Ο Μάρκεθ τερμάτισε πρώτος γιατί τον τσάντισε ο Ρόσι

Ο Μαρκ Μάρκεθ έχει ξεφύγει τόσο από τους διώκτες του που δεν 'καιγόταν' να νικήσει στην πίστα Μιζάνο. Ώσπου τον εκνεύρισε ο Βαλεντίνο Ρόσι, στις κατατακτήριες.

H στιγμή πριν την τελική επίθεση του Μαρκ Μάρκεθ στον Φάμπιο Κουαρταράρο και τη νίκη στην Ιταλία.
H στιγμή πριν την τελική επίθεση του Μαρκ Μάρκεθ στον Φάμπιο Κουαρταράρο και τη νίκη στην Ιταλία. AP PHOTO/ANTONIO CALANNI

Yπάρχουν πολλοί λόγοι που ο Μαρκ Μάρκεθ (#93 Repsol Ηonda) είναι ο back to back to back πρωταθλητής του MotoGP. Ο τρόπος που 'έκλεισε' την υποχρέωση που είχε στο #SanMarinoGP έδειξε τους περισσότερους. Δες λίγο το πώς πέρασε τον Φάμπιο Κουαρταράρο (#20 Υamaha) στον τελευταίο γύρο και πώς διατήρησε το προβάδισμα του, όσο και αν τον πίεσε ο Γάλλος -που στην τελική αντεπίθεση λίγο έλειψε να πέσει πάνω στον Ισπανό.

Αναμφίβολα ο Μάρκεθ δεν είναι ο πιο naive άνθρωπος του πλανήτη -ή αναβάτης των πιο γρήγορων και τεχνολογικά εξελιγμένων μηχανών. Πράγμα που επίσης, αποδείχθηκε στην πίστα Μιζάνο, στον 13ο αγώνα της χρονιάς. Για την ακρίβεια, στις κατατακτήριες όταν έκανε έξαλλο τον Βαλεντίνο Ρόσι (#12 Yamaha). Προφανώς δεν ήταν η πρώτη φορά και υπάρχει πρόχειρο το 'ο Μαρκ Μάρκεθ δεν είναι όσο καλό παιδί φαίνεται' του 2015, το οποίο είχε προκύψει μετά άλλης διαμάχης του με τον “Γιατρό”. Ας δούμε όμως, τι έγινε στην Ιταλία.

Στις απολογίες τους, ο Μάρκεθ είπε πως “δεν ξέρω ποιο ήταν το κίνητρο του Βαλεντίνο, για να κάνει όσα έκανε στις κατατακτήριες. Όταν όμως, κάποιος 'παίζει' μαζί σου, σου δίνει εξτρά κίνητρο. Όταν βγήκα από την αλλαγή ελαστικών, εκείνος με περίμενε, οδηγώντας πολύ αργά. Χρειάστηκε να σταματήσω από πίσω του και στον τελευταίο γύρο προσπάθησα να βάλω μια απόσταση μεταξύ μας, έως την έκτη στροφή που πάτησε την πράσινη γραμμή και ο γύρος του ακυρώθηκε”.

(η στροφή Curvone)

O Ρόσι, ο οποίος έπαιζε στην έδρα του, απάντησε πως “ο Μαρκ με προσπέρασε στην Curvone για να καταστρέψει το γύρο μου. Δεν ήξερα ότι πάτησα στο πράσινο και πίεσα περισσότερο. Μετά στην Carro κατέστρεψε την τελευταία ευκαιρία που είχα, επιστρέφοντας στην πορεία του, αντί να κόψει ταχύτητα, αφότου είχε βγει εκτός πίστας μετά την προσπέραση μου. Με καθυστέρησε”.

Οι 'διαιτητές' (αγωνοδίκες) ερεύνησαν το περιστατικό και αποφάσισαν να μην τους τιμωρήσουν. Η Repsol Honda αποκάλυψε ότι έκανε τις ενέργειες της για να ηρεμήσει τον αναβάτη της, πριν τον αγώνα, ενώ τον άκουγε να λέει 'δεν πρόκειται να χάσω'. Και τελικά πανηγύρισε την πρώτη νίκη μετά το Μπρνο (δεν είδε πρώτος την καρό σημαία στους δυο τελευταίους αγώνες, στην Αυστρία και τη Μεγάλη Βρετανία). Ήταν η έβδομη της χρονιάς.

(η πτώση του Ρινς)

Να σημειωθεί επίσης, πως αυτοί που -ας πούμε- απειλούν φέτος τον κάτοχο του στέμματος, είχαν τα θέματα τους. Ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο (#44 Ducati), ο οποίος είχε στο -93 από τον πρωτοπόρο, τερμάτισε έκτος, ενώ ο Άλεξ Ρινς (#42 Suzuki) έπεσε και τέθηκε εκτός. Η πτώση ήταν τόσο σφοδρή που είχε απώλεια μνήμης και διεκομήσθη στο νοσοκομείο. Στη συνέχεια της φάσης, έπεσε και ο Κουαρταράρο, όπως προσπαθούσε να αποφύγει τον Ρινς.

Άρα ο Μάρκεθ δεν ένιωσε γενικά να πιέζεται, για να νικήσει. “Αλλά απέκτησα ένα εξτρά ενδιαφέρον, μετά τα όσα έγιναν στις κατατακτήριες. Ένιωσα σαν να με είχε ξυπνήσει κάποιος. Ήθελα να αντιδράσω”. Είπε και ότι η διαφορά πόντων που έχει από τον ανταγωνισμό τον βοήθησε να δοκιμάσει μια άλλη στρατηγική, συγκριτικά με αυτή που έθεσε σε εφαρμογή στη Silverstone -όπου τον νίκησε ο Ρινς.

“Όταν προηγείσαι μπορείς να δοκιμάζεις πράγματα. Να ακολουθείς τους άλλους, να τους δοκιμάζεις. Επιτέθηκα στον τελευταίο γύρο, γιατί ήξερα πως αυτός ήταν ο καλύτερος τρόπος. Θα μπορούσα να μείνω πίσω από τον Φάμπιο. Δεν θα άλλαζε κάτι ουσιαστικό στην κατάταξη. Αλλά δεν είναι αυτός ο τρόπος μου”.

Τώρα θέλει 58 πόντους σε έξι αγώνες, για να πάρει άλλον έναν τίτλο-τον 6ο της καριέρας του. Ο τρίτος της γενικής κατάταξης, Ντανίλο Πετρούτσι (#9 Ducati) δεν μπορούσε να καταλάβει πώς πήγαν όλα λάθος με τη μηχανή του και τερμάτισε 10ος. “Ήταν καταστροφή. Τίποτα από ό,τι είχαμε ετοιμάσει δεν λειτούργησε. Προσπαθούμε να βελτιώσουμε κάτι και γίνεται χειρότερο κάτι άλλο. Για αυτό οι υπόλοιποι αναβάτες της Ducati δεν κάνουν αλλαγές. Θέλω να μείνω αισιόδοξος”.

H κατάταξη

Όνομα Εταιρία Πόντοι
Μαρκ Μάρκεθ Repsol Honda 275
Aντρέα Ντοβιτσιόζο Ducati 182
Ντανίλο Πετρούτσι Ducati 151
Άλεξ Ρινς Suzuki 149
Μαρκ Βινιάλες Yamaha 134

Όσα συνέβησαν στο #SanMarinoGP, σε ένα video.

News 24/7

24MEDIA NETWORK