλογή.
22:06
Διονυσης : Επαναδιατυπωνω. Μετα το συμβάν του λεει η ρεντ μπουλ να δωσει την θέση. Δεν το κάνει και εχει βοηθησει και τον ρικιαρντο να πλησιασει. Και στο τελος πανηγυρίζει
22:06
Του συνιστά. Δεν τον υποχρεώνει κάποιος. Και ακόμα κι αν τον υποχρεώσει, έχει 3 γύρους περιθώριο μέχρι να το κάνει.
22:06
Του συνιστά. Δεν τον υποχρεώνει κάποιος. Και ακόμα κι αν τον υποχρεώσει, έχει 3 γύρους περιθώριο μέχρι να το κάνει.
22:06
Κώστας κατσαρης : Πανο λείπεις από τις μεταδόσεις και η υπόλοιπη ομάδα please come back!!!! !!!
22:07
Να σαι καλά Κώστα! Αν η F1 φύγει από το κυβερνητικό κανάλι, θα τα ξαναπούμε.
22:07
Σωκράτης : Ε1:Ο hulkenber, γτ να θέλει να πάει στην Renault?Τόσο καλή θα γίνει του χρόνου?θα ξεπεράσει την ForceI που είναι αυτη την στιγμή 4?ή απλα αναζητά κάποια πρόληση
22:07
Σωκράτης : Ε2:Θεωρείς ότι θα έπρεπε να πάρει ποινή και ο Ham για το shortcut στην αρχή του αγώνα?Νομίζω ότι 1-2 δευτερόλεπτα τα πήρε και από εκεί τουλάχιστον στην αρχή.
22:07
Σωκράτης : Ε3:νομίζω ότι ο Kvyat πήρε pendata-alty διότι είχε advantage βγαίνοντας εκτός πίστας.Αν κάνω λάθος αγνόησε το.Αν όμως ισχύει , πως κρίνεις τις ποινές σε Max και Seb
22:07
Σωκράτης : Ε4: θα ήθελα να ακούσω την άποψή σου στις δηλώσεις των 3 (Ric, Seb, Max), ιδιαίτερα του μικρού.
22:07
Σωκράτης : Και κάνε κάτι για τους 160 χαρακτήρες, έστω 200 αν όχι 240, δλδ έπρεπε να σβήσω και να κόψω τις ερωτήσεις και τις λέξεις τουλάχιστον 5 φορές την κάθε μια
22:10
Βρε Σωκράτη, εσύ θέλεις 2000! Χα χα... έτσι λειτουργεί το live chat εδώ, δεν φτιάχνω εγώ τους κανόνες φίλε μου. Λοιπόν, πάμε στα γρήγορα. Υποθέτω συμφωνείς πως φέτος η Force India πιάνει ταβάνι. Ως οδηγός με φιλοδοξίες, θέλει κάποια στιγμή την ευκαιρία να κάνει πρωταθλητισμό. Βρήκε λοιπόν θέση σε εργοστασιακή ομάδα που ίσως, λέω ίσως, να εκμεταλλευτεί σωστά τους κανονισμούς του 2018 και να πρωταγωνιστεί. Ίσως και όχι. Ναι για τον Hamilton, δεν συμφωνώ με τους αγωνοδίκες. Όσο για τις δηλώσεις, του DR μια χαρά, ο SV προσπαθούσε να τα μαζέψει γιατί ξέρει πως ξέφυγε, ο μικρός αλλαζόντας όπως συνήθως.
22:10
giannis : καλησπέρα, φήμες+προβλέψεις γαι μεταγραφές οδηγών την νέα σεζόν;
22:10
Οι μεγάλοι έχουν κλείσει προ πολλού, stroll στη williams, magnussen στη haas, ocon στη θέση του!
22:10
stefanos : Πολυ νταντεμα στο max Πανο ακομη και απο εσενα.Σχεδον σε καθε αγωνα συζηταμε καποιο προβλημα του max.Η συμπεριφορας,η δηλωσεων η οδηγικων λαθων.
22:11
Στις δηλώσεις καθόλου, θεωρώ πως είναι αδικαιολόγητα θρασύς. Στην πίστα, πέραν της Ισπανίας, δεν έχει κάνει τίποτα που να μην είναι εντός κανονισμών. Ντε και καλά να πούμε πως κάνει κάτι παράνομο; Πάντα τα σπόρια 50-50 Στέφανε, το ξέρεις!
22:11
Κοσμάς : Καλησπέρα και απο εδώ Πάνο. τα ειπαμε λίγο και στο twitter. Σχετικά με τις βωμολοχίες του Vettel, ακόμα και ο πιο ήρεμος οδηγός τα ιδια και χειρότερα θα έλεγε.
22:12
Κοσμάς : Το γεγονός ότι κατάφερε ο αυδάδης και αλαζόνας Verstapen να εκνευρίσει ακόμα και τον Raikonen, κάτι δίχνει
22:13
Όμως ο Kimi αν τον διαβάσεις, δεν γκρινιάζει πια. Παρά μόνο στο Σπα. Η γκρίνια από Vettel είναι αναμενόμενη και εύλογη. Αλλά το στιλ του, αυτή η αλλαζονεία όπως λες, όντως υπάρχει.
22:13
Χρηστος : Η άποψη μου είναι πως ο μικρός Ολλανδός είναι καλός οδηγός εχει καλές προοπτικές αλλα αν συνεχίσει ετσι θα αυτοκαταστραφεί
22:14
History in the making είναι η όλη η ιστορία Χρήστο.
22:14
stefanos : Να δω τι θα λεγατε αν τελειωνε και τον αγωνα του ροσμπεργκ εκει που τον πεταξε εξω.Δεν ειναι τυχαιο οτι ολοι οι οδηγοι εχουν θεμα μαζι του.
22:14
Δεν το έκανε και δεν έχουν όλοι οι οδηγοί θέμα.
22:14
μητσος : Κοιτα Πανο, ο Βερσταπεν δεν τα βαζει απλως με τη δημοφιλη ομαδα! Απλα βαλε στη θεση του Max τον Ericson ή τον Magnussen! Στις ποσες φορες θα τους χαριζαν τετοια
22:16
Ο Ericsson αυτά που κάνει ο Verstappen ούτε στο playstation δεν μπορεί να τα κάνει Μήτσο. Νομίζω είναι ξεκάθαρη περίπτωση, ανάλογη εκείνης του Vettel όταν ήταν στη Red Bull. Είναι σε ομάδα με νεανικό μόνο κοινό κ αυτό έχει το τίμημά του.
22:16
Prof : Καλησπερα φίλε Πάνο! Κάθε φορά ακούγονται τα ίδια σχόλια, γερμανική ομάδα που θέλει γερμανό οδηγό. εάν ήταν έτσι, γιατί να πληρώνουν ενα σορώ εκατομ στον Ham
22:16
Prof : ενώ θα μπορούσαν να κάνουν την δουλειά τους πολύ πιο έυκολα; Προφανώς τέτοιες λογικές δεν στέκουν. Για Ros άμα οι 2ες θεσεις δίνουν πρωτάθλ γιατί να ρισκάρει.
22:17
Όπως τα λες κύριε Καθηγητά! Μαζί σου!
22:17
Θεοδοσης : Καλησπέρα Πανο. Απο κινητήρες ο Ροσμπερκ & Χαμιλτον αντίστοιχα πως πάνε ;
22:17
Καλησπέρα Θεοδόση! Άπλα είναι, δεν θα παίξει ρόλο αυτό στους δύο αγώνες που απομένουν.
22:17
Σπυριδούλα : Δν πιστευεις ότι δν έπρεπ ν τιμωρηθεί ο vettel γιατί πολύ απλά τν εξωθησε ο verstapen (ο οποίος πιθαν ν ήθελε ν βοήθησει κ τν teammate του)?Πολλοί τ έλεγαν αυτό
22:18
Όχι. Όσοι το λένε αυτό, απλά δεν γνωρίζουν τους νέους κανονισμούς.
22:18
ford45 : ενοουσα οτι οι αρχαριοι οδηγοι τα πανε πολυ καλα!
22:18
Όχι όλοι. Οι οδηγοί της Manor είναι μεγάλα ταλέντα, αυτοί της Sauber μέτριοι. Ο Palmer το ίδιο. Ο Magnussen έχει προοπτική.
22:18
μητσος : περιστατικα? Απλα στον Max δειχνουν μεγαααααλη ελαστικοτητα σε καποια οπου αλλους(KVYAT) θα τους εξαφανιζαν απο το "χαρτη"
22:19
Πέραν της Ισπανίας και τη διπλή αλλαγή γραμμής παίζοντας άμυνα με τον Kimi, δεν είχε πουθενά ελαστικότητα. Τοτε ευνοήθηκε.
22:19
Νικος : Καλησπέρα στην παρέα,ευτυχώς υπάρχει ακόμα ο Αλόνσο για να χαλάει αυτήν την κακόγουστη σούπα.Καλη συνέχεια
22:20
Καλησπέρα Νίκο! Ο πιο ολοκληρωμενος οδηγός σήμερα, εννοείται με τα καλύτερα team radio!
22:20
Stamatis : Πιο θρασύς είναι ο Κβιατ ή ο junior Φερστάπεν? Για όσους διαμαρτύρονται για αλητεία, όλοι οι τοπ εκτός του προστ ήταν θρασύτατοι!
22:21
Έτσι μπράβο. Δεν ήταν ο Senna, δεν ήταν ο Prost; Εννοείται πως αν οδηγούσε για Ferrari ή McLaren, τα μισά σχόλια δεν θα υπήρχαν σήμερα.
22:21
Mikelonen : Του ειπε η ομαδα του να δωσει την θεση. Τον ειδε ολος ο κοσμος και αναρωτιεσαι ποια ειναι η αλητεια; Συν το οτι ειναι παγια τακτικη. Το παιδι δεν παλευεται.
22:21
Του συνέστησε, για να μην πάρει την ποινή. Φίλε μου νομίζω το βλέπεις λίγο... tifosiκά το θέμα.
22:21
Κώστας κατσαρης : Τον πάνε σπρωχνοντας τον Ρος .....πρέπει να γίνει πρωταθλητής δεν γίνεται.... Η Mc laren του χρόνου είναι ικανή για τίτλο ?
22:22
Όχι και... σίγουρα όχι!
22:22
hamilton : ο rosberg σπρωχτηκε στην 1η στροφη επανηλθε κανονικα στην πίστα και έκοψε δρόμο στην 2η στροφη για να κερδισει θεση. Ξεκαθαρη ποινη...
22:23
Δεν νομίζω, σε αντίθεση με τον Lewis που το έκανε μόνος του, τον Rosberg των ώθησε εκεί ο Max.
22:23
ΓΕΩΡΓΙΑ Δ. : Ο ΧΑΜΙΛΤΟΝ ΕΧΕΙ ΝΙΚΗΣΕΙ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΛΑΓΚΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΝΙΚΗΣΕΙ.Η ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΙΝΤΕΡΛΑΓΚΟΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝ Ή ΡΟΣΠΕΡΓΚ Ή ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗΣ RED BULL FERARI
22:23
Ιντερλάγκος και Μπακού οι μοναδικές πίστες στο καλεντάρι που δεν έχει κερδίσει.
22:23
θεοφιλος : Καλησπερα Πανο!Ειμαι Χαμιλτον,ο Ροσμπεργκ πιστευω ειναι αν οδηγει για να βγει 2ος.Οι ποινες δικαιες θεωρω, ο χαμ εκοψε εκτος πιστας και δεν τιμωρηθηκε
22:24
Γεια σου βρε Θεόφιλε! Δύσκολο σε αγώνες με αμφισβητούμενες, να βλέπεις κάποιον να βλέπει ακόμα και που έχει ευνοηθεί ο οδηγός του! Μπράβο!
22:24
Ραφαηλ : Πανο δεν σε ρωταω προβλεψη για Βραζιλια αφου βλεπεουμε τρακα αλλα ποιος βλεπεις να την κανει πονταρω στον Ham ο Ros πιστευω θα ειναι στην pole.
22:24
Κι εγώ επαφή μεταξύ τους βλεπω.
22:24
Γιωργος : Χάμιλτον γρασίδι - όχι ποινή, Ροσμπεργκ το ιδιο, Κβιατ με τη μια ποινή, Φερσταπεν πρώτα να τελειώσει ο αγώνας (ενώ ήταν η πιο ξεκάθαρη περίπτωση ποινής)...
22:25
Γιώργος : Καλησπέρα στην παρέα. Γιατι οι αγωνοδικες καθυστερούν τοσο πολυ τις αποφάσεις τους; Ποιο γρήγορα αντανακλαστικά θα έλυναν πολλα προβλήματα
22:26
Παιδιά για να επιβληθεί ποινή, πρέπει πρώτα να εξεταστούν replay από όλες τις διαθέσιμες κάμερες. Και στα πολύ αμφισβητούμενα, όπως Vettel-Ricciardo και τηλεμετρίες. Αυτά δεν γίνονται σε 1 λεπτό.
22:26
Κοσμάς : Εαν η ΦΙΑ μετα απο τόσα λάθος σφυρίγματα έχει το θράσος να δώσει και άλλη ποινή για βωμολοχίες θα ξεφτιλιστει τελειως....που είμαστε στο δημοτικό να τον μαλλωσ
22:26
Κοσμάς : όσο τους horner...marko kai σία...το έγραψα και στο σχετικό αρθρο ..ουδείς ασφαλέστερος εχθρός εκ του ευεργετηθέντος
22:27
Δεν συμφωνώ φίλε Κοσμά. Πέρασε το όριο ο Vettel. Αν και δέχομαι πως το εκ των υστέρων δεν έχει νόημα. Για το συγκεκριμένο, έπρεπε να δει επί τόπου μαύρη σημαία για δυσφήμιση του αθλήματος και της FIA.
22:27
Δημήτρης : Καλησπέρα Πανο,συμφωνα με την φετινή πρόοδο της mclaren,πιστευεις ότι θα έχει και του χρόνου αντίστοιχα τόσο μεγάλη βελτίωση ώστε να αρχίσει να χτυπάει βαθρα;
22:27
Το εύχομαι γιατί F1 χωρίς δυνατές Ferrari/McLaren δεν γίνεται.
22:27
χρηστος : Πάνο γιατί δεν τιμωρήθηκε ο Χάμιλτον για την πρώτη στροφή;
22:28
Καλή ερώτηση. Οι αγωνοδίκες είπαν πως σήκωσε επαρκώς το πόδι από το γκάζι. Διαφωνώ.
22:28
Γιαννης : Οτι θέλουν δείχνουν ή μου φαίνεται ρε σειταν; εσυ ποια ομάδα υποστηρίζεις;
22:29
Αν εννοείς από team radio, προφανώς! Εγώ υποστηρίζω Ολυμπιακό φίλε μου, στην F1 μου είναι αδιάφορα χρώματα και φανέλες...
22:29
Γιωργος : Αν οι κριτές είχαν ΑΜΕΣΑ ΩΣ ΟΦΕΙΛΑΝ αναγκασει τον Φερσταπεν να παραχωρήσει τη θέση ο Ρικιαρντι δε θα πλησίαζε ποτέ τον Φετελ. Άλλος ένας λόγος να μην τιμωρηθεί.
22:29
Ότι έχεις βάλει σε κεφαλαία, απλά δεν ισχύει φίλε Γιώργο.
22:29
Κώστας κατσαρης : Όποιος έχει μονοθέσιο κερδίζει τίτλο!!!! Βλέπε φετελ με ρεντ ,αλονσο με ρενο, χαμ με μερσεντες και μακ λαρεν κτλ κτλ άρα μονοθέσιο 80 τοις εκατό κ το υπόλοιπο ο
22:30
Σε ένα βαθμό ναι. Αλλά δεν αρκεί πάντα αυτό.
22:30
Nigel76 : Βρηκαν εξιλαστηριο θυμα οι τιφοζοι μου φαινεται.
22:30
Σωστός ο Λέοντας!
22:30
Στράτος : Γεια πανο ποιος λες να το παρει πιστευει οτι αδικηθηκε ο φετελ
22:30
Γεια σου Στράτο! Πλέον στο 70/30 υπέρ Rosberg. Όσο για Vettel, όχι.
22:30
Κοσμάς : επίσης η αλλαγη του νέου κανονισμού έγινε το άλλοθι για να βαφτισουμε οτι θέλουμε σε αλλαγη κατευθησνσης under braking ακομα και συνήθεις αμυνες ή trail Brakin
22:31
Όπως είπαμε και στο twitter, συμφωνούμε πως διαφωνούμε. Ξεκάθαρη φάση, δίκαιη η ποινή.
22:31
Στράτος : Καλησπερα Πανο Γνωμη για Φερσταπεν
22:32
Σπάνιο ταλέντο, θεαματικός οδηγός, με φανατικούς υποστηρικτές και ακόμα πιο φανατικούς αντιπάλους. Μέχρι να πάει στις ομάδες τους. Όμως θρασύς μπροστά στα μικρόφωνα. Τα πρώτα μου αρέσουν πολύ, το τελευταίο καθόλου.
22:32
Γιωργος : Για Φερσταπεν: Του έχουν δώσει ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ ΑΛΛΟΘΙ οι αγωνοδίκες. Έχει άλλοθι όμως. Γιατί να δώσει μια θέση που δεν τον ανάγκασαν; χαζός είναι; τελικά κέρδισε 1θ.
22:33
Πολύ σωστά τα λες.
22:33
Ανδρεας : Πανο αληθεια ποση πιθανοτητα δινεις το χαμ για πρωταθλημα?
22:33
Μόνο με τη βοήθεια της τύχης πια: 30%
22:33
Κώστας κατσαρης : Χτες τίποτα. ..έχει γίνει ήδη.. ..τώρα είναι αργά .....
22:33
daffy7 : Καλησπερα σε ολου πανο γεια σου εγω πιστευω για μαξ οτι μου αρεσουν οι μαχες οι τσαμπουκαδες ισως το παρακανε αλλα και ο φετελ επισης οχι ομως αποστειρωμενηf1 ε
22:35
Καλησπέρα! Μου δίνεις την ευκαιρία να πω κάτι. Όπως έλεγα πως ορθώς δεν τιμωρούσαν τον Verstappen επειδή έπαιζε επιθετική άμυνα, πως αυτό είναι η FIA, εννοείται πως και χθες αν ήταν στο χέρι μου θα έλεγα καθαρά αγωνιστικό συμβάν αυτό των Vettel-Ricciardo! Μόνο που δεν είναι στο χέρι μου και η Ferrari με τη Mercedes φρόντισαν να γίνει παράνομο πριν από μία εβδομάδα!
22:35
Κοσμάς : Δηλαδή Πάνο θεωρεις οτι τα 5sec ήταν πολλά για τον Ves? Οταν εσυ ειπες οτι ο ΗΑΜ όχι μονο εμεινε μπροστα αλλα αυξησε την διαφορα του ?
22:35
Όχι, η προβλεπόμενη ποινή ήταν. Αυτές δεν βγαίνουν τυχαία, υπάρχει συγκεκριμένο ποινολόγιο. Για Ham επιμένω, έπρεπε κι αυτός να πάρει ανάλογη ποινή.
22:36
Savvas : Τελικα τι ποινη εδωσαν στον vettel..χανει την τριτη θεση η μετρα για τον επομενο αγωνα?
22:36
10 sec και έπεσε 5ος!
22:36
χρηστος : Του χρόνου θέλουμε εσένα για περιγραφή στην τν
22:36
Να σαι καλά φίλε Χρήστο! Κάτσε να δούμε πρώτα το πολιτικό τοπίο πως θα διαμορφωθεί μέχρι τότε.
22:36
Κοσμάς : Χωρια που μένοντας έξω βοήθησε τον Riciardo να πλησιάσει? Την εμπόδιζε τους κριτές να πάρουν άμεσα απόφαση? Παράγκα καραΠαράγκα της ΦΙΑ
22:37
Τα είπα πολλάκις.
22:37
Κώστας κατσαρης : Guys I lost the race.... Isn't that right!!!! Team radio Lewis Monaco!! !
22:37
Και φέτος στο Μονακό το έχασε ο Ricciardo. Και;
22:37
χρηστος : με τον Κιμι γιατι εγινε διαφορετικη στρατηγικη γνωριζουμε?
22:38
Στρατηγική επιλογή.
22:38
Βασιλης : Καλησπερα ονομαζομαι Βασιλης και ειμαι 15 ετων, θα ηθελα να ξερω την γνωμη σας πανω στο θεμα φεττελ, φερσταπεν και τσαρλι
22:38
Καλησπέρα Βασίλη! Όπως είπα, σωστή βάσει νεών κανονισμών η ποινή στον Vettel, απορώ με την ηρεμία του Charlie.
22:38
Κοσμάς : φετος η παραγκα της φια έχει δώσει ρέστα...τι safty car θες που αλλάζει τελέιως τον αγώνα.... τι δυο μέτρα και δυο σταθμα.....απ'ολα έιχε ο μμπαχτσες
22:39
Δηλάδή να μην έμπαινε safety car; Θωμά ηρέμησε και θες τα πράγματα ουδέτερα.
22:39
ΓΕΩΡΓΙΑ Δ. : ΧΘΕΣ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΜΟΥ ΕΒΑΛΕ ΤΗΝ ΕΡΤ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ(ΕΝΩ ΕΧΟΥΜΕ ΟΤΕ)ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΗΜΩΡΗΘΗΚΕ Ο ΡΟΣΠΕΡΓΚ ΕΛΕΓΑΝ ΑΛΛΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ.7 ΛΑΘΗ ΣΕ 6 ΓΥΡΟΥΣ
22:39
ΓΕΩΡΓΙΑ Δ. : ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΣΤΗΝ ΕΡΤ ΗΤΑΝ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΜΩΡΗΘΗΚΕ Ο ΡΟΣΠΕΡΓΚ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΟΥΛΚΕΜΠΕΡΓΚ ΤΟΝ ΕΛΕΓΑΝ ΧΑΛΚΕΜΠΕΡΓΚ.
22:40
Δεν έχω άποψη, δεν παρακολουθούσαα τη συγκεκριμένη μετάδοση.
22:40
Nigel76 : Πανο,τα νεα ταλεντα για επομενα χρονια,ποιοι οδηγοι πιστευεις οτι θα ειναι? Εκτος φυσικα Μαξ-Ρικ.
22:40
Ocon, Wehrlein, Vandoorne.
22:40
Σαββας : Καλησπερα πανο..μπορεις να μας πεις τι ποινη δοθηκε ακριβως και σε ποιον αγωνα μετρα?
22:40
Στον Vettel; 10 δευτερόλεπτα και μέτρησε ήδη, έχασε το βάθρο στο Μεξικό.
22:40
χρηστος : Στον άλλο αγώνα θα νικήσει ο νίκο και ο Χάμιλτον θα τερματίσει 3ος
22:41
Λες; Δεν θα έβαζα τα λεφτά μου σε αυτό.
22:41
Χρήστος : Ποια η άποψη σου Πάνο για τον GUT ; ευχαριστώ
22:41
Μέτριος οδηγός.
22:41
Γιωργος Περιστερι : Καλησπερα Πανο! Πολυ ηρεμο (απο γλωσσα σωματος) βλεπω Rosberg και ανησυχω μηπως δεν κανει τελικα την Rosbergια και το παρει.
22:41
Γιωργος : Ειμαι έξω δεν έχω βίντεο αλλά θυμάμαι τον Φετελ να "αλλάζει" (πατώντας περίπου στο κέντρο της ασφάλτου) στο ΑΠΕΞ της στροφής. Δεν είναι σημείο πέδησης αυτό...
22:41
Γιωργος Περιστερι : πιο πριν ηταν κακομαθημενος ο vettel τωρα ο ves απο redbull. εκανε οτι ηθελε σε weber. ασχετο με την F1, θα εχεις τιποτα απο gymkhana? εκπληκτικο event χτες!!!!
22:43
Καλησπέρα Γιώργο! Λογικό είναι, δεν χρειάζεται καν να κερδίσει και έχει το καλύτερο μονοθέσιο! Γιατί να μην είναι; Ο Vettel έχει σταθερή αλλαγή πορείας κλείνοντας τον Ricciardo στα τελευταία μέτρα. Εννοείται, κάτι κάναμε στο Gymkhana! Προσεχώς...
22:43
Κωστας : Για σου πανό για μένα για όλα φταίει που σταμάτησαν τους v12 τότε ήθελε καρδιά και χέρια τώρα ψάχνουμε για προσπέραση με κιάλια...
22:43
Πήγες πολύ πίσω εσύ! Εξελίσσονται όμως όλα φίλε μου, το ίδιο και η F1....
22:43
panospanoulis : kalispera se olous.ti ein'ayta ta tragelafika pragmata pou vlepoume..oute se agones drift..... mas ahdiazoun se kathe grand prix olo kai pio polu.eytuxos pou te
22:43
panospanoulis : leionei.o pitsirikos prepei na paei gia ligo spiti tou.ton prosexoun polu.pos vlepoume oloi ithela na'xera ayta ta ektropa.... FERRARI ONLY!!!!!!!
22:47
Αλήθεια παιδιά, δεν δικαιολογείται αυτή η επίθεση των tifosi για τα χθεσινά. Επειδή απλά δεν έδινε τη θέση, που δεν απαιτήθηκε καν από τη FIA.
22:47
Κώστας : Πανο δίνω τον χαρακτηρισμό γκαντέμης της χρονιάς σε Γκροζάν. Εσύ τι λες;
22:47
Εγώ Γκαστόνε! Γιατί έκανε εξαιρετική επιλογή να πάει στη Haas! Λογικό είναι μία νέα ομάδα να έχει ενίοτε προβλήματα.
22:47
Νικήτας : (1/2)Καλησπέρα στην παρέα.Θεωρώ πως όλες οι αποφάσεις των κριτών ήταν σωστές,εκτός από την ποινή του Vettel.Εξηγώ: Στην πρώτη στροφή πως να τιμωρηθεί ο Χάμιλτον
22:47
Νικήτας : (2/2)τη στιγμή που κι ο Ρόσμπεργκ βγαίνει έξω;Αλλά τότε πρέπει να τιμωρηθεί κι ο Μαξ που σπρώχνει τον Ρόζμπεργκ εκτός πίστας.Οπότε δεν τιμωρούμε κανέναν & τέλος
22:48
Agree to disagree φίλε Νικήτα! Ευχαριστώ για τη συμμετοχή στο σχολιασμό!
22:48
ΚΩΣΤΑΣ - ΒΟΙΩΤΙΑ : Καλησπέρα παιδιά,τον MAX τον έχουν κακομάθει και κάνει ότι θέλει,επιτέλους πήρε ποινή αν και δεν πιστεύω ότι πολυκατάλαβε το λόγο.Κρίμα για SEB,δικαιωση για RIC
22:49
Νομίζω κατάλαβε και ήξερε κ από την πρώτη στιγμή.
22:49
alον : Καλησπερα Πανο. Τι πιστευεις για τον alonso; Τι θα τον σωσει; Γιατι παει τζαμπα χαμενος.
22:50
Μία καλύτερη σεζόν της McLaren το '17, ώστε να πειστεί να υπογράψει κ για το ΄18.
22:50
Σπυρος : Καλησπερα παιδια.εγω εχω να πω οτι για ακομη μια φορα εχουμε στο καλενταρυ μια εντυπωσιακη για τηλεοπτικους λογους πιστα αλλα απο δυνατοτηταςπροσπερασης κ
22:51
Σπυρος : Καλησπερα παιδια.ωραια για τις καμερες πιστα αλλα ημαρτον πια με τις επιλογες στο καλενταρυ.προσπερασεις κ θεαμα χρειαζομαστε κ οχι ρεκορ τελικης....
22:52
Τα κριτήρια στην επιλογή αγώνων, καλώς ή κακώς δεν αφορούν στη χάραξη των διαδρομών.
22:52
sgt_pepper : δεν ειναι αστειο που δεν βγηκε αμεσα αποφαση ο φερσταπεν να δωσει τη θεση στον φετελ; ο μικρος επαιξε για τον ρικαρντο,κερδισε η ομαδα τους...
22:52
Δεν μπορεί να βγει μία απόφαση χωρίς να εξεταστούν τα replay.
22:52
Κοσμάς : Οταν η FIA απαξιώνει τον 4φορές πρωταθλητή της και προμοτάρει πλέον εμφανέστατα ενα νέο ...καλό οδηγό άλλα με άθλια προσωπικότητα.... κάτι δεν πάει καλά..
22:53
Η FIA γιατί απαξιώνει τον Vettel; Υπό ποια έννοια;
22:53
θοδωρης : αυτος ο νεος κανονισμος πραγματικα καταστρεφει το αθλημα..τι παει να πει δεν μπορεις να αλλαξεις γραμμη εφοσον εχεις πατησει φρενο. χανεται ολη η δραση. ε πανο?
22:53
Συμφωνώ 100%! Στη Ferrari και τη Mercedes πες τα!
22:53
Apostolos : Καλησπέρα seitan,μαύρη σημαία η ατάκα του Φέτελ,και ο φερσταπεν κόβει στροφή,δεν εκτελεί team order,και ουσιαστικά καταστρεφει τον αγώνα του Φέτελ...5 sec ???
22:55
Καλησπέρα Απόστολε. Δεν είναι υποχρεωμένος να ακολουθήσει πρόταση της ομάδας ενώ κανένας κανονισμός δεν λέει πως πρέπει να πηγαίνει στο όριο. Όλοι το κάνουν αυτό, ποιος δεν έχει προσπαθήσει να καθυστερήσει άλλον οδηγό για να τον πιάσει ο teammate του; Η ποινή είναι επειδή κρίθηκε πως έπρεπε να δώσει τη θέση. Αυτή προβλέπεται, αυτή πήρε!
22:55
Αργύρης Μπαλτάς : "Ο Ayrton έβλεπε πόρτα εκεί που δεν υπήρχε" , έλεγαν σπουδαίοι ανταγωνιστές της εποχής 80s-90s. Έμπαινε στα φρένα και όποιος δεν τολμούσε, άφηνε γκάζι. Αντίθετα
22:55
Αργύρης Μπαλτάς : Ο nigel και ο prost δεν άφηναν το γκάζι και είχαμε συμβάντα που συζητιούνται ακόμα και σήμερα. Τα πράγματα είναι απλά. Πρέπει να αφεθούν πιο ελεύθεροι οιπιλότοι
22:55
Αργύρης Μπαλτάς : Είναι τεράστιο σφάλμα και η απαγόρευση να υπερασπίζεσαι τη γραμμή σου και το να μην στριμώχνεις στα φρένα. Χάνει πολύ το άθλημα. Είναι σωστό να κερδίζει το
22:55
Αργύρης Μπαλτάς : Καλύτερο μονοθέσιο με το καλύτερο setup ή να μην είναι βέβαιο ποιος έχει τα περισσότερα οδηγικά κότσια; Πρέπει να το σκεφτούν σοβαρά στην FIA και να μην μας
22:56
Αργύρης Μπαλτάς : φταίει ο seb, ο max, ή ο οποιοσδήποτε δεν θέλει να τον περνάνε και να θέλει να περνάει όποιον βλέπει με όποιον τρόπο
22:57
Δεν θα μπορούσα να συμφωνώ περισσότερο και το λέω όλη τη χρονιά! Αφήστε τους να τρέξουν, να μονομαχήσουν, να πιέσουν ο ένας τον άλλο.
22:58
daffy7 : Εγώ βλέπω ότι έχει το αυτοκίνητο ικανότητά θράσος και μου αρέσει όταν είσαι νέος και τρέχεις σε οποία διοργανώσουν νομίζεις ότι θα τους φας όλους αυτός μπορει
22:58
daffy7 : Είμαι Φεραρι Ολυμπιακός ήθελα Χάμιλτον αλλά μετά από χθες θέλω Νικολάκη αφού δεν το παίρνει ο Φερνάντο δεν με νοιαζει
22:58
Εγώ θέλω πάθος και μάχες. Και τσαμπουκά. Όσο μας επιτρέπουν να βλέπουμε πια! Είτε από τον Alonso, είτε από τον Nasr.
22:58
gmat7 : οι οδηγοί της Formula 1 είναι και αυτοί άνθρωποι που όπως όλοι παρεκτρέπονται νευριάζουν αντιδρούν.Οι μαρτυρίες αυτού από το παρελθόν είναι αμέτρητες
22:59
gmat7 : με τις εκρήξεις του Senna ενάντια στον Irvine και του Schumacher στον Coulthard μου ερχονται στο μυαλο παρολο που ειμαι 32 χρονων μονο αυτες θυμαμαι
22:59
Πάντα υπήρχαν τέτοια. Σήμερα μία μπουνιά σαν του Senna, ορθώς, θα είχε μεγάλες συνέπειες. Όσο για τον Schumi, νομίζω ήταν περισσότερο για τα μάτια του κόσμου εκείνο το σκηνικό στο Σπα.
23:00
Συμπληρώσαμε το δίωρο αλλά δεν γίνεται να σταματήσουμε. Η συμμετοχή σας σήμερα είναι εντυπωσιακή. Σίγουρα δεν θα προλάβω να απαντήσω σε όλους σήμερα αλλά από το Contra μας δίνουν άλλα 30 λεπτά για να καλύψουμε όσο μπορούμε περισσότερα σχόλια! Πάμε!
23:00
ΓΕΩΡΓΙΑ Δ. : ΕΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΔΙΔΥΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΕΡΑΡΙ ΤΟ 2018 ΦΕΤΕΛ-ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ ΚΑΙ ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΙΤΛΟ ΘΑ ΤΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΑΠΟ HAM-ALO 2007 KAI HAM-ROS 2013-
23:01
Δεν θα το δούμε ποτέ! Δεν θα το δεχθεί ο Seb. Άσε που ο Max είναι δεμένος χειροπόδαρα από τη Red Bull.
23:01
νικος : πανο καλησπερα,ο μαξ εχει αυτο που ελειπε για μενα απο τους αγωνες,να πιεσει-να χωθεί-να δώσει μάχες-να κανει λαθη,μου θυμιζει αρκετα Ham στο ξεκινημα του
23:02
Και Montoya παλιότερα! Επιμένω πως αν φορούσε άλλη αγωνιστική φόρμα, οι μισοί θα έλεγαν εντελώς διαφορετικά πράγματα.
23:02
Και Montoya παλιότερα! Επιμένω πως αν φορούσε άλλη αγωνιστική φόρμα, οι μισοί θα έλεγαν εντελώς διαφορετικά πράγματα.
23:02
seitanidisfanclub : καλησπερα πανο τι ακριβως ειπε ο αλονσο στο ραδιο της ομαδας του γιατι δνε το καταλαβα,στο μεξικο εννοω..
23:03
Να και το fan club! Χαχαχα! Να κάνουν τη δουλειά τους και εκείνος τη δική του, με ένα μονοθέσιο που κανονικά δεν θα ήταν στον αγώνα. Επειδή τον έσπρωξε εκτός ο Sainz και έκανε... παπάδες για να το κρατήσει!
23:03
Κοσμάς : εαν οταν εισαι στην εισοδο της στροφης και στιβεις με φρένο ειναι trail breaking ..oxi changing direction under breaking
23:03
Μόνο που η φάση και η αλλαγή κατεύθυνσης, ξεκινάει 100 μέτρα πίσω.
23:04
αλον : Καλησπερα πανο. Ολα τα μεγαλα ονοματα ( VET, RAI, ALO , BUT, MAS) πανε χαμενα. Τι πιστευεις οτι πρεπει να αλλαξει στους κανονισμους για να σκυλοπαλευουν 6
23:04
Απόλυτη ελευθερία στους κανονισμούς! Αυτό είναι η F1!
23:04
Κοσμάς : αμα η φια κατηγησε το τραιλ breaking τότε να βάλουν πανια να σταματάνε με τον άερα για να μην φαινεται στην τηλεμετρια υποπτο
23:05
FIA-Kοσμάς: Σημειώσατε 1
23:05
Nektarios Glifada : ΠΑΝΟ ΠΕΣ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΚΙΜΙ ΡΑΪΚΟΝΕΝ...ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΤΙΤΛΟ...ΕΙΝΑΙ 36 ΞΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΙΣ ΦΩΝΕΣ ΒΛΕΠΕ Φετελ...iceman for ever
23:06
Είναι γνωστό πως τον ξεχωρίζω για το πηγαίο ταλέντο του. Αδιανόητο να έχει 1 τίτλο ο Kimi και 2 ο Alonso. Άδικο αλλά... οι καριέρες εξαρτώνται και από τις επιλογές κάθε οδηγού Νεκτάριε.
23:06
Tάσος Θεσσαλονίκη : Η συμπεριφορά του Vettel είναι ανεπίτρεπτη για ένα τετράκις παγκόσμιο πρωταθλητή. Δεν είναι η πρώτη φορά...Κάποιος να τον βάλει στην θέση του...όπως και τον Max
23:06
Tάσος Θεσσαλονίκη : Μια βροχή θα ήταν ότι το καλύτερο στην βραζιλία και για την μάχη του τίτλου και για την Red Bull ή την Ferrari να διεκδικήσουν κάτι καλύτερο...Τι λες;
23:07
Τάσο συμφωνώ αλλά καταλαβαίνω την πίεση που έχει. Το παράκανε με όσα είπε για Charlie, όπως μονίμως μιλάει περισσότερο απ' ότι πρέπει ο Max. Για Βραζιλία και έγω έτσι την περιμένω. Κλασικά με βροχή και ανατροπές!
23:08
BABIS LH44 : kalispera k apo mena Pano!! o Lewis eprepe na timwrithei? gt nomizw to eide i FIA k opws lei o nomos afise to gkazi sto xortari opote dn uparxei thema poinis
23:08
BABIS LH44 : eksalou bgike k SC opote dn kerdise kati o lewis
23:09
Ναι αλλά και πάλι ενώ είναι 2-3 μέτρα μπροστά εκεί που βγαίνει, επιστέφει 20 μέτρα μπροστά στη στροφή 3. Δέχομαι το σκεπτικό των αγωνοδικών αλλά νομίζω πως του χαρίστηκαν λόγω της μάχης του τίτλου. Τον βοήθησε και το αυτοκίνητο ασφαλείας.
23:09
ταδε : Καλησπερα πανο . Τι πιστευεις οτι πρεπει να αλλαξει για να υπαρχει πολυ μεγαλυτερος ανταγωνισμος για ενα πρωταθλημα;
23:10
Όπως ειπα λίγο νωρίτερα: ελευθερία στην εξέλιξη! Σε κάθε τομέα! Να μην κάνουν οικονομία σε καύσιμα, λάστιχα, κινητήρες, τσιμούχες και μπουλόνια!
23:10
Γιωργός : Ο Lauda έχει καθαρά φέτος ταχθεί με το μέρος του Nico...Που οφείλεται αυτή η αλλαγή του. Σε κάθε περιστατικό υπερασπίζεται τον Νico...Τι έγινε τα βρήκαν οι δυο;
23:11
Ο Lauda είναι ο άνθρωπος του Lewis στη Mercedes. Οι δηλώσεις γίνονται για να γίνουν.
23:11
Γιωργος : Επίσης δε γίνεται να δηλώνεις ότι "σωστά δεν πήρε ποινή ο ροσμπ, γιατί ο Μαξ τον πέταξε έξω" και παράλληλα...να μην παίρνει ποινή αυτός που τον πέταξε έξω!!
23:11
Πουθενά δεν είπα τον πέταξε έξω. Είπα των ώθησε έξω αφού του πήρε την αγωνιστική γραμμή.
23:11
Γιωργος : Έλα ρε Πάνο Βέλγιο με Κιμι κόντεψε να τον δολοφονήσει... Απαράδεκτοι αγωνοδίκες στο έγραψα και τότε θα θρηνήσουμε θύματα...
23:12
Hard racing αλλά και πάλι, racing. Εντός του γράμματος των τότε κανονισμών.
23:12
Xristos16 : Kalispera agapite pano!!!An kai katelixe 5os o vetel adika kata ti gnomi mou elpizo sti Ferrari na katalavan oti gia na aneveis vathro prepi na riskaris!
23:13
Πολλά πρέπει να κάνουν, όχι μόνο να ρισκάρουν Χρήστο! Άλλη μία χαμένη σεζόν για τους κόκκινους, για να δουμε το 2017...
23:13
Κοσμάς : Διαφωνω με την ανακοινωση της ΦΙΑ, αλλα πραγματα έιδα εγω .... ουτε επικίνδυνη οδήγηση ούτε αποτομη αλλαγή ακατευθυνσης. Κλασική περίπτωση αμύνας , κλασικότατη
23:13
...............................
23:13
θοδωρης : πανοο δεν μπορω να ακουω αλλο τους αλλους εκει στην ΕΡΤ.ολη την ωρα για WRC μιλανε και για το ποσο γλυκουλης ειναι ο MAX...γυρνα πισω πανοο ή εστω τηλεφωναααα
23:14
Αν γυρίσει ξανά η F1 σε ιδιωτικό κανάλι, το συζητάμε ξανά. Όχι στο κυβερνητικό. Όχι όπως είναι τώρα.
23:14
ΓΙΑΝΝΗΣ : Ο Hamiliton δεν έπρεπε να πάρει ποινή. Η τηλεμετρία έδειξε ότι μόλις πάτησε άσφαλτο άφησε το πόδι από το γκάζι ώστε να τον φτάσει ο Rosberg και αμέσως μετά
23:14
ΓΙΑΝΝΗΣ : μπήκε το safety car. Και το λέω αυτό πολύ αντικειμενικά ως Αλονσάκιας
23:14
ΓΙΑΝΝΗΣ : μπήκε το safety car. Και το λέω αυτό πολύ αντικειμενικά ως Αλονσάκιας
23:15
Εγω πιστεύω πως απλά σήκωσε το πόδι από το γκάζι, για να βγει από το γρασίδι χωρίς φόβο τετ α κε. Τον έσωσε ίσως και η επαφή των άλλων δυο πίσω του.
23:15
Sakis : Καλησπέρα Πάνο. Συμφωνώ με όλα αυτά που λες, αλλά σπαστηκα στις δοκιμές του Σαββάτου που ο Φετελ είπε ανόητο τον Αλόνσο. Τι φαση?? Μήπως να χαλαρώσει λίγο??
23:16
Είπαμε, η πίεση στο Μαρανέλο είναι ασφυκτική. Οι συνεχείς εκρήξεις του, δικαιολογημένες ή όχι, δείχνουν ακριβώς αυτό!
23:16
Κοσμάς : Χωρις να θέλω να σε προσβάλω Πάνο, αλλα οι απαντησεις σου δειχνουν να υπερασπίζεσαι πόλυ τους οδηγούς της RB φέτος...το video blog σου εκει ειναι...αλλα...
23:18
Ναι αλλά το κάνεις! Δεν πειράζει, ποτέ η άποψη μου δεν πηγαινε με το ρευμα, ποτέ δεν χαϊδευα αυτιά για να γίνω αρεστός. Λέω αυτό που πιστεύω, τα μοιράζω πάντα 50/50 και την επιβράβευση για αυτό μου τη δίνετε εσεις. Every single day! Άρα sorry αλλά δεν θα πω κάτι που δεν πιστεύω απλά επειδή αυτό θέλουν να ακούσουν οι πολλοί. Ποτέ δεν το έκανα, ποτέ δεν θα το κάνω. Και σε όποιον αρέσει φίλε μου.
23:18
Stefanos : Έχεις καμία πληροφορία για την Alfa Romeo στην F1? Γιατί το σήμα της Αλφα πάνω στα Φεράρι; Παίζει κάτι;
23:19
Υπήρξε το σενάριο επαναφοράς του ονόματος με τη Haas. Όμως ουσιαστικά, κινητήρες Ferrari με σήμα Alfa Romeo θα είναι αν ποτέ γίνει...
23:19
ΣΠΥΡΟΣ : αυτος ο φετελ πολυ βριζει προχθες εβρισε το αλονσο χθες τον φερσταπεν καποιος απτ τους πιλοτους θα τον πλακωσει στις σφαλιαρες
23:19
Νομίζω πως σε 9 στις 10 περιπτώσεις, μετά τα συζητούν και τα βρίσκουν. Μεταξύ τους γνωρίζουν τι θα πει πίεση.
23:20
Κωνσταντίνος Μίχος... : Του χρόνου ευελπιστούμε σε πολύ καλύτερα μονοθέσια και σίγουρα πιο γρήγορα!
23:20
Η ταχύτητα δεν μας λείπει! Ο ανταγωνισμός μας λείπει Κωνσταντίνε! Αυτόν ελπίζω να δούμε του χρόνου!
23:20
ΓΙΑΝΝΗΣ : Καλησπέρα Πάνο και στους υπόλοιπους. Ο Αλόνσο ξέρεις αν έτρεχε με υποδεέστερο κινητήρα χθες;;;
23:21
Καλησπέρα! Ναι, με το προηγούμενο spec.
23:21
Sakis : Πάντως οτι γνώμη έχει ο καθένας για τον ολλανδό, αν δεν υπήρχε αυτός οι αγώνες θα ηταν οτι πρεπει για ύπνο!!!!!
23:21
Αν το πω εγώ, οι καλοπροαίρετοι θα βρουν αφορμή.
23:22
ΝΙΚΟΣ....13 : Διαβασα οτι ο χορνερ εδωσε εντολη να μην δωσει ο φερσταπεν την θεση στον φετελ..το ειπε ο ιδιοσ ο χορνερ...λογικα σκεπτομενος να φτασει τον φετελ ο ρικαρντο..
23:22
ΝΙΚΟΣ....13 : γιαυτο κ μονο πρεπει να τιμωρηθει γενικα η ομαδα τησ ρεντ-μπουλ
23:22
ΝΙΚΟΣ....13 : κατα την γνωμη μου φταιει η φεραρι..πρεπει να σταματησει να τρεχει στην φ1...εχει γινει κομπαρσος επιτρεποτας κανονισμους που ειναι υπερ της ρεντ-μπουλ κ μερτσε
23:23
ΝΙΚΟΣ....13 : ντροπη για την φεραρι τα ατομα που την εκπροσωπουν...επρεπε να αποσυρει κ τα 2 μονοθεσια..για να δουμε ποσο μετραει η φ1 χωρις φεραρι...ντροπη τους
23:23
ΝΙΚΟΣ....13 : κ φερτε τον φερναντο πισω ρε ασχετοι της φεραρι..θα τον ειχε σουταρει 1 φορα κ θα βλεπαμε την μαγκια του φερσταπεν...ο φετελ ειναι λιγος
23:23
ΝΙΚΟΣ....13 : η φεραρι εχασε φετος πανω απο 40 βαθμους λογο κβιαντ-φερσταπεν...κ δεχεται τιμωριες ;;;επισης δεχεται κανονισμους που δινουν προβαδισμα σε ρεντ-μπουλ-μερστεντες
23:25
Ένα-ένα Νίκο. Αυτή είναι πρακτική που κανουν εύλογα ΟΛΕΣ οι ομάδες όποτε χρειάζεται. Που βλέπεις το παράνομο; Όσο μπορεί να τον καθυστερήσει, αν το κάνει με νόμιμο τρόπο, έχει το δικαίωμα να το κάνει. Όσο για τους κανονισμούς, αν θυμάσαι άλλαξαν για να σταματήσει η 4ετία της RB. Απλά τους εκμεταλλεύτηκε η Mercedes. Και ο κανονισμός βάσει του οποιου τιμωρήθηκε χθες ο Vettel, ήρθε επειδή η Ferrari πίεσε να εφαρμοστεί!
23:25
Tifosi : Καλησπερα πανο. Τι πιστευεις οτι θα γινει το 2017; θα υπαρχει ανταγωνισμος μεταξυ των ομαδων; τι πρεπει να αλλαξει για να παλευουν για εναν τιτλο 6 οδηγοι;
23:27
Έξι οδηγούς να μάχονται για τίτλο δεν θα δούμε αλλά ελπίζω να μειωθούν οι διαφορές. Η μεγαλύτερη ελευθερία στην εξέλιξη των μονάδων ισχύος, τα νέα ελαστικά, πιστεύω μπορούν να βοηθήσουν. Αρκεί να τα εκμεταλλευτουν οι Red Bull και Ferrari, γιατί κακά τα ψέματα, μόνο αυτοί μπορεί υπό προϋποθέσεις να κοντράρουν τη Mercedes το 2017.
23:29
Κάπου εδώ ολοκληρώνεται και η ημίωρη παράταση που πήραμε. Σήμερα νομίζω κάναμε ρεκόρ για φέτος! Όπως καταλαβαίνετε, ήταν ανθρωπίνως αδύνατο να προλάβω να απαντήσω σε όλους. Ωστόσο, όσα ερωτήματα δεν έχουν πάρει ακόμα απάντηση, θα δημοσιευτούν τώρα και θα τα απαντήσω αύριο. Θα μπορείτε να δείτε τις απαντήσεις στα σχόλια του άρθρου.
23:29
Σταύρος Καλογιάννης : Τις δηλώσεις του Ross Brawnτης είδες Πάνο; Μάλιστα ο Ham είπε ότι αυτός τον έπεισε, ερχόταν σπίτι του...Παίζει με την φωτιά ο Lewis όταν συμφωνεί με Brawn;
23:29
nikos : εγραψα πριν οτι ο μαξ μου θυμιζει αρκετα τον χαμ στο ξεκινημα του,οι αλλοι λεγαν οτι οδηγουσε επικίνδυνα,εκοβε σικειν κτλ
23:29
Κώστας : Τι θα γινει Πάνο με την McLaren???
23:29
ΓΙΑΝΝΗΣ-FERRARIKOS : Καλησπερα Πανο.Φοβερος ο Max αλλα ειναι ντροπη να παρα το θρασος το οδηγικο που χρειαζεται να μην σεβεσαι εναν 4ακης παγκοσμιο πρωταθλητη.Αδικη η τιμωρια Vettel
23:29
Γιάννης : Μια ακόμα ερώτηση. Μου κάνει μεγάλη εντύπωση πως είναι δυνατόν ένα μονοθέσιο να κινείται αρκετά γρήγορα παρασκευή Σάββατο και Κυριακή τίποτα(βλ. Ferrari).
23:29
χαμπος : Τι θα γινει του χρονου; θα υπαρχει ανταγωνισμος μεταξυ ομαδων ή θα υπαρχει μια κυριαρχη;
23:29
dimitris : Καλησπερα Πανο!Ειπες σε προηγουμενο Q&A οτι εβλεπες Ros να χτυπαει Ham στην 1η στροφη στη Βραζιλια.Ακομα το πιστευεις?Θεωρω οτι φοβαται,θα παει safe για δυο 2ες
23:29
Σπυρος : Γιατι θολο για μακλαρεν??του χρονου το σασι θα μετραει περισσοτερο σε σχεση με τομ κινητηρα.και το σασι μας δεν ειναι καθολου κακο φετος...
23:29
Πάνος : Πάνο πως το βλέπεις, παίζει να το πάρει ο Hamilton?
23:29
ΓΕΩΡΓΙΑ Δ. : ΟΜΩΣ ΒΓΗΚΕ ΚΑΙ Ο ΡΟΣΠΕΡΓΚ ΕΚΤΟΣ ΠΙΣΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΙΝΗΣΗ
23:29
Giannis Preveza : Ποσο τραγικός είναι ο Wolff όταν θέλει να δει μάχη για τον τίτλο, χωρίς κάποιο πρόβλημα. Ο Νίκο 21 αγώνες αξιόπιστος θα βγάλει ενώ ο Χαμ έχει ήδη 6 ατυχίες...
23:29
Alonso : Τι θα γινει του χρονου;
23:29
Latvala : Καποιες φορες αν εχεις το γνωθι σ'αυτον πας μπροστα.Ο ROS καλα το παει και τον λενε ηττοπαθη...Ποτε θα ξαναεχει ευκαιρεια για τιτλο? Οσο για τον Max μαζευτε τον
23:30
Latvala : Ο Max εκανε foul στον Kimi στην Ουγγαρια και στον HAM στη Suzuka.Δεν τα λες και τιποτα. Για παρτη σου να αλλαζει ο κανονισμος??Προοικονομια τιτλου παρ'ολα αυτα?
23:30
Σώτος McLarenτζής : Από τη τη στιγμή που έχουν τα χρήματα και την τεχνογνωσία, γιατί οι Ιάπωνες δεν μπορούν να δώσουν στην McLaren μία μονάδα ισχύος-πρωταθλητή;
23:30
Κώστας κατσαρης : Well done panos!!!! Με κάλυψες απόλυτα!!!! !σύντομα κοντά μας! !!
23:30
Αγγελος : Ίσως μπορούσε ο Μαξ να μην δώσει την θέση μιας και οι αγωνοδίκες είπαν ότι το συμβάν θα εξετασθεί μετά τον αγώνα?Κρατάει την θέση και αν είναι παίρνει ποινή?
23:30
σακης : Πανο ποιοι κατα την γνωμη σου ειναι οι καλυτεροι 5 οδηγοι αυτοι τι στιγμη στην φ1 αλλα κατα σειρα θελω...και πιοι σε ολη την ιστορια παλι με σειρα..ευχαριστω..
23:30
Νίκη : Σ προηγούμ σχόλιο ανέφερες ότι vettel είναι υποτιμημενος γιατί τ λες αυτό? Αν του δώσεις πρωταγωνιστικο μονοθέσιο όλα μια χαρά ενώ στα δύσκολα αντιδράει εύκολα
23:31
Κοσμάς : @μητσος βαλε στη θέση του τον maldonado.τι έκανε ο ένας και τι ποινές δέχθηκε και τη έκανε ο άλλος και που ειναι τωρα.εκεινος τουλάχ δεν προκαλουσε και στις δηλ
23:31
Κοσμάς : θα μας βγάλεις τρελους ρε Πάνο....πουθενα δεν ευνοήθηκε ο VES εκτος Ισπανίας??????μάλλον πλάκα μας κανεις , δεν εξηγητε αλλιώς
23:31
Κοσμάς : Πάνο, εκτειθεσε ανεπανόρθωτα..... οκ το καταλάβαμε αυτοι γεμιζουν την τσέπη οχι εμεις ουτε η φερρρι αλλα και λίγο ανττικειμένικότητα δεν βλάπτει...
23:31
Κοσμάς : αμα τα έκανε αυτά σε HAM ή ALO τα αρνητικά σχόλια θα ήταν πολύ περισσότερα.....ιδίως στο εξωτερικό ....για αγγλία ...θα τον κρεμουσαν
23:31
Κοσμάς : Κώστα Katsarh, ο Vettel τα δυο πρωταθληματα τουλάχιστον τα πήρε στον τελευταιο αγωνα/πάλεψε....τα τελευταια 3χρόνια τα χαρισαν στoυς οδηγους τις mercedes
23:32
Κοσμάς : Τελικά ο VES den φταιει, οι αγωνοδικες εκαναν την δουλεια τους ως οφειλαν, ο φετελ στρατοδικειο για εξυβρυση ...και ολα μέλι γάλα..
23:32
Νικος δ : Ο μικρός έχει ξεφύγει μεν αλλά εγώ τόσα χρόνια για ανάλογες συμπεριφορές πρέπει να γυρίσω πίσω στο σπα του 98 κ τον σουμαχερ για να βρω. Θυμάσαι κάτι άλλο πανο;
23:32
Giannis Preveza : Ποιος θα πάρει το πρωτάθλημα του χρόνου;Ομάδα και οδηγός;
23:32
Χρήστος : Αντικειμενικα ποιος είναι ο καλύτερος οδηγός : Αλόνσο , Χάμιλτον , φέτελ ; και ποιος είναι ο αγαπημένος σου ;
23:33
Ηλιας Ψινακης : Πανο Καλησπέρα! Πρώτον, οι αγωνοδίκες τα κάναν μπάχαλο με τις ποινες που έδωσαν και δεν έδωσαν, δεύτερον ο Κ-Μαγκ ειναι πιο πιθανό να παει στην Χαας;
23:33
Γιώργος : πως βλέπεις το χαμιλτον θεωρείς ότι μπορεί να το γυρίσει διότι ροσμπεργκ πρωταύλης δεν μου κολλάει και πολύ
23:33
Γιωργος JB22 : Για να αλλαξω λιγο το κλημα...για φαντάσου στην Βραζιλία απο το FP1 μεχρι τον αγωνα βροχή...μεχρι που και βάθρο παίρνει ο ειδικος και μεγαλος BUTTON
23:33
Αγγελος : Θα μπορούσε ο Μαξ να κρατήσει την θέση του και αν έκανε κάτι αντικανονικό θα έπαιρνε ποινή μιας και οι αγωνοδίκες είπαν ότι το συμβάν θα εξετασθεί μετά τον αγών
23:33
Νικήτας : Τρομερή ενέργεια του Αλόνσο για να κρατήσει το μονοθέσιο στην πίστα στη μάχη του με τον Σάινθ. Δείτε το όσοι δεν το έχετε δει!
23:33
μιχαλης : Πανο πιστευεις οτι η ποινη που δοθηκε στον βεττελ ηταν δικαια και αν ναι γιατι?
23:33
Geos : Για ολα αυτα λοιπον ανεβαινει το moto gp
23:33
Απόστολος : Δεν μπορώ να κατάλαβω γιατί δεν τον κρίνεις καθόλου τον μικρό πάνο....αυτό που έκανε είναι αλητεία και ΦΥΣΙΚΑ Η fia τον στηρίζει
23:33
Μαρινος : Καλησπέρα πανο τελικά εχθές τα κάνανε μαντάρα με το θέμα του φέτελ
23:33
μιχαλης : πανο στο λε μαν του 2016 τι πιστευεις οτι πηγε στραβα στην toyota ?
23:34
Νικήτας : Πάνο,ποτέ δεν ήμουν Φεραρικός,αλλά έχουν ένα δίκιο όσοι λένε για τον Φερστάπεν διάφορα.Ένα μόνο από όλα αυτά που έχει κάνει δε θα πείραζε.Όλα μαζί κάτι λένε.
23:34
Μαρίνος Κατσα : Τελικά με τον φέτελ τη έγινε του πειρανε πίσω την κούπα
23:34
Κασβικης Σταύρος : Καλησπέρα από Καναδά. Ferrari εδώ και πολλά χρόνια και δεν μπορούσα ποτέ να φανταστώ ότι το άθλημα αντί να πάει μπροστά κάθε χρόνο και χειρότερα.
23:34
Μακης : ασχετο αλλα μου ηρθε στο μυαλο βλεποντας τους τελευταιους αγωνες , εκεινη η ψυχη ο κομπαγιασι τι κανει ; εχει παρατησει τελειως τον μηχανοκινητο αθλητισμο ;
23:34
Pepe : Όσο βλέπει κάνεις τους νέους οδηγούς τόσο εκτιμάει τους οδηγούς παλιάς κοπής βλέπε κιμι ψυχρός και απόκοσμος ναι αλλά άλλο επίπεδο χαρακτήρα άσε το ταλέντο
23:34
Τέλης : Καλησπέρα Πάνο! Κάποια σχόλια:Χάσαμε παπούτσι Ρικάρντο χτες..Δυνατός Ham, αλλά πλέον λίγο αργά. Μια βροχή στη Βραζιλία είναι η τελευταία του ελπίδα, συμφωνείς;
23:34
ΓΕΩΡΓΙΑ Δ. : ΑΝ ΤΡΑΚΑΡΟΥΝ ΟΙ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ ΣΤΗΝ ΒΡΑΖΙΛΙΑ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΟΥΝ ΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΧΑΜΙΛΤΟΝ ΣΤΟ ΝΤΟΥΜΠΑΙ ΚΑΙ ΤΙ Ο ΡΟΣΠΕΡΓΚ
23:34
Κασβικης Σταύρος : Καλά τα λέει ο αλονσο αλλά προς τον ακούει
23:34
sotiris : καλησπερα.απλα μια αποψη για τους ΑΓΩΝΟΔΙΚΕΣ(Τρομαρα τους) δεν ξερω για εσας αλλα εμενα μου θυμιζουν τους πολιτικους που συμετεχουν σε επιτροπες απλα για χρημα!
23:34
Pepe : Χίλιες φορές τους οδηγούς την δεκαετία του 1970 που πράγματι το διασκέδαζαν και γυρνούσαν στα γκαράζ και με κανένα ποτήρι ακριβό κρασί παρά αυτο το χάλι
23:34
Πανος : Καλησπέρα συνονόματε, πιστευεις η καλύτερη ευκαιρία του hamilton είναι η βροχή στην βραζιλία; ο rosberg έχει δείξει πολυ κακός σε βρόχινες/μεικτές συνθήκες
23:34
ferrarista...monza! : πανο μια περιγραφη της μαχης:ο βεσ δεχεται απο την ομαδα του εντολη να αφισει τον φετ να περασει.αυτος δε δεχεται και ερχεται κατα πανω του ο ρικ.ο φετ αμυνεται
23:34
ferrarista...monza! : και δεχεται ποινη. τι λες?
23:35
Μακης : κριμα παντως για την ferrari γιατι μαλλον της ταιριαζε η πιστα , ειχαν πολυ καλο ρυθμο και ταχυτητα , οι κακες κατατακτηριες πιστευω τους στερεισαν το βαθρο
23:35
Thunder : Προσπαθούν να σπάσουν την μονοτονία των mercedes με την μεταξύ τους μονομαχία για να κρατάνε λίγο λίγο το ενδιαφέρον.
23:35
ΓΕΩΡΓΙΑ Δ. : ΤΙ ΠΟΙΝΗ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ Ο ΧΑΜΙΛΤΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΡΟΦΗ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΣΤΟΝ ΡΟΣΠΕΡΓΚ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΣ ΑΥΤΟΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΑΛΕΨΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ
23:35
Iceman7 : Πανο τι γινεται με τη Φερραρι και τον Κιμι; Ειναι ντροπη φετος ειδικα που ειναι καλυτερος απο τον Φετελ ο Φινλανδος να τον πουλαει για νουμερο 2 ετσι...Τραγικοι
23:35
Γιωργος : Η μη αμεση αντιδραση κριτων ηταν το σοβαροτερο λαθος ολων. Αλλιως ας αφηνουμε σε καθε αγωνα να κανουν ολοι ο,τι να ναι κ να βγαζουμε εντελως αλλη καταταξη μετα.
23:35
Iordanis : Παρακολουθώντας χτες τον Αγώνα από sky sports έχω να πω ότι οι άνθρωποι ειναι σε αλλά επίπεδα κάλυψης. Και ας προμοτάρουν το Hamilton όσο δε πάει.
23:35
Σακης : Ποινή στν SV γτ χαρακτήρισε ηλίθιο τον massa Ποσο τραγικο αυτο την ωρα που ο massa απλα κάνει τν αγωνα του.Μηπως θελεις ο κυριος SV na τρεχει μόνος του?
23:35
Super Aguri : Πανο την προηγούμενη φορά που σε ρώτησα για τον αλο δεν έγινα κατανοητός. Επειδή ηταν ενα γύρο πισω απο τον χαμ πέρασε στον τελευταίο γύρο τον σαινθ;
23:36
Super Aguri : Ή μήπως είχε ακόμα έναν ; όσο για Μεξικό εχω να πω οτι σε αυτο το σικειν πρέπει να βάλουν κατι οπως μοντσα πχ για να μην το κόβουν τοσο ευκολα.
23:36
Super Aguri : Για φερ απο την στιγμή που η ίδια η ομαδα του ειπε να δώσει τη θέση πισω νομίζω τελειώνει εκει αλλα για Φέτελ ρικ νομίζω ηταν υπερβολή
23:36
BGEZ : Το γρασίδι στο τέλος της ευθείας υπάρχει κυρίως για λόγους ασφάλειας και όχι για να κόβουν δρόμο οι οδηγοί. Οπότε το επιχείρημα του Βερστάπεν
23:36
BGEZ : ότι βρέθηκε στην ίδια απόσταση μπροστά απο τον Φέτελ ήταν ακυρο και έδειξε πόσο απειρος είναι και πόσο δεν έχει ιδέα απο κανονισμούς μηχανοκίνητου αθλητισμού.
23:36
BGEZ : Έχασε τα φρένα και έκανε λάθος, Ο φέτελ δεν εκανε λάθος, άρα δεν επρεπε να έχουν την ίδια απόσταση μετά.
23:36
antonino : πανο πως ειναι δυνατον η ferrari με τετοια παραδοση και τεχνογνωσια στα spor αμαξια να μη μπορει να φτιαξει ενα σασι της προκοπης;
23:36
Μαριος : Καλησπερα! Νομιζω παντως οτι ο φεττελ περισσοτερο συνεκλινε παρα εκανε αποτομη αλλαγη πορειας αντιστοιχης το μαξ αφηνοντας καιχωρο.οχι πολυ φαιαρ αλλαστ πλαισια
23:36
Παπαχρηστος : Καλησπέρα μεγάλε Πανο! Πως βλεπεις το ντέρμπι την Κυριακη; Αναμένουμε τορτιγιες στο vlog!
23:37
daffy7 : Από του χρόνου χωρίς μέσα θα είναι Πίο φτωχή η f1αλλα ήθη και έθιμά μετά Ράι σπόνσορ Θεοί για μένα θα τους ήθελα μέχρι τα πενήντα τους
23:37
daffy7 : Παρακολουθώ μετάδοσις ερτζιανά δεν μπορώ χωρίς φωνή γιατί δεν θα ακούω τον ήχο από τους κινητηρες ελεος με οτι ακουν τα αυτια μου περι παντος επιστ
23:37
daffy7 : Ο φετελ για εμενα οντως ηθελε μαυρη σημαια δεν επιτρ τετοια αντιδραση αλλα υπο πιεση ολο μανουριαζει
23:37
daffy7 : F1ειναι η καλύτερά ήταν μαγεία και αυτό πρέπει να συνεχίσει να είναι με άγων συμβάντα τις περισσότερες μάχες στα ορια του σεβασμού για τον συναγωνιστή μας
23:37
daffy7 : Χουάν Πάμπλο μοντογια τι είπες τώρα οι άλλοι έλεγαν Χουάν Ραμόν ρούσα κι αυτός αστερι
23:38
Γιωργος : πανο πυστευεις η ποινη στον φεττελ ηταν σωστη? μολιις μπηκα δν ειδα αν απαντησες το ιδιο πριν
23:38
Πανος : Ο αλόνσο δεν μπορεί να πάει σε ανταγωνιστική ομάδα; Πολύ κρίμα για τα 2-3 καλά χρόνια που έχει ακόμα να μείνει στην mclaren
23:38
ΣΠΥΡΟΣ : πανο ειναι η δευτερη φορα που σου γραφω και δεν μου απαντας λυπαμαι αλλα ειναι και η τελευταια ευχαριστω
23:38
Geos : Βαλτε παλι αμμοπαγιδες να τους δουμε στα φρενα
23:38
Γιωργος : Το τρελο της ιστοριας ειναι οτι βλεπουμε καποιοι τοσα χρονια Φ1 (εγω 23) και ακομα και στο χθεσινο αγωνα κοβω το χερι μου οτι φασεις Φετ-Ρικ εγιναν πανω απο 20.
23:38
ΓΕΩΡΓΙΑ Δ. : ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΠΕΝΤΕ ΛΕΠΤΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΣΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΥΠΝΟΣ.ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ Ο Κ.ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗΣ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ.ΣΤΟΝ ΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡ
23:38
ΓΕΩΡΓΙΑ Δ. : ΠΑΝΤΩΣ Η ΦΕΡΑΡΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΤΗΝ ΠΟΙΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΓΡΑΜΜΗΣ ΑΛΛΑ ΧΘΕΣ ΤΗΣ ΓΥΡΙΣΕ ΜΠΟΥΜΕΡΑΝΓΚ ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΞΑΝΑΣΚΕΥΤΗΚΕ;
23:38
ΓΕΩΡΓΙΑ Δ. : ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΙΠΑ ΚΑΛΗΝΥΚΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ 2018 ΘΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΦΕΤΕΛ ΑΠΟ ΦΕΡΑΡΙ ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ.ΚΑΛΗΝΥΚΤΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΜΑΛΛΟΝ ΟΡΙΣΤΙΚΑ
23:38
ΓΕΩΡΓΙΑ Δ. : ΕΛΠΙΖΩ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ TO CHAT.Ο ΜΟΝΟΣ ΛΟΓΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΤΕ ΣΤΙΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ.ΚΑΛΥΝΗΚΤΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙ
23:39
Dominic : Καλησπερα στην παρεα ! Πανο για το team radio ( push hard)που εγινε στον alonso και απαντησε με νευρα ποια ειναι η γνωμη σου
23:39
Γιωργος : Kαι αν αντι για γρασιδι ειχε αμμοπαγιδα ή ξερω γω μπαριερες οπως στο Μονακό πού θα ειχαν παει Χαμι-Μαξ? Δεν υπαρχουν αυτοι οι αγωνοδικες φετος γενικα....
23:39
Σωτήρης : Με όλες αυτές τις ποινές ρε γαμώτο ξεχάσαμε τη μαγεία του defensive driving. 2 από τους καλύτερους αγώνες που έχω δει δεν είχαν καν προσπέρασμα (Imola 05/06)
23:39
Σταυρουλακης : Γιατι ειχε διακοπει η σουπερλιγκ φορμουλα;
23:39
Γιωργος : Τωρα γυρισα και βλεπω βιντεο. Ο ρικιαρντο με μπλοκαρισμενους τροχους γιατι φρεναρει πολυ αργα επειδη αποφασισε να χωθει επικινδυνα. Φετελ αλλάζει "μιση γραμμη"!
23:40
Γιωργος : Ρικιαρντο στην εσωτερικη απεχει πανω απο 1,5 μετρο απο το κερμπ, ενω εχοντας χασει το φρενο πεφτει πανω στο Φετελ στο ΑΠΕΞ της στροφης. Αναποδη ποινη εδωσαν.
23:40
Απόστολος : Πανό δεν είσαι αντικειμενικός με τον φερσταπεν...2 ώρες ψάχνω να βρω κάτι που έστω να τον κατηγορείς παρά μόνο μαύρη σημαία ο Φέτελ...περνά το !!
23:40
Άγγελος : Καλησπέρα σε όλους. Εγώ πιστεύω ότι η ποινή του vettel ήταν για το team radio και όχι για το φρένο. (Ως παραδειγματισμο).
23:40
Γιωργος12 : Δλδ μπορει ο χαμιλτον με 10 νικες να μην παρει το πρωταθλημα...πραγματικα ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ..
23:40
Latvala : Πανο μου λυνεις μια απορια? Γτ η Mclaren να πληρωνει 30-40 μυρια τον ALO και να μην παρει πχ. Bottas-Vandoorne πολυ φτηνοτερα μεχρι να ανεβει ψηλα?
23:40
Sarantis : Δεν θα έπρεπε να εξεταστεί πρώτα η ποινή του Vettel και μετά του Verstappen έτσι ώστε να μην βρεθεί ο ολλανδός μπροστα από τον γερμανό;
23:40
Γιωργος : Α και τελευταιο: Ο Φετελ ειναι σε ολη τη διαρκεια πανω απο μισο μονοθεσιο μπροστα. οπως ειπα, οποιοι βλεπουμε καιρο Φ1 θα χασουμε και τα μαλλια και τα μυαλα μας
23:40
Γιάννης... : 2 ερωτήσεις: 1. Εκτιμάς ότι η απελευθέρωση εξέλιξης κινητήρων είναι η αρχή για άρση μιας σειράς ανοησιών (απαγόρευση δοκιμών, ένας μόνο «λαστιχάς» κλπ);
23:41
Γιάννης... : 2. Πιστεύεις ότι η απελευθέρωση της εξέλιξης των κινητήρων θα δώσει τη δυνατότητα στη Honda να εξελίξει τον κινητήρα τόσο που να είναι ανταγωνιστικός των Merc;
23:41
Γιάννης... : Όσοι ενίστανται με τις ενέργειες του Μαξ και το λεξιλόγιο του Φέτελ, μάλλον δεν έχουν παρακολουθήσει F1 πριν το 2005...
23:41
γερασιμος : τι θα εκανες εαν ησουν ο αλονσο ????
23:41
NIKOS...13 : ΠΟΣΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ 1;;
23:41
Κοσμάς : ..να πάρω και εγω το τρακτερ και να κατέβω interalgos na οργωσω να γρασίδια και τα γκραβελ τραπ να φυτέψω καμια ντοματα...να έχω να πετάω στη ΦΙΑ
23:41
Κοσμάς : υπήρχαν περιπτωσες που ακομα και το virtual SC arkoyse, ομως το κανονικο μηδενισε διαφορες
23:41
Κοσμάς : οι τιφοσι Πανο δεν επιτηθεντε μόνο στον VES, επιτηθονται κυριως στη φια και τους αγωνοδικες...για τις αποφάσεις τους ολη τη χρονια
23:41
Κοσμάς : ειλικρινα, πιστευεις οτι οι αλλαγές κατευθυνσεις πουυ έκανε πριν ο vES και εφερε το νέο κανονισμό έχουν καμια σχέση με αυτο που έκανε ο VET...
23:41
Κοσμάς : στις περιπτωσεις VES εχουμε απότομο ελιγμό που μπορει να προκαλέσει σοβαρό ατυχημα ενω με VET απλα αλλαξε πορεια ο Ric χωρις να πλακωθει στα φρενα
23:41
Κοσμάς : απο την μια θέλουμε μπουνιες και τσαμπουκάδες....αλλα απο την άλλη θέλουμε ποινές επειδη ο άλλος έβρισε....
23:42
Κοσμάς : και εσυ θα ειχες αλλη γνωμη αν φορουσε αλλη φορμα ο VES
23:42
Κοσμάς : FIA-KOSMAS 10-0, Αλλα με στημένη διαιτησια....σαν του Ολυμπιακου
23:42
Κοσμάς : μια λεπτομερεια ακομα.στο ινκαρ απο τον RIC φαινεται μπροστα και δεξια απο τοn VET o VES, αρα ενας επιπλέον λογος που κρατησε πιο κλειστη γραμμη ίσως ήταν αυτος
23:42
Κοσμάς : .Εντός του γράμματος των τότε κανονισμών? ότι ειναι νομιμο ειναι δηλ και σωστο ? και ηθικο? και δικαιο?
23:42
Κοσμάς : Οι κανονισμοι ειναι για να δειχνουν το πνευμα της αποφασης ..δεν ειναι να τους περνεις κατα γραμμα για ολες τις περιπτωσεις φασόν.
23:42
Κοσμάς : Υπήρχε ποτε περιτωση να πατουσε γκαζι πανω στο γκαζον καποιος οδηγος?? αμα ηταν ο κεν block gia na kanei mpatiliki μπορει. Αφησε γκαζι για βγει με ασφάλεια
23:42
Κοσμάς : δεν το εργαψα , για να το βάλεις . το εγραψα απλα για να το δεις...το ότι το εβαλες σε τιμάει και μαγκια σου...σε εκτιμω εδω και χρονια
23:43
βαλε μια ερωτηση μου επιτελους.... : πανο νομιζω οτι εισαι πολυ κατα του αλονσο... δν εχω ξανα δει πιο αρνητικα σχολια... και καλα οτι δεν αξιζε αυτος αλλο ο ραικονεν ... τι αλλο θα δουμε δλδ
23:43
ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΡ. : Ο ΣΟΥΜΑΧΕΡ ΣΤΟ ΣΠΑ ΠΛΗΡΩΣΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΨΙΑ ΤΟΥ...ΠΗΓΕ ΕΠΙΔΕΙΚΤΙΚΑ ΝΕ ΡΙΞΕΙ ΓΥΡΟ ΣΤΟ ΚΟΥΛΧΑΡΝΤ ΑΛΛΑ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΔΕΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕ ΣΩΣΤΑ ΜΕ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
23:43
ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΡ. : ΕΞΑΛΛΟΥ Η ΤΗΛΕΜΕΤΡΙΑ ΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ Ο ΚΟΥΛΧΑΡΝΤ ΔΕΝ ΕΚΟΨΕ ΠΟΤΕ ΤΟΝ ΡΥΘΜΟ ΤΟΥ...ΜΕΤΆ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΗΝ ΑΝΟΗΣΙΑ ΤΟΥ ΠΗΓΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΟ ΛΟΓΟ....!!!
23:43
mixalis : ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΘΕΙ Ο ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ ΓΙΑΤΗΝ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Κ ΓΙΑΤΗΝ ΒΟΗΘΑΘΑΝΕ ΤΗΝ ΡΕΝΤ ΜΠΟΥΛ
23:43
γερασιμος : το σχολιο σου για αλονσο και ραικονεν (και για τους τιτλους τους) ειναι αδιανοητο... με απογοητευσες με το σχολιο αυτο...
23:44
Να διευκρινήσω γιατί το παρεξηγήσατε τουλάχιστον 2: Θεωρώ άδικο να έχουν ΜΟΝΟ ένα τίτλο ο Kimi και δύο ο Alonso που είναι αμφότεροι σπουδαίοι οδηγοί και άξιζαν περισσότερους. ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ!
23:45
Teop : Ο μαξ ειναι υπερεκτιμημενος..στην ιδια ομαδα μ αυτον βρισκεται ενας πραγματικα προτυπο οδηγος
23:45
ronin : Καλησπέρα Πάνο.Χρειαζόταν replay η έξοδος του Max; Τελικά βλέπουμε όλοι τον ίδιο αγώνα; Πάντως απορώ που τον βγάζεις σε όλα λάδι.
23:45
Θοδωρής 7 : Πάνο, η άποψη σου πως για τα 3 μπινελίκια έπρεπε να βγει μαύρη σημαία την βρίσκω υπερβολική. Ένα καλό πρόστιμο στον οδηγό θα ήταν καλύτερο.
23:45
Θοδωρής 7 : Εξάλλου και εμείς οι τηλεθεατές πολλές φορές νιώθουμε την αδρεναλίνη των αθλητών, ρίχνουμε και εμείς τα μπινελίκια μας και περιμένουμε να δούμε δηλώσεις και αντ
23:45
Θοδωρής 7 : Μεγαλύτερη δυσφήμιση για το άθλημα είναι οι βρώμικες συμπεριφορές. Να σε καθυστερήσω για να σε φτάσει ο team mate μου για να σε δυσκολέψουμε.
23:45
Θοδωρής 7 : Μερικές φορές αυτά σε ξενερώνουν και είναι ότι χειρότερο για το άθλημα. Καλά η ποινή των 5’’ είναι αστεία, όταν δίνεις 10’’ για να μην αλλάξει η κατάταξη.
23:45
Θοδωρής 7 : Χαζές αποφάσεις που αφήνουν αίσθηση αδικίας και επικροτούν ανώριμες συμπεριφορές.
23:45
Θοδωρής 7 : Πες το δεν λέμε τίποτα. Αφού θες να το πεις...
23:45
daffy7 : Όταν λέμε καλύτεροί πιλότοι στον κόσμο δεν είναι συνέχεια να φοβηθούν που φρεναρισε ο Μαξ ειδικά ο κιμι
23:45
ronin : Πάνο όλοι αυτοί που δεν γουστάρουν Μax δεν σημαίνει ότι είναι ferrari, ούτε πως θέλουν χάιδεμα τα αυτιά τους.Απλά λέμε την γνώμη μας!!
23:46
Giroud : Καλησπέρα,λες για τον χαμ κράτησε την πρωτοπορία με αυτόν τον τρόπο,δες λιγο παραπερα ομως,την κρατησε απο τον ρος που εκοψε κι αυτος δρομο για αυτο η διαφορα..
23:46
Giroud : ανοιξε και τοσο,μηπως να σταματουσε να περασει ο ρος για να μην παρει κ ποινη?Βγαλτε πια αυτο το μισος απο μεσα σας για τον χαμ,αν ηταν το κιμι δεν θα λεγατε τπ
23:46
xristos : καλησπέρα πανο. γιατι πιστευεις οτι αργουν πολλες φορές οι αγωνοδίκες να βγάλουν απόφαση? πιστεύω θα πρεπει να ναι πιο γρήγοροι στις αποφάσεις τους γενικά
23:46
Iceman7 : Ο 36χρονος Kimi κανει καλυτερη χρονια απο τον σωτηρα Vettel φετος, παρα την απιστευτη πιεση που ασκει η ομαδα στον no1 υπεροδηγο... Τι γνωμη εχεις γι'αυτο Πανο;
23:46
Μπαρμπας : Καλησπέρα Πάνο! Κανεις τρομερή δουλεια και συγχαρητήρια! Απλα θα πρότεινα στο κόντρα να υπάρχει λαιβ τσατ και κατά τη διάρκεια του αγώνα όπως και στο ποδόσφαιρο
23:46
konstantinos84 : Καλησπερα Πανο χαθηκα λογω δουλειας,αλλα παντα παρακολοθυω την δουλεια σου.Θυμασαι τι σου ελεγα για την RED BUll?θα ναι το ν02.
23:46
konstantinos84 : ΟΣο για Hamilton πιστευω θα το παρει θα την κανει την πατατα λογω πιεσεις....συνεχισε την καλη δουλεια σου...
23:46
McH66 : Καλησπερα Πανο,μια σημαντικη ερωτηση νομιζω.Τα τηλεοπτικα δικαιωματα της F1 ειναι σημαντικο εξοδο για ενα καναλι,ωστε να αποφευγεται η εξασφαλιση τους;
23:47
McH66 : Καλησπερα Πανο.Πιστευεις οτι οι Αμερικανοι ιδιοκτητες θα αλλαξουν ορισμενα πραγματα;Εχουν το ταλεντο να τραβουν κοσμο ακομη και σε αγωνες με μονοκυκλο.
23:47
McH66 : Φιλε Νικο για ποιες αποσυρσεις μιλας;Ενα απο τα μεγαλυτερα brand names του σπορ να αποχωρησει;Δε θα κανουμε την F1 superleague...
23:47
γιωργος : εγω θα επρεπε να τρεχω ,ειμαι ο καλυτερος
23:47
πανος : Πανο καλησπερα!Τελικα το απολυτο ρεκορ τελικης το εσπασαν ?? γιατι δεν το καταλαβα
23:49
Αγαπητοί φίλοι, πέρασα όλες τις ερωτήσεις, αύριο θα απαντηθούν όσες δεν έχουν απάντηση ήδη. Θα τις βρείτε στα σχόλια αυτού του άρθρου που θα το μοιραστώ και από τα προσωπικά social media όταν καλύψω όλους σας. Πενήντα λεπτά καπέλο σήμερα! Ευχαριστώ το Contra για την υπομονή του και εσάς για την εντυπωσιακή συμμετοχή, καλό βράδυ και να οδηγείτε με ασφάλεια!

News 24/7

24MEDIA NETWORK