ΣΠΟΡ

Τίτλοι τέλους για τη Red Bull Skoda

Τα τελευταία χρόνια, έχουμε συνηθίσει τις εθελούσιες αποχωρήσεις των ομάδων από το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι. Ωστόσο, αυτή τη φορά, ισχύει ένα εντελώς διαφορετικό σενάριο.

default image

Τα τελευταία χρόνια, έχουμε συνηθίσει τις εθελούσιες αποχωρήσεις των ομάδων από το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι. Ωστόσο, αυτή τη φορά, ισχύει ένα εντελώς διαφορετικό σενάριο. Η αποχώρηση της Skoda από το WRC, είχε αφήσει ανοιχτό το πεδίο στη Red Bull η οποία αναζητούσε τρόπο να εμπλακεί στο σπορ. Επενδύοντας λοιπόν ένα σημαντικό ποσό, στήριξε την ιδιωτική ομάδα του Reimund Baumschlager που με εργοστασιακή βοήθεια από τη Skoda, χρησιμοποίησε τα Fabia WRC σε πρόγραμμα δέκα αγώνων.

Ωστόσο, η Τσέχικη κατασκευάστρια εταιρεία αποφάσισε να επιστρέψει στους αγώνες το 2007 με εργοστασιακή συμμετοχή που όμως δεν θα αφορά το WRC αλλά τη κατηγορία Super 2000. Και το επικείμενο αυτό πρόγραμμα, θα περιλαμβάνει ένα μόνο αυτοκίνητο, με οδηγό τον Jan Kopecky.

Τι θα κάνει όμως τώρα η Red Bull; Η πλήρης εμπορική επίθεση της που αφορά τη συμμετοχή σε κάθε μορφή αγώνων του πλανήτη, καθιστά επιτακτική την ανάγκη να συνεχίσει την παρουσία της στον κόσμο των ράλι. Όμως αυτό θα πρέπει να γίνει με διαφορετικό αυτοκίνητο και σαφώς λιγότερα μέσα αφού τουλάχιστον προς το παρόν, δεν έχει επίσημη βοήθεια από κάποιο κατασκευαστή. Πηγές από την ομάδα αναφέρουν ότι θα γίνουν προσπάθειες να υπάρχει ανάλογο πρόγραμμα συμμετοχής σε επιλεκτικούς αγώνες αλλά με ένα και όχι δύο αυτοκίνητα. Κι αυτό διότι το όλο project, θα αφορά τη στήριξη του Andreas Aigner, του ταλαντούχου αυτού οδηγού που προέρχεται από το Πρόγραμμα Ανεύρεσης Οδηγών της Red Bull.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

24MEDIA NETWORK