Ράλι Τουρκίας – Θρίαμβος Gronholm, 1-2 για τη Ford
Ο Marcus Gronholm και η ομάδα της Ford πέτυχαν αυτό ακριβώς που ήθελαν στην Τουρκία, στο πλαίσιο του 13ου γύρου του παγκοσμίου πρωταθλήματος. Με τον Sebastien Loeb απόντα, ο Φινλανδός ήθελε νίκη και μόνο νίκη για να ροκανίσει τη μεταξύ τους διαφορά.

Ο
Marcus Gronholm και η ομάδα της
Ford πέτυχαν αυτό ακριβώς που ήθελαν στην Τουρκία, στο πλαίσιο του 13ου γύρου του παγκοσμίου πρωταθλήματος. Με τον
Sebastien
Loeb απόντα, ο Φινλανδός ήθελε νίκη και μόνο νίκη για να ροκανίσει τη μεταξύ τους διαφορά. Και ύστερα από τρεις ημέρες υποδειγματικής οδήγησης, ο 38χρονος τα κατάφερε – νίκησε στην Τουρκία και κράτησε ζωντανές τις ελπίδες του για τίτλο. Είναι πλέον 25 βαθμούς πίσω από τον Loeb με τρία ράλι να απομένουν για την ολοκλήρωση της σεζόν, χωρίς κανείς να γνωρίζει πότε ακριβώς θα βρεθεί και πάλι πίσω από το τιμόνι ο μεγάλος αντίπαλος του.
Όμως αυτός ο αγώνας δεν εξελίχθηκε ιδανικά μόνο για τον Gronholm αλλά και για την ομάδα της Ford που μάχεται για τον τίτλο στους κατασκευαστές. Σε αυτό βοήθησε και ο εκπληκτικός Mikko Hirvonen που για μία ακόμη φορά κατάφερε να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να πετύχει αυτό που ήθελαν από αυτόν. Με το 1-2 στην Τουρκία λοιπόν, η Ford κατάφερε να περάσει στην βαθμολογία την Kronos Citroen.
Σε αυτή την επιτυχία βοήθησε η γνωστή ατυχία του Petter Solberg που ενώ βρισκόταν ανάμεσα στα δύο Ford Focus, έπεσε πάνω σε μία πέτρα στην 15η ειδική, βγαίνοντας εκτός μάχης. Κι αυτό κατά τη διάρκεια των απογευματινών ειδικών του δεύτερου σκέλους όπου ο Νορβηγός έκανε εξαιρετικούς χρόνους υπό βροχή, αρχίζοντας να ανησυχεί τον Gronholm. Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο μεγάλος αδερφός του Solberg, Henning, που βρέθηκε για πρώτη φορά φέτος στο βάθρο των νικητών.
Πάμε και στην Kronos Citroen. Οι διεκδικητές των δύο τίτλων τα έκαναν μούσκεμα. Ο Colin McRae ξεκίνησε με λάθος επιλογές ελαστικών που τον έριξαν στην κατάταξη έπειτα, ταλαιπώρησε πολύ στις άσχημες συνθήκες του Σαββάτου ενώ αναγκάστηκε να εγκαταλείψει στην τελευταία ειδική διαδρομή του αγώνα, με προβλήματα στα ηλεκτρικά της Xsara WRC. Ο έτερος οδηγός που είχε δικαίωμα να δώσει βαθμούς στη μάχη των κατασκευαστών, Dani Sordo, είχε επίσης δύσκολο αγώνα και καλύτερη στιγμή, το γεγονός ότι κέρδισε μία ειδική διαδρομή – την πρώτη του στο χώμα. Έμεινε όμως έβδομος, την ώρα που ο Xavier Pons, ο επίσης Ισπανός τον οποίο η Kronos έχει εκτοπίσει στο ρόλο του τρίτου οδηγού που δεν μπορεί να δώσει βαθμούς στους κατασκευαστές, ήταν ο αποτελεσματικότερος οδηγός της. Ο Pons τερμάτισε τέταρτος, περνώντας μπροστά από τους Kosti Katajamaki και Chris Atkinson στην τελευταία ειδική του αγώνα.
Ητελική κατάταξη
1. Gronholm Ford 3h 28:16.3
2. Hirvonen Ford + 2:23.4
3. H Solberg Peugeot + 3:06.0
4. Pons Citroen + 3:27.4
5. Katajamaki Ford + 3:28.5
6. Atkinson Subaru + 3:36.5
7. Sordo Citroen + 4:24.8
8. Stohl Peugeot + 4:30.3
9. Duval Skoda + 5:35.6
10. Aigner Skoda + 6:57.4