Μια σκληρή απόφαση της Ferrari επέτρεψε στον Λεκλέρκ να γράψει ιστορία

Ο Λεκλέρκ είδε πρώτος την καρό σημαία του τερματισμού στο Grand Prix της Μόντσα και ήταν μια 'σκληρή' απόφαση της Ferrari που της επέτρεψε να πανηγυρίσει... εντός έδρας ύστερα από 9 χρόνια, δίνοντας παράλληλα την ευκαιρία στον Μονεγάσκο να γράψει ιστορία.

Ferrari driver Charles Leclerc of Monaco celebrates after winning the Formula One Italy Grand Prix at the Monza racetrack, in Monza, Italy, Sunday, Sept.8, 2019. (AP Photo/Luca Bruno)
O πιλότος της Ferrari, Σαρλς Λεκλέρκ, πανηγυρίζει τη νίκη του στο Grand Prix της Μόντσα, στις 8 Σεπτεμβρίου του 2019 (AP PHOTO/LUCA BRUNO)

Στα κόκκινα της Ferrari βάφτηκε το ιταλικό Grand Prix, με τον Σαρλ Λεκλέρκ να βλέπει πρώτος την καρό σημαία του τερματισμού και να γράφει ιστορία. Με δύο διαδοχικές νίκες (Σπα, Μόντσα) έγινε ο νεαρότερος πιλότος στην ιστορία της Scuderia που καταφέρνει κάτι ανάλογο, ενώ η επιτυχία του αυτή σήμανε τη νίκη της ιταλικής ομάδας στην... έδρα της ύστερα από 9 χρόνια!

Η ιταλική ομάδα προχώρησε σε μια στρατηγική απόφαση που άνοιξε τον δρόμο του Μονεγάσκου για τη νίκη. Με τη συμπλήρωση των 20 γύρων, άνοιξε το 'παράθυρο' για τα πιτ στοπ, ο Λιούις Χάμιλτον μπήκε πρώτος και έβαλε μέση γόμα. Ακολούθησε ο Λεκλέρκ έναν γύρο αργότερα και η Ferrari προτίμησε τη σκληρή γόμα για τον οδηγό της, επιλογή που σε συνδυασμό με τις δυνατότητες του μονοθεσίου αποδείχθηκε το 'κλειδί' της νίκης.

Χάμιλτον και Βάλτερι Μπότας πίεσαν τον Μονεγάσκο, που κατάφερε να κρατήσει τη θέση του ως το τέλος. Οι οδηγοί της Mercedes είχαν πρόβλημα με τα ελαστικά τους στους τελευταίους γύρους, με τον Μπότας μάλιστα, να προσπερνά τον ομόσταβλό του και να αναλαμβάνει το 'κυνήγι' του Λεκλέρκ. Παρά τη συγκινητική προσπάθεια και τον ταχύτερο γύρο που έγραψε στο Grand Prix, στον 51ο γύρο άργησε να φρενάρει στην Turn Two κι έδωσε την ευκαιρία στον Λεκλέρκ να απομακρυνθεί, φτάνοντας στη νίκη.

"Είμαι εξουθενωμένος. Προσπάθησα τα πάντα για να τον φτάσω. Νομίζω ήταν ό,τι καλύτερο μπορούσαμε να κάνουμε σήμερα. Επιχειρήσαμε ό,τι μπορούσαμε", δήλωσε χαρακτηριστικά ο Μπότας, ενώ ο Χάμιλτον από την πλευρά του συνεχάρη τους νικητές: "Συγχαρητήρια στη Ferrari και τον Σαρλ, έκαναν σπουδαία δουλειά. Υπήρχε πολλή μεγάλη πίεση για τον Βάλτερι κι εμένα".

Οι tifosi κατέκλυσαν την πίστα της Μόντσα, πανηγυρίζοντας έξαλλα τη νίκη του Λεκλέρκ, βλέποντας στο πρόσωπό του τον άνθρωπο που θα τους οδηγήσει ξανά στην κορυφή της Formula 1. "Ποτέ άλλοτε δεν ήμουν τόσο εξαντλημένος, ύστερα από έναν αγώνα. Ήταν ένα πολύ δύσκολο Grand Prix. Ευχαριστώ τους tifosi, ήταν καταπληκτικοί και μου έδωσαν ώθηση. Σήμερα, ένα όνειρό μου έγινε πραγματικότητα. Είχε γίνει ήδη προηγουμένως στο Σπα, όμως η νίκη εδώ είναι διαφορετική. Δεν έχω λόγια να περιγράψω τι νιώθω", η φυσιολογική αντίδρασή του.

Ο έτερος οδηγός της Ferrari, Ζεμπάστιαν Φέτελ, είχε έναν κακό αγώνα και το πλήρωσε με τη 13η θέση. Ντάνιελ Ρικιάρντο και Νίκο Χούλκενμπεργκ για τη Renault τερμάτισαν στην 4η και 5η θέση αντίστοιχα (season high για τη γαλλική ομάδα), ενώ ο Μαξ Φερστάπεν της Red Bull Racing ξεκίνησε από την τελευταία θέση και κατάφερε να τερματίσει στην 8η.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ