Με V8 του χρόνου η Scuderia Toro Rosso
Ένα από τα σημαντικότερα πεδία διαμάχης του 2006, ήταν η χρήση V10 κινητήρων με περιοριστή στροφών από την Scuderia Toro Rosso. Ένα αμφιλεγόμενο ζήτημα που όμως όλα δείχνουν ότι δεν θα μας απασχολήσει ξανά στο μέλλον. Κι αυτό διότι το 2007, οι "ταύροι" θα χρησιμοποιούν V8 μονάδες, όπως αποκάλυψε ο συνιδιοκτήτης τους, Dietrich Mateschitz.
Ένα από τα σημαντικότερα
πεδία διαμάχης του 2006, ήταν η χρήση V10 κινητήρων με περιοριστή στροφών από την Scuderia Toro Rosso. Ένα αμφιλεγόμενο ζήτημα που όμως όλα δείχνουν ότι δεν θα μας απασχολήσει ξανά στο μέλλον. Κι αυτό διότι το 2007, οι “ταύροι” θα χρησιμοποιούν V8 μονάδες, όπως αποκάλυψε ο συνιδιοκτήτης τους, Dietrich Mateschitz.
πεδία διαμάχης του 2006, ήταν η χρήση V10 κινητήρων με περιοριστή στροφών από την Scuderia Toro Rosso. Ένα αμφιλεγόμενο ζήτημα που όμως όλα δείχνουν ότι δεν θα μας απασχολήσει ξανά στο μέλλον. Κι αυτό διότι το 2007, οι “ταύροι” θα χρησιμοποιούν V8 μονάδες, όπως αποκάλυψε ο συνιδιοκτήτης τους, Dietrich Mateschitz.
” Θα έχουμε πιο ανταγωνιστικό μονοθέσιο, με πιο ανταγωνιστικό κινητήρα του χρόνου. Κι αυτό σημαίνει ότι η κινητήρια μονάδα μας δεν θα είναι 10κύλινδρη “, αποκάλυψε ο 62χρονος επιχειρηματίας.
Το ιδεατό σενάριο θέλει την Toro Rosso να παίρνει του V8 της Ferrari που χρησιμοποιεί φέτος η Red Bull Racing, εφόσον οι “κόκκινοι” αποδεχτούν αυτή την αλλαγή.
” Έχουμε μία ιταλική ομάδα, με τις εγκαταστάσεις της στην Ιταλία, ο Tonio Liuzzi είναι Ιταλός οδηγός, άρα θα ήταν απόλυτα λογικό να έχουμε και Ιταλικό κινητήρα“, συμπλήρωσε ο Mateschitz.