Ράλι Ιαπωνίας: Προελαύνει ο Solberg, χαλάρα ο Loeb

Σκληρή ήταν η μάχη κατά τη διάρκεια της δεύτερης ημέρας του Ράλι Ιαπωνίας. Στις δώδεκα ειδικές διαδρομές του σκέλους, οι Peter Solberg και Marcus Gronholm "ανέβασαν" στο μέγιστο τις στροφές των μηχανών των Subaru Impreza και Peugeot 307 αντίστοιχα, αναζητώντας το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Ράλι Ιαπωνίας: Προελαύνει ο Solberg, χαλάρα ο Loeb

Σκληρή ήταν η μάχη κατά τη διάρκεια της δεύτερης ημέρας του Ράλι Ιαπωνίας. Στις δώδεκα ειδικές διαδρομές του σκέλους, οι Peter Solberg και Marcus Gronholm "ανέβασαν" στο μέγιστο τις στροφές των μηχανών των Subaru Impreza και Peugeot 307 αντίστοιχα, αναζητώντας το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

"Κερδισμένος", ωστόσο, ήταν ο Νορβηγός, άλλοτε παγκόσμιος πρωταθλητής,ο οποίος εκμεταλλευόμενος τη διαφορά που είχε εξασφαλίσει από την πρώτη ημέρα, διατηρήθηκε στην πρώτη θέση έχοντας πλέον να διανύσει λίγα χιλιόμετρα για τους δέκα βαθμούς της νίκης.

Όχι πως ο Gronholm έμεινε πίσω, αφού με την εκπληκτική απόδοσή του και τις πέντε ειδικές διαδρομές που κέρδισε προσπέρασε τον Sebastian Loebκαι τον άφησε στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης. Είναι αλήθεια πάντως πως ο Γάλλος πρωταθλητής οδηγεί συντηρητικά δίχως να πιέζει την Xsara τουγνωρίζοντας ούτως η άλλως πως ακόμη και οι έξι βαθμοί θα του χαρίσουν την ευκαιρία να πανηγυρίσει έναν ακόμη τίτλο.

Τα σπουδαία πάντως αναμένονταιτην Κυριακή, οπότε θα πέσει η καρό σημαία του τερματισμού. Είτε ο Loebθα ανοίξει τις σαμπάνιες του πρωταθλητή, είτεοι διώκτες του θα διατηρήσουν τις λιγοστές ελπίδες του για την κατάκτηση του τίτλου.

Η πρώτη δεκάδα

01. Solberg Subaru Impreza
02. Gronholm Peugeot 307 +32.3
03. Loeb Citroen Xsara +01.11.1
04. Galli Mitsubishi Lancer +02.42.7
05. Rovanpera Mitsubishi Lancer +02.43.8
06. Atkinson Subaru Impreza +02.53.7
07. Duval Citroen Xsara +02.55.6
08. Gardemeister Ford Focus +04.05.2
09. Kresta Ford Focus +04.21.9
10. Carlsson Peugeot 307 +05.36.2










24MEDIA NETWORK