Ράλι Κύπρου: Προβάδισμα νίκης για Loeb
Με προβάδισμα σχεδόν πενήντα δευτερολέπτων θα ξεκινήσει την 3η και τελευταία ημέρα του Ράλι Κύπρου ο Sebastien Loeb.
Ο πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής κατάφερε να αντέξει στην πίεση των αντιπάλων του και παρότι έβγαινε πρώτος στο δρόμο, να κερδίσει και μία ειδική διαδρομή. Έτσι όχι μόνο διατήρησε τα ηνία του αγώνα αλλά ουσιαστικά αύξησε και τη διαφορά του από τον δεύτερο, αν και σε αυτή τη θέση δεν βρίσκεται πλέον ο teammate του,
Dani Sordo, αλλά ο Miko Hirvonen.
Ως πρωτοπόρος στο φινάλε της Παρασκευής, ο Αλσατός οδηγός της Citroen έπρεπε να βγαίνει πρώτος στο δρόμο και να «καθαρίζει» τη διαδρομή. Ωστόσο, το νωπό από τη νυχτερινή βροχή χώμα, μείωσε τις χρονικές απώλειες. Ηττήθηκε από τους οδηγούς της Ford στην 7η ειδική, ήταν οριακά δεύτερος στην 8η και πήγε στο μεσημεριανό σέρβις έχοντας στο ενεργητικό του και μία πρωτιά – στην 9η ειδική.
«Σε κάποια σημεία υπήρχε πολλή λάσπη και εκεί χάναμε χρόνο. Ωστόσο διατηρήσαμε ανέπαφο το προβάδισμα μας και ελπίζω να μη στεγνώσουν οι δρόμοι, γιατί αυτό δεν θα είναι ευνοϊκό για εμάς», είπε ο Loeb κατά τη διάρκεια της μεσημεριανής ανασυγκρότησης στη Λεμεσό.
Δηλώσεις προφητικές, αφού ανεβαίνοντας στα βουνά για τις δύο τελευταίες ειδικές της ημέρας, οι δρόμοι ήταν πιο σκληροί και η διαδικασία «καθαρισμού» έφερε απώλειες σε χρόνο. Παράλληλα, ο Γάλλος αντιμετώπισε πρόβλημα υπερθέρμανσης των φρένων του C4 WRC, ενώ στιγμιαία έσβησε και ο κινητήρας του. Ως αποτέλεσμα, ο Hirvonen μείωσε τη μεταξύ τους διαφορά στα 49.8 δευτερόλεπτα.
«Οι δύο απογευματινές ειδικές ήταν πολύ δύσκολες για εμάς. Η θερμοκρασία των φρένων έφτανε τους 600οC πίσω και τους 200οC μπροστά. Προσπαθήσαμε λοιπόν να μην πιέσουμε πολύ για να τη διατηρήσουμε όσο το δυνατόν πιο χαμηλά. Έπειτα, ένα χιλιόμετρο πριν το τέλος της 11η ειδικής, κάναμε ένα τετ α κε και ο κινητήρας του C4 έσβησε. Χάσαμε πολύ χρόνο αλλά είμαστε ακόμα μπροστά και αυτό είναι το μόνο που έχει σημασία», σχολίασε ο πρωταθλητής.
Ενώ ο Loeb διατηρεί τον έλεγχο του αγώνα, ο Sordo έχει μπροστά του διπλή πρόκληση: πρέπει να προσπαθήσει να καλύψει το χαμένο έδαφος από τον Hirvonen που βρίσκεται πλέον 46.2 δευτερόλεπτα μπροστά, αλλά και τα νώτα του από τον Petter Solberg, που κερδίζοντας τις απογευματινές ειδικές διαδρομές, τον πλησίασε στα 15.9 δεύτερα.
Όσο για τον ταλαντούχο Sebastien Ogier της Citroen Junior Rally Team, στη διαδρομή «Πάνω Παναγιά», έχασε τον έλεγχο όταν ένα πρόβλημα με τους υαλοκαθαριστήρες περιόρισε την ορατότητα του με αποτέλεσμα να βγει εκτός δρόμου και το C4 WRC να αναποδογυρίσει. Ωστόσο, κατάφερε να επιστρέψει στο δρόμο και πλέον κυνηγάει την 5η θέση.
Στη μάχη της κατηγορίας Production, ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Patrik Sandell, κέρδισε μία ειδική με το Skoda Fabia S2000. Ο Σουηδός βρίσκεται στην δεύτερη θέση της κατηγορίας και τη δωδέκατη της γενικής.
Το τρίτο και τελευταίο σκέλος του Ράλι Κύπρου περιλαμβάνει 3 χωμάτινες ειδικές διαδρομές (καμία επαναλαμβανόμενη) σε 82.27 αγωνιστικά χιλιόμετρα και οι Loeb/Elena θα είναι ξανά το πρώτο πλήρωμα που θα βγαίνει στο δρόμο.
| Θέση | Οδηγός | Χρόνος | Διαφορά |
| 1. | Sebastien Loeb | 3:33:43.8 | – |
| 2. | Mikko Hirvonen | 3:34:33.6 | +49.8 |
| 3. | Dani Sordo | 3:35:19.8 | +1:36.0 |
| 4. | Petter Solberg | 3:35:35.7 | +1:51.9 |
| 5. | Matthew Wilson | 3:38:57.5 | +5:13.7 |
| 6. | Sebastien Ogier | 3:39:26.6 | +5:42.8 |
| 7. | Evgeny Novikov | 3:40:06.6 | +6:22.8 |
| 8. | Conrad Rautenbach | 3:41:07.3 | +7:23.5 |
| 9. | Federico Villagra | 3:42:44.7 | +9:00.9 |
| 10. | Khalid al Qassimi | 3:43:13.4 | +9:29.6 |
| 11. | Armindo Araujo | 3:47:31.7 | +13:47.9 |
| 12. | Patrik Sandell | 3:47:48.2 | +14:04.4 |
| 13. | Nasser al Attiyah | 3:48:34.5 | +14:50.7 |
| 14. | Toshi Arai | 3:50:02.2 | +16:18.4 |
| 15. | Martin Prokop | 3:53:28.2 | +19:44.4 |
| 16. | Michal Kosciuszko | 3:55:34.7 | +21:50.9 |
| 17. | Simone Campedelli | 3:55:55.5 | +22:11.7 |
| 18. | Χαράλαμπος Τιμοθέου | 3:55:55.7 | +22:11.9 |
| 19. | Jari-Matti Latvala | 3:56:08.7 | +22:24.9 |
| 20. | Andis Neiksans | 3:56:10.0 | +22:26.2 |