Σε γλυκό φινάλε στοχεύει η Toyota
Μία δύσκολη σεζόν τελειώνει για την Panasonic Toyota Racing με το Βραζιλιάνικο Grand Prix στο Interlagos. Μετά από τον τερματισμό και των δύο πιλότων της σε βαθμολογούμενες θέσεις στον Ιαπωνικό, εντός έδρας αγώνα της, πριν από μερικές ημέρες, η ομάδα της χώρας του Ανατέλλοντος Ηλίου, βρίσκεται ήδη στο Sao Paulo, που σηματοδοτεί τη μοναδική επίσκεψη της φόρμουλα 1 στη Νότια Αμερική.

Μία δύσκολη σεζόν τελειώνει για την Panasonic Toyota Racing με το Βραζιλιάνικο Grand Prix στο Interlagos. Μετά από τον τερματισμό και των δύο πιλότων της σε βαθμολογούμενες θέσεις στον Ιαπωνικό, εντός έδρας αγώνα της, πριν από μερικές ημέρες,η ομάδα της χώρας του Ανατέλλοντος Ηλίου, βρίσκεται ήδη στο Sao Paulo, που σηματοδοτεί τη μοναδική επίσκεψη της φόρμουλα 1 στη Νότια Αμερική.
Το ταξίδι στη Βραζιλία φέρνει ρυθμούς samba στο paddock, ενώ το γεμάτο σαμαράκια και ανωμαλίες σιρκουί του Interlagos, σε ένα προάστιο του άναρχα δομημένου Sao Paulo, ενέχει μοναδική πρόκληση για τους οδηγούς.
Μπροστά στα μάτια μερικών από τους πιο ένθερμους οπαδούς του μηχανοκίνητου αθλητισμού σε όλο τον κόσμο, και σε ένα από τα πιο ιστορικά σιρκουί της φόρμουλα 1, η Toyota ελπίζει να τελειώσει τη σεζόν σε καλή θέση. Μετά από 17 δύσκολους αγώνες, η Ιαπωνική ομάδα είναι πέμπτη στο Πρωτάθλημα των Κατασκευαστών και οι Ralf Schumacher και Jarno Trulli είναι έτοιμοι να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, ώστε να ολοκληρώσουν τη σεζόν με θετικές εντυπώσεις. Για τις απαιτήσεις του κύκνειου άσματος του 2006, μιλά ο ανώτερος γενικός διευθυντής πλαισίου της Toyota F1, Pascal Vasselon…
«Ένα από τα πρώτα πράγματα που σου έρχονται στο μυαλό για το Interlagos είναι τα σαμαράκια – έχουν γίνει διάφορες προσπάθειες για να εξαφανιστούν, αλλά εξακολουθούν να βρίσκονται εκεί. Αυτά επηρεάζουν σημαντικά το αυτοκίνητο από την αρχή του Σαββατοκύριακου, είτε επειδή ο οδηγός πρέπει να τα συνηθίσει είτε επειδή οι επιπτώσεις τους είναι πιο έντονες λόγω χαμηλής πρόσφυσης. Όταν η πρόσφυση αυξάνεται δεν αποτελούν τόσο μεγάλο πρόβλημα, επομένως το καλύτερο πράγμα που μπορείς να κάνεις είναι να μην αντιδράς υπερβολικά με πολλές αλλαγές», δηλώνει ο Γάλλος.
Όμως τα σαμαράκια δεν είναι ο μοναδικός τομέας που προβληματίζει και απαιτεί προσοχή…
«Το ανηφορικό τμήμα με τέρμα γκάζι είναι πολύ απαιτητικό για τους κινητήρες, αλλά γενικά οι απαιτήσεις από το αυτοκίνητο είναι οι συνηθισμένες – τα ελαστικά είναι μεσαίας σκληρότητας, ομοίως τα φρένα, η αεροδυναμική και ο κινητήρας έχουν ίδια ευθύνη για καλούς χρόνους. Μοναδική εξαίρεση είναι το βρεγμένο οδόστρωμα, επειδή μπορεί να βρέχει σε υψηλές θερμοκρασίες και αυτό είναι αρκετά σκληρό για τα ελαστικά βροχής επειδή δουλεύουν σε θερμοκρασίες πολύ υψηλότερες από συνήθως.
Συνήθως εκεί κάτω κάνει ζέστη και, αν βρέξει, συχνά πρόκειται για καταιγίδα, αλλά στεγνώνει πολύ γρήγορα και μπορείς να αλλάξεις από ελαστικά σκληρών συνθηκών σε ελαστικά για στεγνό οδόστρωμα, σε μερικούς μόνο γύρους. Προσωπικά, έχω καλές αναμνήσεις από τη Βραζιλία – αν και ποτέ δεν μπορείς να είσαι απόλυτα σίγουρος – πρέπει λοιπόν να φανούμε δυνατοί στο Interlagos και είμαι αισιόδοξος γι’ αυτό» , ολοκλήρωσε ο Pascal Vasselon.