ΣΠΟΡ

Συμφωνία για τις δοκιμές

Τα αφεντικά των ομάδων της φόρμουλα 1 συμφώνησαν, επιτέλους, σχετικά με τις δοκιμές εξέλιξης που θα πραγματοποιήσουν το 2007 και στο περιθώριο του γκραν πρι της Ιαπωνίας, υπέγραψαν τη συμφωνία αυτή. Έπειτα, λοιπόν, από μήνες διαπραγματεύσεων, αποφασίστηκε πως θα ξοδέψει η κάθε ομάδα τα 30.000 χιλιόμετρα που έχει στη διάθεση της.

default image

Τα αφεντικά των ομάδων της φόρμουλα 1 συμφώνησαν, επιτέλους, σχετικά με τις δοκιμές εξέλιξης που θα πραγματοποιήσουν το 2007 και στο περιθώριο του γκραν πρι της Ιαπωνίας, υπέγραψαν τη συμφωνία αυτή. Έπειτα, λοιπόν, από μήνες διαπραγματεύσεων, αποφασίστηκε πως θα ξοδέψει η κάθε ομάδα τα 30.000 χιλιόμετρα που έχει στη διάθεση της.

Και πλέον, στο στόχαστρο κάποιων όπως ο διευθυντής της Honda Racing, Nick Fry, είναι το πώς να κάνουν τις ημέρες δοκιμών δελεαστικότερες για τους θεατές:
«Το επόμενο βήμα είναι να κάτσουμε και να οργανώσουμε ομαδικές ημέρες δοκιμών, τις οποίες κάποιοι θα μπορούν να προωθήσουν και να εκμεταλλευτούν. Θα είχαν ενδιαφέρον για τον κόσμο».

Όλα αυτά αφορούν τις ημέρες δοκιμών κατά τη διάρκεια της σεζόν. Οι ομάδες όμως, πιέζουν την μοναδική εταιρεία που θα προμηθεύει ελαστικά την επόμενη σεζόν, τη Bridgestone, για επέκταση των δοκιμών του προσεχή Δεκέμβρη. Προς το παρόν έχουν προγραμματιστεί μόνο δύο διήμερα τεστ. Και είναι λογικό οι ομάδες που μέχρι και τη Βραζιλία στις 22 Οκτωβρίου, θα δουλεύουν αποκλειστικά με τη Michelin, να θέλουν να γράψουν περισσότερα χιλιόμετρα με το νέο τους συνεργάτη.

Διότι αυτή τη στιγμή, κυρίως η Ferrari κι εν συνεχεία και οι Toyota, Williams, αναμένεται να ξεκινήσουν τη σεζόν με το πλεονέκτημα που τους δίνει η συνεργασία που έχουν ήδη με την Ιαπωνική ομάδα. Γιατί μη ξεχνάτε, ότι στη σημερινή φόρμουλα 1, ο «μαύρος χρυσός» των ελαστικών, παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην επιτυχία…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ