Ο Χάμιλτον θριαμβεύει στο χάος

Δύο κόκκινες σημαίες, διακοπές μισής ώρας, ατυχήματα και 8 οδηγούς να εγκαταλείπουν είχε να προσφέρει το χαοτικό Grand Prix της Τοσκάνης, με τον Λούις Χάμιλτον να θριαμβεύει και την Ferrari να είναι... μια από τα ίδια.

Χάος επικράτησε στο Grand Prix της Τοσκάνης, με 8 συνολικά οδηγούς να εγκαταλείπουν την κούρσα. (Claudio Giovannini, Pool via AP)
Χάος επικράτησε στο Grand Prix της Τοσκάνης, με 8 συνολικά οδηγούς να εγκαταλείπουν την κούρσα. CLAUDIO GIOVANNINI, POOL VIA AP

Το απόλυτο χάος επικράτησε στο Grand Prix της Τοσκάνης για την F1, σε μια ζόρικη, στενή πίστα που παραλίγο να αποδειχθεί ακόμη και μοιραία για κάποιους οδηγούς. Το αυτοκίνητο ασφαλείας... έκλεψε την παράσταση στους πρώτους έξι γύρους αφού χρειάστηκε να μπει δύο φορές. Λίγο μετά την εκκίνηση και επάνω στην πρώτη στροφή, ο Στρολ χτύπησε τον Σάινθ και ακολούθησε σύγκρουση του Γκασλί με τον Φερστάπεν, με τους δύο οδηγούς να μένουν εκτός αγώνα. Η καραμπόλα που ήρθε μετά ήταν τρομακτική και έφερε την δεύτερη είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα.

Σάινθ, Μάγκνουσεν, Λατίφι και Τζιοβινάτζι προκάλεσαν χάος, άπαντες εγκατέλειψαν, ευτυχώς χωρίς κανείς να τραυματιστεί σοβαρά. Ενδεικτικό της σφοδρής σύγκρουσης το γεγονός πως από το Team Radio του Σάινθ ακούστηκε "Θεέ μου! Αυτό ήταν επικίνδυνο. Αυτό ήταν ηλίθιο, όποιος κι αν ήταν μπροστά. Τι κάνουν, θέλουν μας σκοτώσουν;" Η κόκκινη σημαία έκανε την εμφάνιση της, αφού ήταν αδύνατον -αλλά και επικίνδυνο- να συνεχιστεί ο αγώνας αν δεν καθαριστεί η πίστα από τα συντρίμμια. Με την δράση να επιστρέφει μετά από 20 λεπτά. 

Τα απρόοπτα δεν σταμάτησαν ωστόσο, με τον Στρολ να εγκαταλείπει 13 γύρους πριν το φινάλε. O οδηγός της Racing Point έφυγε με μεγάλη ταχύτητα πάνω στις μπαριέρες και έγινε ο 8ος οδηγός που εγκαταλείπει το GP. Ευτυχώς και αυτός χωρίς να τραυματιστεί. Το μονοθέσιο του ωστόσο διαλύθηκε και σήμανε την δεύτερη κόκκινη σημαία στην Τοσκάνη, με δεκάλεπτη διακοπή.

Η χαοτική κατάσταση πάντως δεν επηρέασε τον Λούις Χάμιλτον, που κατέκτησε την πρώτη θέση στο Grand Prix, με την Mercedes να κάνει το 1-2 χάρη στη δεύτερη θέση του Μπότας. Πρώτο πόντιουμ για τον Άλμπον, ενώ οι δύο Ferrari στο 1000ο αγώνα τους απογοήτευσαν, με τους Λεκλέρκ και Φέτελ να καταλαμβάνουν την 8η και 10η θέση αντίστοιχα...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ