Ο διάλογος με τον Πάνο Σεϊτανίδη

Ο Πάνος Σεϊτανίδης συνομίλησε με τους αναγνώστες του Contra.gr για το Grand Prix του Μόντε Κάρλο, τη νίκη του Nico Rosberg, την εγκατάλειψη του Sebastian Vettel και όλα τα ζητήματα που αφορούν τη Formula 1. Την Δευτέρα (26/5) το σχόλιό του για τον αγώνα του Πριγκιπάτου.

Ο διάλογος με τον Πάνο Σεϊτανίδη

Το live

20:52
Καλησπέρα και καλώς ήλθατε στη live συζήτησή μας για το GP Μονακό. Θα είμαστε μαζί μέχρι τις 23.00 για να ανταλλάξουμε απόψεις για τον έκτο αγώνα της χρονιάς.
20:55
Σπουδαία νίκη για τον Rosberg σήμερα, πολλά νεύρα για τον Hamilton και ο εμφύλιος... μόλις ξεκίνησε! Ποια είναι η δική σας άποψη;
20:55
yolo : geia sou pano tha ithela na m pis giati o hamilton siberiferthike etsi?mipos eine kalpiko to prwta8lima?
20:56
Πως εννοείς ότι συμπεριφέρθηκε; Αν εννοείς τη γλώσσα του σώματος μετά το τέλος του αγώνα, είναι σαφές πως αμφότεροι πλέον έχουν χωρίσει το γκαράζ της Mercedes σε δύο στρατόπεδα.
20:57
Νίκος : Πάνο Καλησπέρα,πότε πιστεύεις θα παρει βαθμο η Caterham? Αφου πηρε η Marussia πρεπει να κανει κατι και η ετερη μικρη ομαδα πιστευω.
20:58
Οι δύο ομάδες έχουν αντίθετη ρότα. Η Caterham έχει πτωτική πορεία εδώ και 2 σεζόν, με πολλά προβλήματα και έχει ήδη μπει πωλητήριο από τον Fernandes. Για τη Marussia, το σημερινό αποτέλεσμα ήταν απλά σπουδαίο. Ο Bianchi είναι πολύ ταλαντούχος και νομίζω πως του χρόνου θα τον δούμε σε πιο ισχυρή ομάδα.
20:59
Γιωργος : Γεια σου Πανο πιστευεις οτι στον Καναδα θα μπορεσει να απειλειθει η μερσεντες ειτε απο φερραρι ειτε απο ρεντμπουλ?
20:59
Deliora : Καλησπέρα Πάνο. Γνώμη μου είναι ότι σήμερα ξεκίνησε και κανονικά το πρωτάθλημα. Επίσης θα θελα ένα σχόλιο για τις αναβαθμίσεις της Φερράρι στον Καναδά.Ευχαριστώ
21:00
giannis7 : h ferrari exei xamenh th xronia fetos..pisteuw makaran o alonso einai o kaluteros twn kaluterwn..pote tha sunelthei auth h omada?ti ftaiei?h monada isxyos?
21:00
Χρήστος : πανο τι πιστεύεις για την φεραρι φέτος? Μπορεί να κάνει καμια έκπληξη?
21:02
Μαζεμένα τα σχόλια για Ferrari. Πάγεια τακτική μου είναι να κρατώ μικρό καλάθι σε υποσχέσεις, ειδικά σε τέτοια θέματα. Πιθανώς να παρουσιαστούν βελτιωμένες αλλά στον Καναδά, με τη μεγάλη ευθεία στο χιλιόμετρο... δύσκολα θα έχουν τύχη απέναντι στις Mercedes. Με τις Red Bull όμως, θα είναι ντέρμπι!
21:02
Sotos McLarenτζής : Καλησπέρα Πάνο. Άκουσα σήμερα για το πρόβλημα της ομάδας μου με τη φόρτιση ελαστικών. Αυτό (μόνο) φταίει δηλαδή για τη γενική κακή και φέτος εικόνα των ασημί;;;
21:04
Προφανώς όχι. Ποτέ δεν φταίει μόνο ένας παράγοντας. Η McLaren υστερεί σε πολλούς τομείς, με τη φόρτιση των ελαστικών να είναι μόνο ένας από αυτούς. Το θέμα είναι πως είναι κακή εικόνα ΚΑΙ φέτος. Όπως είπαμε και στο προηγούμενο chat, είναι μεταβατική, χαμένη ήδη χρονιά. Του χρόνου έρχονται τα σπουδαία.
21:04
Βασιλης : Πανο πως κρινεις σημερα το αποτελεσμα,και γιατι ειχαμε δυο κινητηρες off ?
21:05
Αναμενόμενο σε μεγάλο βαθμό. Όσο για τις μονάδες ισχύος, παρότι δεν πιέζονται στο όριο λόγω των χαμηλών ταχυτήτων, υπερθερμαίνονταν αρκετά σήμερα. Μέσα στο παιχνίδι είναι και οι εγκαταλείψεις.
21:05
Σάκης : Γεία σου Πάνο.Γιατί δέν έγινε το αφειέρωμα στον ayrton senna όπως ανέφερες στο προηγούμενο Live chat?
21:06
Είχα πει πως θα έχουμε ένα θέμα σχετικά. Και είχε, 3 λεπτά Senna... + πολλά πλάνα στο αφιέρωμα για τα 64 χρόνια F1.
21:06
Νίκος : Αυτός ο αγώνας μήπως να καταργηθεί?αυτή η πίστα μόνο για καρτ ειναι
21:07
Δεν υπάρχει F1 χωρίς Μονακό. Εγώ τον λατρεύω αυτόν τον αγώνα...
21:07
paragon : Καλησπέρα, υπάρχει περίπτωση ποινής στον Ραικονεν; Στο συμβάν με τον Μάγκουνσεν κατέστρεψε και τον αγώνα του Δανού
21:07
korw : Exe I pathei o kimi?????
21:07
Γιώργος : Καλησπέρα Πάνο.Αυτή η σχετική βελτίωση που έδειξε η Ferrari(η 3η θέση χάθηκε απο ατυχία και η 4η διατηρήθηκε με σχετική ευκολία),μπορεί να σημάνει κάποια πρόοδο
21:07
Γιωργος : Ποσο γκαντεμια για τον Κιμι ρε ΠΑΝΟ...?
21:08
Γιωργος : Τι γκαντεμια που εχει ο κιμι ρε παιδια...???
21:10
O Raikkonen δέχθηκε επίπληξη και το θέμα τελείωσε εκεί. Η γκαντεμιά τον ακολουθεί σε όλη του την καριέρα, απ' όταν μαχόταν με τον Γκαστόνε τότε Alonso της Renault, όντας εκείνος στη McLaren. Δεν αλλάζει αυτό, λες και έχει πάντα προσωπικό σύννεφο να τον ακολουθεί και να βρέχει στο τετραγωνικό μέτρο που βρίσκεται. Μακράν ο πιο γκαντέμης εκεί έξω...
21:11
Όσο για το ενδεχόμενο βελτίωσης, το Μονακό δεν μπορεί να αποτελέσει κριτήριο. Είναι ιδιαίτερος αγώνας, με πολύ διαφορετικά χαρακτηριστικά και συνήθως κρύβει (σχεδόν) όλες τις αδυναμίες. Στον Καναδά να τους δούμε...
21:12
romanos : Ζωρικα τα πραγματα μεσα στην mercedes... !!! Λογικο μου φαινεται γιατι δεν εχουν αλλον αντιπαλο στο πρωταθλημα!!
21:12
Κώστας : Θεωρείς το χάμιλτον φαβορί για τον φετινό τίτλο?Ακόμη μήπως η ομάδα ευνοεί κάποιον απο τους 2??
21:12
teoh : Πιστεύω ότι στον προηγούμενο αγώνα η ομάδα βοήθησε τον Hamilton ενώ τώρα τον Rosberg. Απλά η συμπεριφορά του Hamilton είναι απαράδεκτη
21:12
Χρήστος : Μεγάλος αθλητής ο Hamilton αλλά μικρός σε συμπεριφορά κατά την γνώμη μου.
21:12
Γιωργος Κ : Πανο καλησπερα! Κατα τη γνωμη μου μεγαλο φαουλ απο το Χαμιλτον απο τον προηγουμενο αγωνα ποσο μαλλον κ σ αυτον. Τα εχουμε ξαναδει αλλωστε κ το '07.
21:12
ΝΙΚΟΣ : Καλησπερα Πανο πιστευεις οτι εχει τυχη ο ροσμπεργκ απεναντι στον χαμιλτον για το πρωταθλημα?πιστευω οτι εχουν μεγαλη οδηγηκη διαφορα.η αποψη σου?
21:16
@romanos: Είναι πολύ τυχερή η Mercedes γιατί έχοντας πιστεύω μέσα στο καλοκαίρι εξασφαλίσει τον τίτλο, θα τους επιτρέψει να φαγωθούν ελεύθερα. Τυχεροί και εμείς αν γίνει αυτό.
@Κώστας. Φαβορί, ναι. Σίγουρος όχι. Η ομάδα για να απαντήσω και στους άλλους φίλους, μέχρι τώρα ευνοεί όποιον είναι πρώτος. Όχι απαραίτητα Nico αντί Lewis ή τούμπαλιν.
Χρήστο και Γιώργο, έχω κράξει όσο λίγοι τον "παλιό" Hamilton. Όχι σήμερα, ούτε χθες. Βλέπει πως του την έφερε ο Nico το Σαββατο, όλα του πήγαν στραβά σήμερα, οκ, ακόμα είναι εντός οριών...
21:17
Ξέχασα και το ερώτημα του φίλου Νίκου. Θεωρώ πως ο Lewis είναι πιο πλήρης αλλά ο Nico είναι φέτος πρώτη φορά σε θέση να διεκδικήσει τίτλο. Μαθαίνει και τον μαθαίνουμε.

21:17
ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΚΚΟΣ : Καλησπέρα Πάνο, μιας και ο εμφυλιος άρχησε σε ποιον δινεις τον πλεονεκτημα απο πλευρα ψυχολογιας? Βλεπω οτι ο Ροζμπεργκ ειναι πιο ψυχραιμος, πιο ηρεμος!
21:18
Nikos : Καλησπερα πανο θα ηθελα να ρωτησω αν εχουν βγει τα μαχαιρια στην Mercedes μετα απο το σημερινο Gran-Prix στο Mονακο??
21:18
Νίκος : Μια απορία γιατί δείχνει τα σχόλια με καθυστέρηση 10 λεπτών τώρα εμένα μου δείχνει σχόλια από τις 21:08
21:19
Σταύρος : Μπορεί να έχει πρόβλημα με το μάτι του και στον επόμενο αγώνα ο Hamilton ??
21:21
Τα σχόλια εμφανίζονται όταν τα προσθέτω, προσπαθώ Νίκο να απαντώ μαζί σε σετ ερωτήσεων για το ίδιο θέμα για να προλάβουμε να τα πούμε με όλους. Στην Ισπανία δεν μας έφτασαν οι δύο ώρες! Εννοείται λοιπόν, τέρμα τα παιχνίδια και τα χαμόγελα και αυτό μας εξασφαλίζει πως η μάχη των W05 θα κρατήσει μέχρι το τέλος της σεζόν.
Γιώργο θα είναι πινγκ-πονγκ και θα αλλάζει αγώνα με τον αγώνα, αποτέλεσμα με το αποτέλεσμα. Τώρα είναι στα πάνω του ο Nico. Ίσως μετά τον Καναδά να είναι ανάποδα τα πράγματα. Πάντως όταν, αν κάποιος εκ των δύο εγκαταλείψει, θα έχει μεγάλο μειονέκτημα. Ο Lewis χρειάστηκε 4 νίκες για να καλύψει το χαμένο έδαφος από την Αυστραλία.
21:22
macpap : kalispera pano poies einai oi pithanotites na ksanadoume ton hamilton ksana stin mclaren sto mellon?
21:22
Ποτέ μη λες ποτέ αλλά όχι στο βραχυπρόθεσμο μέλλον.
21:22
Γιωργος : Γεια σου πανω πιστευεις οτι στον Καναδα θα μπορεσει να απειλειθει η μερσεντες ειτε απο φερραρι ειτε απο ρεντμπουλ?
21:22
chris ferrari : καλησπέρα πάνο...τι έγινε με το μάτι του χάμιλτον ? είναι σοβαρο?
21:23
tomg6 : pano pws vlepeis thn force india?kai ti gnwmh exeis g sutil?atuxos?
21:23
Για Καναδά, ποντάρω στον καιρό που συνήθως βοηθάει εκεί αλλά και τη φθορά των ελαστικών. Αλλά αν θες από τώρα πρόβλεψη, θα έχουν το πάνω χέρι ξανά οι Mercedes.
21:25
Χρήστο μια χαρά είναι το μάτι του, είχε προσωρινά μπει κάτι, ένα σκουπιδάκι ή κάτι τέτοιο. Όλα οκ.
@tomg6: Η Force India είναι η μεγάλη έκπληξη φέτος. Κ κυρίως ο Perez γιατί τον Hulk τον είχα ήδη σε μεγάλη υπόληψη. Θα είναι δυνατές στον Καναδά. Ο Sutil είναι καλός, σταθερός οδηγός αλλά η φετινή Sauber, απλά δεν...
21:25
Νίκος : Τι χάλια αγώνας
21:25
Robroy : Ποτε θα μαθει ο πουρναρακης να προφερει σωστα τα ονοματα?Χάιμπριντ και οχι Χιμπριντ! LOL
21:25
Dimitris : Polu kakh fetos h metadosh twn agwnwn. Sunexomena lathi apo tous parousiastes. Sunexeis oi diakopes gia diafhmiseis, gegonos pou meiwnei thn thletheash
21:26
Dimitris : Πολύ κακές οι μεταδόσεις φέτος. Πολλά τα λάθη των παρουσιαστών και πολλές οι διαφημίσεις με αποτέλεσμα να καταντά εκνευριστική η παρακολούθησή της.
21:29
Δημήτρη σε ευχαριστώ πολύ και με ελληνικά και με greeklish! Για τις διαφημίσεις δεν μπορώ να σε βοηθήσω, δημοσιογράφος είμαι. Ευτυχώς έχεις πολλές επιλογές ώστε να μην εκνευρίζεσαι. Όπως επίσης, απαντώ σε προσωπικό επίπεδο, συζήτηση για συναδέλφους χωρίς να μπορούν να απαντήσουν, πως να κάνουμε;
Νίκο δεν με χάλασε. Αντίθετα, μου άνοιξε την όρεξη για εμφύλιο μέχρις εσχάτων!
21:29
Xρήστος : Καλησπερα Πανο. Ακουστηκε οτι ο Φεναντες θα την πουλησει την Caterham στο τελος της σεζον. Βλεπεις καποιον πιθανο αγοραστη?
21:29
Ισχύει αλλά δεν έχω ακούσει για κάποιον. Και η Haas θεωρητικά δεν θέλει να αγοράσει άλλη ομάδα.
21:30
Υπενθυμίζω πως τα σχόλια εμφανίζονται ετεροχρονισμένα, πριν απαντήσω σε κάθε ένα από αυτά . Την υπομονή σας λοιπόν...
21:30
hewit : καλησπέρα Πάνο. 2 ερωτήσεις.. 1) αν ο Ricciardo είναι καλύτερος του Vettel ή έχει καλύτερο αμάξι; 2) θα περιμένουμε την φερραρι φέτος να γίνει ανταγωνιστική;
21:30
νικος κ : καλησπερα σας! πανο πιστευεις οτι εχει ελπιδα να γινει ανταγωνιστικη καποια ομαδα φετος ή απλα δε βολεψε το μονακο τις mercedes γι αυτο ο ρικιαρντο τις ειχε απ
21:31
Νίκος : Ο πρωταθλητής φέτος έχει πάρει βαθμό?
21:31
Trisko : Καλησπέρα Πάνο!Θέλω τν άποψή σου για Ricciardo!!Δεν δείχνει τρομερή σταθερότητα φέτος σε αντίθεση με τον πρωταθλητή Vettel που έχει πολλά προβλήματα???
21:35
Πάμε στη Red Bull λοιπόν... "καλύτερος" ο Ricciardo του Vettel... πως να το πεις αυτό; Έναν οδηγό δεν τον κρίνεις από 2 ατυχίες, ούτε αντίστοιχα από 2 επιτυχίες. Σίγουρα βολεύεται καλύτερα στην RB10 και έως τώρα όλες οι ατυχίες χτυπούν τον Γερμανό. Είναι ευχάριστη έκπληξη ο Ricciardo και όπως λέω ο Trisko δείχνει φοβερή σταθερότητα και οδηγική ωριμότητα. Περίμενα λάθη φέτος αλλά έως τώρα είναι σχεδόν άριστος.
Νίκο ο πρωταθλητής έχει 45 βαθμούς και είναι 6 στη βαθμολογία.
Όσο για το ερώτημα περί... καμουφλάζ από τη φύση του Μονακό, ναι σίγουρα μείωσε το προβάδισμα τους. Ελπίζω η διαφορά στην πορεία να μειωθεί αλλά νομίζω μόνο η Red Bull μπορεί να το κάνει.
21:36
ΣΤΕΛΙΟΣ : ΓΙΑΤΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΤΟΣΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟΝ VETTEL ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΛΑΘΗ ΄Η ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ
21:37
Έχει 2 εγκαταλείψεις. Και πολλές ατυχίες. Δεν έχει κάνει ιδιαίτερα λάθη αλλά η αλήθεια είναι πως το σκορ με τον Ricciardo στις κατατακτήριες είναι 1-5. Μεγάλη διαφορά.
21:37
Liakos : Panw nomizw smr Massa kai Bianchi...ekplhktikoi...odhghsan mualomena...kai eidika twra ston Canada h Williams 8a einai polu antagwnistikh pisteuw sto telos 8a e
21:37
Tasos : Η williams που εξαφανιστηκε?? Το χειμωνα ηταν καθαρα 2η δυναμη!!! και γενικα οι ομαδες με μοτερ mercedes υστερουν υπερβολικα απο την εργοστασιακη ομαδα...
21:37
williams : Η Williams είναι απογοητευτική πάρα τις μεγάλες προσδοκίες.Πως βλέπεις την ομάδα μπορει να to ανατρέψει?Πολλά συγχαρητήρια στον Bianchi για τους βαθμούς!
21:38
Φελίπε Μάσα : Πως τον βλέπεις τον Βραζιλιάνο Φελίπε ?
21:41
Σήμερα ο Μάσα πήρε μεγάλο ρίσκο και του βγήκε. Είναι διψασμένος για επιτυχία και νομίζω πως το κλίμα στη Williams είναι καλό για εκείνον. Ήθελε ένα καλό αποτέλεσμα γιατί είχε πολλές ατυχίες.
Αν σκεφτεί κανείς που ήταν η Williams πέρυσι και που είναι φέτος, η διαφορά είναι χαοτική. Οκ, δεν είναι όσο ισχυρή φαινόταν το χειμώνα αλλά ποτέ δεν βγαίνουν συμπαράσματα από δοκιμές εξέλιξης. Στον Καναδά την περιμένω πολύ ανταγωνιστική.
Τάσο η απάντηση είναι απλή. Η Merc εξέλιξε παράλληλα την W05 με τη νέα μονάδα ισχύος ως ένα σύνολο. Οι άλλοι παίρνουν έτοιμη τη μονάδα ισχύος και την προσαρμόζουν στο μονοθέσιο που έχουν.
Για Bianchi τα είπαμε και νωρίτερα. Σπουδαίο αποτέλεσμα και έχει μέλλον ο Γάλλος...
21:41
κωστας : καλησπερα πανο συγχαρητηρια για τη δουλεια σου δυο ερωτησεις πως ειδες σημερα τη φερραρι κι αναμενεται διαφορα στην αποδοση με την μοναδα ισχυος που θα φερει αν
21:42
Να σαι καλά φίλε μου. Τη Ferrari την είδα όπως περίμενα. Μακριά από τις Merc, κοντά στις RBR. Αν δεν ήταν τόσο άτυχος ο Kimi, ίσως ήταν στο βάρθο.
Για Καναδά, κρατώ μικρό καλάθι.
21:42
Δημητρης : Καλησπερα πανο! Γνωριζουμε γιατι ειχαμε δυο σπαμενους κινητηρες σημερα?
21:44
Τυχαίνουν αυτά Δημήτρη. Αν ήταν όλοι από την ίδια εταιρεία θα υπήρχε ίσως κάτι να συζητήσουμε αλλά τώρα, απλά τα χαρακτηριστικά του σιρκουί και το timing
21:44
gpsy : καλησπερα Πανο, κατα την αποψη σου ολες αυτες οι φετινες αλλαγες εχουν ωφελλησει εν τελει το αθλημα? υπαρχει χαοτικη διαφορα των μερσεντες με τους υπολοιπους..
21:45
Καλησπέρα φίλε μου. Οι αλλαγές ισχύουν για όλες και ήταν γνωστές πολύ καιρό πριν. Όπως είπε ο Vettel: "δεν πρέπει να τους κατηγορούμε αλλά να αναγνωρίσουμε πως έκαναν καλύτερη δουλειά από όλους μας". Με ότι αυτό συνεπάγεται για το ενδιαφέρον στην πίστα.
21:46
dg_iceman : καλησπέρα πάνο, ξέρουμε τι έχει γίνει και έσκασε το ελαστικό του κίμι στο δεύτερο sc;
21:47
'Έπεσε πάνω του ο Chilton κ δέχθηκε εκ των υστέρων επίπληξη για αυτο.
21:47
Robroy : Ποσο πιθανο ειναι να μετακομισει ο Αλονσο σε αλλη ομαδα?Θα αντεξει αυτη την ελλειψη ανταγωνιστικοτητας?
21:47
Πολύ πιθανό αλλά μόνο σε ομάδα που να θεωρεί πως θα του προσφέρει την ευκαιρία να πάρει τον τρίτο τίτλο που επί πέντε χρόνια, δεν του χαρίζει η Ferrari.
21:47
Giorgos M. : Εγώ πάντως είμαι με τον Prost!!!
21:48
H μηχανή του χρόνου;
21:48
!!!! : ξανα V8 δεν παει αλλο
21:48
Συνήθησε τους V6 T γιατί δεν αλλάζουν σύντομα...
21:48
Jimακος : Πιστεύεις πως για το κλίμα στην Μερσέντες, ευθύνεται η ομάδα με τις επιλογές της;
21:48
Thomas : Περσυ η Merc εχασε το1-2 επειδη αργησε να βαλει τον Ham στα πιτς,φετος θα γινοταν το ιδιο αλλα αργησε να βγει το SC. Μηπως ειχε δικιο ο Ham για τη στρατηγικη?
21:49
Γιώργος : Πάνο, ο Rosberg τελικά "πάρκαρε" επίτηδες? Ποιος από τους δυο θα επικρατήσει τελικα? (Rosberg - Lewis)? Θα στηρίξει τον Γερμανό της η Mercedes??
21:49
eASDA : ti ginete me hamilton mipos eine kalpiko to protathlima?
21:49
Tasos : Η ομαδα σε καποιες περιπτωσεις φετος βοηθησε πολυ hamilton, και στον προηγουμενο αγωνα ο Rosberg επρεπε να ειναι νικητης...
21:50
nikos m : Πανο αν δεν κάνω λάθος το συμβόλαιο του Rosberg ανανεώθηκε. Λέει κάτι αυτό;
21:50
Λουκάς : Καλησπέρα Πάνο,τι άποψη έχεις για το ξέσπασμα του Hamilton στο σημερινό αγώνα??
21:51
Νίκος : Πολυ ανανδρο αυτο που εκανε ο ροζμπεργκ...μεγαλη αδικια για τον Χαμιλτον!
21:55
Κάλπικο eASDA? Δεν είναι Football League η F1....
Jimακο θεωρώ ότι προσπαθούν να κρατήσουν ισορροπία. Δεν είναι εύκολο όταν παίζεται τίτλος.
Thomas ήταν ρητορικό το παράπονο του Lewis, ήξερε πως προτεραιότητα έχει ο πρώτος. Στη Merc έχουν έναν υπεύθυνο στρατηγικής, όχι ένα για κάθε οδηγό από στη McLaren.
Γιώργο τείνω προς το ναι. Πρόβλεψη δεν θα κάνω αλλά δεν πιστεύω πως παίζει ρόλο η εθνικότητα.
Τάσο είμαι σίγουρος πως και ο Rosberg πιστεύει κάτι παρόμοιο...
Λουκά όπως είπα, είναι εύλογο σε ένα βαθμό. Να σημειωθεί πως η πραγματική κόντρα, έχει αρχίσει εδώ και δύο εβδομάδες. Κ πως συνήθως, συμβαίνουν και λέγονται περισσότερα απ' όσα μαθαίνουμε...
Νίκο... δεν είμαστε και σίγουροι, υποθέσεις κάνουμε!

21:55
Τόλης : Μηπως σε ατυχηματα, περα απο τον φτεχτει που τιμωρειται, θα πρεπει να προβλευθει και κατι αντιστοιχο 'συν' για αυτον που δεν εφτεγε και του χαλασε ο αγωνας...;
21:55
Ενδιαφέρουσα τοποθέτηση, έχει βάσει αλλά δεν ξέρω πόσο δόκιμα θα εφαρμοζόταν κάτι τέτοιο.
21:55
Sotos McLarenτζής : Πάνο, θεωρείς δηλαδή πως η Honda θα είναι ξανά από του χρόνου αμέσως μονάδα ισχύος-πρωταθλητής;
21:56
Όχι απαραίτητα αλλά σίγουρα "μαθαίνουν" κι απ όσα βλέπουν στην MP4-29 με το αστεράκι πάνω...
21:56
F1 - fan : pano apla na rotiso ean kai poso pisteveis gia pi8ani apoxoriansi tou alonso apo ferrari , pou ton vlepeis na pigenei?? kai poios o pi8anos antikatastatis??
21:57
Με τα "θα" δεν μου αρέσει να μιλάω. Αν δεν επέστρεφε ο Dennis, θα τον είχα σίγουρο για McLaren. Τώρα είναι ένα μεγάλο ερωτηματικό
21:57
xristos : τι γίνεται με την πίστα F1 στην Ελλάδα?
21:58
Επί της ουσίας, δεν έχουμε κάποια ουσιαστική εξέλιξη.
21:58
takis : min trela8oume!!!! fantazeste F1 xwris monaco??? 8a einai san glyko xwris zaxari!!!! fantastite F1 xwris montza xwris spa....ginete den ginete!!!!!
21:59
Μαζί σου!
21:59
Γιωργος : Πανο, έχουμε καιρό να ακούσουμε κάτι από τον Michael. Υπάρχει κάποια εξέλιξη?
21:59
Δυστυχώς καμία. Σιγή ασυρμάτου...
21:59
ΚΩΣΤΑΣ : Ο Χαμιλτον βλεπει οτι ακομα και φετος θα δυσκολευτει για να παρει τιτλο και του φταινε ολα.Ο πιο υπερτιμημενος οδηγος μαζι με τον φετελ.Καλος μονο το 2007
22:00
Συμφωνώ πως το 2007 ήταν εξαιρετικός κ μετά σταθερά σε πτωτική πορεία. Μέχρι πέρυσι. Δεν συμφωνώ όμως πως μπορεί να ειπωθεί η λέξη "υπερτιμημένος" για οδηγούς που πρωταγωνιστούν σταθερά. Αν είχε λιγότερους αποπροσανατολισμούς τα προηγούμενα χρόνια, ίσως είχε πετύχει κάτι περισσότερο.
22:01
alex_F2004 : Καλησπερα Πανο.Οι 2 Mercedes πολυ δυνατες και σημερα, μονο ο Ricciardo μπορεσε να τις απειλησει.Μεγαλος ατυχος ο Κιμι.Θα μπορεσει να ναι πιο δυνατός στν Καναδα?
22:01
loa21 : Kalispera Pano.... Mporeis na m peis me duo logia gt i Ferrari einai toso kaki stin meta Schumacher epoxi?(me eksairesi to 1 prwtathima) pou pire?
22:01
katerina : μηπωσ στη φερραρι κανουν λαθοσ κινησεις;μηπως επρεπε να δωσουν λεφτα στο να κανουν μεταγραφεσ σε ανθρωπουσ που κατασκευαζουν μονοθεσια κ οχι στον κιμι;
22:01
Γιωργος : Πάνο τι πιστευεις οτι πρεπει να αλλαξουν στη φερραρι για να επανελθουν?
22:01
κατερινα : μηπωσ η φερραρι επρεπε να δωσει λεφτα σε μεταγραφεσ ανθρωπων που σχεδιαζουν κορυφαιο μονιθεσιο και οχι να παρει τον κιμι;
22:01
Φραγκίσκος : Καλησπέρα Πάνο! Τι βελτίωση θα κάνουν στην Ferrari αρχής γενομένης ενόψει GRAND prix Canada Και αυτό θα αποτελεί σημαντικό βήμα για την ιταλική ομάδα?Ευχαριστω
22:01
Παυλος : Πανο ποτε πιστευεις ότι θα τα παει καλα η Φερραρι και τι πρεπει να κανει ώστε να είναι ανταγωνιστηκι οσο η Μερσεντες??
22:02
Παυλος : ποτε θα είναι η χρονια της Φερραρις??
22:02
Φερραρι : καλησπερα σας!!θα ηθελα να κανω 2 ερωτησεις 1)τι θα γινει με την πιστα της F1 στην Ελλαδα και 2)πως βλεπεις πανο τις φερραρι θα παρουν τα πανω τους ποτε?
22:03
Βασίλης : ο Αλονσο μήπως πλέον έχασε την εμπιστοσύνη στην ομάδα και απλά περιμένει το πρωτάθλημα να τελειώσει?
22:04
Κώστας : Η αλαγη που πρόκειτε να κανει η φεραρι στο μονοθεσιο πιστευεις θα φερει αποτελεσμα;
22:04
Γιαννης : Πάνο,ο κίμι σήμερα πιστεύεις πως μπορούσε να κρατήσει την 3η θέση?δεδομένου ότι πλησίαζε ο dani απο πίσω του.. πολύ ατυχία αυτό το παιδί.
22:07
Επιστροφή στη Ferrari... απαντώ κατά σειρά λοιπόν... όπως είπα, δεν πιστεύω πως οι όποιες αναβαθμίσεις στον Καναδά θα φέρουν κάποια επανάσταση για τη Ferrari. Σήμερα ο Κίμι πήγε για βάθρο-θαύμα αλλά ήταν άτυχος...
Τι πρέπει να αλλάξουν; Πολλά! Σίγουρα επικεφαλής της ομάδας αλλά και κάποια άλλα μεγάλα κεφάλια που κακά τα ψέματα, η δουλειά τους δεν έχει φέρει καρπούς...
Κατερίνα σίγουρα έχουν γίνει λάθος κινήσεις αλλά και τα λεφτά δεν είναι το παν. Σκέψου την Toyota Βατερλό...

22:07
Φρανκ : Πάνο μεταξύ μας τώρα, πιστεύεις οτι το πάρκαρε χθες ο νίκο? και αν δεν πηγαιναν όλα στραβα για τον κίμι τι πιθανοτητες του έδινες για βάθρο μπροστα του Ρικ.?
22:09
Μάλλον ναι και μάλλον όχι! Για το πρώτο δεν μπορώ να είμαι σίγουρος πάντως....
22:09
Νίκος : Πάνο μπορείς να μου δώσεις μια εξήγηση γιατί υπάρχει αυτή η διαφορά ανάμεσα στον Αλόνσο και τον κιμι;και ανάμεσα στον riciardo και τον vettel;
22:09
Ιορδανης : Ο Vettel φέτος πολεμάει με τομονοθεσιο ενω ο ricciardο φαινεται πιο δυνατός. Οι σκεψεις σου;
22:09
Νικος : Εγω πιστευω οτι ο Vettel δεν εχει εγκλιματιστει ακομα με το μονοθεσιο αντιθετα με τον Riciardo που παει μια χαρα ως τωρα
22:10
Georgevetelikos : Kalispera pano thelo na rotiso pio itan telaka to problima tou vettel? Kai iparxi pithanotita na ftasi i Red bull tis mercedes kai na tis kodradi pio sklira?
22:12
Μη ξεχνάμε πως έχουμε μονοθέσια εντελώς νέας τεχνολογίας. Απαιτούν εντελώς διαφορετικό στιλ. Έχουν άλλα κουσούρια. Προσαρμόζονται διαφορετικά στα οδηγικά θέλω των πιλότων. Είναι πολύ λογικό να υπάρχει διαφορά σε teammates, με τον ένα να πετάει και τον άλλο να παλεύει. Αυτό επιβεβαιώνεται από το γεγονός πως συμβαίνει και στις δύο μεγάλες αυτές ομάδες, με "χαμένους" δύο πρωταθλητές...
22:12
nikos m : Πανο αν δεν κάνω λάθος το συμβόλαιο του Rosberg ανανεώθηκε. Λέει κάτι αυτό;
22:12
CHRISR26 : Στην Mercedes νομιζω οτι σπρώχνουν με ήπιο τρόπο τον Rosberg για τίτλο ...θέλουν ο πρωταθλητής να έχει έστω Γερμανικό διαβατήριο. Όχι βέβαια οτι δεν αξίζει ..
22:13
Γιωργος Κ : Επισης διαβασα το αρθρο σου για την Πολ του Νικο. Αν το εκανε επιτηδες η ομαδα το γνωριζε εκ των προταιρων κ συναινεσε? Γιατι δεν μπορω να σκεφτω κατι τετοιο
22:13
Γιωργος44 : Πάνο,πως πιστεύεις οτι θα επιρρεασουν οι κακες σχεσεις Lewis-Nico την αποδοση των δύο και ποιος πιστευεις οτι θ; βγει νικητης απο αυτο το "παιχνιδι" ψυχολογίας;
22:13
ΒΑΣΙΛΗΣ : ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΝΟ.ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΜΟΝΑΚΟ ΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ?ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΠΩΣ Ο HAMILTON ΘΑ ΠΑΡΕΙ''ΕΚΔΙΚΗΣΗ''ΑΠΟ ΤΟΝ ROSBERG ΣΤΑ ΕΠΩΜΕΝΑ GRAND PRIX?
22:18
Για δύο χρόνια. Έχει όμως κ ο Lewis συμβόλαιο. Κατανοώ τη σκέψη περί... διαβατηρίου, γερμανικής ομάδας με γερμανό οδηγό κτλ... όμως δεν αγοράζεις τον Hamilton για να μην του δίνεις ίσες ευκαιρίες, έτσι δεν είναι;
Γιώργο αν κάποτε μπορούσε κάποιος να αποκαλύψει όλα όσα συμβαίνουνε εντός των ομαδων και δεν τα μαθαίνουμε ποτέ, θα μέναμε με ανοιχτό το στόμα!
Σίγουρα η κόντρα τους θα επηρεάσει την απόδοσή τους, με νεύρα, θερμόαιμες αντιδράσεις αλλά από την άλλη, θα τους πεισμώσει κιόλας.
Για "εκδίκηση" δεν ξέρω αλλά είμαι σίγουρος πως η μεταξύ τους μάχη για τίτλο θα είναι ανοιχτή μέχρι κ το Άμπου Ντάμπι.
22:18
μαριος : λίγη τροφή για σκέψη , αλόνσο-χαμιλτον , χαμιλτον ροσμπεργκ , γιατί και στις δύο περιπτώσεις η ομάδα χωρίστηκε στα δύο???
22:19
Γιατί έκανε πρωταθλητισμό χωρίς να έχει Νο1 οδηγό. Ασχέτως ονομάτων...
22:19
Βασιλης : Πανο τελικα με τον ηχο τι γινεται ?θα βελτιωθει ? εχουμε καποιο νεο ?
22:19
nikos m : Πανο για τον άθλιο ήχο περιμένουμε κάποια αλλαγή φέτος;
22:21
Η λύση που δοκιμάστηκε στο τεστ της Ισπανίας, δεν έφερε αποτέλεσμα. Βλέπω η σεζόν να περνάει έτσι, χωρίς να αλλάξει κάτι δραστικά με τον ήχο.
22:21
Κωνσταντινος : Καλησπερα!λιγα λογια για McLaren και αν μπορει να φερει τον Αλονσο πισω η καποιον αλλον μεγαλο οδηγο το 2015
22:22
Νίκος : Τον εφαγε και αυτον η dolce vita...παντως η συμπεριφορα του απαραδεκτη. Εμεις οι Button-ικοι μπορουμε να ελπιζουμε σε κατι φετος?
22:23
Μπορεί αλλά δεν ξέρω αν θέλει (ο Dennis). Ποιον οδηγό που δεν κερδίζει τώρα δεν θα τον δελέαζε η συνεργασία McLaren-Honda;
Δύσκολα κάτι σπουδαίο Νίκο...
22:23
Παυλος : Πανο ποτε πιστευεις ότι θα τα παει καλα η Φερραρι και τι πρεπει να κανει ώστε να είναι ανταγωνιστηκι οσο η Μερσεντες??
22:23
ΚΩΣΤΑΣ : Πανο,αν η ferrari προσπαθησει με αναβαθμισεις μεχρι το τελος της σεζον να παρει τη δευτερη θεση στους κατασκευαστες θα μεινει πισω στην εξελιξη του 2015
22:25
Παύλο όπως είπαμε, χρειάζεται πολλά. Πραγματικό διευθυντή, ίσως κ κάποιες αλλαγές στους υπεύθυνους επί μέρους τμημάτων, τι να πω... έχω ετοιμάσει blog σχετικά, θα το διαβάσετε εδώ την Τρίτη αν δεν κάνω λάθος.
Κώστα κάθε θέση μετράει αλλά σίγουρα, όπως όλες οι ομάδες, κάποια στιγμή θα πρέπει να πάρουν τις αποφάσεις τους.
22:25
Πάνος Αντωνιάδης : Aυτό το ΣΚ θύμησε πολύ Σουμάχερ!(1)το περιστατικό με τον Rosberg,(2)το προσπέρασμα του Magnusen μόλις βγήκε το SC,(3) το προσπέρασμα του hulkenberg (Σούμι-Wurz)
22:26
Δεν έχεις άδικο. Άσε με, πραγματικά στεναχωριέμαι κάθε φορά που πρέπει να γράψω/μιλήσω για τον Schumacher.
22:26
chris ferrari : τι έγινε με τον κίμι?? θα επανέλθει στον καλό (2004-2008) εαυτό ποτέ ή έχει χάσει το τράινο? μπορεί για μια θέση στο βάθρο φέτος? ευχαριστώ
22:27
ΔΗΜΗΤΡΗΣ : Πάνο ένα σχόλιο θα ήθελα για το παρκάρισμα του Κίμι...ευχαριστώ
22:27
mika : πανο γιατι πιστευω οτι η καλυτερη επιλογη για τον Kimi θα ηταν να γυρναγε στην mclaren? Υπαρχει καμια περιπτωση?
22:29
Σίγουρα μπορεί για βάθρο, μπορούσε και σήμερα αν... απλά πρέπει να "ξεκλειδώσει" την F14T κ ακόμα δεν το έχει κάνει. Για το παρκάρισμα... εννοείς Δημήτρη στη φουρκέτα. Οκ, υπερ-αισιόδοξη βουτιά, δεν του βγήκε. Πάντα σε τέτοιους αγώνες, όσοι οδηγοί έχουν ατυχίες, πέφτουν σε λάθη.
Όσο για τη McLaren... εδω δίλε mika γύρισε στη Ferrari που τον έδιωξαν κακήν κακώς, γιατί όχι κ στη McLaren;
22:30
ΚΩΣΤΑΣ : ΠΡΙΝ ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ 2005 ΑΠΟΚΑΛΕΣΕΣ ΓΚΑΣΤΟΝΕ ΤΟΝ ΑΛΟΝΣΟ.Ο ΧΑΜΙΛΤΟΝ ΤΟ 2008 ΤΙ ΗΤΑΝ
22:30
Δεν τίθεται θέμα αμφισβήτησης του χαρακτηρισμού. Ειδικά στα χρόνια της Renault, όλα του πήγαιναν όπως ήθελε. Ο Ham το 2008 γιατί;
22:31
Βαγγελης : Καλησπέρα σε όλους, δυστυχώς φέτος το πρωτάθλημα θα είναι πολύ βαρετό, όσο πάει γίνεται και χειρότερο! Άντε να νικήσουν σερί σε όλους τους αγώνες να τελειώνουμε
22:31
giannις : πανο εγω θελω ενα μονοθεσιο για καθε ομαδα ετσι πιο πολες ομαδες και χωρις μαγειρεματα
22:31
Νίκος : Καλά το Μονακό πάντα δεν πρόσφερε θέαμα πιστεύω οι πιο πολλοί περιμένουν να συμβεί σύγκρουση μπας και δούμε κάποια ανακατάταξη
22:31
Ιωάννης : Μήπως θα ήταν καλύτερο σε μερικούς αγώνες να μην υπάρχουν ηλεκτρονικά βοηθήματα για τον οδηγό. Έτσι ώστε να δουμε ποιος είναι ο καλυτερος πιλότος;
22:33
Ιωάννη οι κανόνες καλώς ή κακώς πρέπει να είναι σταθεροί. Βέβαια θα μου πεις, οι βαθμοί γιατί δεν είναι; Πάντως θεωρώ πως πλέον τα ηλεκτρονικά είναι τόσα πολλά, το καθήκον του οδηγού τόσο σύνθετο που κ οι ίδιοι θα προτιμούσαν να απαλλαχθούν από αυτά.
Όντως, το Μονακό πάντα της... αναμονής ήταν.
Βαγγέλη όντως η Merc είναι πολύ μπροστά. Όμως ο τίτλος στους οδηγούς θα παίζεται μέχρι τέλους
22:34
McLnICK : Πανο καλησπερα και απο μενα.Η Honda του χρονου θα ξεκινησει εντελως απο το 0 η βλεπωντας τι γινεται φετος θα εχει πιο σωστη προσεγγιση ως προς την εξελιξη?
22:34
Έχει ξεκινήσει προ πολλού. Αλλά σίγουρα πιστεύω πως όλο κ κάτι θα μαθαίνει μέσω McLaren...
22:34
tommas : Hulkenberg isos o pio adikimenos pilotos. den a3izei mia efkeria se omada protagonistria? tetio prosperasma sti sigkekrimeni strofi den 8imame na egine prosfata
22:35
To έχω πει τόσες φορές που έχω γίνει γραφικός! Δώστε μονοθέσιο-νικητή στον Hulk!
22:36
chris ferrari : Πάνο συνέχισε την καλή δουλειά. να σε ρωτήσω ξέρεις ώρες μετάδοσης του αγώνα στον καναδά από τον άλφα? k επειδή είμαι νεος στονχώρο κάθε πότε έχεις livechat
22:36
Τάκης : Πάνο που μπορώ σε παρακαλώ να βρω το σποτ της τηλεοπτικής εκπομπής σας στον alpha tv δηλαδή το σήμα της εκπομπή σας
22:37
Νικόλας : Καλησπέρα Πάνο, όπως είπαν και παρακάτω μερικοί το θέμα με τις διαφημίσεις έχει ξεφύγει! Πραγματικά ανά 10 λεπτά έχουμε και διακοπή.. Ούτε η απονομή ολόκληρη..
22:37
Τολης Σφηνος : Εκει στην φερραροεκπομπη σας κρατηστε κουβα γιατι οι ντοματες ερχονται..
22:38
Τόλη Σφήνο είσαι ένας μικρός Θεούλης!
22:41
Νικόλα η απονομή κόπηκε λόγω εκλογών. Κάποτε κοβόταν όλη η μετάδοση. Οκ, ούτε εμένα μου αρέσει αλλά... μακάρι να έδειχνε ο Α 24 ώρες την ημέρα F1. Οι διαφημίσεις είναι ΑΝΑΓΚΑΙΟ κακό για να υπάρχει δωρεάν κάλυψη.
Τάκη είναι από την ανασκόπηση της FOM για το 2013. Ίσως υπάρχει στο YouTube
Να σαι καλά chris ferrari. Στις 8 το απόγευμα εκπομπή, 9 η εκκίνηση. Livechat έχουμε μετά από κάθε Grand Prix. Συνήθως το ίδιο βράδυ.
22:41
Nikos : dn exo katalavei gt ekanan tin f1 etsi fetos afou to prota8lima egine pio vareto kai episis ta ama3ia pio asxima kai arga xoris na exoun oraio ixo...nai 3ero gi
22:42
Οι τάσεις της αυτοκίνησης έφεραν τους κινητήρες, οι αλλαγές στο σχεδιασμό έγιναν για λόγους ασφαλείας. Οι πρώτοι δεν αλλάζουν. Ο σχεδιασμός θα είναι διαφορετικός το 2015, χωρίς... "προεξοχές"!
22:42
Φερραρι : καλησπερα σας!!θα ηθελα να κανω 2 ερωτησεις 1)τι θα γινει με την πιστα της F1 στην Ελλαδα και 2)πως βλεπεις πανο τις φερραρι θα παρουν τα πανω τους ποτε?
22:43
Λευτέρης : Για την Πάτρα δεν είχε ακουστεί ότι θα φτιαχτεί πίστα;
22:44
Παιδιά όσο θυμάμαι, φτιάχνουμε πίστες στην Ελλάδα. Μακέτες υπάρχουν, σχέδια υπάρχουν, όραμα κτλ κτλ. Όταν έρθουν κ τα λεφτά, θα πάμε παρακάτω. Είτε αυτό είναι στη Δραπετσώνα, τη Χαλανδρίτσα ή εδώ στο Περιστέρι με τη διαδρομή να περνάει από Καβάλας, Θηβών και Λόγο Αξιωματικών.
22:44
Πάνος : Πάντως του Hamilton το Μονακό του βγάζει τον κακό εαυτό του. Το 2011 όταν ερωτήθηκε γιατί τιμωρήθηκε είπε "Ίσως επειδή είμαι μαύρος"
22:46
Αυτό ήταν από τα πιο άστοχα που έχει πει. Ίσως το χειρότερο. Τώρα είπε κάτι για Senna εξίσου παρεξηγήσιμο. Όπως είπα, υπάρχει πολύ παρασκήνιο στο θέμα...
Μάριε Δρακόπουλε, δεν βάζω το post λόγω χαρακτηρισμών για τον Alonso. Πολύ άτυχος όμως ναι. Για μία ακόμα φορά. Δεν φταίει όμως ο Fernando, σωστά;
22:46
Γιαννης : Πάνο.πιστεύεις πως άμα συνεχίσουν έτσι στη φερράρι, ο ντέννις να δεχτεί τον κίμι του χρόνου γιατί με τον φερνάντο ξέρουμε το παρελθόν,και άν θέλει να φύγει?
22:47
giwrgos eptaminitakis : Πανο, η επιλογη της ferrari να παρει στην θεση του massa τον raikonnen , ειναι κατα τη γνωμη σου σωστη .
22:47
evnaftilos : Παναγιώτη τι βλεπεις με τον Alonso. Θα παραμείνει στην Ferrari η τον βλεπεις για αλλου. Αλλα που αλλου να πάει. RedBull δεν πάει καλά, Mclaren εχει μαλώσει;
22:50
Γιώργο δεν τίθεται καν θεμα σύγκρισης Κιμι-Μάσα. Είναι πολύ καλύτερος ο Φινλανδός...
evnaftilos: Στη Red Bull δεν, στη Merc δεν, στη McLaren έχουν πλακωθεί με τον Dennis αλλά όλοι θέλουν ξανά τίτλους άρα ποτέ δεν ξέρεις...
22:50
kostas : 9ος βγηκε ο μπιαντσι καλα βλεπω ?
22:51
Θοδωρης : Πανο καταρχην συγχαρητηρια για την δουλεια σου..Μπραβο στον Bianchi...για μενα ο ανθρωπος του αγωνα...εχει καταντησει κουραστικη η ταχυτητα των mercedes.......
22:51
Γιωργος Ραγκος : Πανο τα σχολια χτενίζονται και δεν δημοσιεύονται όλα?
22:53
Γιώργο όπως είπαμε, προ-δημοσιεύω ότι απαντώ, συνήθως σε σετ ίδιου θέματος για να προλάβω να απαντήσω σε όλους. Ήδη κλείσαμε τις 2 ώρες και πάλι έχουμε αναπάντητα ερωτήματα. Θα συνεχίσουμε όμως σήμερα...
Να σαι καλά Θοδωρή, συμφωνώ για Bianchi, Ναι Κώστα, καλά είδες. Ήταν ένα μικρό θαύμα αλλά όχι τυχαίο. Είναι πολύ ταλαντούχος οδηγός.
22:53
κωστας : πιστευεις με τα τωρινα δεδομενα στη μερσεντεςπου ισχυουν μπορει να υπαρχει καποια εξελιξη οπως με τον αλονσο και το χαμιλτον στη μακλαρεν
22:53
giannis44 : Καλησπέρα. Πιστεύεις ότι ήταν σκόπιμο το λάθος που έγινε σττο Q3? Αυτό που είδα από την στάση σώματος στην συνέντευξη τύπου είναι ότι έλεγε ψέματα για λάθος.
22:53
Ανδρεας : Πανο τι λες για τον hamilton θα εκνευρίστηκε ?
22:54
ΒΑΣΙΛΗΣ : ΠΑΝΟ,ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΝΑΔΑ? HAMILTON,ROSBERG Ή ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ?
22:54
Θοδωρης : Πανο τι γινεται επιτελους με τη Ferrari φετος και επισης πως σχολιαζεις τον Hamilton οταν λεει οτι ξαφνικ αδεν ειναι φιλοι με τον Rosberg??
22:54
ΘΟΔΩΡΗΣ : 2 ερωτημα.. 1)υποτιθεται οτι Lewis και Nico ηταν παιδικοι φιλοι και ξαφνικα ο πρωτος βγαινει και το διαψευδει...Πανο τιθεται καποιο θεμα για τη MERCEDES??
22:57
Παιδική φίλοι όχι. Teammates άρα κ αντίπαλοι από παιδιά είναι το σωστό. Φυσικά κ υπάρχει θέμα, πλέον έχουν επίσημα κ δημόσια βγάλει μαχαίρια.
Βασίλη πιστεύω πως η Merc θα έχουν το πάνω χέρι αλλά ας περιμένουμε να δούμε κ τον καιρό.
Αντρέα... λες; Αν του έπιανες τη μύτη έσκαγε!
Γιάννη κ εμένα, το ύφος του ήταν που με έβαλε σε σκέψεις!
22:58
Μιας κ έχουμε ακόμα αναπάντητα ερωτήματα/σχόλια, θα παρατείνουμε το live chat μέχρι τις 23.30. Πάμε λοιπόν....
22:58
Νίκος : Δεν νομίζω ότι είναι μόνο ο κινητήρας που οδηγεί τις Mercedes σε τέτοια αποτελέσματα υπάρχουν ομάδες όπως η Williams με τον ίδιο κινητήρα και δεν φαίνεται
22:58
Όπως είπαμε πριν, εξέλιξαν παράλληλα κ ως "ένα", μονοθέσιο κ μονάδα ισχύος. Εύλογο το πλεονέκτημα λοιπόν...
22:59
tomg6 : efxaristw g thn apanthsh!ara den eftunetai o sutil einai kuriws to monothesio...
22:59
Ναι φίλε μου..
22:59
Παυλος : Ποτε θα καταφερει η Φερραρι να είναι αντάγωνιστικη οσο οι Μερσεντες??
23:00
Τόσο ανταγωνιστική; Θα σε στεναχωρήσω αν απαντήσω...
kwstis... σίγουρα ήταν κρίμα - δεν δημοσιεύω όμως το σχόλιο λόγω των χαρακτηρισμών για τον Alonso
23:00
ντινος : ποια η γνωμη σου για τον φετινο μασσα.πιστευεις οτι αν ηταν λιγο πιο τυχερος μπορει να ειχε αρκετα περισσοτερους ποντους;;
23:02
Ναι, περισσότερους (δεν ξέρω για το αρκετά) και πιστεύω πως είναι κ οδηγός... ψυχολογίας. Η μία στραβή, φέρνει την άλλη...
Θα τα πάει καλά στον Καναδά.
23:02
maria : Kimi for everrrrrrrr ρεεεεεεεεεεεεεεεεε
23:02
Γιαννης : όσο για τη διαφορά αλόνσο και κίμι αρκεί να δείτε πλάνα onboard,το είπε και ο ίδιος και είναι χρόνια γνωστό ότι δεν μπορεί την υποστροφή
23:02
Νικος : Πάνο,ακουσα τον κ.Πουρναρακη να αναφερεται στο γεγονος πως η φεραρι θα παρουσιαστει πολυ πιο δυνατη σον Καναδα,λογω της αναβαθμισμενης μοναδας ισχυος.Αληθευει?
23:02
Σπυρος : Καλησπέρα Πανό
23:05
Θα έχει αναβαθμισμένη μονάδα ισχύος αλλά αυτό ξαφνικά δεν θα την κάνει Mercedes! Οι αντίπαλοι της Ferrari είναι οι RBR, F.India, Williams, McLaren
Καλησπέρα κ σε σένα Σπύρο!
Μαρία... σε άκουσα!
Γιάννη έχεις απόλυτο δίκιο. Όπως είπαμε πριν, το ίδιο μονοθέσιο μπορεί να είναι τέλειο για τον έναν οδηγό κ εφιάλτης για τον άλλο!
23:05
Aris : πως κρινεις Πανο, την εξελιξη του πρωταθληματος ; ουτε με τον διπλασιασμο στο αμπου νταμπι πιανεται η διαφορα που ειδη υπαρχει . . . . θα μεγαλωσει ή οχι;
23:05
γιαννης : πανο εγω θελω ενα μονοθεσιο για καθε ομαδα ετσι πιο πολεσ ομαδεσ χωρισ μαγειρεματα
23:05
loa21 : Pano pisteueis oti kapoios ek twn vettwl Ricciardo kai Alonso an uparksoun veltiwseis sta monothesia tha mporesei na xtupisei prwtathlima me t diplasiasmo pontw
23:06
κωστας : να εισαι καλα σε ευχαριστω για το χρονο σου και για τις απαντησεις σου καλο βραδυ
23:07
Άρη δεν πιάνονται οι Mercedes, ούτε κ αν τριπλασιαστούν οι πόντοι του τελευταίου GP.
Ioa21: Όχι, νομίζω πως ο τίτλος είναι ανάμεσα σε Ham/Rosb
Γιάννη ενδιαφέρουσα ιδέα, σίγουρα δεν θα είχαμε team-orders κ άλλα όμως πιο πιθανό είναι να δούμε τις ομάδες να έχουν από 3, παρά μόνο 1
23:07
Ferrari : Πριν αναφέρθηκες για τον χάμιλτον το 2008.. δεν θεωρείς οτι το προσπέρασμα στον glock στον τελευταίο γύρω ήταν πολύ περίεργο... φαίνεται να αφήνει το γκαζι!
23:08
Όχι, σε καμία περίπτωση. Ο Glock είχε ακριβώς την ίδια τηλεμετρία με τον Trulli, αμφότεροι με λάθος ελαστικά. Ήταν καθαρότατο το προσπέρασμα τότε...
23:08
Kώστας : Πάνο ποιές από τις 2 περιόδους της καριέρας του Φέτελ πιστεύεις ότι είναι πιο αντιπροσωπευτική της αξίας του;Η φετινή ή οι προηγούμενες;
23:09
Σίγουρα όχι η φετινή. Από την άλλη, δεν είναι τόσο καλύτερος των Hamilton, Alonso, Kimi ώστε να παίρνει 4 τίτλους σερί. Παίζει ρόλο και το μονοθέσιο. Είναι όμως εξαιρετικός οδηγός κ σύντομα θα ξεπεράσει τα προβλήματα.
23:09
Xristos : H pio simantiki erwtisi.. Kana neo gia Schumacher??? Estw kai fimi
23:09
paoktzhs : 8 h wra einai o agwnas ston kanada file
23:10
Δυστυχώς κανένα Χρήστο.
Φίλε Παοκτζή, ο Καναδάς είναι 8 η εκπομπή του Alpha κ 9 η εκκίνηση
23:11
Xρηστος : Καλησπερα Πανο, συνομιλητες!! Ηχος vs Εμφανιση.. Εχει αλλαξει πολυ η f1, η απλα εμεις μεγαλωσαμε??! η f1 παντα θα καινοτομει, αλλα προς ποια κατευθυνση??
23:12
Καλησπέρα Χρήστο. Είναι ένας συνδυασμός αυτών. Θα έλεγα πως περισσότερο προσπαθεί να προσαρμοστεί στις σύγχρονες απαιτήσεις της αγοράς/αυτοκινητοβιομηχανίας κτλ κτλ.
Κάποια φέτος δεν είναι σωστά, όπως ο ήχος κ η εμφάνιση. Θα βρεθούν λύσεις όμως. Το 2015 πιστεύω θα είναι πολύ καλύτερα.
23:13
ΒΑΣΙΛΗΣ : ΠΑΝΟ,ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΠΩΣ Ο ROSBERG ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΧΘΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ POLE?
23:13
Πιθανόν. Αλλά απαλλάσσεται λόγω αμφιβολιών!
23:13
ΒΑΣΙΛΗΣ : ΠΑΝΟ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ LIVE CHAT ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ
23:14
Sotos McLarenτζής : Πάντα υποθετικά μιλώντας, εάν επέστρεφε ο Alonso στην McLaren, θα έπαιρνε τη θέση του Button ή του Magnussen;
23:14
Πολύ νωρίς για μία τόσο υποθετική απάντηση. Ας δούμε λίγο περισσότερο τον μικρό...
23:14
xristos : Η φετινη χρονια μου θυμιζει μια δεκαετια πριν.. βαρετη χρονια με ferrari να κερδιζει σχεδον ολα τα gp, και να αλλαζουν οι κανονισμοι προς χαριν του θεαματος..
23:15
Τότε όμως ήταν one man show! Τώρα σφάζονται 2 οδηγοί...
23:15
Γιώργος : προσωπικη σου αποψη.. τι πιστευεις για του χρονου η συνεργασια McLaren-Honda? θα τα παει τοσο καλα οπως παλια? πιστευεις πως η Honda θα εχει θεμα με το turbo?
23:16
Έχουν αλλάξει οι εποχές. Επίσης μπαίνει στο παιχνίδι με ένα χρόνο καθυστέρηση. Νομίζω πως αυτό θα είναι μειονέκτημα, όχι πλεονέκτημα. Αλλά σίγουρα ενθουσιάζει η αναμονή της αναβίωσης μίας τέτοιας συνεργασίας...
23:17
Γιάννης : Δεδομένου πως οι μικρές ομάδες δυσκολεύονται και οι μεγάλες δεν θέλουν περιορισμό κόστους,μήπως θα ήταν πιο ενδιφέρον με λιγότερες ομάδες αλλά με 3 μονοθέσια?
23:17
Τα ίδια λέει και ο Μοντετσέμολο! Σκέψου μετά politics και ίντριγκες κτλ κτλ
23:17
Γιωργος Κ : Μια χαρη θα ηθελα. Να κανεις αν γινεται περισσοτερα αρθρα για τα paddock gilrs οχι μονο για το Μονακο. Χαχαχαχα! Καλο βραδυ κ καλη συνεχεια να εχεις!!!
23:18
Θα το έχω κατά νου!
23:18
Παυλος : Βλέπεις να τερματίζει τελικά η Marussia πάνω απ τη Sauber έτσι όπως σέρνεται η ελβετική ομάδα ?
23:18
Δεν νομίζω, ήταν one-off αποτέλεσμα.... ποτέ μη λες ποτέ όμως!
23:19
Sotos McLarenτζής : Μήπως θα έβλεπες επιστροφή Kimi στα ασημί;
23:19
Ακόμα δεν πρόλαβε να επιστρέψει στα κόκκινα, άσε να τον δούμε εκεί κ μιλάμε μετά για τα ασημί!
23:19
ΠανοςΔ : Ο Ροσμπεργκ ειναι αδικημενος ως οδηγος και ο Χαμιλτον ειναι υπερεκτιμημενος.Μονο στις αρχεςτου 09 ειχε κακο μονοθεσιο και απο tm μονο τον heiki κερδισε ευκολα
23:20
Πάνο δεν θα συμφωνήσω... ο Rosberg θεωρώ πως έχει "ταβάνι". Ο Lewis έχει περισσότερο ταλέντο αλλά κατά καιρούς έχασε το δρόμο του για χ-ψ λόγους
23:20
Ηλιας7αλονσο05 : καλησπερα σας....κυριε Σειτανιδη πιστευετε οτι ο αλονσο πρεπει να φυγει απο την φεραρι αν θελει να ξαναγινει παγκοσμιος πρωταθλητης? ευχαριστω
23:21
Κανένας όμως δεν μπορεί να του εγγυηθεί πως στην ομάδα που θα πάει, θα τα βρει όλα τόσο τέλεια. Είναι κομμάτι του παιχνιδιού, η επιλογή της σωστής ομάδας, τη σωστή στιγμή...
23:21
merm kimi 7 : βλεπεις να ευνοει η σκουντερια τον αλονσο περισσοτερο απο τον κιμι?
23:21
Όχι, δεν νομίζω πως τίθεται τέτοιο θέμα.
23:22
merm kimi 7 : ποιον πιλοτο υποστιρηζει ο τακης πουρναρακης ο τρακουσελης και εσυ??
23:22
Αν έχεις προτιμήσεις, δεν μπορείς να κάνεις σωστά αυτή τη δουλειά φίλε μου. Άρα...
23:22
Xρηστος Γ : Τολμω να πω πως βλεπω μεταγραφη εκπληξη στη McLaren-Honda.. και διδυμο Sebastian Vettel με Nico Hulkenberg!
23:22
psilos : Καλησπερα! Μου φαινεται αδιανοητο που μια ομαδα με το ονμα και την ιστορια της Φερραρι κινειτε σε τετοια μετριοτητα. Που οφειλεται νομιζεις?
23:22
ΠΑΥΛΟΥΚΟΣ : ΠΑΝΤΩΣ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΤΟΣΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΝΤΟΥΜΠΛΑΡΙΣΜΑΤΑ ΠΑΡΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ. ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟΝ 5ο ΚΑΙ 6ο ΟΔΗΓΟ ΝΑ ΤΡΩΝΕ ΓΥΡΟ.
23:22
psilos : καλησπεα.Γιατι η Φερραρι την τελευταια 5ετια εχει τετοια μετριοτητα? μοιαζει να μην εχει συνελθει ακομα απο την dream team εποχης Schumi.
23:23
κατερινα : πανο θα θελα να μου κανεισ ενα τοπ5 κορυφαιων οδηγων και ενα τοπ5 αδικημενων σε σχεση με τιτλουσ κ ταλεντο
23:23
Τόλης : Μηπως σε ατυχηματα, περα απο τον φτεχτει που τιμωρειται, θα πρεπει να προβλευθει και κατι αντιστοιχο 'συν' για αυτον που δεν εφτεγε και του χαλασε ο αγωνας...;
23:26
Τελευταίο σετ απαντήσεων μιας και φτάσαμε στο τέλος και της... παράτασης!
Λοιπόν, φίλε Τόλη όπως είπαμε νωρίτερα, παρότι θα είχε λογική, είναι δύσκολο να εφαρμοστεί.
Παυλούκος: Ναι αλλά έχουμε δει και χειρότερα (βλέπε εποχές Senna)
Χρήστο το πας στα άκρα εσύ! Θα ήταν ωραίο δίδυμο όμως!
psilos: όπως είπαμε, οι λόγοι είναι πολλοί κ η γιατρειά δεν είναι εύκολη. Θέλει αλλαγή προσώπων, να έρθουν όμως προσωπικότητες του χώρου, όχι άσχετοι με την F1 όπως ο Mattiacci κ αλλαγή φιλοσοφίας.
Κατερίνα, καλή ιδέα για μελλοντικό blog! Αναμείνατε στο ακουστικό σας λοιπόν!
23:26
Xristos : Epi rpoxis Schumacher itan dream team se ola ta epipeda.. Jean Todt Ross Brawn Michael Schumacher
23:26
merm kimi 7 : ποιο οδηγηκο δυδημο φανταζεσαι στην φερραρι το 2015?
23:27
Όντως Χρήστο κ δύσκολα φτιάχνεις ξανά τετοια ομάδα. Merm Kimi... δεν έχω ιδέα. Ας περιμένουμε μέχρι το καλοκαίρι να δούμε τις εξελίξεις!
23:28
Κάπου εδώ θα ρίξουμε καρό σημαία! Ραντεβού αύριο, με το Race Blog για το GP Μονακό, φυσικά στο Contra.gr!
Καλό βράδυ!

News 24/7

24MEDIA NETWORK