X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Ράλι Σαρδηνίας: Προβάδισμα νίκης χωρίς να ιδρώσει ο Οζιέ

Ο Σεμπαστιάν Οζιέ εκμεταλλεύθηκε ένα λάθος του Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα στην τελευταία ΕΔ του Σαββάτου για να πάρει ένα σημαντικό προβάδισμα και κατ' επέκταση να αγκαλιάσει την τέταρτη νίκη του σε έξι αγώνες.

Βάσει όσων έγιναν την Παρασκευή, οι λάτρεις του WRC προσδοκούσαν μία μονομαχία των δύο σπουδαίων οδηγών της Volkswagen στις τέσσερις ΕΔ της ημέρας, ωστόσο αυτό έγινε μόνο στις τρεις για λόγους ανωτέρας βίας.

Ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα δεν απέφυγε το λάθος στην τελευταία ΕΔ της ημέρας, η οποία ήταν το δεύτερο πέρασμα από τη γιγαντιαία Monte Lerno των 60 χιλιομέτρων. Συγκεκριμένα χτύπησε σε ένα βράχο και έσπασε έναν τροχό, με αποτέλεσμα να χάσει δύο λεπτά για την αντικατάστασή του, ενώ επανεμφανίστηκε το πρόβλημα στα φρένα.

Η μοίρα έπαιξε πολύ άσχημο παιχνίδι στον Φινλανδό οδηγό αν αναλογιστεί κανείς ότι μπήκε με πλεονέκτημα 12,5 δευτερολέπτων στην τέταρτη ΕΔ του Σαββάτου.

Ο Οζιέ, πλέον, προηγείται με διαφορά 1:40 από τον δεύτερο, ο οποίος μετά την αργοπορία του Λάτβαλα, είναι ο Μαντς Όστμπεργκ. Νικητής της νορβηγικής μονομαχίας με τον Αντρέας Μίκελσεν (τον κέρδισε σε όλες τις ΕΔ), ο 27χρονος οδηγός βρίσκεται 21,3 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Φινλανδό.

Το Ράλι Ιταλίας θα ολοκληρωθεί την Κυριακή (8/6), με το πρόγραμμα να περιλαμβάνει τέσσερις σχετικά μικρές ΕΔ και φυσικά την Power Stage του αγώνα.

Η κατάταξη μετά από 13 ΕΔ

1. Σ. Οζιέ VW 3:30:15.8

2. Μ. Όστμπεργκ Citroen +1:40.2

3. Γ. Λάτβαλα VW +2:01.5

4. Α. Μίκελσεν VW +2:37.8

5. Έ. Έβανς M-Sport +4:24.3

6. Μ. Πρόκοπ Ford Fiesta +5:26.1

7. Χ. Σόλμπεργκ Solberg Ford +6:09.6

8. Χ. Αλ Κασίμι Citroen Abu Dhabi +15:05.2

9. Μ. Σόουζα Ford Fiesta +17:32.4

10. Τ. Νοβίλ Hyundai +26:48

Οι νικητές των ειδικών

SS1: Μ. Χίρβονεν

SS2: Τ. Νοβίλ

SS3: Γ. Χάνινεν

SS4: Μ. Όστμπεργκ

SS5: Γ. Λάτβαλα

SS6: Γ. Λάτβαλα

SS7: Γ. Λάτβαλα

SS8: Σ. Οζιέ

SS9: Γ. Λάτβαλα

SS10: Γ. Λάτβαλα

SS11: Σ. Οζιέ

SS12: Σ. Οζιέ

SS13: Σ. Οζιέ

24MEDIA NETWORK