Ο Ρικιάρντο έδωσε μια Fast & Furious στιγμή στη F1

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο προτίμησε να χάσει παταγωδώς, για να αποκτήσει ξανά ενδιαφέρον το αγώνισμα. Το κοινό είναι ήδη μαζί του.

O Ντανιέλ Ρικιάρντο σε συνέντευξη Τύπου μετά την κούρσα του Μονακό, τον Μάιο του 2019
O Ντανιέλ Ρικιάρντο σε συνέντευξη Τύπου μετά την κούρσα του Μονακό, τον Μάιο του 2019 AP

Το γαλλικό Γκραν Πρι έχει βγάλει τη φήμη του βαρετού, ή πιο συγκεκριμένα του 'φέρτε μια τσουγκράνα να ξεριζώσω τα μάτια μου' βαρετού. Ο πρόσφατος αγώνας είχε ελάχιστες εκπλήξεις στους 53 γύρους του. Ο Σεμπαστιάν Φετέλ από έβδομος πλασαρίστηκε ως πέμπτος, ο Λάντο Νόρις λόγω ενός προβλήματος στα υδραυλικά του οχήματος του έπεσε από την πέμπτη στην ένατη θέση, ο Λιούις Χάμιλτον τερμάτισε πρώτος με σχετική άνεση και διαφορά 18 δευτερολέπτων από το δεύτερο. Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο κατάφερε να βάλει το 'αλατοπίπερο' στο αγώνισμα, όταν προσπάθησε να προσπεράσει τον Λάντο Νόρις, για να τερματίσει τελικά ενδέκατος.

Συγκεκριμένα, στην τελευταία διαδρομή, ο Ρικιάρντο επιχείρησε να προσπεράσει  αρχικά τον 19χρονο Νόρις και στη συνέχεια τον Κίμι Ραικόνεν βγαίνοντας και τις δυο φορές εκτός πίστας. Αυτές οι δυο παραβάσεις έδωσαν ποινές στον Ρικιάρντο, με αποτέλεσμα, από την 7η θέση να βρεθεί στην ενδέκατη, άρα και εκτός πόντων. "Για μένα, το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι οι πίστες όπως έχουν σχεδιαστεί, σου δίνουν το δικαίωμα να κάνεις τέτοιες κινήσεις. Θέλω να πω, πως η λευκή γραμμή πρέπει να είναι το τέλος της πίστας, από εκεί και πέρα να υπάρχει μόνο χορτάρι, χώμα, κάτι που να σε αποθαρρύνει από το να την ξεπεράσεις. Αυτό που με ενοχλεί, είναι ότι υπήρχαν και άλλοι οδηγοί που προσπέρασαν τη λευκή γραμμή, αλλά κανείς δεν τους έδωσε παράβαση. Όποτε, δεν καταλαβαίνω γιατί έπρεπε να δεχτώ ποινές μόνο εγώ".

 Ο Ρικιάρντο αντιμετώπισε τον άδοξο τερματισμό του με ένα λακωνικό "shit happens" και όταν οι κάμερες είχαν πια κλείσει, είχε ήδη καταφέρει να δημιουργήσει υπαρξιακές απορίες σε οδηγούς και φαν της Formula 1. Ακόμα και ο Χάμιλτον, ο άνθρωπος που έχει κερδίσει έξι από τα τελευταία οκτώ γκραν πρι, παραδέχτηκε ότι η διοργάνωση δείχνει να έχει χάσει τη 'φλόγα' της και εξελίσσεται σε κάτι που μπορεί να περιγραφεί ως 'βαρετό'. Είπε: "Αν το θεωρείτε βαρετό, το καταλαβαίνω απόλυτα. Αλλά μην ρίχνετε το φταίξιμο στους οδηγούς. Δεν γράφουμε τους κανόνες. Αυτοί που πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες τους, είναι οι άνθρωποι που βρίσκονται στη διοίκηση του αθλήματος". Στα social media, η θεαματική παράβαση του Ρικιάρντο δημιούργησε έντονο προβληματισμό.

O Ντανιέλ Ρικιάρντο έχασε την ευκαιρία για ένα καλό πλασάρισμα στην πρώτη εξάδα της F1, τελειώνοντας μια διαδρομή τελευταίος των τελευταίων, με τη διοργάνωση να τον αντιμετωπίζει σχεδόν σαν όνειδος. Ήταν από τις λίγες φορές που η F1 είδε έναν χαρακτήρα του διαμετρήματος του Ντομίνικ Τορέτο να κατεβαίνει στις πίστες έτοιμος να αφήσει πίσω του με κάθε τρόπο τους αντιπάλους του. Ο Ρικιάρντο έχασε, τουλάχιστον όμως, το διασκέδασε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ