Στo Silverstone ο Άλεξ Ρινς έβαλε γκολ στο 90'

Για δεύτερο σερί αγώνα, ο Μαρκ Μάρκεθ είχε κάποιον να τον πιέζει αφόρητα. Για δεύτερή φορά παραδόθηκε σε αυτόν τον κάποιον, με τον Άλεξ Ρινς να κάνει την κίνηση του την τελευταία στιγμή! Το ατύχημα που έστειλε τον Ντοβιτσιόζο στο νοσοκομείο και η σύγκρουση ομόσταυλων.

O Άλεξ Ρινς νίκησε τον Μαρκ Μάρκεθ στο Silverstone Circuit, για 13 χιλιοστά του δευτερολέπτου (AP Photo/Rui Vieira).
O Άλεξ Ρινς νίκησε τον Μαρκ Μάρκεθ στο Silverstone Circuit, για 13 χιλιοστά του δευτερολέπτου (AP Photo/Rui Vieira). COPYRIGHT 2019 THE ASSOCIATED PRESS. ALL RIGHTS RESERVED

Το GoPro British Grand Prix είχε όλες εκείνες τις μικρές λεπτομέρειες που κάνουν το MotoGP απρόβλεπτο. Και ενδιαφέρον. Ή όπως θα 'χεις βαρεθεί να διαβάζεις σε συνθήκες που αποτέλεσμα κρίνεται στο 90', είχε όλα όσα αυξάνουν τους φίλους του σπορ. Επειδή όμως, δεν θέλω να βαριέσαι ας περάσουμε στο τι περιλάμβανε το Silverstone Circuit: είδαμε προσπέραση στην τελευταία στροφή, πτώση που έστειλε αναβάτη στο νοσοκομείο, μηχανικές αστοχίες και σύγκρουση ομόσταυλων. Δηλαδή, τι άλλο θα ήθελες;

➜  Ο Άλεξ Ρινς (#42 Suzuki) είχε πάρει στο κατόπι τον Μαρκ Μάρκεθ (#93 Repsol Honda) από την αρχή του 12oυ αγώνα στο φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα του MotoGP, στη Silverstone. O 23χρονος Kαταλανός πίεζε τον back to back πρωταθλητή διαρκώς, μέχρι να βρει τη σωστή στιγμή να κάνει την κίνηση του.

Αυτή ήλθε στην τελευταία στροφή του αγώνα, με τον αναβάτη της Suzuki να βλέπει πρώτος την καρό σημαία (για 0.013 -να σε βοηθήσω, για 13 χιλιοστά του δευτερολέπτου) και τον Μάρκεθ να περιορίζεται στη δεύτερη θέση, για δεύτερο σερί αγώνα-στην Αυστρία είδε την πλάτη του Αντρέα Ντοβιτσιόζο, πάλι στην τελευταία στροφή. 

Στο κατόπι του Μάρκεθ ήταν και ο Βαλεντίνο Ρόσι (#46 Yamaha), αρχικά -ξεκίνησε από την τρίτη θέση-, αλλά πολύ γρήγορα τον άφησε πίσω του ο ομόσταυλος του, Μάβερικ Βινιάλες (#12 Yamaha). Πέμπτος τερμάτισε ο Φράνκο Μορμπιντέλι (#21 Yamaha Petronas), ο οποίος έδωσε τις δικές του μάχες με τον Καλ Κράτσλοου (#35 Repsol Holda) και τελικά, τον νίκησε για 6''.

O μέχρι χθες, τρίτος στην συνολική κατάταξη, Ντανίλο Πετρούσι (#9 Ducati) δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την 7η θέση.

Συν το ατύχημα του Αντρέα Ντοβιτσιόζο (#44 Ducati), ο Μάρκεθ έχασε μεν την πρωτιά, σε πίστα που 'χει να τη ζήσει από το 2014, αλλά διατήρησε την απόσταση από τους διώκτες του: είναι στο +42 από τον δεύτερο Ντοβιτσιόζο, στο +101 από τον τρίτο Ρινς και στο +105 από τον τρίτο Πετρούτσι. Να δούμε όμως, τι έπαθε ο Ντοβιτσιόζο.

➜  Στην εκκίνηση, όπως έβγαινε από την πρώτη στροφή ο Φάμπιο Κουαρταράρο (#20 Yamaha), τον πρόδωσαν τα 'κρύα' -εκείνη την ώρα- ελαστικά του. Ο αναβάτης της Yamaha αποφάσισε να πάρει ρίσκο, χρησιμοποιώντας μπροστινό λάστιχο μεσαίας γόμας, το οποίο έκανε τη ζημιά, την οποία πλήρωσε ο Ντοβιτσιόζο.

➜  O 33χρονος Ιταλός δεν είχε χρόνο να αντιδράσει σε αυτό που προέκυψε μπροστά του και τέθηκε εκτός, όπως και ο Γάλλος. Η Ducati του τυλίχθηκε στις φλόγες, εκείνος απομακρύνθηκε με φορείο από την πίστα. Αρχικά, διεκομήσθη στο ιατρικό κέντρο της Silverstone για τσεκ απ και μετά στο νοσοκομείο του Coventry, για περαιτέρω εξετάσεις. Διαπιστώθηκε προσωρινή απώλεια μνήμης. Πέραν τούτου, ουδέν.

O Γιόχαν Ζάρκο (ο οποίος ειδοποίησε πως φεύγει από την ΚΤΜ 'γιατί αν συνέχιζα έως το 2020, χωρίς να υπάρξει κάποια βελτίωση, θα σήμαινε πως απέτυχα στην καριέρα μου') συγκρούστηκε με τον Μιγκέλ Ολιβέιρα -και τιμωρήθηκε με τρεις θέσεις στο γκριντ, στον επόμενο αγώνα στο Misano. Τι έκανε; To #5 της ΚΤΜ πήρε την εσωτερική, στην 14η στροφή του 10ου γύρου, ο Πορτογάλος (#88 ΚΤΜ) δεν κουνήθηκε και έπεσε ο ένας πάνω στον άλλον. Αμφότεροι τέθηκαν νοκ άουτ.

➜ Ένας ακόμα δεν τερμάτισε: ο Αλέιξ Εσπαργκαρό (#41 Aprilia), ο οποίος εγκατέλειψε λόγω μηχανικών προβλημάτων, ενώ ήταν στην πρώτη δεκάδα.

Για το τέλος, αφήσαμε τα καλύτερα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ