ΣΠΟΡ

Ολοκλήρωσε την προετοιμασία της η Renault. Τα σενάρια συνωμοσίας

Οι ουρανοί επιτέλους έκλεισαν πάνω από το Silverstone και η Renault κατάφερε να δουλέψει λίγο ενόψει του τελευταίου αγώνα της σεζόν που θα λάβει χώρα στις 22 του μήνα στη Βραζιλία. Στην πρώτη λοιπόν ουσιαστική ημέρα δοκιμών, ο Nelsinho Piquet συμπλήρωσε 160 γύρους. Το νέο αίμα της Γαλλικής ομάδας, δούλεψε πάνω στην εξέλιξη του κινητήρα αλλά και ελέγχους ηλεκτρονικών μερών της R26. Οι χρόνοι του δεν ανακοινώθηκαν...

Ολοκλήρωσε την προετοιμασία της η Renault. Τα σενάρια συνωμοσίας

Οι ουρανοί επιτέλους έκλεισαν πάνω από το Silverstone και η Renault κατάφερε να δουλέψει λίγο ενόψει του τελευταίου αγώνα της σεζόν που θα λάβει χώρα στις 22 του μήνα στη Βραζιλία. Στην πρώτη λοιπόν ουσιαστική ημέρα δοκιμών, ο Nelsinho Piquet συμπλήρωσε 160 γύρους. Το νέο αίμα της Γαλλικής ομάδας, δούλεψε πάνω στην εξέλιξη του κινητήρα αλλά και ελέγχους ηλεκτρονικών μερών της R26. Οι χρόνοι του δεν ανακοινώθηκαν…

Όσο για το τελευταίο γκραν πρι της σεζόν που θα κρίνει και τους δύο τίτλους, φυσικά η Renault δεν θα χρησιμοποιήσει τον νέο της κινητήρα όπως ενδεχομένως να διαβάζετε αλλού. Οι Γάλλοι αποφάσισαν να συμμετάσχουν με την ίδια μονάδα, η οποία μάλιστα θα λειτουργεί με μειωμένες στροφές (περίπου 300 σ.α.λ.), με σκοπό την επιτευχθεί η μέγιστη δυνατή αξιοπιστία.

Η Renault δεν πάει στη Βραζιλία για να νικήσει. Δεν πάει για να ρισκάρει. Πάει όσο πιο συντηρητικά μπορεί, με αρχικό στόχο να φτάσουν και τα δύο μονοθέσια της στον τερματισμό (χωρίς απώλειες από τυχόν εγκαταλείψεις) και από εκεί και πέρα να καταφέρουν να βρεθούν όσο ψηλότερα γίνεται.

Ο Fernando Alonso χρειάζεται μόλις ένα βαθμό για να εξασφαλίσει τον παγκόσμιο τίτλο, άσχετα με το τι θα κάνει ο Michael Schumacher. Όσο για τη Renault, ακόμα κι αν η Ferrari κάνει το 1-2, το να έχει τους οδηγούς της στις θέσεις 3-4 θα είναι αρκετό για να πάρει τον τίτλο και στους κατασκευαστές.

Όσο για σενάρια συνωμοσίας, συγκρούσεων και θεωριών αποστολών αυτοκτονίας από τους Felipa Massa και Ralf Schumacher, που θέλουν τους προαναφερθέντες να πέφτουν ως καμικάζι πάνω στον Alonso για να τον θέσουν εκτός μάχης, έχετε στο μυαλό σας τα εξής:

– Δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει κάτι τόσο προφανές. Οι καμπάνες από την FIA θα είναι βαριές γιατί έτσι θα εξευτελιστεί το άθλημα. Υπενθυμίζω ότι το 1997 όταν ο M. Schumacher έκοψε το τιμόνι δεξιά και έπεσε πάνω στον Jacques Villeneuve προσπαθώντας να τον βγάλει εκτός αγώνα για να πάρει τον τίτλο, μηδενίστηκε από το πρωτάθλημα!

– Αν ο teammate και ο αδερφός του Schumi αλλά και οι συνεργάτες της Ferrari (μη ξεχνάτε ότι στην πίστα υπάρχουν επίσης δύο Spyker MF1 και δύο ταύροι της Red Bull Racing που κουβαλάνε κινητήρες της Ιταλικής εταιρείας) έχουν σχέδιο δράσης με στόχο να πέσουν πάνω στον Alonso, ομοίως ο Giancarlo Fisichella μπορεί να σημαδέψει τη Ferrari του Γερμανού. Λέτε να παίξουν όλοι συγκρουόμενα;

– Η μόνη περίπτωση να γίνει κάτι, είναι κατά τη διάρκεια πραγματικής μάχης, κάποιος να πάρει λίγο περισσότερα ρίσκα απ’ ότι συνήθως. Αλλά από την άλλη, ο Alonso δεν θα πάρει καθόλου ρίσκα και μάλλον θα αποφύγει να εμπλακεί σε οποιαδήποτε πραγματική μάχη. Το μόνο που έχει να φοβάται ο Ισπανός είναι ο καιρός (μία ξαφνική καταιγίδα ας πούμε), ένα λάθος της ομάδας του (σε περίπτωση που με τα δεδομένα που θα ισχύουν εκείνη τη στιγμή η Renault παίρνει ούτως ή αλλιώς τον τίτλο στους κατασκευαστές, δεν αποκλείεται ο Flavio Briatore να θελήσει να μην στείλει τον Alonso στον Ron Dennis της McLaren με το νούμερο ένα) ή μία άτυχη στιγμή γιατί ακόμα και ο Gastone της φόρμουλα 1, άνθρωπος είναι…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

24MEDIA NETWORK