ΣΠΟΡ

Ο διάλογος με τον Πάνο Σεϊτανίδη

Ο Πάνος Σεϊτανίδης συνομίλησε με τους αναγνώστες του Contra.gr για την 5η διαδοχική νίκη του Lewis Hamilton στο Grand Prix των ΗΠΑ, που έφερε τον Βρετανό ένα βήμα πιο κοντά στον τίτλο, τους δύο αγώνες που απομένουν για την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος και όσα έγιναν στο Όστιν.

Ο διάλογος με τον Πάνο Σεϊτανίδη

Η συζήτηση:

16:35

O Πάνος Σεϊτανίδης θα είναι σε πολύ λίγο κοντά σας για να απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις σας.

16:46

Καλησπέρα και καλώς ήλθατε σε ένα ακόμα Live chat για το μαγικό κόσμο της F1!

16:47

Με λίγη καθυστέρηση σήμερα αλλά… φαίνεται πως η κίνηση έχει επιστρέψει στους δρόμους της Αθήνας. Ξεκινάμε με τα πρώτα σας ερωτήματα!

16:47

Μακης : καλησπερα πανο.ξεκαθαρο φαβορι ο χαμιλτον μπορει ο ροσμπεργκ να χτυπησει τον τιτλο πλεον?και που θα παει ο αλονσο το 15 εχουμε κανα νεοτερο?

16:49

Καλησπέρα Μάκη. Σίγουρα φαβορί πλέον ο Lewis, νομίζω μόνο μία μηχανική αστοχία μπορεί να τον σταματήσει… 
Για Alonso δεν έχουμε κάτι νεότερο. Η σημερινή φημολογία λέει πως τελικά καταλήγει στη McLaren για το 2015 αλλά ας περιμένουμε.

16:49

thos4 : Δηλαδή αν ο τίτλος κρινόταν για παράδειγμά στη Βραζιλία, ύστερα από μεγάλη μάχη θα έχανε η Φόρμουλα 1 το ενδιαφέρον της; Τι αστείος κανονισμός είναι αυτός… Όχι μόνο για τον πρωταθλητή που βλέπουμε όλοι, αλλά και για τις ομάδες στις πίσω θέσεις…Μπορεί μια ομάδα να χάσει εκατομμύρια από έναν κακό αγώνα, που θα την ρίξει πίσω απο μια άλλη..

16:50

Συμφωνώ πλήρως, πρόκειται για αστείο και άδικο κανονισμό. Το θέτεις πολύ σωστά φίλε μου και στην πραγματική του διάσταση.

16:50

Κώστας : Του χρόνου ο χάμιλτον με τη φετινή διαφαινόμενη κατάκτηση θα είναι Νο1 στη μερσέντες?

16:51

Κώστα ειδικά αν διατηρηθεί το ίδιο δίδυμο (που όλα δείχνουν πως έτσι θα γίνει), δεν θα αλλάξει το καθεστώς ισότητας.

16:53

νικος : Πανο τι γινετε με φετελ και φεραρι?γυρισε και ρος μπραουν?

16:55

Νίκο υποθέτω πως πρώτα πρέπει να ανακοινωθεί τι θα γίνει με τον Alonso και στη συνέχεια με τον Vettel. Για Ross Brawn δεν υπάρχει κανένα νεότερο. 

16:55

λευτερης ζαχ : εχει μελλον ο ΚΙΜΙ στην ferrari ή μηπως πρεπει να γινει οτι και το 2010 ??? θα μπορουσε να κρατησει τον alonso αν ηθελε ??

16:56

Λευτέρη κατά την ταπεινή μου άποψη, ο Vettel δεν θα δεχόταν ποτέ να πάει στη Ferrari με τον Alonso εκεί. Πείστηκε να πάει ως αντικαταστάτης του. O Kimi θα μείνει και ίσως να επεκτείνει και το συμβόλαιό του για έναν ακόμα χρόνο

16:57

Τασος : Πανό, μια άσχετη ερώτηση. Πως παίρνουν μπρος τα μονοθέσια φ1? φαντάζομαι πως δεν υπάρχει κλειδί. Ο οδηγός μόνος του το βάζει μπρος ή οι μηχανικοί?

16:58

Ναι, φυσικά δεν υπάρχει κλειδί, ούτε όμως κάτι σαν start button. Η ενεργοποίηση της μονάδας ισχύος γίνεται με εξωτερικό εκκινητή, ίσως έχεις δει στο grid τους μηχανικούς που τον φέρνουν στο πίσω μέρος των μονοθεσίων πριν την έναρξη του γύρου σχηματισμού.

16:58

Θάνος : Καλημέρα Πάνο, ξερεις ποτε θα ανακοινωθει ο φεττελ στην φερραρι, υπαρχει περιπτωση να μην ερθει ο φεττελ;; Επίσης ο Κίμι μετα ην φετινη κακη χρονια θα φυγει του χρόνου, ή θα κατσει μεχρι να τελιώσει το συμβολαιό του;

16:58

Τάσος : Αν υποθεσουμε οτι ο vettel οντως καταληξει στη ferrari ποιον βλεπεις για teammate? δεν θα ηταν ενα καλο διδυμο vettel-hulkenberg?

17:00

Θάνο το απάντησα λίγο πριν, υποθέτω αμέσως μετά της ανακοίνωσης των σχεδίων του Alonso. Το δίδυμο για το 2015 θα είναι Raikkonen-Vettel. Όσο για τον Hulkenberg, ουσιαστικά τον απέρριψε πέρυσι ο Τομπάζης λόγω… ύψους.

17:01

σακης : καλησπερα πανο, εχεις μια λογικη απαντηση στο γιατι ο ραικονεν ειναι τοσο χαλια φετος σε σχεση με τον αλονσο;

17:02

Γιατί η F14T είναι στημένη στα μέτρα του Alonso που έχει εντελώς διαφορετικό οδηγικό στιλ από τον Kimi. Ο Φινλανδός θέλει πολύ ακριβές εμπρός μέρος. Δεν το έχει. Κ όταν το μονοθέσιο δεν συμπεριφέρεται όπως θες, είναι αδύνατο να λειτουργούν στο βέλτιστο και τα ελαστικά…

17:03

Υπενθυμίζω πως οι ερωτήσεις σας δημοσιεύονται και απαντώνται σε… σετ, ανάλογα το θέμα, για να προλάβουμε να καλύψουμε όλες τις απορίες/επισημάνσεις.

17:03

Μακλαρενάκιας : Ακόμη ένα υποτονικό αποτέλεσμα για την ομάδα… Πλέον δεν υπάρχει καμία προσδοκία για βάθρο… Ραντεβού το 2015 με νέο κινητήρα και -μακάρι- καλύτερα αποτελέσματα!

17:03

Τάκης : Πάνο τι βλέπεις για οδηγικό δύδιμο στη McLaren του χρόνου;

17:03

Πέτρος : Πάνο πως προβλέπεις την δυναμική του της Honda το 2015?

17:05

Τάκη πιστεύω πως το σίριαλ θα ολοκληρωθεί με τον Alonso να πηγαίνει τελικά εκεί αλλά…
α. Ας περιμένουμε πρώτα να επιβεβαιωθεί αυτό και β. δεν έχω καταλάβει πως σκέφτονται στη McLaren. Για μένα, σε μία σεζόν με νέα μονάδα ισχύος, θα ήταν ιδανικό το δίδυμο Alonso-Button. 
Όσο για τη δυναμική της Honda Πέτρο, αν δεν δούμε χρόνους στην πίστα, όλα τα άλλα θα είναι λόγια του αέρα…

17:05

Γιώργος : Πρωτάθλητης ο Λιουις! Ειληκρινά δε βλέπω πως μπορεί να το χάσει!

17:05

Όπως είπα, μόνο αν προκύψουν μηχανικά προβλήματα…

17:06

Νίκος Γκ. : Καλησπέρα Πάνο, μετά την Σιγκαπούρη που απαγορεύτηκαν οι εντολές για ρυθμίσεις από την ομάδα μέσω team radio ο Rosberg δεν έχει κερδίσει αγώνα. (και κατά την γνώμη μου χάνει κατακράτος από τον Hamilton) Θεωρείς ότι έχει παίξει τόσο μεγάλο ρόλο για τον Rosberg αυτή η αλλαγή; Επίσης, μπορείς να μου θυμήσεις πότε ο Rosberg πέρασε “καθαρά” τον Hamilton με τρόπο που του έδωσε καλύτερη θέση; ΥΓ. Ο Ricciardo αγώνα με αγώνα αποδεικνύει πόσο μεγάλος οδηγός είναι. Απορώ τι θα έκανε εάν είχε μια Mercedes στα χέρια του.

17:08

Σωστή επισήμανση. Έχω πολλάκις πει και το έλεγα ακόμα και μετά την Αυστρία που είχε ξεφύγει βαθμολογικά ο Rosberg, πως ο Lewis είναι καλύτερος οδηγός. Τώρα, στα κρίσιμα, αυτό αποδεικνύεται. Όσο για την αναζήτηση στο… σκληρό που ζητάς, μάταιη είναι. Δεν θυμάμαι ούτε εγώ.
Ο Ricciardo είναι για μένα μακράν, μακράν όμως, ο οδηγός της χρονιάς. Τόσο από πλευράς ουσίας, όσο και (κυρίως) θεάματος.

17:08

aris : ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΣΕ ΕΝΑ ΤΙΤΙΒΙΣΜΑ ΤΗΣ ΛΟΤΟΥΣ ΠΕΡΙ ΑΛΟΝΣΟ??? ΙΣΧΥΕΙ??

17:09

Είναι ένα σενάριο, που έχει βάσει αν ο Alonso θέλει να πάει σε Mercedes (ή Audi;) το 2016 και η Honda δεν τον θέλει μόνο για ένα χρόνο. Θα ήταν μία επιλογή. Μακρινό σενάριο όμως. Πολύ μακρινό.

17:09

JBizas : Καλησπέρα Πάνο. Νομίζω είδαμε έναν αρκετό καλό αγώνα χθες. Ωστόσο, θεωρώ πως ο τίτλος ακόμα δεν έχει κριθεί 100%. Όταν κριθεί, δε θεωρείς πως το οδηγικό δίδυμο θα μεταβληθεί; Μήπως ήρθε η ώρα του Alonso στην Mercedes, πιθανόν στη θέση του ηττημένου;

17:10

Ηττημένος θα είναι ο Rosberg και ο Rosberg έκανε επέκταση συμβολαίου. Όπως είχα γράψει παλαιότερα, αν ο Lewis έχανε τον τίτλο, πλακωνόταν με τον Nico και υπήρχε πραγματικός πόλεμος και ήθελε να φύγει, μόνο τότε θα “έπαιζε” ο Alonso για το 2015. Τα πράγματα όμως εξελίσσονται αλλιώς.

17:10

Κωνσταντίνος : Γιατί η φερράρι κρατάει ακόμα τον κίμι?τι ακόμα μπορεί να δώσει?

17:12

Κάτσε μη δεις Kimi από τα παλιά το 2015… είπαμε, φέτος δεν. Kimi και F14T είναι ζευγάρι πνιγμένο στη γκρίνια και με μοναδική λύση το διαζύγιο. Δύο αγώνες θα συνυπάρξουν ακόμα, τελειώνει το βάσανο…

17:12

λευτερης : ειναι απογεκτο απο ολους πως η ferrari εχει αναγκη απο προσωπικοτητες να ηγηθουν στο αγωνηστικο κομματι , γιατι λοιπον δεν κανει κατι ?? διαθεσιμοι υπαρχουν αρκετοι και οικονομικο προβλημα δεν εχει !! τι την εμποδιζει ??

17:12

Χριστοφορος : Πάνο καλησπέρα μετα την αποχώρηση του montezemolo υπάρχει περίπτωση η καινούργιου διοίκηση να κάνει πρόταση στον newey? (όλοι ξέρουμε τοις απαιτήσεις του newey)

17:15

Πακέτο η απάντηση σε Λευτέρη και Χριστόφορο. Σενάριο Newey δεν υπάρχει, υπέγραψε νέο συμβόλαιο με τη Red Bull και μάλιστα επικεντρωμένο σε Project μακριά από τη Formula 1. 
Οκ λοιπόν, λεφτά υπάρχουν. Λεφτά είχε και η Toyota και δεν πήρε ούτε μία νίκη. Λεφτά η Ferrari έχει ανέκαθεν. Τίτλο όμως, έχει να πάρει από το 2007 με τον Kimi! Η αποχώρηση του Montezemolo θα φέρει αλλαγές αλλά δεν πιστεύω πως μπορεί να αλλάξει κάτι άμεσα. Πέραν του Marmorini, θα έχουμε κι άλλες αποχωρήσεις. Καταντάω γραφικός που το επαναλαμβάνω κάθε μα κάθε φορά… αλλά μόνο ο Briatore θα μπορούσε να δώσει πραγματικά νέο αέρα σε αυτή την ομάδα. Και θα επέστρεφε και η Εlisabetta Gregoraci στα paddock…

17:16

Γιωργος : Πανο θεωρεις πιθανο αποτελεσμα της κοντρας των ομαδων και του Bernie να ειναι η δημιουργια πρωταθληματος στα πρωτυπα των GP3,GP2 ωστε να μειωθει το κοστος κ να αυξηθει ο ανταγωνισμος?

17:17

Όχι, μορφή “ενιαίου” νομίζω δεν θα αποκτήσει ποτέ η F1. Δεν θα είχαν λόγο συμμετοχής οι κατασκευαστές και όσο ρομαντικοί κι αν είμαστε, χωρίς κατασκευαστές δεν θα υπάρχει F1.

17:17

Άκης : Πάνο ομολογουμένως κακή χρονιά η φετινή για την F1… Μονοπώλιο μιας ομάδας, αλλαγές κανονισμών που κάθε άλλο παρά πέτυχαν και περιορισμένο θέαμα στα τελευταία Γκραν Πρι! Του χρόνου να περιμένουμε κάτι καλύτερο;

17:19

Το βλέπεις μισό-άδειο, το βλέπω μισό-γεμάτο. Εξαιρετική χρονιά, με φοβερούς αγώνες και μάχες βλέπω εγώ. Ναι, κυριαρχεί μία ομάδα αλλά με τους οδηγούς της να μάχονται μέχρι το τελευταίο χιλιόμετρο για τον τίτλο. Πράγμα που σπάνια συνέβαινε σε περιόδους κυριαρχίας μίας ομάδας. Το μεγάλο φάουλ για μένα είναι ο ήχος. Όχι η χροιά του αλλά τα μειωμένα ντεσιμπέλ. Αγωνιστικά, οι διαφορές θα μειωθούν. Οι μεταγραφές θα δώσουν νέο ενδιαφέρον, αν βελτιωθεί κι ο ήχος θα έχουμε πολύ ενδιαφέρον “πακέτο”

17:19

Τάσος : Ισχυουν οι δηλωσεις το berny για 7 ομαδες απ του χρονου ? δεν καταλαβαινει οτι ο ιδιος καταστρεφει το προιον ?

17:21

Αν φοβάσαι τις επτά, τότε το να έχεις εννέα θα είναι… μικρό κακό. Αν περιμένεις έντεκα και έχεις εννέα. Θα γκρινιάζεις. Ο Bernie δεν βγάζει ούτε λέξη από το στόμα του τυχαία. Όλες είναι καλά υπολογισμένες, στοχευμένες και με μόνιμο απώτερο στόχο, το μέγιστο δυνατό κέρδος. Ξέρει καλά τι κάνει.

17:21

teo pavlou : Καλησπερα..να πω κ γω κατι ασχετο..σχετικα με τα κλειστα κοκπιτ κ το κατα ποσο εφικτα ειναι..δεν εχει σκεφτει κανεις οτι οι χορηγοι δινουν κατι εκατομμυρια για να φαινονται στα κρανη των οδηγων μιας κ ειναι τα πιο προβαλλομενα ταμπλο χορηγων??απορριπτεται μονο κ μονο γι αυτο το πλανο κλειστων κοκπιτ.

17:23

Πολύ εύστοχο επιχείρημα. Αν και είμαι σίγουρος πως κάποιο τρόπο θα έβρισκαν οι γκουρού του μάρκετινγκ για να λύσουν το πρόβλημα που θέτεις, νομίζω πως τα κλειστά κόκπιτ δεν συνάδουν με το πνεύμα της F1. Freak accidents συμβαίνουν σε κάθε θεσμό, με ανοιχτά ή κλειστά κόκπιτ. Αυτό που έγινε με τον Bianchi ήταν τραγικό, όμως δεν πιστεύω πως θα κλείσουν ποτέ τα κόκπιτ.

17:23

ilias : Πιστεύεις ότι του χρόνου η ferrari θα είναι πιο ανταγωνιστική από φέτος;

17:24

Ναι αλλά όχι θεαματικά. Θα καλύψει μέρος της διαφοράς από τη Mercedes αλλά δεν υπάρχει περιθώριο, βάσει κανονισμών, να κάνει τέτοιο άλμα που να κυριαρχήσει.

17:24

Δημητρης : Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρος σοφου… Και νομιζω ότι ο Ρον είναι αρκετα εξυπνος για να κανει το λαθος του 2007!

17:25

Ακριβώς, δεν θα το κάνει. Αυτή τη φορά θα υποσχεθεί καθεστώς Νο1 οδηγού στον Alonso και… θα το τηρήσει!

17:25

Άκης : Πάντως Πάνο προτιμώ να μάχονται 2 πιλότοι από διαφορετική ομάδα παρά από την ίδια… Γιατι έτσι αποκτά νόημα και το πρωτάθλημα κατασκευαστών!

17:26

Εγώ προτιμώ να μάχονται 10 αλλά από το να είναι βόλτα στο πάρκο για έναν, ας είναι δύο…

17:26

aris : ΠΑΝΤΩΣ ΠΑΝΟ, ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΘΑ ΜΟΥ ΛΕΙΨΕΙ Ο BUTTON (ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΡΕΙ ΟΜΑΔΑ) ΠΑΡΑ Ο ALONSO. (ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΤΡΕΛΑΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗ FERRARI)

17:27

Κοίτα… σαν μέγεθος, ο Alonso είναι μεγαλύτερο από τον Button. Σίγουρα ο Βρετανός είναι πιο δημοφιλής προσωπικότητα. Δεν θα ήθελα να χάσουμε κανέναν εκ των δύο ακόμα.

17:27

mitsos bebis : καλησπέρα Πάνο. Ξέρουμε τελικά τι θα κάνει ο Alonso????

17:28

Όχι ακόμα. Πιθανότερο σενάριο η McLaren, λιγότερες πιθανότητες στο σενάριο να κάτσει εκτός μία σεζόν. Ελάχιστες για κάτι άλλο.

17:29

Κωνσταντίνος : Οδηγός της χρονιάς 1.χάμιλτον,2.μπότας ή 3.ρικιάρντο

17:30

Παρότι ο Lewis θα είναι πιθανότατα πρωταθλητής, εγώ θα τους έβαζα ανάποδα:
1. Ricciardo 2. Bottas 3. Hamilton

17:30

λευτερης : αυτον ακριβως ειχα στο μυαλο μου !! οπως και τον brawn !! αυτοι οι δυο μαζι θα μπορουσα να αναγεννησουν την φερραρι της εποχης του σουμι !!

17:31

Συμφωνούμε Λευτέρη. Βέβαια πρέπει να πείσουν τον Brawn να αφήσει το ψάρεμα πέστροφας…

17:31

Πάνος : Πάνο για μένα ο Αλόνσο δεν είναι καλύτερος από τον Ραϊκονεν! Ο Κίμι για ‘μενα πήρε πρωτάθλημα τη χρονιά που δε το άξιζε… Είχε κάνει εξαιρετικές σεζόν το 2003 και το 2005, πάλεψε στα ίσια με πιο αδύναμο μονοθέσιο αλλά δυστυχώς δε το πήρε καμία από τις δύο χρονιές και κάπως έτσι πήρε η καριέρα του τη τροπή αυτή!

17:34

Ο Kimi είναι ο πιο ταλαντούχος της γενιάς του, είμαι κατηγορηματικός για αυτό. Ήταν όμως ο πιο άτυχος, έμεινε εκτός σε σεζόν που θα ήταν ίσως οι καλύτερές του και αρκετές σεζόν, δεν είχε όρεξη για πολλή δουλειά. Πράγμα το οποίο δεν ισχύει φέτος. Δεν ξέρω αν είναι καλύτερος του Alonso, όμως αυτοί οι δύο, ο Hamilton και ο Vettel θεωρώ πως ξεχωρίζουν από το τωρινό grid

17:34

Bill : Δεν είναι κουραστική αυτή η κριτική απέναντι στον Kimi? Από το 2008 το ίδιο πράμα. Δεν έχει κίνητρα, δεν είναι ο εαυτός του κ.τ.λ… Βλέπεις να λειτουργεί το σενάριο Kimi-Vettel? Δηλαδή τους βλέπεις να εξελίσσουν προς την ίδια κατεύθυνση το μονοθέσιο? Είναι οδηγοί παρόμοιας λογικής? Ή μήπως ο Kimi είναι “one of his kind”?

17:35

Σίγουρα! Εύκολο θύμα ήταν για όσους έψαχναν κάτι να γράψουν. Και φέτος για παράδειγμα, έχει ακούσει χίλια-μύρια. Ναι, απογοητεύουν τα αποτελέσματά του αλλά ούτε ξέχασε να οδηγεί, ούτε κάθεται. Για να δούμε του χρόνου. Θεωρώ πως θα δέσουν καλά σαν δίδυμο. Βέβαια για τη Ferrari μιλάμε, ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να πάει στραβά…

17:35

ΚΩΣΤΑΣ : υπηρξε και μια φημη για τον αλονσο και τη lotus παντως.η williams θα εχει το ιδιο διδυμο και το 2015?

17:36

Υπάρχει ακόμα ως… σενάριο… Δ’. 
Ναι, η Williams ανακοίνωσε Massa-Bottas και για το 2015.

17:36

Βαγγέλης : Ο Αλόνσο χαραμίστηκε τόσα χρόνια στη Φεράρι. Βάσει του οδηγικού του ταλέντου άξιζε τουλάχιστον να έχει 5 πρωταθλήματα κι όχι μόνο 2.

17:38

Οι αριθμοί φίλε Βαγγέλη νομίζω πως δεν λένε πάντα την αλήθεια. Σίγουρα, από την αποχώρησή του από τη McLaren και μετά, έχει πετάξει όχι πέντε (στη Ferrari) αλλά επτά χρόνια που ποτέ δεν του έδωσαν μονοθέσιο-νικητή. Κι αν το 2010 και το 2012 διεκδίκησε τον τίτλο μέχρι τέλους, το έκανε βασισμένος στα δικά του… καρύδια, όχι το μονοθέσιο της Ferrari.

17:38

Τάσος : Εχουμε κανενα νεοτερο για το θεμα της πιστας στη Δραπετσωνα ? … η απλα ηταν μια πολυ ωραια ιδεα χωρις τα χρηματα ?

17:38

Next question please…. (χωρίς χρήματα όλα είναι όμορφες ιστορίες).

17:39

Σήφης : Εγώ πάντως παίδες δε βλέπω τον Αλόνσο στη McLaren του χρόνου.. Κάτι τέτοιο θα είναι εγκληματικό… Μιλάμε και για οδηγό που βρέθηκε ανακατεμένος σε 2 σκάνδαλα (υποκλοπή 2007, σιγκαπούρη 2008) και την έβγαλε καθαρή… το πείραμα Αλόνσο απέτυχε κάποτε και δε βλέπω να είναι ικανός να χτυπά πρωτάθλημα στα 34 του!

17:40

Αντίθετα θεωρώ πως σε μία νέα εποχή McLaren-Honda δεν υπάρχει καταλληλότερος. Είναι ο πιο ολοκληρωμένος οδηγός στο grid, γεμάτος κίνητρα αφού είναι ικανός ακόμα και να βλέπει τη φάτσα του Dennis Κάθε μέρα αν είναι να πάρει τρίτο τίτλο και όπως είπα και νωρίτερα, το 2007 δεν πέτυχε το “πείραμα” επειδή η McLaren, δεν τήρησε όσα του είχε υποσχεθεί. Όχι επειδή δεν οδήγησε καλά.

17:40

Τατίλας : Θα συνεχίσει το δίδυμο στην Μερτσέντες και του χρόνου? Ούτε καλημέρα δεν λένε μεταξύ του οι Χάμιλτον – Ρόζμπεργκ.

17:42

Στέλιος : Καλησπερα Πάνο. Του χρόνου στους κατασκευαστες βλεπω παλι Mercedes αλλα ελπίζω να δουμε μια μαχη Mclaren και Ferrari για τον “Best of the rest”. Εσύ πως τα βλέπεις τα πραγματα?

17:43

Καλησπέρα Στέλιο. Εκτιμώ πως η Mercedes θα έχει μικρότερο πλεονέκτημα και πίσω της ελπίζω όπως όλοι να έχουμε γερές μάχες. Με πιο δυνατές McLaren και Ferrari αλλά μην υποτιμάς Red Bull/Williams. Το νου σου και στη Lotus με μονάδα ισχύος της Mercedes…

17:43

Fanatikosf1 : Καλησπέρα Πάνο. Είδαμε την Marusia και Caterham να έχουν προβλήματα. Υπάρχουν και άλλες ομάδες με οικονομικά προβλήματα και τι αντίκτυπο έχει αυτό για το μέλλον της F1.

17:44

Καλησπέρα. Θεωρητικά, Lotus/Sauber/Force India ανοίγουν κοινό μέτωπο με στόχο την καλύτερη διανομή των τηλεοπτικών δικαιωμάτων και όχι μόνο. Έχουν γραφτεί πολλά, ακόμα και για 7 ομάδες το 2015 αλλά πιστεύω πως 10 θα τις έχουμε. Υπάρχουν υποψήφιοι αγοραστές για τις Marusia και Caterham

17:45

λευτερης : ναι αλλα εκει φαινεται η μγαλη ομαδα που σιγουρα ειναι η φερραρι !!! αν του δωσει κατι παραπανω και κανα επιπλεον ρολο στην ομαδα δεν θα ειναι και πολυ δυσκολο να πεισθει !! οσο για τον briatore , μου φαινεται πως αυτο το ενδεχομενο πεθανε μαζι την συνεργασια alonso – ferrari !! καλη επιλογη αλλα αρκετα μακρια ……..

17:46

Ίσως η παρουσία του Alonso εκεί να ήταν το εμπόδιο, αν θες να το δούμε πιο πονηρά… 
Για Brawn, είμαι σίγουρος πως του έχουν μιλήσει αλλά αφού δεν έχουμε ακόμα καπνό, δεν βλέπω ούτε φωτιά…

17:47

ΝΙΚΟΣ : ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΝΟ ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΩΡΑΙΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ.ΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΣΤΗΝ MCLAREN ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΣΟ ΛΑΘΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΤΟΣΟ ΠΙΣΩ ΕΝΩ ΣΤΗ RED BULL ΜΕ ΤΟΝ VETTEL ΤΑ ΕΚΑΝΑΝ ΟΛΑ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΕΦΘΑΣΕ 7ος?

17:50

Νίκο τόσο ο Button όσο και ο Magnussen έχασαν πολύ έδαφος στους τελευταίους γύρους, που τα ελαστικά τους είχαν χάσει απόδοση. Όπως είπε εύστοχα ο Button, πρέπει να κοιτούν τι κάνει η Red Bull και να κάνουν τα ίδια!

17:50

Bill : Θεωρώ πως είναι μεγάλη αδικία ο οδηγός με τις περισσότερες νίκες να χάνει το πρωτάθλημα. Σπάνια συμβαίνει. Αλλά φέτος HAM-ROS είναι 10-4 και ο Rosberg εξακολουθεί να διεκδικεί. Αν τελικά το πάρει κατά την γνώμη δεν θα το αξίζει και θα ‘ναι ξεκάθαρα αποτυχία του βαθμολογικού συστήματος. Θα έπρεπε ήδη ο HAM να έχει εξασφαλίσει πρωτάθλημα ανεξάρτητα από τα double-points. Τι λες?

17:51

Νομίζω ήταν εμφανές και στα προηγούμενα σχόλια, συμφωνώ πλήρως. Αστείος και άδικος κανονισμός και η διαφορά νικών μαρτυρά και τη διαφορά επιπέδου ανάμεσα σε Hamilton/Rosberg

17:52

ΚΩΣΤΑΣ : μεγαλος υποκριτης ο χαμιλτον.τωρα που βλεπει οτι μαλλον θα παρει το πρωταθλημα δηλωσε οτι ο ροσμπεργκ ειναι σπουδαιος αντιπαλος.επισης,στο μονακο ειχε πει οτι δεν ειναι φιλοι με το ροσμπεργκ ενω οταν νικησε στην ιταλια δηλωσε οτι παντα θα ειναι φιλοι.οταν στην ιαπωνια ο ροσμπεργκ τον ενημερωσε για το σοβαρο ατυχημα του μπιανκι αυτος εφτιαχνε το μαλλι του.το πολυ lifestyle τον χαλασε

17:53

Νομίζω πως είσαι λίγο αυστηρός. Τη μεταξύ τους σχέση που ξεκινά 20 χρόνια πίσω, νομίζω μόνο εκείνοι μπορούν να την κρίνουν. Πως ήταν και πως είναι. Το “lifestyle” συμφωνώ πως ήταν τροχοπέδη αλλά τα τελευταία 1-2 χρόνια, έχει σοβαρευτεί πολύ. 

17:54

ΝΙΚΟΣ : ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΛΥ ΓΚΡΙΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ VETTEL ΠΑΛΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ ΑΦΟΥ ΑΠΟ ΤΟ PIT LANE ΞΕΚΙΝΟΥΣΕ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ

17:54

Στο πρώτο μισό του αγώνα, η RB10 του δεν είχε καμία σχέση με το μονοθέσιο των δύο προηγούμενων ημερών. Λογικό ήταν να γκρινιάζει. Όχι χθες, γενικά φέτος, δεν του πήγαν τα πράγματα όπως θα ήθελε.

17:54

Στέλιος : Πάντως από τις τωρινές Marussia και Caterham εγώ προτιμούσα τις Jordan και Minardi… Ιστορικές ομάδες με όρεξη για δουλειά και εξέλιξη αν και στάθηκαν άτυχες από ένα σημείο και έπειτα!

17:56

Όρεξη για δουλειά έχουν όλοι. Όμως παλιά, ήταν μικρότερη η ψαλίδα με τους πρώτους, ήταν άλλες εποχές. Τώρα αυτές οι δύο ομάδες ξεκίνησαν το 2010 από το μηδέν. Χωρίς πολύ μεγάλα budget, ήταν σχεδόν αδύνατο να φτάσουν τους άλλους. Όχι με τη σημερινή μορφή του σπορ…

17:56

ΚΩΣΤΑΣ : που να ξερε ο αλονσο οτι στο αμπου νταμπι το 2010 θα εχανε τη μεγαλυτερη του ευκαιρια να παρει τιτλο με τη ferrari και οτι τα επομενα χρονια τα μονοθεσια που θα χε θα ηταν το ενα χειροτερο απο το αλλο.παντως το μονοθεσιο του 2010 ηταν σαφως καλυτερο απο του 2012 που ηταν η δευτερη χρονια που διεκδικησε πρωταθλημα για τον απλο λογο οτι το 2010 πηρε και καποιες πολ ποζισιον και γενικα ξεκινουσε απο καλυτερες θεσεις σε σχεση με το 2012 που επρεπε να ξεκιναει απο πεμπτος και πισω

17:57

Συνεχής πτωτική πορεία… Το πρώτο μονοθέσιο που του έδωσαν, όντως ήταν το καλύτερο. Πρόπερσι ήταν 100% προσωπικό show…

17:57

κωστας : καλησπερα Πανο.με την McLaren τι γινεται; ο αλονσο θα ερθει; ο μπατον και ο μαγκνουσεν θα φυγουν; για του χρονου τι προβλεπεις;τιτλο θα διεκδικήσει; αν δεν ερθει ο αλονσο..υπαρχει θεμα φετελ;ο χουλκεμπεργκ για δευτερος οδηγος δεν θα μποεουσε να ερθει;για την φετινη σεζον για την McLaren δεν εχω να πω τπτ..απλα τραγικη και φετος..εδω και 20 χρονια μας απογοητευει εμας τους φανς της ομαδας.

17:58

Καλησπέρα Κώστα. Όπως είπαμε νωρίτερα, όλοι περιμένουν τον Alonso. Από εκείνον θα εξαρτηθούν όλα. Ο Vettel είναι στη Ferrari, έχει κλείσει αυτό το μέτωπο. Ο Hulkenberg θα ήταν εξαιρετική επιλογή αλλά δεν. Υπέγραψε και για το 2015 με τη Force India.

17:58

λευτερης : εμποδιο ?? γιατι ?? ο flavio εκανε τα χιλια μυρια για να κρατησει τον ισπανο στην renault !! ακομα και για να κερδισουν εναν αγωνα !!! η σχεση τους φαινεται να ηταν αρκετα εως πολυ καλη !! γιατι να αποτελει εμποδιο ο ενας στην ελευση του αλλου στην μεγαλυτερη ομαδα του σπορ ??

17:59

Γιατί είναι ο μάνατζερ του και μπορεί οι Ιταλοί να μην ήθελαν τέτοιο… “κουμπαριλίκι” μέσα στο Μαρανέλο.

17:59

Τάσος : lotus sauber kai force india θελουν μεγαλυτερο μεριδιο απ τα τηλεοπτικα … αλλα και η williams φετος με μικρο budget ηταν και εχει αυτα τα αποτελεσματα ….

18:01

Θα τη συγκρίνω μόνο με τη Force India μιας και έχουν το πλεονέκτημα της μονάδας ισχύος της Mercedes. Δεν έχουν ίδιο εκτόπισμα ως ομάδες. Αλλά και πάλι, ποιος είπε πως η Williams δεν έχει θέματα; Στις δοκιμές κατάλευκο μονοθέσιο είχαν! Απλά ο Sir Frank δεν αρέσκεται στο μοιρολόι… είναι μαχητής και νομίζω πως όλοι χαίρονται που η Williams είναι ξανά ανταγωνιστική.

18:01

geoge : ΠΑΝΟ,1,ΤΙ ΑΚΟΥΣ ΓΙΑ SHUMI-BIANCHI, 2,ΓΙΑ ΧΑΛΑΝΔΡΙΤΣΑ ΠΡΟΧΟΡΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΞΕΡΙΣ ΚΑΤΙ.

18:02

Η απάντηση ίδια και στα τρία: τίποτα. Ο Schumi δίνει δύσκολο αγώνα σπίτι, ακούω και για πειραματικές θεραπείες, τσιπ που βοηθούν την ομιλία και διάφορα άλλα πανάκριβα. Ο Bianchi πιστεύω πως είναι σε μη αναστρέψιμη κατάσταση. Για Χαλανδρίτσα, στην Ελλάδα είμαστε, τι περιμένεις να προχωρήσει;

18:03

Σουπερμαν : Όταν αποχωρήσουν Αλόνσο, Μπάτον και Κίμι θα αφήσουν τεράστιο κενό στη F1. Δεν υπάρχουν νέοι οδηγοί με την προσωπικότητα και τις ικανότητες αυτών των τριών. Χάμιλτον και Ρόζμπεργκ κρατάνε τα προσχήματα αλλά οι πραγματικά καλοί οδηγοί θα λείψουν από το αγώνισμα κι αυτό είναι ανησυχιτικό.

18:04

Αυτά έχουν ειπωθεί από γενεές και γενεές. Πάντα έρχονται νέες φουρνιές οδηγών, νέα ταλέντα. Και τους παλιούς τους ξεχνάμε. Δέχομαι όμως πως διανύουμε εποχή με πολλούς καλούς οδηγούς στο grid 

18:04

Ραφας Κοζάνη : Πάνο όσους οδηγούς εκτός Mercedes έπιασε στο στόμα Τακαρος δεν πήγαν καλά μετά… Kimi, Massa, Bottas, Pastor… Xaxaxax Πλάκα κάνω άλλα είναι αδικίαμε 50 βαθμούς τελευτεο αγώνα από πλευράς Ham

18:05

Για όλους είναι αδικία. Σκέψου για τους πιο πίσω, στους κατασκευαστές, όπου ένα αποτέλεσμα θα κρίνει εκατομμύρια… παράλογος κανονισμός.

18:05

NIKOΣ : ΤΙ ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΕΤ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΚΟΥΣΑ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΓΑΝ ΓΙΑ ΤΟ VETTEL?

18:05

Δεν ξέρω ακριβώς τι εννοείς Νίκο. 

18:05

ΝΙΚΟΣ : ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ O ROSBERG ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΗ ΣΤΟΦΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΔΙΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ ΓΥΡΟΥΣ ΝΑ ΠΙΕΣΕΙ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙ ΝΙΚΗ.ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΟΤΙ ΝΙΚΗΤΗΣ ΣΤΟ ΤΟ TΕΛΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο HAMILTON

18:07

Λέει πως είχε κάνει μία λάθος ρύθμιση στο ERS που δεν του επέτρεψε να υπερασπίσει τη θέση του. Αλλά ναι, στόφα πρωταθλητή δεν έχει. Όχι “ακόμα”. Για πάντα…

18:09

tasos : to 2010 exase o alonso ton titlo pali apo lathos strathgikh ths ferrari na ton vgalei pisw apo ton petrov.

18:09

Σωστό. Αλλά κι αυτός, μισό αγώνα δεν τόλμησε, δεν ρίσκαρε…

18:09

λευτερης : εγω αρνουμαι να πιστεψω πως η φερραρι , ναι η φερραρι , φοωαται τετοια πραγματα !!! δεν ειχε να χασει τιποτα και να κερδισει τα παντα !!!

18:10

Η Ferrari είναι ένα τεράστιο ερωτηματικό….

18:10

Τάκης : Πάνο από πότε είσαι στο team των μεταδόσεων του Αlpha; Α, και ποτε έφυγε ο Παλομπαρίνι από αυτό;

18:11

Από το 2001 στην ομάδα, από το 2003 στις μεταδόσεις. Ο Αντρέα έφυγε δεν θυμάμαι, το 2007; Δεν θυμάμαι.

18:11

NIKOΣ : ΠΟΛΥ ΧΑΛΑΡΟ ΤΟΝ ΒΛΕΠΩ ΤΟΝ ALONSO.ΔΕΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙ ΜΗΝ ΤΥΧΟΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΡΕΙ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ?

18:11

Για να είναι τόσο χαλαρός, κάτι θα ξέρει που δεν ξέρουμε…

18:12

nick2000 : Πανο πως βλεπεις την μερσεντες και τον χαμιλτον

18:12

Φαβορί!

18:12

tasos : οπως ειπε και ο Πανος μονο μηχανικη αστοχια χανει το προταθλημα για Χαμιλτον.ακομα και δευτερος να βγει ο Χαμ και στους 2 αγωνες παιρνει το πρωταθλημα για 1 βαθμο αν δεν κανω λαθος.

18:13

Αν βγει δεύτερος και στους δύο και τους κερδίσει ο Nico, θα το πάρει με 10 βαθμούς διαφορά.

18:13

ΑΝΤΩΝΗΣ : ΠΑΝΟ ΠΩΣ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΑΠΟ ΘΕΜΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ???ΠΟΣΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΞΕΛΙΞΟΥΝ ΤΑ ΜΟΝΟΘΕΣΙΑ ΟΙ ΦΕΡΡΑΡΙ,ΡΕΝΤ ΜΠΟΥΛ Κ.Λ.Π ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ????

18:14

Καθοριστικό θα είναι το αν θα αρθεί η απαγόρευση στην εξέλιξη των μονάδων ισχύος. Όλο το παιχνίδι εκεί παίζεται. Υπομονή….

18:14

NIKOΣ : Ο ΕCCLOESTONE ΜΙΑ ΡΙΧΝΕΙ ΛΑΔΙ ΣΤΗ ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.ΧΘΕΣ ΕΛΕΓΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ 14 ΜΟΝΟΘΕΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΤΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΠΛΑΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ

18:15

Ποτέ μην πιστεύεις όσα λέει ο Ecclestone. Λέει πάντα, ότι πρέπει να πει, τη συγκεκριμένη στιγμή. Μετά από μία ώρα, μπορεί να λέει το εντελώς αντίθετο.

18:15

tasos : Καλησπέρα Πάνο. Υπάρχει κάποιο νέο για τα τηλεοπτικά του 2015. Ο Alpha θα τα κρατήσει; Τι γίνεται με ΟΤΕ; Μου φαίνεται ότι στο βωμό του Τσάμπιονς Λιγκ θα θυσιαστούν κάποια προϊόντα, όπως η Formula 1 και το MotoGP. Ξέρεις κάτι;

18:15

Ξέρω πως ολοκληρώνονται τα συμβόλαια τόσο για το συνδρομητικό όσο και το ελεύθερο κανάλι. Όπως πάντα, χειμώνας στο άγχος και την αβεβαιότητα σχετικά με τα τηλεοπτικά.

18:16

pan_pat : i ferrari to 12 mporei na min itan kali stis katataktiries alla eixe tromera ruthmo agwna!!!!

18:16

Αφού όμως ξεκινούσαν κάθε αγώνα στις θέσεις 5 και 6, είχαν μειονέκτημα εξ αρχής.

18:16

NIKOΣ : ΕΙΠΕΣ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΟΤΙ FERRARI MCLAREN ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΑΠΟ RED BULL ΠΟΥ ΤΟ ΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΑΥΤΟ?

18:17

Δεν είπα κάτι τέτοιο. Είπα μακάρι να είναι ανταγωνιστικές και οι McLaren και οι Ferrari και οι Williams και οι Red Bull και όλοι μαζί να είναι πιο κοντά στις Mercedes.

18:17

Δημήτριος : Καλησπέρα Πάνο,είμαι φίλαθλος της ferrari αλλά και της f1 γενικα,αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν επιτρέπονται γενικές αλλαγές στα αυτοκίνητα για την κάθε σεζόν και σε ποιά σημεία π.χ. ο κινητήρας της ferrari είναι για πέταμα σε σχέση με τους άλλους 2 κατασκευαστές,αν και με αυτον της renault έχει μικρή διαφορά,καθότι υβριδική τεχνολογία γιατί στην ferrari δεν προσπάθησαν να εξελίξουν τον ηλεκτροκινητήρα περισσοτερο ; Μπράβο στον hamilton αν και σε κάθε αγώνα τρέχει μόνο με έναν αντίπαλο. Αποκάλυψη ο Ricciardo για φέτος, ο Vettel θέλει νέες προκλήσεις φυσιολογικό ήταν τόσα χρόνια βαρέθηκε να παίρνει πρωταθλήματα,ας τον δούμε τι θα κάνει στην ferrari του χρόνου. Κρίμα για τον Alonso που είναι απο τους top 3 στο grid αλλά δεν έχει ανταγωνιστικό μονοθέσιο,καλή τύχη στην επόμενη χρονιά!

18:19

Υπάρχουν δεδομένοι περιορισμοί τόσο στο σχεδιασμό όσο και στις μονάδες ισχύος. Η εξέλιξη τους σταμάτησε συγκεκριμένη στιγμή και το τι θα γίνει σε αυτό το μέτωπο ενόψει 2015 είναι υπό συζήτηση. Λίγο πολύ συμφωνώ με τις επί προσωπικού τοποθετήσεις σου Δημήτρη…

18:19

Bill : O Perez υπέγραψε? Υπάρχει περίπτωση να μείνει εκτός? Τον έκαψε και αυτόν μια κακή McLaren…

18:20

Ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί αλλά απ’ ότι μαθαίνω, είναι θέμα χρόνου. 

18:20

ΚΩΣΤΑΣ : ο λογος που ο αλονσο ειναι χαλαρος ειναι η ρωσιδα που χει διπλα του υποθετω.πανο κανεις εκπομπη σε καποιο ραδιοφωνο?

18:21

Δεν είχα σκεφτεί τη συγκεκριμένη… οπτική γωνία του θέματος. Ενδιαφέρουσα η προσέγγισή σου. Όχι ραδιόφωνο δεν κάνω εδώ και πολλά χρόνια και είναι κρίμα γιατί μου αρέσει πολύ.

18:22

tasos : γιατι υπαρχει αυτος ο γελοιος κανονισμος με το παγωμα των μοναδων ισχυος?δεν ταιριασει με την λογικη της f1 κατα τη γνωμη μου.δηλαδη μετα το χειμωνα τερμα η εξελιξη?

18:22

Πολλά είναι κόντρα με τη λογική της F1. Υπάρχουν συζητήσεις για να επιτραπεί η εξέλιξη μέχρι το καλοκαίρι. Θα πρέπει όμως να το δεχτεί και η Mercedes.

18:23

ΣΠΥΡΟΣ : ΠΑΝΟ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ! ΑΣΧΕΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣ . ΜΠΟΡΕΙ Η WO5 NA ΣΠΑΣΕΙ ΤΟ ΡΕΚΟΡ ΤΟΥ ΠΙΟ ΕΠΙΤΥΧΙΜΕΝΟΥ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟΥ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑ Η MCLAREN ΜP4-4 TOU 1988 .? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

18:25

Ναι, μπορεί. Έχουν κάνει 10 φορές το 1-2. Η McLaren το είχε κάνει 11. Η Mercedes μπορεί να φτάσει τα 12 φέτος. Αλλά με περισσότερους αγώνες.

18:25

nikos : pano pos blepei ton vettel

18:25

Εκνευρισμένο!

18:25

Panos : Πανο καλησπέρα οσω δεν φεύγει ο Αλονσο (ακούγετε για μεγάλη αποζημίωση ) υπάρχει περίπτωση να διώξουν Ράικονεν που δεν έχει καλή χρόνια με Ferrari και να δούμε οδηγούς Φέτελ – Αλονσο;

18:26

Θεωρώ δεδομένη την αποχώρησή του και πως απλά δεν έχει καταλήξει εκείνος στο τι θα κάνει. Όχι πως είναι θέμα Ferrari. Ούτε 1% δεν δίνω στο Alonso-Vettel, δεν θα πήγαινε ο Vettel εκεί με τον Alonso παρόντα.

18:27

lewis : o vettel an paei stin Ferrari o r. bron fa epistrevei sthn f1 kai stin Ferrari.

18:27

Christos : Πανο καλησπερα. Δεν μπορω να καταλαβω για ποιο λογο δεν θα επιτρεπονται οι δοκιμες εξελιξης της μοναδας ισχυος ( ή οι βελτιωσεις σε αυτη) απο τις εταιρειες κατασκευης του. Δηλαδη θα ξεκινησει η χρονια με δεδομενη την ανωτεροτητα της μερσεντες; Τι εξυπηρετει το αθλημα αυτο; Γιατι να κατεβουν οι υπολοιποι; Αποριες

18:28

Περιθώριο εξέλιξης θα υπάρχει αλλά το θέμα είναι αν οι κινητήρες θα παγώσουν πριν την έναρξη της σεζόν ή αν θα συνεχίσει η εξέλιξη μερικούς μήνες ακόμα.

18:28

γιωργοσ : εκνευρισμενοσ με την ομαδα ή με τον εαυτο του?για vettel

18:29

Με την ανωτερότητα της Mercedes και τους νέους κανονισμούς που τον έφεραν σε δύσκολη θέση έναντι του Ricciardo.

18:29

ΑΝΤΩΝΗΣ : ΠΑΝΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΟΤΙ Ο ΑΛΟΝΣΟ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΗΝ ΦΕΡΡΑΡΙ????ΕΙΝΑΙ 100% ΣΥΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΕΙ Ο ΦΕΤΕΛ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ?

18:30

Δεν δίνω ούτε 1% σε παραμονή του Alonso και αντίστοιχα 99+% στην έλευση του Vettel.

18:31

Γεωργια : Καλησπερα κι απο μενα!Ωραιος αγωνας και χθες με πολλες μαχες και επεισης πολυ ωραιο το βιντεο για τους διεκδηκητες του τιτλου!Ερωτηση 1 γιατι ο Κιμι μπηκε λιγο πριν το τελος του αγωνα στα πιτ(απορω με τις στρατηγικες μας)και ο Φετελ τι προβλημα ειχε στην αρχη και δυσκολευονταν?

18:32

Καλησπέρα Γεωργία. Είχε πέσει η απόδοση των ελαστικών. Με την F14T ο Kimi έχει μόνιμη υποστροφή που φθείρει σημαντικά τα εμπρός του ελαστικά. Και δεν μπορεί να βρει λύσει.
Για Vettel, ούτε ο ίδιος δεν ξέρει ακόμα… οι χρόνοι του ήταν πολύ αργοί παρότι είχε την ίδια γόμα (μέση).

18:32

ΠΕΤΡΟΣ : ΠΑΝΟ ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΘΑ ΠΑΓΩΣΟΥΝ ΤΙ ΕΝΟΟΥΜΕ ΑΚΡΙΒΩΣ???

18:33

tasos : για τις μοναδες ισχυος.δεν θα ηταν πολυ ποιο συναρπαστικο αν εξελισονταν μεσω της χρονιας?δηλαδη να παιξει και αυτο το ρολο του στο πρωταθλημα και να εχει ποιο πολυ σασπενς.οχι για φετος αλλα γενικα το λεω

18:33

Ναι αλλά θα ήταν και υπερβολικά κοστοβόρο ενώ ο κανονισμός εισήχθη θεωρητικά για να μειωθούν τα κόστη.

18:34

ΝΙΚΟΣ : ΔΗΛ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΙΣΧΥΟΣ ΥΣΤΕΡΕΙ ΤΟΣΟ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ Η FERRARI KAI H RED BULL ΑΠΟ ΤΗ MERCHEDES ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΙ ΟΣΟ ΑΥΤΗ

18:35

Προφανώς η Ferrari υστέρησε έναντι της Merc παρότι αμφότεροι κατασκευαστές. Η Red Bull “προδόθηκε” από τη Renault. Αλλά ναι, θέμα ικανοτητας ήταν, όχι πόρων.

18:35

Κωνσταντίνος : O Vernie δν αξίζει να μείνει κ του χρόνου?Αν όχι toro rosso κάπου αλλού?Δν γίνεται να έχει θέση ο Ericson..Έλεος με τους pay drivers

18:35

Όταν έχει μαζί του 18 ζεστά εκατομμύρια σε χορηγίες, όλα γίνονται!

18:35

ΝΙΚΟΣ : ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΑ 6 ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΠΟΙΝΗ ΓΙΑ ΝΑΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ PIT LANE AN ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ?

18:36

tasos : Πετρο θα τους βαλουν στην καταψηξη για να διατηρηθουν φρεσκοι και δεν τους ακουμπαν ουτε για αλλαγη μπουλονιου. 🙂

18:36

Thanos : Πάνο, υπάρχει περίπτωση μετά την κακή χρονιά που διανύει ο Raikkonen στη Ferrari να πάρει και δεύτερο οδηγό ή 2 αποζημιώσεις πάει πολύ

18:36

Δεν φταίει ο Kimi μόνο για την κακή του χρονιά αλλά και η Ferrari που δεν μπορεί να διορθώσει αυτά που ο Kimi ζητάει…

18:36

nick2000 : pano ti exeis akoysei gia tis metagrafes toy 2015

18:38

Mercedes, Williams ως έχουν
McLaren ανάλογα το τι θα κάνει ο Alonso
Ferrari – Vettel, Raikkonen
Red Bull – Ricciardo, Kvyat
Toro Rosso – Verstappen και βλέπουμε
Force India – Hulk και μάλλον πάλι μαζί με Perez
Lotus – Μάλλον οι ίδιοι
Sauber – Ericsson και βλεπουμε

18:39

ΣΠΥΡΟΣ : ΠΑΝΟ ΤΟΝ VERSTAPPEN TON ΒΛΕΠΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΣΤΕΡΙ ? .. ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΔΗΓΟΙ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΠΑΡΑ ΟΔΗΓΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝΕ ΘΕΣΗ …

18:39

Δεν έρχεται χάρη σε χορηγούς αλλά βάσει ταλέντου. Δεν ξέρω αν θα βγει τόσο καλός, μένει να αποδειχθεί…

18:39

Θωμάς-Κατερίνη : Πάνο, με κάνει εντύπωση το γεγονός οτι τα τελευταία μόλις χρόνια (2-3..) τους έχει πιάσει όλους ο καημός, για το αν είναι καλό για το άθλημα να είναι τόσο μπροστά η Μερκ….δεν έβλεπα τέτοια σχόλια στα χρόνια της κυριαρχίας της Φερράρι. Τέλος πάντων, μήπως ξέρεις πόσους κινητήρες έχει χρησιμοποιήσει ο Λιούις και πόσους ο Νίκο;; Γιατί θα είναι πραγματικά αποτέλεσμα τραβεστί, αν στον τελευταίο αγώνα κερδίσει ο Νίκο τον τίτλο με το γελοίο κατασκεύασμα των διπλών πόντων….

18:41

Γιατί η Ferrari και η McLaren είναι οι παραδοσιακές δυνάμεις του σπορ, με τους περισσότερους οπαδούς. Προς το παρόν δεν έχουν θέμα με κινητήρες οι δύο οδηγοί της Mercedes. Στον πέμπτο είναι και οι δύο.

18:42

Κάπου εδώ έχουμε καρό σημαία και για σήμερα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όσους συμμετείχαν στη δίωρη αυτή συζήτηση. Τυχόν επιπλέον ερωτήματα, ας τα κάνετε με τη μορφή σχολίου και θα απαντήσω εκεί. Ραντεβού σε μία εβδομάδα, με το GP Βραζιλίας!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

24MEDIA NETWORK