Η συζήτηση με τον Πάνο Σεϊτανίδη

Ο Πάνος Σεϊτανίδης συνομίλησε για δυόμισι ώρες με τους αναγνώστες του Contra.gr για όλα όσα έγιναν στο Grand Prix του Καναδά, το ατύχημα των Felipe Massa και Sergio Perez, την εγκατάλειψη του Lewis Hamilton και την πρώτη νίκη του Daniel Ricciardo.

Η συζήτηση με τον Πάνο Σεϊτανίδη

O διάλογος με τον Πάνο Σεϊτανίδη

21:46
Καλησπέρα και καλώς ήλθατε στη LIVE συζήτησή μας για το GP Καναδά! Μέχρι τις δώδεκα θα είμαστε παρέα, ελπίζω να προλάβουμε να λύσουμε κάθε απορία και να απαντηθούν όλα τα μηνύματα. Για να πετύχουμε τον στόχο, όσο γίνεται κοινά ερωτήματα θα δημοσιεύονται "πακέτο"... άλλωστε σήμερα, έχουμε πολλά θέματα συζήτησης!
Μέχρι τις 22.00, προλαβαίνετε να διαβάσετε το blog για τον Felipe Massa!
21:56
Πάμε λοιπόν! Βλέπω ήδη πολλή συζήτηση για τη Ferrari...
21:56
giorgos95 : περιμενουμε τιποτα καλυτερο στην συνεχεια απο την φεραρι η θα συνεχησει να ειναι πισω απο την γουιλιαμς και την force india
21:56
Γιωργος : Καλησπερα Πανο.....αλλη μια φορα απαγοητευση η Ferarri.......Ο Κimi και παλι ατυχος.....2 χρονια συμβολαιο εχει...? γιατι αμα συνεχιστει τον βλεπω να μην μενει......και δν το θελουμε αυτο......
21:56
Kimi93 : Πανο τι γινεται με τις ferrari,υπαρχει ελπιδα ανακαμψης η ετσι θα παει ολη η χρονια?
22:00
Λοιπόν... Ο Kimi έχει 2 χρόνια συμβόλαιο αν και στον Καναδά κυκλοφορούσαν φήμες που έλεγαν πως θα τον... φύγουν ξανά πρόωρα. Συνήθως δεν δίνω βάση σε φήμες αλλά με τη Ferrari, ποτέ δεν ξέρεις. Από την άλλη, με τα χάλια να συνεχίζονται, επιμένω πως θεωρώ ότι ο Alonso είναι διατεθιμένος να γίνει ξανά φιλαράκι με τον Dennis.
Όσο για τη συνέχεια, το νέο κάλυμμα κινητήρα και το νέο πάτωμα, τελικά δεν χρησιμοποιήθηκαν σε κατατακτήριες και αγώνα. Βέβαια η σημαντικότερη αναβάθμιση, στην χαρτογράφηση του κινητήρα αλλά και οι νέες συνθέσεις στα καύσιμα, υπήρχαν. Όπως συνήθως συμβαίνει όποτε περιμένουμε σημαντικά πακέτα αναβάθμισης από το Μαρανέλο, αντί να είναι ένα βήμα μπροστά, είναι ένα βήμα πίσω...
22:00
Χαρης : Καλησπέρα Πάνο. Πια ειναι αποψη σου για τα δημοσιεύματα που θέλουν τον Adrian Newey δηλώνει οτι το Red Bull car του 2015 θα ειναι το τελευταιο που θα ασχοληθεί ενεργα. Μηπως σιγα σιγα ετοιμαζει βαλιτσες για την Ιταλια?
22:03
Χάρη ο Newey υπέγραψε νέο πολυετές συμβόλαιο με τη Red Bull. Πολλοί στάθηκαν σε αυτό αλλά το ζουμί της ιστορίας ήταν πως πλέον ο ρόλος του στην ομάδα της F1 θα είναι να συμβουλεύει και να επιβλέπει. Θα επικεντρωθεί σε άλλα project που θα ανακοινωθούν μέσα στο καλοκαίρι (America's Cup;). Δεν του άρεσε το γεγονός πως οι σχεδιαστές δεν έχουν πλέον την ελευθερία που είχαν κάποτε. Πάντως, η Red Bull "τον έδεσε". Σενάρια για Ιταλία τέλος.
22:03
sakis : τι έγινε με τις mercedes και παρουσίασαν προβλημα κατα την διαρκεια του αγωνα?
22:03
Βασίλης Μπαλωμένος : Καλησπέρα Κε. Σεϊτανίδη, Έχουμε κάποια περαιτέρω ενημέρωση σχετικά με το χθεσινό πρόβλημα των Mercedes? Το πρόβλημα του Hamilton στα φρένα σχετίζεται καθόλου με το άλλο πρόβλημα στη μονάδα ισχύος; Ποιό από τα δύο MGU είχε το θέμα; Άλλο αναφέρθηκε στη χθεσινή μετάδοση άλλο από τον κο. Lowe...
22:06
Περνάμε στις Mercedes. Τις ματιάσανε φαίνεται και πάνω κάτω την ίδια στιγμή έχασαν και οι δύο το σύστημα ERS, δηλαδή το σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας. Μαζί με αυτό και 160 άλογα! Στον Hamilton αυτή η αστοχία επέφερε και υπερθέρμανση των πίσω φρένων καθώς το ERS έχει "συγγενική" σχέση με το νέο σύστημα πέδησης "brake by wire". Στην περίπτωση του Rosberg, έλαβε οδηγίες από την ομάδα, άλλαξε ρυθμίσεις από το τιμόνι αλλά και στην κατανομή πέδησης και ελέγχθηκε το πρόβλημα. Κρατούσε στους τομείς 1 κ 2 της πίστας αλλά έχανε εύλογα στον 3ο, με τη μεγάλη ευθεία. Κ που έμεινε δεύτερος, θαύμα ήταν.
22:07
sofokles5 : Τα σχόλια μας ανεβαίνουν ή οχι? εχω ποστάρει απο τις 22.00 είναι 22.10.
22:08
Υπενθυμίζω πως εμφανίζονται ως "ομάδες" όσα ερωτήματα έχουν κοινό αντικείμενο, για να προλάβουν να απαντηθούν όλα φίλε Σοφοκλή.
22:08
Μιχαλης : Πάνο, με ποιο σκεπτικό την πλήρωσε ο Πέρες; Ευχαριστώ!
22:08
ayrton only : κατα την γνωμη σου,ποιος φταει για το χτεσινο ατυχημα στον τελευταιο γυρο??ο περεζ η ο μασσα??
22:08
Παντελης : Αν κ στο συγκεκριμένο ατύχημα δεν εφταιγε ο Μασσα,μια ζωη ήταν φοβιτσιάρης οδηγός να κανει το κάτι παραπάνω.. Ειχε κ μπροστα τον Vettel Π είχε συνεχεια DRS
22:08
alfie32 : Νομίζω πως οι ποινές σε Πέρες και Τσίλτον είναι λίγο για γελια. Η γνωμη σου για τα συμβάντα? Επίσης βλέπεις η ομάδα μου η mclaren να εχει τυχη στη συνεχεια η απλώς περιμένουμε τη honda?
22:13
Πάμε στο ατύχημα του τελευταίου γύρου. Παρότι δεν είναι οφθαλμοφανές με την πρώτη ματιά, αν μελετήσει κανείς τα replay επιβεβαιώνεται η άποψη των αγωνοδικών που επέβαλαν στον Περεζ ποινή 5 θέσεων στο grid του επόμενου αγώνα. Στο σημείο εκείνο, υπάρχει ελαφριά δεξιά καμπή, φρένα και πιο κλειστή αριστερή. Αρχικά βλέπουμε πως κ ο Perez κινείται λίγο αριστερά και ο Massa λίγο δεξιά, μοιάζει δηλαδή αγωνιστικό συμβάν. Αν όμως δει κανεις την τροχιά των τριών, ο Massa ακολουθεί τη σωστή γραμμή, ακριβώς ίδια με του προπορευόμενου Vettel. Ο Perez περιέργως.... δεν κάνει την αναμενόμενη κίνηση προς τα δεξιά.
Συμπέρασμα, σίγουρα δεν φταίει ο Μάσα, ίσως να μπορούσε να περάσει ως racing incident αλλά νομίζω ορθώς υπάρχει ποινή στον Perez.
22:15
Φίλε Παντελή, δεν νομίζω πως είναι "φοβιτσιάρης" όπως λες. Διάβασε το blog μου που θα βρεις στην κεντρική σελίδα, ίσως σε καλύψει.
@alfie... για τον Chilton συμφωνώ, δεν ήταν ηθελημένη κίνηση εκεί, γλίστρησε ο άνθρωπος. Ήταν αυστηρό. Μιας και αναφέρεις τη McLaren, περνάμε και μερικά ερωτήματα σχετικά με τη βρετανική ομάδα.
22:15
άγγελος : Καλησπέρα, τελικά η μακ λάρεν θα συνεχίσει την εξέλιξη του φετινού μονοθεσίου ή θα ασχοληθεί σε αυτό της επόμενης χρονιάς? Κάτι τέτοιο είχε πει ο Μπουλιέ
22:15
jbutton-22 : Θα κάνει τίποτα η McLaren φέτος ή θα αρκεστεί στο 2-3 της Αυστραλίας (επειδή ακυρώθηκε ο Ρικιάρντο)? Θα είναι συνεχώς χειρότερη της Force India ή θα υπάρξει πρόοδος?
22:15
άγγελος : υπάρχει περίπτωση επιστροφής του Μπρόν και αν ναι μπορεί να τον δούμεσε Μακ λάρεν του χρόνου? Λόγω Χοντα?
22:15
McLaren 4 ever : καλησπερα..βλεπετε καποια βελτιωση για την Μακλαρεν??
22:16
άγγελος : πιστεύεις πως ο Μαγκουσεν "ξεφούσκωσε"? Νομίζω πως η βιασύνη του Ντέννις να βάλει ένα πουλέν του στο τιμόνι δεν φέρνει τα ανάλογα αποτελέσματα
22:20
Συνήθως το καλοκαίρι οι ομάδες παίρνουν τις αποφάσεις τους σχετικά με το πόσο θα συνεχίσουν την εξέλιξη του μονοθεσίου αυτής της χρονιάς και πότε θα αρχίσουν να επικεντρώνονται σε εκείνο της επόμενης. Ειδικά για τη McLaren, η αλλαγή προμηθευτή κινητήρα δίνει ακόμα μεγαλύτερη βαρύτητα στο 2015.
Όπως όταν λεπτομέρειες δείχνουν πως φέτος θα κρίνουν τον τρίτο από τον έκτο στους κατασκευαστές (μάχη Ferrari, Force India, McLaren, Williams), θέσεις που τις χωρίζουν μερικά εκατομμύρια από τα τηλεοπτικά συμβόλαια, ίσως να μην αφήσουν τις ομάδες αυτές αδιάφορες.
Θεωρητικά η McLaren έχει περισσότερες δυνατότητες εξέλιξης μέσα στη σεζόν από τη Force India που όμως στο ξεκίνημα του 2014, νομίζω είχε κατά βάση, καλύτερο μονοθέσιο.
22:21
Για τον Brawn... Μόνο ο ίδιος ξέρει. Δεν μπορώ να τον ψυχολογήσω, από τη μία έδειχνε κορεσμένος αλλά από την άλλη, όπως κ την προηγούμενη φορά, ίσως να μη μπορεί να κρατηθεί μακριά. Μακάρι να επιστρέψει, είτε με τη Honda, είτε με τη Ferrari.

22:22
Όσο για τον Magnussen, το βάθρο ήταν δώρο κ κατάρα μαζί. Ανέβασε πολύ τις προσδοκίες. Δεν νομίζω πως "ξεφούσκωσε" όπως λες φίλε Άγγελε αλλά θέλω να του δώσω χρόνο. Περισσότερο χρόνο.
22:22
Demos : Καλησπέρα , ο ήχος τν μονοθεσιων εχει αλλάξει παρά πολυ χάνοντας την 'ομορφιά' του .Οι συνεχής αλλαγές σε κανονισμούς δεν εχουν επηρεάσει αρνητικά το άθλημα και το θέαμα;
22:24
Θεωρώ πως έχει χάσει ντεσιμπέλ, όχι απαραίτητα ομορφιά. Είναι διαφορετικός.
Οι κανονισμοί αλλάζουν για λόγους ασφαλείας και για να προσαρμόζουν το σπορ στις απαιτήσεις αγοράς/κατασκευαστών. Ποτέ δεν μπορούν όλες να είναι τέλειες. Ο ήχος μειώθηκε, τα περισσότερα μονοθέσια είναι άσχημα. Δεκτό. Αλλά είναι ένα βήμα. Ας περιμένουμε κ το επόμενο.
22:24
Μερικές ερωτήσεις για Red Bull τώρα, πριν επιστρέψουμε πάλι στη Ferrari...
22:24
sofokles5 : Καλησπέρα. Φοβερός ο αγώνας εχτες. Αυτό που έχασα όμως είναι πως ο ρικιάρντο κατάφερε που / πότε τον φέτελ...
22:25
Αλέξης : Πάνο κάνε ενα σχόλιο για την αντίδραση του φετελ στο ατύχημα . Μόνο τύχη ; ή αντίδραση πρωταθλητή ;
22:25
Στελιος : Πανο καλησπερα. 2 ερωτησεις. Πιστευεις οτι ο Ricciardo θα διαχειριστει αυτη τη νικη και γενικοτερα ολη την εξαιρετικη πορεια του ολη αυτη τη σεζον, που για μενα μετα τις mercedes ειναι ο καλυτερος οδηγος αυτη τη στιγμη στο grid? Kαι για ποσο πιστευεις οτι θα μπορει να "Καπελωνει" τον Vettel?
22:26
theo : τον Ricciardo τον παο πολυ....δειχνει οτι εχει πολυ μεγαλο μελλον...και ειναι και τωσο χαρουμενο παιδι που σε κανει να τον συμπαθεις...
22:26
Μάριος : Ο Vetel για άλλη μια φορά στάθηκε πάρα πολύ τυχερός όπως και όλα αυτά τα χρόνια όλα τα κακα τύχαιναν στο WEB στο VET τίποτα απλά δεν έχει πια το γρηγορότερο με διαφορά αυτοκίνητο με αποτέλεσμα να είναι πίσω και απο τον νέο στην ομάδα αλλά συμπαθέστατο RIC
22:30
Σοφοκλή ο Ricciardo πέρασε στα πρώτα pit stop. Και Vettel και Bottas.
Αλέξη... πιστεύω πολύ θα ήθελε να ισχυριστεί το δεύτερο αλλά με τόσο μικρή απόσταση κ τέτοιες ταχύτητες που είχαν τα ανεξέλεγκτα μονοθέσια, καθοριστικός παράγοντας ή τύχη.
Theo συμφωνώ και στα δύο. Σαν άνθρωπος σε κερδίζει από την πρώτη στιγμή, σαν οδηγός φέτος νομίζω μας έχει εκπλήξει όλους ευχάριστα.
Στέλιο θεωρώ πως δείχνει αρκετά ώριμος για να διαχειριστή την κατάταξη. Το "καπελώσει" υποθέτω αναφέρεται σε εντός ομάδας ισορροπίες. Ο Seb ήταν και είναι και θα είναι το αγαπημένο παιδί του Helmut Marko. Αλλά όσο ο Daniel είναι μπροστά, ουδείς θα του βάλει τρικλοποδιές.
22:30
δημητρης : καλησπερα πανο ποσο χειροτερα θα παει φετος η σκουντερια;;;
22:30
chris13 : Καλησπερα Πανο. Η Φεραρρι φετος ειναι χειροτερη ακομη και απο περσι. Η χρονια νομιζω οτι ξεκινησε με παρα πολλες απαιτησεις αλλα προχωρα ως απογοητευση. Πιστευεις οτι ο Αλονσο θα μεινει για κανα 2 χρονακια ακομη στην ομαδα η δεν θα αντεξει και ποιος θα μπορουσε να ειναι αντικαταστατης του;;; Ευχαριστω
22:31
Παναγιώτης : Καλησπέρα Πάνο!! Πως εξηγείται πως ότι κινείται με Mercedes είναι τόσο μπροστά συγκριτικά με τους υπόλοιπους; Δηλαδή στη Ferrari τι λείπει και είναι τόσο πολύ πίσω; Για φέτος δεν προλαβαίνουν και πολλά, για του χρόνου υπάρχει καποιο σχέδιο; Είναι μεγάλη απογοήτευση να βλέπεις Κίμι και Φερνάντο να παλεύουν για θέσεις που τερμάτιζαν όταν ήταν στις λεγόμενες "μικρές" ομάδες.
22:31
ΚΩΣΤΑΣ : ΠΑΝΟ,ΤΕΛΙΚΑ Η ΦΕΡΑΡΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΚΡΑΝ ΠΡΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ Η ΦΕΡΑΡΙ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΠΕΡΥΣΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΗΤΑΝ ΚΑΛΗ ΣΤΙΣ ΕΥΘΕΙΕΣ ΝΑ ΤΟ ΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟ.ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Η ΡΕΝΟ ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΟΝΑΔΑ ΙΣΧΥΟΣ
22:31
theo : Η ferrari φετος γτ ειναι τωσο αχρηστες?
22:31
Πάνος : Πάνο καλησπέρα.Πιστεύεις πως μετά τα χθεσινά η ferrari θα πρέπει να επικεντρωθεί στο μονοθέσιο του 2015?Επίσης μήπως τελικά δεν έφταιγε ο Μάσσα , αλλά τα αυτοκίνητα που βγάζει πλέον το Μαρανελλο μπορεί να οδηγηθούν μόνο από τον ταυρομάχο Ισπανό , που πραγματικά είναι για εμένα ο καλύτερος πιλότος του grid?Το πρόβλημα φέτος το εντωπίζεις στον κινητήρα και στον τρόπο που αποδίδει την ισχύ του?Υπάρχει περίπτωση να είναι και θέμα μετάδοσης της ισχύος καθώς η ferrari έχει χρόνιο θέμα στην έξοδο από τις αργές στροφές?Σε ευχαριστώ πολύ και καλή συνέχεια !
22:32
Ilias : Πάνο καλησπέρα και απο εμένα. Φανατικός ferraristi και πονάνε τα ματιά μου πραγματικά. Πιστεύω πως η ομάδα δεν εχει καν προοπτική τριετίας και παει στα τυφλά. Ακόμα όμως κανείς δεν εχει δώσει απάντηση στο τι φταίει . Μπορούμε λοιπόν να εμβαθύνουμε λίγο στα τεχνικά και όχι στα κουτσομπολιστικα και να δούμε τι φταίει Ευχαριστώ εκ των προτέρων
22:32
miltos : kalispera pano ti pisteyeis oti ftaiei stin ferrari kai dn mporoun na ftiaksoun ena monothesio nikhth.??
22:32
Χρήστος : Παίζει το ενδεχόμενο να δούμε τον Μπιανκί στη Φερράρι το 15;
22:37
Δημήτρη περιθώρια για χειρότερα υπάρχουν πολλά. Αλλά οι μάχες από τη δεύτερη θέση και πίσω, θα έχουν διαφορετικές ισορροπίες ανάλογα τα χαρακτηριστικά κάθε πίστας. Χαμένη χρονιά όμως ήδη.
Chris13 συμφωνώ στο πρώτο σκέλος και για το δεύτερο θα σου πω πως... όχι. Πιστεύω πως αν βρει ευκαιρία σε άλλη ανταγωνιστική ομάδα θα φύγει. Κ για να απαντήσω και στον Χρήστο, σίγουρα ο Bianchi που είναι οδηγός της Ferrari, θα είναι υποψήφιος.
Μίλτο για το τι φταίει αναρωτιόμαστε χρόνια. Αν μπεις στην κατηγορία με τα blog, πριν από 3 εβδομάδες είχα γράψει αναλυτικά τι θεωρώ πως πάει στραβά. Πιστεύω θα σε καλύψει. Δεν είναι όμως μονολεκτική η απάντηση στο ερώτημά σου, είναι πιο σύνθετη.
Χρειάζεται ΑΦΕΝΤΙΚΟ με γνώση των πραγμάτων που θα κάνει ψυχρές αλλαγές. Μεγάλες αλλαγές. Πιστεύω καλύπτω με τα παραπάνω και τον φίλο Ηλία.
22:37
Γιωργος Λ : Καλησπερα σας κυριε Πανο...Αγωνα με τον αγωνα και με την υποτονικη αποδοση της Φερραρι αυξανονται τα ποσοστα φυγης του Alonso ?? Θα υπαρξει θεμα Βriatore για φερραρι γιατι ο mattiaci θελει χρονο να μαθει την δουλεια? Ευχαριστω...
22:38
Για τον Alonso τα είπαμε, ο Briatore θα ήταν ιδανικός αλλά δεν πιστεύω πως θα δεχθεί μία τέτοια προσωπικότητα δίπλα του ο Montezemolo. Ο Mattiacci θεωρώ πως είναι μία πρόχειρη, προσωρινή και σίγουρα χωρίς προοπτική λύση.
22:38
μαριουλης : Άτυχος ο Massa.
22:39
zoran : gia to atihima Massa & Perez olosostos o Seitanidis!
22:41
Θενξ zoran.
@μαριουλης. Σίγουρα. Κ όχι μόνο χθες, σχεδόν σε κάθε grand prix. Απλά δεν τον πάει. Κάνε κ εσύ αν θες τον κάπο να διαβάσεις μετά το blog για τον Βραζιλιάνο. Ίσως συμφωνήσεις με τις απόψεις μου.
22:41
savas21 : καλησπερα πανο!πιστευεισ οτι η μερσεντες ευνοει τον ροσπεργκ???
22:41
μαριουλης : Ξέχασα να πω καλησπέρα.
22:41
nikos-hamilton : Θέλω την γνώμη σου,αν είχε τιμωρηθεί Rosberg όταν βγήκε εκτός πίστας,ο Hamilton θα είχε αυτός τον καθαρό αέρα και μάλλον οι ρόλοι θα ήταν ανάποδα....επειδή βλέπω παράλληλα και skyf1 o Ηamilton το άφησε να εννοηθεί!!
22:41
Χρηστος : Καλησπερα Πανο. Ο Hamilton ειναι οξυθυμος και εχει ελλειψη ψυχραιμιας και πιστευω πως αν το λυσει αυτο το προβλημα δυσκολα παει για τον τιτλο. Εσυ τι νομιζεις;
22:42
Andreas : Αν και δεν είμαι υπερ των ποινών, πιστεύεις ότι έπρεπε να δοθεί ποινή στον Ροσπεργκ; Η να αφήσει ο Ροσπεργκ τον Χαμιλτον να περάσει μπροστά.
22:42
άγγελος : έχω την αίσθηση πως στην Μερσεντες αβαντάρουν στα σημεία τον Ροζμπεργκ. Σαν οδηγός πιστεύω πως είναι ένα κλικ κάτω από τον Χαμ.
22:43
Αρργύρης : Κανείς δεν μιλάει για την συνεχιζόμενη εύνοια των αγωνοδικών στον Ρόσμπεργκ. Έκοψε το σικέιν και δεν έδωσε πίσω τη θέση του, ενώ ο Χαμ πετούσε και έπεσε team order για να μην περάσει. Στο Μονακό πάλι αυτό που έκανε ήταν για κλάματα, για να μην υπολογίσουμε προηγούμενα χρόνια που πάλι την γλίτωνε
22:43
jbutton-22 : Ποιος βλέπεις να κυριαρχεί στη μάχη του πρωταθλήματος;
22:47
Σάββα/Άγγελε όχι. Δεν έχει κανένα λόγο να το κάνει αυτό. Δεν έκανε τόση προσπάθεια να πάρει τον Lewis για να τον αυτο-σαμποτάρει. Συμφωνώ όμως πως σε απόλυτη ταχύτητα, είναι σίγουρα ένα κλικ κάτω ο Nico. Είναι όμως πιο ψύχραιμος, πιο σταθερός κ ως τώρα, πιο τυχερός! Χωρίς εγκατάλειψη!
Όσο για τους αγωνοδίκες... αλλάζουν σε κάθε αγώνα, δεν μπορέι να πει κανείς πως είναι γενικότερη εύνοια. Στο Μονακό εγώ θα τον τιμωρούσα. Θεωρώ πως ήταν λάθος... "νιάου".
Στον Καναδά όχι. Είχε σαφές προβάδισμα εκεί, δεν είναι πως διατήρησε τα ηνία επειδή συνέχισε ευθεία.
Χρήστο από εδώ και πέρα θα κριθεί η ψυχραιμία του. Τώρα που έχει πάλι χαμένο έδαφος να καλύψει.
Οσο για τη μάχη τίτλο jb22, θεωρώ πως ειναι καλύτερος ο Lewis αλλά αν συνεχίσει με αυτή τη σταθερότητα/τύχη ο Rosberg, ίσως έχουμε νέο όνομα στη λίστα των πρωταθλητών.
22:48
παναγιωτης : τι αλλο θεμα να εχουμε παναγιωτη? ολες οι ομαδες ειχαν ανακαμψη σ αυτο το γκραν πρι εκτος απ την φερραρι...ως που θα παει αυτο το χαος?
22:48
παναγιωτης : που πιστευεις οτι οφειλετε η χαοτικη διαφορα με τις υπολοιπες ομαδες? μηπως δεν γινεται σωστη δουλεια?
22:49
Όπως είπαμε, άβυσσος η... σκέψη των Ιταλών. Πρόσεξε όμως, ίσως ξαφνικά στην Αυστρία να είναι πιο μπροστά. Οι διαφορές στο γκρουπ αυτό είναι μικρές.
Σιγουρα κάποια πράγματα δεν γίνονται σωστά. Φταίνε πρόσωπα, φταίει η δομή, οι διαδικασίες, όχι μόνο ένα πράγμα.
22:49
chris13 : Πανω εχουμε κανα νεο για το αν θα γινει τελικα πιστα στην Δραπετσωνα;;; Ειχα ακουσει οτι θα το αναλαμβανε μια ιδιωτικη εταιρεια. Ξερεις τιποτα για αυτο;;
22:50
Αν βρεθεί κάποιος να δώσει 800 εκατομμύρια, του χρόνου έχεις πίστα (όχι απαραίτητα αγώνα). Ποιος θα τα δώσει όμως;
22:51
Παναγιώτης : Καλησπέρα Πάνο!! Πως εξηγείται πως ότι κινείται με Mercedes είναι τόσο μπροστά συγκριτικά με τους υπόλοιπους; Δηλαδή στη Ferrari τι λείπει και είναι τόσο πολύ πίσω; Για φέτος δεν προλαβαίνουν και πολλά, για του χρόνου υπάρχει καποιο σχέδιο; Είναι μεγάλη απογοήτευση να βλέπεις Κίμι και Φερνάντο να παλεύουν για θέσεις που τερμάτιζαν όταν ήταν στις λεγόμενες "μικρές" ομάδες.
22:53
Παιδιά σήμερα έχουμε πάρα πολλές ερωτήσεις, προσπαθώ να σας προλάβω, ζητώ την υπομονή σας.
Παναγιώτη το ατού της Mercedes είναι πως εξέλιξε ταυτόχρονα μονάδα ισχύος με σασί. Και έκανε εξαιρετική δουλειά σε αυτό. Θα μου πεις, γιατί, το ίδιο δεν έκανε και η Ferrari; Εκεί όμως κρίνεται το ποιος παίρνει τίτλους και ποιος συζητιέται αρνητικά στα live chat!
22:53
Τζανέτος : Καλησπέρα Πάνο. Η ατυχία πραγματικά κυνηγάει τον Massa, παρά τις καλές του εμφανίσεις. Πιστεύεις ότι μπορεί να χτυπήσει βάθρο με τα τωρινά δεδομένα?
22:55
Σε πολλές πίστες, φυσικά. Αν κ χθες νομίζω πως ήταν η καλύτερη του ευκαιρία Τζανέτο.
22:55
Μάριος : Πάνο μπράβω για την καλή δουλειά σου. 1. Ο Vetel τελικά χωρις με διαφορά το καλύτερο αυτοκίνητο δεν λέει πολλά 2. Μπράβω στο ROS είναι σταθερά στους βαθμούς αλλά και όταν είναι 2ος πάντα συγχαίρει τον νικητή πράγμα που δείχνει το καλό αθλητή. 3. Ο ΜΑSA πήγε να περάσει με το έτσι θέλω το TCECO ήχε πολύ χώρο αριστερά και ως προπορευόμενος ο TCHECO ήχε την επιλογή της γραμμής
22:56
Μάριε δεν συμφωνώ. Δεν μπορούμε να ακυρώνουμε Vettel/Kimi επειδή δεν έχουν ακόμα χαλιναγωγήσει ένα νέο μονοθέσιο. Αμφότεροι είναι σπουδαίοι οδηγοί.
Ο Rosberg ξέρει καλά πως να φέρεται, βοήθησε σε αυτό το γεγονός πως από μικρός είναι μπροστά από κάμερες κτλ.
Για το ατύχημα Μάσα-Πέρεζ τα είπα πιο κάτω.
22:57
μανος : καλησπερα πανο.ποσο υστερει τελικα η μοναδα ισχυος της renault?βλεπεις καμια βελτιωση μεχρι το τελος του πρωταθληματος?
22:57
Πολύ, δεν έχουμε ακριβές νούμερο αλλά πιστεύω είναι πάνω από 30 άλογα. Δεν βλέπω να αλλάζει κάτι φέτος σε αυτό τον τομέα.
22:57
αγγελος : αυτός ο Τσίλτον γιατί ακριβώς τρέχει? Τώρα που έχασεκαι το σερί "αργά βαδίζω ζωή καρδίζω" ελπίζω να πάει σπίτι του
22:58
Γιατί ο μπαμπάς του έχει πάρα πολλά λεφτά. Άρα δεν θα πάει σπίτι του.
22:58
Χρηστος : Πανο καλησπερα. Δυο επισημανσεις για την χθεσινη σας μεταδοση. Πρωτον ισχυριζοσασταν σε ολη την μεταδοση οτι αφορμη για την αστοχια στο ERS ειναι η φαγωμαρα των δυο μερσεντες. Διαφωνω καθετα γιατι δεν μπορεις με τιποτα να Απαγορευσεις σε δυο πιλοτους να διεκδικησουν το πρωταθλημα και δευτερον, αν ηταν η μια μερσεντες αναγωνιστικη και ειχε ανταγωνισμο με μια φεραρρι ή με μια RB,δεν θα εμφανιζοταν το διο προβλημα στις μερσεντες; Θα εμφανιζοταν γιατι και τοτε θα πιεζονταν οι μοναδες. Παντως το τρομερο ειναι οτι εμφανιστηκε το προβλημα ταυτοχρονα και στις δυο (αλλα δεν εγκατελειψαν και οι δυο). Σατανικο. Τελος, ο Κιμι με στεναχωρει πολυ.
23:00
Χρήστο στο πάνελ είμαστε 3 σχολιαστές, συχνά με διαφορετικές απόψεις. Δεν υιοθέτω το σχόλιο αυτό και θεωρώ πως ήταν συμπτωματικό το πρόβλημα. Σχετιζόμενο με τα χαρακτηριστικά και τις απαιτήσεις της πίστας ενδεχομένως.
Σίγουρα σατανική σύμπτωση και συμμερίζομαι την στεναχώρια για Κίμι.
23:00
jokerakias : Μετά από πάρα πολύ καιρό, λόγω μηχανικών προβλημάτων είχε ενδιαφέρον ένας αγώνας. Τι πρέπει να αλλάξει ώστε να επιστρέψει το θέαμα στην f1; Ανεφοδιασμός στα πιτ; Κι άλλοι προμηθευτές ελαστικών; Συγκεκριμένο μπάτζετ για όλες τις ομάδες; Μπόνους για προσπεράσματα και καλύτερους γύρους;
23:01
Έθεσες ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί με blog. Δεν είναι απλή η απάντηση σχετικά με το τι να αλλάξει. Πάντως να σημειώσω πως κ στο παρελθόν έχουμε ζήσει πολλές περιόδους κυριαρχίας μίας ομάδας (Ferrari 2004, McLaren 80s-90s, Williams αρχές 90s κτλ)
23:01
jbutton-22 : Στο ριπλέι μου φάνηκε πως λόγω φρεναρίσματος (πρόωρο του Πέρεζ ή μη έγκαιρο του Μάσα) έγινε το τελευταίο τρακάρισμα, αλλά άκουσα πως φταίει ο Πέρεζ που στρίβει λίγο αριστερά. Τι ισχύει;
23:01
Δημητρης : Αν και ειμαι φανατικος fan της Williams ,ο Massa θα μπορουσε να κανει υπομονη και να περασει στην μεγαλη ευθεια πριν τον τερματισμο..και ετσι χαθηκαν υπερπολυτιμοι βαθμο...το αν τιμωρηθηκε ο Maldonado No2 λιγο με απασχολει..
23:02
Αλέξης : Συμφωνώ πως ήταν και πολύ τυχερός αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί άνοιξε τόσο την γραμμή του και βρέθηκε μέχρι και εκτός πίστας
23:02
μαριουλης : Πανό βλεπουμε φέτος πως ο Massa ειναι άτυχος.Ενω έχει καλές εμφανισεις φέτος ένα σύννεφο από γκαντεμια ειναι από πάνω του.Πες μου την γνωμη σου γι αυτο
23:03
kiriakos : φυσικα και δεν φταει ο μασσα υταν ατυχος που επεσε πανω στον περεζ που μασ εχει συνηθισει σε κατι τετοια, γενικοτερα πολυ ανταγωνιστικος μασσα αλλα ποσες ατυχιες και κακοδαιμονιες μπορει να αντεξει ενας ανθρωπος ,απο το 2007 μεχρι και σημερα και με κορυφαια σε γκαντεμικη του σεζον 2008 δεν του παει τιποτα καλα,ειναι απιστευτο
23:05
jb22 για την τροχιά των δύο, τα είπαμε νωρίτερα (scroll down pls).
Δημήτρη αν περίμενε, θα περνούσε μόνο τον Perez. Αν του έβγαινε εκεί το προσπέρασμα, ίσως μετά περνούσε και τον Vettel στη ζώνη DRS.
Ο Massa δεν φημίζεται ούτε για την υπομονή του αλλά ούτε και για την τύχη του (ε Κυριάκο;)
Αλέξη πιστεύω είδε το χάος και μετά όλα έγιναν τόσο γρήγορα που δεν υπήρχε κάποια επίδειξη ταλέντου εκεί. Τύχη.
23:06
Βασίλης : Καλησπέρα! Θεωρείς πως ο φετινός πρωταθλητής θα κριθεί στην ταχύτητα ή στην σταθερότητα? Κατά γενική ομολογία όλοι συμφωνούν πως ο hamilton είναι ταχύτερος, για λίγο, αλλά είναι. Όμως ο rosberg δεν έχει κατεβεί πιο κάτω από την 2η θέση και φαίνεται πως το θέλει πολύ και πως δουλεύει πολύ σκληρά για να τερματίσει πρώτος στον φετινό μαραθώνιο. Σε ποιον θα "έβαζες" λεφτά σου άμα είχες να διαλέξεις?
23:06
giorgos7 : πανο αναμεσα σε ροσμπεργκ και χαμιλτον ποιον επιλεγεις (σ αρεσει) και γιατι
23:06
sofokles5 : @nikos. και γω skysports βλέπω. όντως το άφησε να εννοηθεί ο hamilton. του την έπαιξε καλα ο ροσμπεργκ. και το σημαντικότερο όλων είναι πως σε αυτό το γύρο που έκλεψε ο ροσμπεργκ έκανε και ταχύτερο γύρο! που σημαίνει πως δεν έκοψε καθόλου γκάζι όταν έκοψε το σικαιν!!!
23:07
gianniss : Τον Hamilton μια ζωή νευρικό τον θυμάμαι. Δεν σκέφτεται καθαρά και ψύχραιμα. Και στην Μaclaren τα ίδια θέματα είχε.
23:07
Ιορδάνης : Σχετικα με το οτι η μερσεντες δεν ευνοει τον ροσμπεργκ επειδη χρυσοπληρωνει τον χαμιλτον,μηπως τον πηρε για να αποκτησει περισσοτερους οπαδους και για καλυτερο marketing?
23:07
theo : ο hamilton εχει πεσει τελευτεα και χανει θεσεις για την πρωτια...αν συνεχισει ετσι δυσκολα τα πραγματα....
23:07
Gema : Ναι αλλα όταν δεν έχεις υπομονή προκαλείς την τύχη σου.
23:08
paragon : γίνεται να παρουσιαστεί το ίδιο ακριβώς πρόβλημα σε 2 μονοθέσια στον ίδιο γύρο; Πολύ συμπτωματικό για να είναι αληθινό μου φάνηκε
23:08
Kimi13 : Πανο καλησπερα,ειθελα να ρωτησω με το ers που το μονοθεσιο περνει 160 αλογα που ειπες παραπανω,ποσα δευτερολεπτα τα εχει σε ενα γυρο,και γιατι ο ροσμπεργκ πηγαινε καλυτερα στο πρωτο και το δευτερο κομματι και δεν τον επιαναν η ρεντμπουλ και εχανε στο τριτο?
23:09
Xristos : Ολα εναντιον του Hamilton...Συμφωνεις?
23:14
Χρήστο όντως είναι άτυχος. Και όπως είδαμε, την εγκατάλειψη στην πρεμιέρα έκανε 5 αγώνες να την ξεχρεώσει. Τώρα; Η σταθερότητα λοιπόν ίσως παίξει κομβικό ρόλο στη μάχη του τίτλου. Θεωρώ πως ο Lewis είναι πιο γρήγορος αλλά χάνει όντως, εύκολα την ψυχραιμία του. Στο ξεκίνημα της σεζόν θα πόνταρα πάνω του, τώρα διστάζω.
Kimi13 στο τρίτο είναι η μεγάλη ευθεία και εκεί έχασε λόγω της μειομένης ιπποδύναμης,
23:14
άγγελος : Η χόντα δεν αγοράζει τελικά μετοχές, μήπως τελικά το πρόβλημα στη Μακ Λάρεν είναι το μπάτζετ?
23:14
άγγελος : Και ακόμη φαίνεται(οι ΙΝΔΟΙ) να είναι ένα κλικ πιο καλή από την Μακ Λάρεν...
23:15
PAOK : που στηρίζετε το γεγονός πως θεωρητικἀ μικρἐς (σε budget) ομἀδες όπως η force india και η Williams χτυπάνε στα ίσια τις παραδοσιακές αξίες στον χώρο, όπως Ferrari kai McLaren; Κορεσμός vs. δίψα για διάκριση ή απλά ξεκάθαροι στόχοι και ρεαλιστικό πλάνο;
23:15
άγγελος : Ο Ντέννις σε τι βαθμό θα εμπλακεί στην ομάδα? έχει αναφέρει κάτι?
23:15
savva : Με τις mclaren τι βλεπεις να γινεται θα ξυπνησουν καποια στιγμη?
23:15
Μακλαρενάκιας : Παιδιά πότε βλέπετε τις Mclaren να είναι σε θέση να διεκδικούνε και πάλι τίτλο;
23:16
Μακλαρενάκιας : Παιδιά πότε βλέπετε τις Mclaren να είναι σε θέση να διεκδικούνε και πάλι τίτλο;
23:16
λιακος : καλο μηνα πανο θα εχει δοκιμες η μακλαρεν με την χοντα αληθευει ?
23:16
Πάμε στη McLaren λοιπόν...
23:20
Λιάκο δοκιμές πέραν των προγραμματισμένων κ εναρμονισμένων με τους κανονισμούς, όχι, δεν μπορούν να κάνουν.
Μακλαρενάκια, περιμένουμε με ενδιαφέρον τη νέα εποχή της Honda. Δε θα έλεγα από το 2015 όμως. Σάββα η MP4/29 έχει συγκεκριμένες δυνατοτητες και προβλήματα. Δεν περιμένω εντυπωσιακή βελτίωση, μόνο λογική εξέλιξη.
Άγγελε ο Ντένις είναι και πάλι αφεντικό κ μάλιστα σκοπεύει να αυξήσει και το μετοχικό του κεφάλαιο.
@PAOK. Σε σχέση με τη Ferrari, ο κινητήρας της Mercedes που χρησιμοποιούν παίζει σημαντικό ρόλο. Επίσης με δεδομένο πως η McLaren του χρόνου έχει κινητήρα Honda, μου φαίνεται δύσκολο να έχει το τελευταίο spec στη διάθεση της.
Μετοχές όχι δεν αγοράζει η Honda και παρότι λείπει κεντρικός χορηγός, νομίζω είναι πολύ μεγάλος οργανισμός για να έχει θέμα με το budget
23:20
Yiannis : Η Ferrari γιατί τόσο χάλια τα τελευταία χρόνια; Από 10 χρονών υποστηρίζω και δεν μπορώ να τα βλεπω αυτά........
23:20
κατερινα : διαφορεσ φερραρι πριν μια 10ετια κ τωρα.πως απο την απολυτη κυριαρχια στο τωρα;φταινε οι κανονισμοι η εγιναν αλλαγεσ προσωπων στο τομεα σχεδιασεις κ ποια
23:21
Άρης : Καλησπέρα Πάνο! Δεν έχω παρευρεθεί σε παλαιότερα live chat, οπότε δεν ξέρω αν έχει ήδη συζητηθεί: Ο Κίμι φέτος γιατί υπολείπεται τόσο (για το επίπεδό του πάντα) σε σχέση με τον Αλόνσο;
23:21
Anna : Καλησπέρα Πάνο. Πώς εξηγείς την τόσο μεγάλη διαφορά απόδοσης Kimi και Alonso; O Alonso είναι 4ος κ ο Kimi 12ος. Σίγουρα ο Kimi δεν υστερεί σε οδηγικές δυνατότητες (το αντίθετο θα έλεγα), άρα τι πιστεύεις ότι φταίει;
23:22
peke : Καλησπερα πανο.για μια ακομη φορα τα ferrari με απογοητευσαν...πιστευω αν συνεχισουν ετσι δεν θα δουν καν βαθρο στους υπολοιπους αγωνες.η κατασταση ειναι τραγικη και δυστυχως δεν βλεπω φως στο τουνελ
23:22
Βασίλης : Πανο ξερεις γιατι στο q3 ο κιμι εκανε μονο ενα γυρο? πιστευεις οτι αδικειται απο την ομαδα σε σχεση με τον αλονσο?
23:22
Δημος : Πάνο καλησπέρα!ξέρεις τον λόγο που η Ferrari δεν χρησιμοποίησε στον αγώνα τις αναβαθμίσεις?
23:23
Ducatista : Το σεναριο Newey - Vettel στη Ferrari, έχει πιθενότητες να υλοποιηθεί???
23:23
Chris : Καλησπέρα Πάνο ... Πως βλέπεις τις Ferrari και το επόμενο gp Πότε είναι??
23:29
Επόμενος αγώνας είναι στην Αυστρία, στις 22 Ιουνίου. Στην έδρα της Red Bull όπου θα ανήκει για πολλά χρόνια ακόμα ο Newey (αν κ θα αποτραβηχτεί από την αγωνιστική ομάδα). Άρα Ducatista,Vettel... αργά ή γρήγορα, Newey όχι.
Δήμο δεν χρησιμοποίησε μόνο το πάτωμα κ το κάλυμμα του κινητήρα. Τα δοκιμάσαν την Παρασκευή, έκριναν πως ακόμα δεν είχαν σαφή στοιχεία πως αποτελούσαν βελτίωση.
Δεν μπορώ να πιστεύω πως για κάποιο λόγο αδικούν τον Kimi στη Ferrari, ούτε πως δεν θα ξαναδούν βάθρο. Σε κάποιες άλλες πίστες που η F14T θα βολεύεται περισσότερο κ ίσως οι αναβαθμίσεις αποδώσουν κ περισσότερα, ίσως είναι πάλι εκεί. Η διαφορά ανάμεσα σε Αλόνσο/Κίμι έχει να κάνει με τις απαιτήσεις του συγκεκριμένου μονοθεσίου. Είναι εντελώς νέα τενχολογία, άλλο παιχνίδι φέτος. Η συμπεριφορά της F14T δείχνει να ταιριάζει στο στιλ του Ισπανού κ όχι του Φινλανδού. Δεν ξέχασε όμως να οδηγεί.
Γιάννη/Κατερινα, όπως είπαμε, πιστεύω πρέπει να υπάρξουν κ αλλαγές προσώπων. Κάποια στιγμή, μετά από τόσες κακές σεζόν, πρέπει να πέσουν κεφάλια. Το μονοθέσιο δεν αποδίδει αεροδυναμικά, η μονάδα ισχύος υστερεί. Πρέπει να αλλάξουν πολλά στο Μαρανέλο.
23:29
άγγελος : Πιστεύω πως ο χουλκεμπεργκ αδικείται ως οδηγός και πιστεύω πως είναι μια χαρά για Μακ λάρεν..
23:30
Γνωστή η συμπάθειά μου προς το ταλέντο του, θα ήθελα να τον δω σε μεγάλη ομάδα. Αν κ φέτος, η Force India δεν υστερεί της McLaren. Το αντίθετο.
23:30
Κωστας : Το μονοθέσιο της Ferrari υπάρχει περίπτωση να αλλάξει (τουλάχιστον στη νέα σεζόν) και να πάει για πρωτάθλημα; Rosberg ή Hamilton; Οι Williams μπορούν να πάνε καλύτερα (3η ή 4η στους κατασκευαστές)
23:30
jbutton-22 : Πώς βλέπεις την τελική κατάταξη στους κατασκευαστές (θέσεις 3-6) ;
23:31
Αν δεν αλλάξει τη νέα σεζόν φίλε Κώστα, τότε πρέπει να το κλείσουν το μαγαζί. Για Ham/Rosb τα είπαμε. Όσο για τη μάχη στους κατασκευαστές την οποία αφορά κ η άλλη ερώτηση, οι θέσεις 3 έως 6 θα κριθούν στις λεπτομέρειες. Και στην τύχη. Θα έλεγα κατά σειρά Ferrari, Williams, McLaren, F.India
23:32
antinis35 : πάνο νομίζω πως DERICCIARDO έχει επισκιασει παντελώς τον VETTEL και σύντομα θα είναι το νουμερο1 στους ταύρους και ας φωνάζει ο γερμανός για το μονοθέσιο.Και σαν χαρακτήρας μου φαίνεται πολυ καλυτερο παιδί σε σχέση με τον φέτελ.Η γνώμη σου?
23:32
Τέλης : Καλησπέρα Πάνο. Που οφείλεται πιστεύεις ότι ο Ricciardo είναι πιο ανταγωνιστικός από το Vettel; Η δίψα του πρωτάρη; Επίσης στη Mercedes, πιστεύεις ότι θα μπορούσε να είχε κάνει κάτι διαφορετικό η ομάδα ώστε να εξασφαλίσει το 1-2; (πχ να τραβούσε μέσα έναν απ'τους 2 νωρίτερα)
23:33
αννα : καλησπερα παιδια εχω νευριασει πολυ με την συμπεριφορα τησ ρεντ μπουλ μου δινετε η εντθπωση πως φετος εχουν για 2ο τν φεττελ μα ειναι δυνατον ακομα και χθες με το πιτ στοπ δωσανε προβαδισμα στον ντανιελ?!?!?
23:37
Αντώνη έχω ζήσει περισσότερο τον Vettel, στις σεζόν προ-πρωταθλημάτων και πανικού γύρω του. Είναι εξαιρετικό παιδί. Το ίδιο όμως κ ο Daniel. Θεωρώ πως δεν θα έχουν Νο1 κ Νο2, απλά ο οδηγός που είναι μπροστά στη βαθμολογία, θα έχει προβάδισμα στη στρατηγική και τις επιλογές. Έτσι απαντώ ενδεχομένως και στην Άννα. Επίσης κάθε οδηγός δουλεύει πριν τον αγώνα τη στραγηγική με την ομάδα. Στη Red Bull είναι ο Will Courtenay σε αυτό το ρόλο. Οκ, προφανώς δεν γίνεται πάντα η στρατηγική να είναι τέλεια.
Τέλη δεν υιοθετώ τα περί δίψας ή κινήτρων. Αυτοί οι οδηγοί είναι εκεί μόνο για να κερδίζουν. Τίποτα άλλο. Ο Vettel είχε περισσότερες ατυχίες (σ.σ. σύνδρομο Webber λέγεται αυτό) και όπως συμβαίνει και με τον Kimi στη Ferrari, το μονοθέσιο έχει αλλάξει πλήρως και δεν είναι εναρμονισμένο (ακόμα) με τα θέλω του. Θα το φέρει όμως εκεί αργά ή γρήγορα.
23:37
jbutton-22 : Η Sauber & η Lotus είχαν και καλύτερες σεζόν. Πώς δικαιολογείται η κατρακύλα τους;
23:38
Με μία λέξη. Λεφτά. Ή καλύτερα η έλλειψη αυτών.
23:38
άγγελος : Έχω την εντύπωση πως ο Ριτσιάρντο τρέχει χωρίς άγχος, ειδικά φέτος που οι Ρεντς δεν μπορούν να χτυπήσουν τίτλο. Είναι όντως καλός αλλά θα πρέπει να τον δούμε και υπό πίεση "πρωταθλήματος"
23:39
Σίγουρα ισχύει αυτό. Και σε περίπτωση διεκδίκησης τίτλων, θέλω να δω και πως θα διαμορφώνουν ισορροπίες. Τώρα, το καθεστώς 50-50 είναι εύκολο. Αν είσαι μπροστά όμως;
23:39
Yiannis : Μου φαίνεται τραγικό πάντως για να δούμε έναν αγώνα της προκοπής να πρέπει να πάθουν βλάβη τα μαονοθέσια της καλυτερης ομαδας, γιατί αλλιώς έχουμε αρκετά φτωχο, αν όχι κακό, θέαμα..
23:39
Δεν συμφωνώ, το θέαμα είναι μια χαρά. Απλά δεν έχουμε ομάδα να κοντράρει τη Mercedes. Πίσω της γίνεται κόλαση όμως...
23:39
κωστας φερραριστας : καλησπερα πανο εγω θελω να κανω ενα παραπονο εχουμε τους καλυτερους σχολιαστες αγωνων εσενα και το Τακη αλλα δυστυχως πολυ κακη μεταδοση απο τον alpha ηταν απαραδεκτο αυτο με τις διαφημισειςΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
23:40
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Οι διαφημίσεις είναι απαραίτητες για να υπάρχει δωρεάν προβολή των αγώνων. Χωρίς αυτές, δεν θα βλέπαμε F1. Να είσαι σίγουρος πως εναρμονίζονται με τις αυστηρές ντιρεκτίβες της FOM
23:40
δημητρης : πανο καλησπερα και συγχαρητηρια για την ωραια περιγραφη απο εσενα και τον τακαρο ηθελα να μου πεις το σχολιο σου για την marussia και την μεγαλη ανοδο που εχει αι μην ξεχναμε πως του χρονου ερχονται αλλες 2 ομαδες
23:42
Καλησπέρα Δημήτρη και να σαι καλά. Η Marussia αποτελεί έκπληξη. Η καλύτερα η Caterham δυσάρεστη έκπληξη. Βέβαια έχε υπόψη πως στη δική τους μάχη, της ουρας, η διαφορά των μονάδων ισχύος είναι πολύ σημαντική.
Η Haas θα μπει το 2016 τελικά, ενώ για τη Forza Rossa ακόμα δεν έχουμε επίσημη επιβεβαίωση.
23:42
Felipe Massa : Μήπως ο Μάσσα ήταν καλύτερο να περάσει πιο γρήγορα τον Φέτελ (όμως οπως φάνηκε δεν μπόρεσε λόγο της ικανότητας του Γερμανού) ?Και πιστεύεις πως ο Μάσσα αν δεν είχε καθυστερήσει τόσο πολύ πίσω απο τον Μποτας θα μπορούσε να χει πάρει την πρώτη θέση?
23:43
Jim R : Καλησπερα Πανο!Μολις διαβασα το μπλογκ "Αγιο εχεις" !Ο μονος λογος που πιστευεις οτι πρεπει να αποχωρησει ο Μασσα ειναι η " ατυχια - τυχη " ας το πουμε? Και γενικοτερα τι ιστορια ειναι αυτη ρε παιδι μου με τους βραζιλιανους και τα ατυχηματα! Βλεπε Senna - Barrichelo -Massa
23:43
nasos : Για το ατύχημα: ποιος είμαι εγώ που θα πω ότι δεν έφταιγε μόνο ο περεθ ερώτηση: τα φρένα του Περεθ είχαν πρόβλημα όπως ειπώθηκε στη μετάδοση και τον ανάγκασαν να φρενάρει νωρίτερα; ο Μασσα που έρχεται με χίλια από πίσω δεν ευθύνεται;
23:47
@FelipeMassa. Θεωρώ καθοριστική την καθυστέρηση πίσω από τον Bottas. Εκεί έχασε το βάθρο.
@Jim. Ναι, έχουν κάτι με τα δυστυχήματα (Senna) ατυχηματα (Massa/Barri). Από πλευράς ικανότητας, για μία ομάδα της σημερινής δυναμικής της Williams, θεωρώ πως είναι μια χαρά.
Νάσο υπάρχει μεγάλο debate σχετικά. Ο Perez είχε παραπονεθεί για πρόβλημα στα φρένα, από τη Williams λένε πως αυτός είναι λόγος για τον οποίο όφειλαν να είχαν αποσυρθεί αλλά ειδικά στη φάση αυτή, όλα κρίθηκαν από την κατεύθυνση που ακολούθησε ο Perez. Ούτε το φρένο του ενός, ούτε το γκάζι του αλλου. Ο Μεξικανός απλά δεν κινήθηκε προς τα δεξιά ακολουθώντας την πορεία της αγωνιστικής διαδρομής. Γι' αυτό και τιμωρήθηκε.
23:47
Λουκάς Ντιγκράσης : Κατι γενικο θα ηθελα να ρωτησω.Επειδη υπαρχει περιορισμος στη χρηση των κινητηρων(5 αν δεν κανω λαθος),εχει γινει καλη διαχειρηση απο τους οδηγους και μπορει η σωστη διαχειρηση να κρινει το πρωταθλημα;;
23:48
Καλή ερώτηση Λουκά. Προς το παρόν, στο στρατόπεδο της Mercedes AMG δεν έχουν πρόβλημα. Σε αντίθεση πχ με τον Vettel. Αλλά επειδή ο τίτλος ανάμεσα σε Ham/Rosb θα κριθεί στις λεπτομέρειες, δεν αποκλείεται αν κάποιος από τους δύο πάρει αυτή την ποινή, να είναι καθοριστική.
23:48
Αντωνης Πιτσόνιας : Ποιον βλεπεις ως τωρα για rookie της χρονιας τον Κβιατ τον Μαγκνουσεν ή τον Ερικσον(τον βαζω κι αυτονα τι να κανω...);;
23:49
Ωραίο nickname! Επιμένω για Kvyat! Ο λόγος απλός: τρέχει με Toro Rosso, με κινητήρα Renault. Ο άνθρωπος έχει κάνει υπερβάσεις!
23:49
Κώστας Σ. : Καλησπέρα Πάνο μια γενική ερώτηση: να τους συνηθίσουμε τους νέους κινητήρες (θέλει λιγο κόπο οσο να'ναι..) ή σύντομα θα υπάρξουν αλλαγές εκεί?
23:50
Αλλαγές στον ήχο ναι, προσπαθούν σε αυτόν τον τομέα. Ως εκεί. Το V6 T ήρθε για να μείνει όμως.
23:50
Petros : Min lete oti ola einai enantion tou Hamilton giati kanenas den exei to monothesio tou diladi ti prepei na ginei gia na parei protathlima
23:50
Να μην εγκαταλείπει όταν τερματίζει ο Rosberg!
23:50
Albert Riera Ortega : Πάνο.. έτσι όπως την έχουν καταντήσει την F1, μόνο εσύ και ο Παλομπαρίνι θα την παρακολουθείτε στο άμεσο μέλλον.
23:51
Λες;;;
Δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα. Οκ, μία ομάδα έχει το πάνω χέρι, αυτό έχει συμβεί πολλάκις στο παρελθόν.
23:51
Gema : Προσωπική γνώμη για Χάμιλτον - Ροσμπεργκ: Ο Hamilton φέτος είναι άτυχος. Μέχρι στιγμής δείχνει ότι μπορεί να αξιοποιήσει το μονοθέσιο καλύτερα από τον Ροζμπεργκ. Στην Αυστραλία καθώς και στον Καναδά, αν δεν εγκατέλειπε λόγω προβλημάτων, θα κέρδιζε και τους δυο αγώνες. Στο Μονακό είχε το πρόβλημα με το μάτι του. Όλα αυτά του έχουν στοιχήσει 57 βαθμούς. Η τύχη μέχρι στιγμής είναι με τον Ροζμπεργκ, παρ'όλα αυτά, θεωρώ ότι το πρωτάθλημα θα το κατακτήσει ο Χάμιλτον.
23:51
Giannis-Lewis : PEDIA TON AGONA TON IXE O LEWIS PALI ALLA ITAN ATIXOS,I EYKERIES TOY ROSBERG SISA SIGA THA TELIOSOYN KAI OLO KAI KATI THA TOYU TIXI KAI AYTINOY STIN PORIA.......
23:52
jbutton-22 : Αν δεν έχει ατυχίες και προβλήματα η Mercedes μπορεί να απειληθεί όπως έγινε χθες;
23:53
Δεν νομίζω. Είναι αρκετά μπροστά ακόμα.
Γιάννη... με μαθηματική ακρίβεια θα μείνει κ ο Nico κάπου ε; Δεν έχεις άδικο.
Δεν συμφωνώ για τον αριθμό βαθμών αλλά με το σκεπτικό σου συμφωνώ Gema
23:53
Λουκιανος Νταματας : Σε μια γενικη ερωτηση.Τι θα ηταν καλυτερο.Η εμπλοκη δυο νεων ομαδων το 2016 την σταθεροτητα τον οποιων δεν την γνωριζουμε ή τον περιορισμο των ομαδων με 3 μονοθεσια η καθεμια;;
23:55
Καλή ερώτηση. Όντως οι νέες ιδιωτικές ομάδες είναι δύσκολο να ανταγωνιστούν τους "μεγάλους". Αλλά 3 μονοθέσια ο καθένας; Σκέψου μετά γκρίνια σε κάθε καθυστέρηση/σύγκρουση/διαμάχη.
Θα έκανε πιο ανταγωνιστικό το πρωτάθλημα αλλά θα γεννούσε νομίζω άλλα προβλήματα.
23:55
Τάσος : Πάνο καλησπέρα. Θεωρώ ότι το μέλλον του Αλόνσο θα είναι καλύτερο στη Χόντσ του χρόνου αν δεν λάβει εγγυήσεις ανταγωνιστικότητας στο Μαρανέλο. Ποιά η γνώμη σου;
23:56
Ουδείς μπορεί να προβλέψει το μέλλον και ποια ομάδα θα είναι ανταγωνιστική πότε αλλά ίσως να έχει και ο Αλόνσο την ίδια άποψη με εσένα.
23:56
ΝΙΚΟΣ REDBULL : ΠΑΝΟ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΕΙΣΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΠΩΣ Ο VETTEL ΠΕΡΣΥ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΤΑΝ ΜΕ ΤΟΝ WEBBER ΕΝΩ ΦΕΤΟΣ ΜΕ ΤΟΝ RICCIARDO EINAI TA ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΛΙΓΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΑΑ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ERS ΚΑΙ ΣΤΟ DRS ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
23:58
Να σαι καλά Νίκο. Πέρυσι μάχονταν για τίτλο. Φέτος όχι. Ο Webber γκρίνιαζε με το παραμικρό, ενίοτε δικαιολογημένα βέβαια αλλά όχι πάντα. Διαφορετικοί χαρακτήρες και διαφορετικές σεζόν. Ίσως αν του χρόνου η RBR διεδκικεί τίτλο, να τα τσουγκρίσουν και οι Seb-Daniel
23:58
tasos : στην αυστρια περιμενουμε θριαμβο των mercedes επειδη βλεπω πολυ ευθεια ειδικα το 1ο μισο ειναι κομμενο και ραμμενο για αυτους τους κινητηρες συμφωνεις?
23:58
Συμφωνώ Τάσο αλλά εντός έδρας, η Red Bull Θα θέλει ένα καλό αποτέλεσμα. Με ότι κι αν σημαίνει αυτό.
23:59
Φτάνουμε στο όριο των δύο ωρών, πάμε για τις τελευταίες απαντήσεις.
23:59
άγγελος : ο Μπάτον έχει δηλώσει ότι η Μακ Λάρεν λειτουργεί σε ένα συγκεκριμένο φάσμα θερμοκρασιών, έχει να κάνει με το πως "ζεσταίνει-φθείρει" τα ελαστικά?
00:00
Όσα χρονια διαβάζω δηλώσεις του JB, όταν τα πράγματα δεν πάνε καλά, αυτή είναι η αιτία...
00:00
Petros : Pistevo pos I Ferrari dn einai ma8imeni na fiaxnei toso mikres mixanes giauto to logo dn protagonist poia einai I gnomi s file pano?
00:01
Είχε τον ίδιο χρόνο με τους υπόλοιπους. Άσε που νομίζω πως η διαδρομή είναι F1-Auto, όχι Auto-F1
00:01
Force India : Πιστεύεις ότι οι Πέρες Χουλκεμπερ θα μπορόυσαν να είχαν την F.India μέσα στις 3 καλύτερες ομάδες ?Λόγο των ταλέντων και των δυο? ή η F.India δεν είναι για πολλά φέτος?
00:02
H Force India είναι στην καλύτερη της σεζόν, με το καλύτερο της δίδυμο έως τώρα. Κι όπου τη βγάλει αυτό...
00:03
Αλεξανδρος Γιουνγκης : Την πιστα στο Port Imperial θα την δουμε ποτε;;Και το Magny Cours γιατι δεν το θελουν;;Η τουλαχιστον ας γινει σε καμια αλλη πιστα στη Γαλλια
00:03
Ο Bernie Ecclestone αποφασίζει με... ΛΕΦΤΑ αισθήματα φίλε μου
00:03
κιμι13 : πανο που μπορουμε να διαβασουμε τα blog σου?
00:04
Εδώ στο Contra.gr!
00:04
στρατης μανδ : ΠΑΝΟ Ο ΤΟΜΒΑΖΗΣ ΣΤΗΝ FERRARI ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
00:04
Είναι αλήθεια πως η Ferrari υστερεί και αεροδυναμικά, χρόνια τώρα. Ο Τομπάζης χαίρει εμπιστοσύνης, θα δούμε...
00:05
Δημήτρη διάβασα τον σχόλιο σου περί... ψυχραιμίας. Αφού δεν αφορά εμένα μόνο δεν θα ήθελα να το δημοσιεύσω. Σε ευχαριστώ πάντως.
00:06
Μιχάλη ισχύει το ίδιο και για το δικό σου σχόλιο. Με φέρνει σε δύσκολη θεση το να πρεπει να τοποθετηθώ σε σχόλιο σχετικά με συναδέλφους. Σε ευχαριστώ πάντως.
00:07
Tso petros : Πανό βλέπω απο την ομάδα μια διαφορετική αντιμετώπιση στους οδηγούς της μερσεντες οταν ειναι ο χαμιλτον μπροστα και διαφορετική οταν ειναι ο Ρόσμπεργκ μπροστά ( εχει ο χαμιλτον καλύτερη αντιμετώπιση )
00:07
Δεν συμφωνώ πως ισχύει αυτό φίλε Πέτρο.
00:07
κωστας : καλησπερα.Γνωριζουμε (νομιζω) ολοι πως στη Ferrari τον alonso τον εχουν στα οπα-οπα αλλα παιζει το ενδεχομενο μετακινησης του σε μια αλλη ομαδα;(βλ. π.χ williams που στα χερια του αλονσο πιστευω θα πετουσε)
00:08
Anna : Τι πιστεύεις ότι πρέπει να γίνει ώστε ο Κίμι να έχει καλύτερα αποτελεσματα; Αν του γινόταν πρόταση από άλλη ομάδα, νομίζεις θα έφευγε από ferrari?
00:09
Άννα... να βελτιωθεί το μονοθέσιο και να βρει καλύτερο set up. Δεν μπορεί να γίνει κάτι άλλο. Έχει διετές συμβόλαιο.
Κώστα δεκτό περί ώπα-ώπα αλλά δεν πιστεύω πως θα έφευγε για να πάει στη Williams λόγω της οικονομικής αστάθειας σε αυτή.
00:09
nikos : kalispera pano ta teleutaia xronia giati i mclaren einai toso pesmeni mipos den exei brei enan piloto pou na tin kanei na ginete kaluteri meta ton hakkinen to xaos
00:09
Αλεξανδρος Βουρτσης : Γιατι η McLaren αν ηθελε εναν ετοιμο οδηγο για το 2015 οπως ο Αλονσο δεν κραταγε μια ακομη χρονια τον Τσεκο και αποφασισε να ριξει στη φωτια τον Μαγκνουσεν που πιθανοτατα θα τον αντικαταστησει;;
00:11
Νίκο έχει πάρει τίτλους μετά τον Hakkinen. Hamilton και Button, Kimi, Alonso, έχουν περάσει πολύ καλοί οδηγοί. Κάποιες σεζόν έχασε στις λεπτομέρεις. Οκ τώρα είναι σε δύσκολη περίοδο αλλά μη ξεχνάμε πως φέτος κλείνει ένα μεγάλο κεφάλαιο, αυτό της συνεργασίας με τη Mercedes. Αρχίζει ένα νέο που ίσως φέρει ξανά επιτυχίες ανάλογες του παρελθόντος.
00:11
Fanatikosf1 : Πάνο Καλησπέρα! Που πιστεύεις οτι έχασε την ευκαιρία να κερδίσει τον αγωνα ο Vettel?
00:12
Στη στρατηγικη. Στο πρώτο pit stop έπεσε πίσω από τιν Ricciardo.
00:12
jbutton-22 : Θα δούμε στα επόμενα χρόνια πρωταθλητή Ρικιάρντο;
00:12
Γιατί όχι; Αρκεί να έχει στη διάθεσή του ανταγωνιστικό μονοθέσιο.
00:12
Drazen -3- thessaloniki : Πάνο νομίζω ότι η mercedes αγγίζει την τελειότητα μόνο στον Ροσμπεργκ... Γενικά σε αυτές τις λεπτομέρειες που δίνουν πρωτιές... Οι Γερμανοί αλληλουποστηρίζονται.... Θυμάσαι που αρχικά ήθελαν μόνο Γερμανούς στην ομάδα...
00:13
Δεν συμφωνώ. Συμπτωματικά είναι. Γιατί να πάρουν τον Lewis αν δεν ήθελαν να πάρουν τίτλο μαζί του;
00:13
Χρήστος : Καλησπέρα σε όλο το chat room !!! Θα κάνω μια ερώτηση πέρα από το κλίμα της "κοινότητας " , θέλω να ρωτήσω πρώτα τον συντονιστή του chat room και κατ επέκταση οποιον συμμετέχοντα για οποία νέα η πληροφορία υπάρχει με την υγεία του MICHAEL , πάσης φύσεως νέου η πληροφορίας , και λόγω της " αγάπης " του Τάκη Πουρναρακι για τον MICHAEL θα ήθελα απο τον Πάνος Σειτανιδη να τον ρωτήσει εαν έχει κάποια πληροφορία της τελευταίας στιγμής . ( ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ απογοητευμενος απο τους ιταλους , τωρα που στελνω το μνμ ειμαι στην ιταλια για εργασια και δεν μπορώ να μάθω νεο για τον MICHAEL , ακόμα πιο πολύ από το επίσημο store της Ferrari που δεν έχει τίποτα του MICHAEL , του ανθρώπου που άλλαξε το ρου της ιστορίας στη f1 , αυτού που εκανε το μύθο θρύλο , και να θυμηθώ την αξέχαστη δήλωση του Niki Lauda : " τον SCHUMACHER στις χειρότερες στιγμές του τον ΚΟΝΤΡΑΡΑΝ πολλοί στις καλύτερες του ΚΑΝΕΝΑΣ!!! " .. ενας απο τους 5 μεγαλους της f1 για εμένα , δεν ανέφερε πότε πως κάποιος κέρδισε τον MICHAEL ... Ευχαριστώ εκ των προτέρων
00:15
Χρήστο παρακολουθώ το θέμα από κοντά επί 162 ημέρες. Δυστυχώς δεν υπάρχει καμία εξέλιξη και οι εκτιμήσεις, δεν είναι αισιόδοξες. Έχει περάσει πολύς καιρός.
00:15
Χρήστος 87 : Πάνο, καλησπέρα. Συγχαρητήρια για τη δουλειά σου και για την προσπάθεια που κάνετε τόσα χρόνια. 1 ερώτηση, και με συγχωρείς αν έχει ξαναγίνει παρακάτω αλλά τώρα μπήκα. Έκανε πολύ μεγάλο κόπο στον Πουρναράκη να δει ψύχραιμα και με λίγη προσοχή το replay, πριν αρχίσει να χαρακτηρίζει εγκληματία τον Μάσα?
00:16
Χρήστο σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Ο καθένας μας έχει δικαίωμα στην άποψη. Η πρώτη ανάγνωση ήταν εναντίον του Μάσα. Κι εγώ χρειάστηκα αρκετά replay και προσεκτική ανάλυση για να σιγουρευτώ.
00:16
Panos K : Καλησπέρα παιδιά και από εμένα. τι αγώνας ο χθεσινός! 2 ερωτήσεις έχω να κάνω, ίσως τις έχετε ρωτήσει κι άλλοι. 1) μόνο εμένα μου φαίνεται λάθος του μάσα στο τρακάρισμα; είναι λες και έχει αποφασίσει πως δε θα φρενάρει στη στροφή και θα το κόψει ευθεία.. 2)Τι έγινε με τις Mercedes ακριβώς;
00:18
Πάνο το αναλύσαμε στην αρχή της συζήτησης, δες τα σχόλια για να καταλάβεις το γιατί. Ο Μάσα ακολουθεί τη λογική γραμμή, ο Πέρες όχι. Οι Mercedes έχασαν το ERS.
Οπου ξέχασα να το απαντήσω σε προηγούμενο φίλο, ERS είναι σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας, DRS είναι η κινούμενη πίσω αεροτομή που με ένα πάτημα αλλάζει κλίση μειώνοντας τις αεροδυναμικές αντιστάσεις, άρα αυξάνοντας την τελική ταχύτητα.
00:19
κατερινα : ο καλυτερος εν ενεργεια οδηγος και σε τι υπερεχει εναντι των αλλων
00:20
Δεν είναι εύκολο να συγκρίνεις οδηγούς με διαφορετικά μονοθέσια και σε διαφορετικές φάσεις τις καριέρας τους. Πχ τον Vettel στα 26 και τον Alonso στα 32.
Ξεχωρίζω πάντως, με τυχαία σειρά, Alonso, Raikkonen, Vettel και Hamilton
00:20
chris : Καληνύχτα πανοο ;-) μέχρι πόσο θα το πας κ στις 22 τι ωρα θα είναι το livechat?
00:21
Αυτό θα ανακοινωθεί στην πορεία γιατί θα βρίσκομαι στην Αυστρία για το Grand Prix. Μάλλον θα πάει πάλι για βράδυ Δευτέρας. Καλό βράδυ chris
00:21
Anna : Ευχαριστούμε πολύ για τις απαντήσεις Πάνο. Είσαι πολύ καλός στη δουλειά σου, μπράβο! Όσον αφορά τον Κίμι, με στεναχωρεί πολύ, εγώ στη θέση του θα άλλαζα ομάδα ή θα έφευγα (και το λέω με πόνο ψυχής γιατί είμαι μεγάλη φαν του και θα στεναχωρηθώ πολύ όταν φύγει). Καλό βράδυ και συνέχισε την καταπληκτική δουλειά σου :)
00:22
Να σαι καλά Άννα. Έχει μεγάλο fan club o Kimi στην Ελλάδα, όλοι τα ίδια σκέφτονται.
00:23
Κάπου εδώ δυστυχώς θα πρέπει να πέσει η καρό σημαία, πάλι υπερβήκαμε κατά μισή ώρα τον προγραμματισμό. Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τη συμμετοχή, όσα ερωτήματα ήρθαν τώρα, στις καθυστερήσεις, αν δεν σας κάνει κόπο κάντε τα ως σχόλια στο άρθρο και θα σας απαντήσω αύριο εκεί. Καλό βράδυ σε όλους!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ