Πρελούδιο στα καλοκαιρινά βράδια

Πρελούδιο στα καλοκαιρινά βράδια

Ο prisoner μετά τον πανευρωπαϊκό θρίαμβο της αποχής, ρίχνει την προσοχή του στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου και επιλέγει να σχολιάσει από το προαύλιο της φυλακής τις αγωνιστικές, τα προημιτελικά, τους ημιτελικούς και τον τελικό του Euro2004.


Αγωνιστική 1η

Με το μάτι του ειδικού :

“ No Dragao ganha sempre a equipa da casa” έγραφε στην Σαββατιάτικη έκδοση της O Jogo, ο Jose Mourinho, πρωταθλητής Ευρώπης με την Πόρτο, προπονητής της Τσέλσι και γνωστός για τις γενναίες και αντιδιπλωματικές δηλώσεις του. «Στο Dragao νικάει πάντα ο γηπεδούχος.» ήταν το σχόλιο του για το παιχνίδι της Πορτογαλίας απέναντι στην Ελλάδα.


Ο ήχος της μνήμης :

Το παιχνίδι της πρεμιέρας βρίσκεται στα μεσά του δευτέρου ημιχρόνου. Οι Ελληνες προηγούνται 2-0 στην έδρα των Πορτογάλων και αλλάζουν την μπάλα στο κέντρο του γηπέδου με τον τρόπο που άλλαξαν όλες τις αναλύσεις για την έκβαση του αγώνα. Η ελληνική κερκίδα αναλαμβάνει να σαρκάσει σε βαθμό αμετροέπειας το Ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο. « Οle,Ole,» ακούγεται ξαφνικά από την Ελληνική κερκίδα και το γήπεδο σαστίζει.


Η αλήθεια γυμνή κοιτάει το μέλλον:

Στο πρωτοσέλιδο της « L’Equipe» τίθεται σε μορφή ερώτηματος ο μεγαλύτερος φόβος της ποδοσφαιρικής Γαλλίας. Μετά την αποθέωση του καλλιτέχνη « μόνο η ιδιοφυία που ακούει στο όνομα Ζιντάν θα μπορούσε να επινοήσει μία ανατροπή σαν και αυτή» - Le Parisien, 14/6/04 έρχεται ο προβληματισμός. «Τι θα γίνει άραγε όταν εγκαταλείψει ο Ζιζού;» γράφει το σχόλιο της « L’Equipe» φέρνοντας το παράδειγμα του Πλατινί. «Οταν σταμάτησε ο Μισέλ από την Εθνική, δεν καταφέραμε καν να προκριθούμε στα mundial του 1990 και του 1994, ενώ στο Εuro του 1992, αποκλειστήκαμε από τον πρώτο γύρο.»


To στερεότυπο λείπει σε ταξίδι για δουλειές:

Σουηδία, Αbba και Bjon Borg. Ποδοσφαιρικά πειθαρχημένοι με έμφαση στην τακτική και προσήλωση στις προσωπικές μονομαχίες. Η έννοια Σκαδιναβικό ποδόσφαιρο μας παραπέμπει σε αποκαρδιωτικό εναέριο θέαμα και μονομαχίες δυνατών παιδιών. Τώρα τελευταία, μας φέρνει στο νου το κουπόνι.Το θέαμα που παρουσιάζαν οι Σουηδοί δεν ταίριαξε ποτέ στην μεσόγεια νοοτροπία μας. Η τωρινή εθνική τους είναι όμως μια διαφορετική ιστορία. Μία ιστορία που γέρνει περισσότερο ποιοτικά στις μπροστινές και δημιουργικές θέσεις από ότι στις πίσω . Πλουραλισμός επιλογών με ποδοσφαιρικό ταλέντο.


L’ultimo ..Samurai, freddo:

Ο Τότι χαμένος στη ανυπαρξία της επίσημης ομάδας του fashion.tv προσπαθεί να τελειοποιήσει τα μαθήματα αυτοεπίθεσης. Με μία κίνηση εγκληματικού μπαλέτου, αρκετών νταν, απειλεί με συνταξιοδότηση τον Ρενέ Χένρικσεν ελάχιστα δευτερόλεπτα πριν την λήξη του αγώνα. Ο ακριβοδίκαιος διαιτητής, χωρίς να λάβει υποψή του το όνομα του παίκτη, τον τιμωρεί με ....κίτρινη κάρτα και του αφαιρεί ένα τσιμπιδάκι από τα κοτσιδάκια του.Να σημειωθεί ότι ο Τότι νωρίτερα είχε φτύσει τον Πάουλσεν γιατί νόμιζε ότι χλεύαζε τα κοτσιδάκια του.


Ο σοφός τοίχος σε ρόλο κυνικού και αδίστακτου τεχνοκράτη, επαναλαμβάνει προληπτικά την παρότρυνση στον Otto Rehagel παραφράζοντας έναν άλλο Otto, τον Von Bismarck: “ H ιστορία είναι ένα απλό κομμάτι χαρτί τυπωμένο με γράμματα που γράφουν οι δημοσιογράφοι. Δουλειά δική μας είναι να την δημιουργήσουμε και να τους αναγκάσουμε να την γράψουν. »

24MEDIA NETWORK