Πανάξια νίκη για Raikkonen

Τι κι αν εκκίνησε 17ος. Ο Kimi Raikkonen, με ρεσιτάλ οδήγησης, κατάφερε να πάρει τη νίκη στο ιαπωνικό grand prix προσπερνώντας τον Giancarlo Fisichella στον προτελευταίο γύρο.

Πανάξια νίκη για Raikkonen
Τι κι αν εκκίνησε 17ος. Ο Kimi Raikkonen, με ρεσιτάλ οδήγησης, κατάφερε να πάρει τη νίκη στο ιαπωνικό grand prix προσπερνώντας τον Giancarlo Fisichella στον προτελευταίο γύρο. Τρίτος ο Fernando Alonso, με τη Renault να παίρνει το ελαφρύ προβάδισμα στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Καταστροφική στρατηγική από την Toyota, πολύ καλή εμφάνιση από τους Webber, Button και Coulthard.

Το διαμορφωμένο από το Σάββατο grid, προϋπέθετε ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην εκκίνηση. Ο Ralf Schumacher έστριψε μπροστά, για να τον ακολουθήσει ο Fisichella. O Button έχασε μία θέση και έπεσε τρίτος, ενώ οι Schumacher και Alonso πετάχτηκαν εκπληκτικά στην πρώτη οκτάδα. Στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, ο Juan Pamplo Montoya αποφάσισε να γίνει πρωταγωνιστής με τον λάθος τρόπο, καθώς διέλυσε τη McLaren του και εγκατέλειψε, με συνέπεια να μπει στη πίστα το Safety Car.

Η κατάταξη

1.Raikkonen 1:29:02.212
2.Fisichella + 1.633
3.Alonso + 17.456
4.Webber + 22.274
5.Button + 29.507
6.Coulthard + 31.601
7. M. Schumacher + 33.879
8. R. Schumacher + 49.548
9. Klien + 51.925
10. Massa + 57.509
11. Villeneuve + 58.221
12. Barrichello + 1:00.600
13. Sato + 1 γύρος
14. Monteiro + 1 γύρος
15. Doornbos + 2 γύροι
16. Karthikeyan + 2 γύροι
17. Albers + 4 γύροι

Εγκατέλειψαν
18. Trulli + 43 γύροι
19. Pizzonia + 44 γύροι
20. Montoya + 52 γύροι

Βαθμολογία Οδηγών
1. Alonso 123
2. Raikkonen 104
3. M.Schumacher 62
4. Montoya 60
5. FIsichella 53
6. Trulli 43
7. R.Schumacher 39
8. Barrichello 38
9. Button 36
10. Webber 34
11. Heidfeld 28
12. Coulthard 24
13. Villeneuve 9
14. Massa 8
15. Monteiro 7
16. Wurz 6
17. Karthikeyan 5
18. Klien 5
19. Albers 4
20. De la Rosa 4
21. Friesacher 3
22. Pizzonia 2
23. Sato 1
24. Liuzzi 1























Βαθμολογία Κατασκευαστών
1. Renault 176
2. McLaren 174
3. Ferrari 100
4. Toyota 82
5. Williams 64
6. BAR 37
7. Red Bull 30
8. Sauber 17
9. Jordan 12
10. Minardi 7






























Η παραμονή του αυτοκινήτου ασφαλείας στη πίστα για πέντε γύρους έδωσε τον απαραίτητο χρόνο στους Rubens Barrichello και Takuma Sato προκειμένου να προλάβουν και να πιάσουν τους υπόλοιπους. Μάλιστα, στη Ferrari πήραν την απόφαση να βάλουν για δεύτερη φορά στα pits τον Βραζιλιάνο, ώστε να κερδίσει ανέξοδα έναν ανεφοδιασμό.

Στα όρια της οκτάδας, οι Schumacher, Alonso και Raikkonen είχαν τον δικό τους αγώνα, ενώ στην κορυφή, ο Ralf Schumacher μπήκε νωρίς για καύσιμα, αποδεικνύοντας πως η pole position είχε πολύ πιο εύκολη εξήγηση από αυτή του μικτού καιρού. Σαφώς πιο βαρύς ο David Coulthard, εντυπωσίαζε με την "καθαρή" τρίτη θέση που διατηρούσε άνετα μπροστά από τον Mark Webber. Μάλιστα, μετά τον ανεφοδιασμό του Butoon βρέθηκε να οδηγεί τη κούρσα.

Οι τελευταίοι, με εξαίρεση τον Jacques Villeneuve, που μπήκαν στα pits ήταν οι M. Schumacher – Raikkonen, οι οποίοι συνέθεσαν ένα άκρως θεαματικό δίδυμο, με τον Φιλανδό να επιτίθεται με ένταση και τον Γερμανό να αμύνεται σθεναρά μέχρι τον 29ο γύρο οπότε και υποχώρησε στην έκτη και αργότερα στην έβδομη (Alonso) θέση. Μαζί μπήκαν και μαζί βγήκαν από το pit lane, ωστόσο ο Fisichella είχε ήδη κάνει το αποφασιστικό βήμα για τη νίκη, εξασφαλίζοντας την πρωτοπορία μετά την ολοκλήρωση των πρώτων ανεφοδιασμών.

Όσο ο αγώνας πλησίαζε στο τέλος του, γινόταν φανερό πως η Renault του Ιταλού είχε το πλεονέκτημα, με τους Button και Webber να αποτελούν την ασφάλειά του μπροστά από τους Raikkonen και Alonso. Πάντως, ο Ισπανός μπήκε νωρίτερα από το προβλεπόμενο στα pits, βλέποντας πως ο δεύτερος της βαθμολογίας οδηγών καθυστερούσε πίσω από τη Williams.

Με οκτώ γύρους να υπολείπονται, η κατάταξη είχε διαμορφωθεί ως εξής: Fisichella, Raikkonen, Webber, Alonso, Button, Coulthard, M. Schumacher και R. Schumcaher. Με εξαίρεση τη μάχη για την τελευταία θέση του βάθρου, οι υπόλοιποι της οκτάδας έδειχναν συμβιβασμένοι με το τι είχαν στα χέρια τους, πλην ενός.Ο Raikkonen, προσπαθούσε να πλησιάσει τον Fisicho, σε αυτό που θα ήταν μία εκπληκτική νίκη. Προηγουμένως, ο Alonso περνούσε τον Webber.

Η ανεπανάληπτη απόδοση του Kimi Raikkonen επιβραβεύτηκε εν τέλει με τους δέκα πόντους. Στην ευθεία τερματισμού του προτελευταίου γύρου πέρασε τον πολύπειρο Ιταλό και απέδειξε πως αν υπάρχει η ικανότητα του οδηγού και το κατάλληλο μονοθέσιο, ακόμη και η 17η θέση μπορεί να φέρει τη νίκη.

** Επόμενο ραντεβού το τριήμερο 14-16 Οκτωβρίου, για το τελευταίο grand prix της περιόδου, στη πίστα της Κίνας ( Σανγκάη).

24MEDIA NETWORK