Ράλι Αυστραλίας:Προηγείται ο Hirvonen στο φινάλε του 1ου σκέλους
Συνεχείς ανατροπές περιλαμβάνει το Ράλι Αυστραλίας, με τη σκόνη να κάνει τη ζωή των πληρωμάτων δύσκολη.

Συνεχείς ανατροπές περιλαμβάνει το
Ράλι Αυστραλίας, με τη σκόνη να κάνει τη ζωή των πληρωμάτων δύσκολη. Σε βαθμό που δεν μπορούν καν να δουν το δρόμο μπροστά τους.
“Τα πράγματα όσο πάνε και χειροτερεύουν. Σχεδόν αναγκαστήκαμε να σταματήσουμε στη μέση της ειδικής, έπρεπε να την ακυρώσουν”, δήλωσε εξαγριωμένος ο
Petter Solberg που όχι μόνο απώλεσε την πρωτοπορία αλλά πλέον βρίσκεται και αρκετά πίσω από τον πρώτο.
Αυτός δεν είναι άλλος από τον Mikko Hirvonen που μείωσε τη μεταξύ τους διαφορά στα 1.3 δευτερόλεπτα στην 8η ειδική και κέρδισε σχεδόν μισό λεπτό στην ένατη και τελευταία του πρώτου σκέλους. Έτσι έκλεισε την ημέρα με προβάδισμα 26.2! Σηκώνει λοιπόν ψηλά τη σημαία για τη Ford στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, ύστερα από την έξοδο που είχε νωρίς το πρωί ο Gronholm. Ο Φινλανδός έφτασε στο service όπου επιδιορθώθηκαν όλες οι “πληγές” του Focus WRC και επέστρεψε στη μάχη με πλεονέκτημα το γεγονός ότι έβγαινε πρώτος στο δρόμο αφού ήταν ο μόνος που δεν προβληματίστηκε από τη σκόνη.
Με σκοπό να μειωθεί το πρόβλημα αυτό, οι οργανωτές αποφάσισαν τις επόμενες ημέρες, τα αυτοκίνητα να βγαίνουν στις ειδικές ανά τρία και όχι δύο λεπτά. Όσο για την μάχη του τίτλου στους οδηγούς, ο Gronholm βρίσκεται δώδεκα λεπτά πίσω από την κορυφή και τον teammate του αλλά το σημαντικότερο, δέκα λεπτά από μία θέση στο βάθρο αφού αυτός είναι ο αντικειμενικός του στόχος.
Ο Xevi Pons βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην τρίτη θέση την οποία καλείται να υπερασπιστεί για λογαριασμό της Kronos Citroen. Τέταρτος είναι ο Manfred Stohl, και από εκεί και πέρα το χάος αφού το επόμενο World Rally Car, είναι αυτό του Gronholm. Από την πέμπτη θέση και κάτω υπάρχουν αυτοκίνητα της κατηγορίας Production ενώ εκμεταλλευόμενοι το SupeRally, στο δεύτερο σκέλος θα επιστρέψουν στο δρόμο οι Chris Atkinson, Matt Wilson, Luis Perez Companc και Dani Sordo καθώς τα αυτοκίνητα του production δεν βαθμολογούνται σε ότι αφορά το πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Ηκατάταξη μετά το τέλος του πρώτου σκέλους
1. Hirvonen (Ford) 1:13:10.1
2. Solberg (Subaru) +26.2
3. Pons (Citroen) +1:24.4
4. Stohl (Peugeot) +1:32.6
5. Herrige (Subaru) +5:37.0
6. Arai (Subaru) +5:40.3
7. Baldacci (Mitsubishi) +5:53.8
8. Teiskonen (Subaru) +5:55.0
9. Latvala (Subaru) +6:00.4
10. Ligato (Mitsubishi) +6:24.2