Oι τεχνικές απαιτήσεις της Μόντσα
Το Ιταλικό γκραν πρι περιλαμβάνει 53 γύρους στην μήκους 5.793 μέτρων πίστα της Monza. Η συνολική απόσταση που καλούνται να καλύψουν οι οδηγοί, πλησιάζει τα 307 χιλιόμετρα. Στην πιο γρήγορη πίστα στο καλαντάρι της φόρμουλα 1, η κατανάλωση είναι φυσικά υψηλή. Και οι κινητήρες πιέζονται στο όριο.
Το Ιταλικό γκραν πρι περιλαμβάνει 53 γύρους στην μήκους 5.793 μέτρων πίστα της Monza. Η συνολική απόσταση που καλούνται να καλύψουν οι οδηγοί, πλησιάζει τα 307 χιλιόμετρα. Στην πιο γρήγορη πίστα στο καλαντάρι της φόρμουλα 1, η κατανάλωση είναι φυσικά υψηλή. Και οι κινητήρες πιέζονται στο όριο.
Σε ότι αφορά στην αεροδυναμική, ζητούμενο είναι η μικρότερη δυνατή κλίση στις πτέρυγες. Το πολύ καλό και επίπεδο οδόστρωμα σημαίνει ότι τα μονοθέσια ρυθμίζονται ώστε να απέχουν ελάχιστα από το έδαφος. Αυτό προσδίδει πολύ καλή πρόσφυση που καλύπτει τις απώλειες από την ελάχιστη κλίση στις πτέρυγες.
Η μέση ωριαία ταχύτητα είναι πάνω από τα 250 km/h. Αυτό σημαίνει σημαντική φθορά στα φρένα. Απαιτούνται λοιπόν παχιοί δίσκοι και μεγάλοι αεραγωγοί.
Τα ντεπόζιτα είναι γεμάτα κατά το ήμισυ με την λογική στρατηγική να περιλαμβάνει δύο ανεφοδιασμούς. Το επίπεδο πρόσφυσης είναι καλό ενώ το σιρκουί της Monza είναι ιδιαίτερα απαιτητικό σε ότι αφορά τα ελαστικά, ειδικά στην ‘Curva Grande’ και την ‘Parabolica’. Οι ομάδες επιλέγουν μεσαίες γόμες.