Νέες πολιτείες ψάχνει η Φόρμουλα 1
Οπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο Mosley οι παραπάνω διατάξεις αποτελούν ένα πραγματικό πλήγμα στο σπορ, χωρίς ωστόσο να κατονομάσει κάποια από τις χώρες όπου αυτές βρίσκουν εφαρμογή. Αυτό που είπε όμως ο πρόεδρος της FIA είναι πως η Ομοσπονδία του αποτελείται από 120 κράτη μέλη, οπότε η Φόρμουλα 1 έχει στη διάθεση της πάρα πολλές επιλογές, μερικές εκ των οποίων φαντάζουν εξαιρετικά ενδιαφέρουσες».
Ακόμα ο Mosley δήλωσε πως η Βρετανική κυβέρνηση καταβάλει φιλότιμες προσπάθειες για να κρατήσει το Γκραν Πρι του Silverstone, όμως αυτό από μόνο του ίσως να μην είναι αρκετό για να το καταφέρει, αφού όπως χαρακτηριστικά ανέφερε έτσι όπως πάνε τα πράγματα ολόκληρο το οικοδόμημα της Φόρμουλα 1 μπορεί να καταρρεύσει.
Το παράδοξο στην όλη υπόθεση έγκειται στο ότι επτά από τις δέκα ομάδες του πρωταθλήματος εδρεύουν στην Αγγλία, με τις υπόλοιπες τρεις να στεγάζονται στις Ελβετία, Γερμανία και Ελβετία. Που θα πάει όμως η Φόρμουλα 1 αν φύγει τελικά από την Ευρώπη;
Σε γενικές γραμμές όποια χώρα έχει τη δυνατότητα να προσφέρει τον πακτωλό των χρημάτων που προσέφερε το Μπαχρέιν για να μπει στο φετινό καλεντάρι του παγκόσμιου πρωταθλήματος φαντάζει ως ένας ιδιαίτερα θελκτικός προορισμός για τις ομάδες και την FIA. Να αναφέρουμε σε αυτό το σημείο πως διαφήμιση καπνού φέρουν συνολικά πέντε εκ των ομάδων, με αρκετές ευρωπαϊκές χώρες να έχουν νομοθετικές διατάξεις που το απαγορεύουν ρητά.
Ηδη φέτος θα δούμε δυο νέους αγώνες, στο Μπαχρέιν και την Κίνα. Ακόμα το 2003 διεξήχθη για τελευταία φορά το Αυστριακό Γκραν Πρι, ενώ το ίδιο θα συμβεί φέτος με την Ιμολα της Ιταλίας, αντικαταστάτης της οποίας θα είναι από το 2005 το Τουρκικό Γκραν Πρι. Ακόμα Ινδία και Κορέα έχουν υπογράψει συμφωνίες με την FIA προκειμένου να πάρουν δικό τους αγώνα πριν από το 2010.