Ράλι Μ.Βρετανίας: Προβάδισμα από νωρίς για τη Ford
Όπως έχουμε συνηθίσει και από τους προηγούμενους γύρους του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, η Ford ξεκίνησε δυναμικά και στο κύκνειο άσμα του 2006, που διεξάγεται στα δάση της Ουαλία.

Όπως έχουμε συνηθίσει και από τους προηγούμενους γύρους του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, η Ford
ξεκίνησε δυναμικά και στο κύκνειο άσμα του 2006, που διεξάγεται στα δάση της Ουαλία.
Μετά από την ολοκλήρωση των τριών πρώτων ειδικών διαδρομών της ημέρας, οι
Marcus Gronholm και
Mikko Hirvonen έχουν ξεχωρίσει του ανταγωνισμού. Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής έχει τα ηνία, με τον νεαρό teammate του να ακολουθεί 19 δευτερόλεπτα πιο πίσω.
” Ο Mikko τα πάει πολύ καλά. Πιέζω όσο συνήθως και δεν πιστεύω ότι μπορώ να οδηγήσω καλύτερα“, σχολίασε ο Gronholm ενώ πρέπει να σημειώσουμε ότι ο Hirvonen τραυμάτισε και το σύστημα διεύθυνσης του Focus WRC στην 1η ειδική, όταν κτύπησε σε μία μεγάλη πέτρα.
Όσο για τις συνθήκες, είναι κλασικές βρετανικές, με πολύ λάσπη στο δρόμο, ως αποτέλεσμα της βροχής που έπεφτε την προηγούμενη νύχτα.
” Βγαίνω πρώτος στο δρόμο κι η κατάσταση του δεν είναι πολύ άσχημη όταν περνάω εγώ ενώ τα πράγματα δυσκολεύουν για όσους ακολουθούν“, παραδέχθηκε ο Gronholm.
Προβλήματα στην πρώτη ειδική αντιμετώπισε και ο Petter Solberg (τι πρωτότυπο!), με το Impreza WRC να σβήνει χωρίς προφανή λόγο, σε δύο διαφορετικά σημεία. Ωστόσο, ο Νορβηγός πέρασε στην αντεπίθεση και στο φινάλε της 3ης ειδικής, είχε βρεθεί και πάλι στην 3η θέση, κυνηγώντας τους οδηγούς της Ford.
Ελάχιστα δευτερόλεπτα πίσω του βρίσκεται το Peugeot 307 WRC του Manfred Stohl, ενώ η μεγάλη έκπληξη της ημέρας, είναι ο 5ος, Jari Matti Latvala. Όσο για την Kronos Citroen, απογοητεύει, με τον Xavier Pons να προσπαθεί να σώσει τα προσχήματα από την όγδοη θέση της γενικής.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1. Gronholm-Ford 37:09.6
2. Hirvonen-Ford + 19.1
3. Solberg-Subaru + 34.7
4. Stohl-Peugeot + 40.6
5. Latvala-Ford + 1:09.6
6. Atkinson-Subaru + 1:25.0
7. Sordo-Citroen + 1:35.1
8. Pons-Citroen + 1:35.3
9. Higgins-Ford + 1:35.6
10. Duval-Skoda + 1:36.8