Παγκόσμιος Πρωταθλητής ο Alonso

Παγκόσμιος Πρωταθλητής ο Alonso

Ο Fernando Alonso είναι ο άνθρωπος που διαδέχεται τον Michael Schumacher στον θρόνο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή. Μάλιστα, ο Ίβηρας γίνεται ο νεότερος άνθρωπος της ιστορίας που καταφέρνει κάτι τέτοιο, σε ηλικία 24 ετών. Στη πίστα της Βραζιλίας στο Interlagos, ο Juan Pablo Montoya πήρε τη νίκη, ενώ πίσω του τερμάτισε ο Kimi Raikkonen, στο πρώτο "1-2" της McLaren μετά το 2001. Στην τρίτη θέση ο νέος βασιλιάς, μπροστά από τον " Schumi".

Τα στοιχεία... θρίλερ ήρθαν πριν καν δοθεί η εκκίνηση, δεδομένου ότι η βροχή έκανε την εμφάνισή της στη πίστα και το οδόστρωμα δεν είχε στεγνώσει απόλυτα όταν οι 20 πιλότοι κλήθηκαν να πατήσουν το γκάζι.

Με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Fernando Alonso έφυγε μπροστά, με τον Juan Pablo Montoya να ακολουθεί. Σούπερ ο Raikkonen, πέρασε τον Fisichella, κάτι που κατάφερε και ο Michael Schumacher, με τον Γερμανό να ανεβαίνει στην τέταρτη θέση. Το αυτοκίνητο ασφαλείας όμως που μπήκε για να καθαρίσει η πίστα από τα κομμάτια της Williams του Pizzonia, άλλαξε τα δεδομένα. O Fisichella πέρασε και πάλι στη τέταρτη θέση, ενώ ο Montoya πήρε την πρωτοπορία από τον Ισπανό της Renault.

Η κατάταξη

1. Montoya McLaren
2. Raikkonen McLaren +2.5
3. Alonso Renault +24.8
4. M.Schumacher Ferrari +35.6
5. Fisichella Renault +40.2
6. Barrichello Ferrari +69.1
7. Button BAR 1 γύρος
8. R.Schumacher Toyota 1 γύρος






Βαθμολογία Οδηγών
1. Alonso 117
2. Raikkonen 94
3. Montoya 60
4. M.Schumacher 60
5. Fisichella 45
6. Trulli 43
7. Barrichello 38
8. R.Schumacher 38
9. Button 32
10. Webber 29









Βαθμολογία Κατασκευαστών
1. McLaren 164
2. Renault 162
3. Ferrari 98
4. Toyota 81
5. Williams 59
6. BAR 33
7. Red Bull
8. Sauber 17
9. Jordan 12
10. Minardi 7









Μετά τη διαμόρφωση των θέσεων στους πρώτους γύρους, ουδείς έδειξε διάθεση να ρισκάρει. Πάντως, ο Alonso άρχισε τον χορό των ανεφοδιασμών, αποδεικνύοντας πως ήταν σχετικά ελαφρύς σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Κάτι ανάλογο και με τον Ιταλό ομόσταυλό του, ο οποίος είχε μπει νωρίς για τον χρονομετρημένο γύρο και έτσι προσπάθησε να κερδίσει κάτι από τα καύσιμα το Σάββατο.

Για τις McLaren, πρώτος μπήκε ο Κολομβιανός και μετά ο Raikkonen, αλλά το ότι τα ασημί μονοθέσια παρέμειναν για περισσότερους γύρους στη πίστα, τους έδωσε σαφές προβάδισμα για τη νίκη.

Το κακό βέβαια για το κοινό ήταν το ότι οι μάχες απουσίαζαν. Χαρακτηριστικό είναι πως μέχρι το τέλος του grand prix, τις καλύτερες εικόνες προσέφεραν οι δύο ομόσταυλοι του 2006 στη BAR, Button και Barrichello. Εν τέλει, ο Βραζιλιάνος πέρασε τον Βρετανό 25 γύρους πριν από το τέλος και πήρε τον πρώτο λόγο για την έκτη θέση.

Όταν έφτασε η ώρα για τα δεύτερα pit stops, ο Alonso μπήκε και πάλι πρώτος. Ήταν φανερό πως το περισσότερο το οποίο θα μπορούσε να πάρει από τη πίστα του Interlagos ήταν η τρίτη θέση, αρκετή όμως για να πάρει το πρωτάθλημα, αν και η McLaren θα μπορούσε να ατενίσει το μέλλον με αισιοδοξία, σε ό,τι αφορά στη μάχη των κατασκευαστών.

Πιο πίσω, ο Tiago Monteiro εγκατέλειψε για πρώτη φορά εφέτος, μετά από 16 επιτυχημένες προσπάθειες και ως εκ τούτου έχασε την ευκαιρία να ισοφαρίσει το ρεκόρ του Michael Schumacher.

Σχετικά με τον Raikkonen, έμεινε και πάλι περισσότερη ώρα στη πίστα σε σύγκριση με τον Montoya αλλά βγήκε οριακά πίσω του και πλέον έπρεπε να παλέψει για τη νίκη, αν και αυτή δεν θα είχε ουσιαστικό αντίκρισμα με τη παρουσία του Alonso στο βάθρο.

Όπερ και εγένετο. Ο Ισπανός κράτησε άνετα τη τρίτη θέση και έτσι ο Montoya δεν χρειάστηκε να κάνει κάποιο δώρο στον Raikkonen. Πιο πίσω, σχετικά καλή εμφάνιση από τη Ferrari, με μία τέταρτη και μία έκτη θέση. Πέμπτος ο Giancarlo Fisichella, έβδομος ο Jenson Button και όγδοος και τελευταίος που βαθμολογείται ο Ralf Schumacher. Οι Ιάπωνες της Toyota, όπως και αυτοί της BAR Honda, περιμένουν σαφώς καλύτερα πράγματα σε δύο εβδομάδες, στη Suzuka.

24MEDIA NETWORK