Υπάρχει Θεός;

Υπάρχει Θεός;

"Η ομάδα δεν πηγαίνει καλά..."

"Η κυβέρνηση δεν μας χωνεύει και μας τιμωρεί..."

"Ο Ζιοβάνι θέλει να φύγει..."

"Μήπως έχεις καμιά ιδέα για όλα αυτά;"

"...."

"Τα ίδια κάνει και σ'εσένα;"



Η Γεροντοκόρη

Δοξάζω τον Θεό, κυρ Αστυνόμε μου, που υπάρχει και η Σεμίνα, το βράδυ τουΣαββάτου για μας τα λεύτερα κορίτσια. Οι άλλες βγαίνουν με τους γκόμενους και εμείς με τη Διγενή.
Να ΄ναι καλά η γυναίκα, να έχουμε και εμείς μια χαρά.

Το τι γλέντι κάνω, δεν μπορώ να το περιγράψω. Ένα παράπονο έχω και της κάνωανοιχτή πρόταση. Να καλέσει και εμένα. Πίνω που πίνω σπίτι μου, να πάω να πιωεκεί να κάνω και τις γνωριμίες μου.Μη με βλέπετε έτσι, είμαι ευχάριστη παρέα.

Μαθεύτηκε εν τω μεταξύ πως οι καλεσμένοι, πάνε κανα τρίωρο νωρίτερα από την ώρατου προγραμματισμένου γυρίσματος για να έρθουν στο κέφι.
Ξεκινάνε να πίνουν και να τρώνε και όταν έρχεται η ώρα του γυρίσματος είναι όλοιτους, λες και έπεσαν στη μαρμίτα. Τέτοια ευθυμία ούτε που να τους πλήρωναν.

Αυτό που δεν έχω καταλάβει ακριβώς, είναι γιατί πρέπει οπωσδήποτε νατραγουδήσουν όλοι. Ακόμα και αυτοί που δεν είναι τραγουδιστές. Αυτό ομολογώ πως είναι ένα βάσανο. Διότι καλά να ακούγεσαι αλλά υπάρχουν και αυτοί που έχουν έφεση στο χορό. Δεν είναι για μικρόφωνο. Κάποιος να τους ενημερώσει ή τέλος πάντων να μη πίνουν τόσο πολύ βρε αδερφέ.
Αφού δεν το «σηκώνεις» το ρημάδι, τι πας 3 ώρες πριν; Πήγαινε καθυστερημένος στογύρισμα.

Και γιατί δηλαδή πρέπει οπωσδήποτε να τραγουδήσεις; Χάθηκαν οι άλλες τέχνες;Κόλλησε σιδερόβεργες, κούρεψε τη Σεμίνα, φτιάξε καναπέ που γίνεται και κρεβάτι,παίξε φυσαρμόνικα. Ο καθένας όπου είναι καλός, κυρ Αστυνόμε μου.

Το άλλο που έχω παρατηρήσει (άλλη δουλειά δε κάνω), είναι πως δεν μιλάνε όλοι οικαλεσμένοι. Αυτοί που συνήθως κάθονται γωνία δεν ερωτώνται σχεδόν ποτέ και γιατίποτα. Και εντάξει, δεν θες να τον ρωτήσεις, ε μη τον βάζεις γωνία. Ας κάτσει στη μέση για ξεκάρφωμα. Δεν μιλάει που δεν μιλάει, ας φαίνεται να τον δει και αυτόν τονέρημο η οικογένεια του να έχει να παινεύεται στη γειτονιά.

«Τον είδατε τον Αρίστο μου, κυρα Μαρίνα, ψες το βράδυ στη Σεμίνα; Ναι, ναι...ε,δεν μίλησε γιατί τον πόναγε λίγο ο λαιμός του και του είπα φάε μια παστίλια καιμη βγάλεις άχνα...Ναι, ναι...από μικρός χορεύει ζεϊμπέκικο...καλός δεν ήτανε;Ναι, ναι...από τον συγχωρεμένο τον πατέρα του, της έμαθε τις φιγούρες...Κρίμαπου δεν ζει ο Μένιος μου να τον δει να χορεύει τη «Δραπετσώνα». Ναι...ναι...ε,δεν έπεσε ακριβώς κυρά Μαρίνα μου...όχι, ούτε φιγούρα ήτανε...γλιστρούσε τοπάτωμα από τα γαρύφαλλα».

Επίσης δεν έχω καταλάβει ακριβώς και τον τίτλο της εκπομπής. «Κοίτα τι έκανες».Τι έκανα; όχι, να μου πείτε τι έκανα να μου λυθεί η απορία. Θα πεθάνω και δεν θα μάθω. Είναι μαρτύριο να έχεις κάνει κάτι και να μην έχεις ιδέα. Εκτός και αν σημαίνει, κοίτα τι έκανες και κάθεσαι μέσα βράδυ Σαββάτου και μας κοιτάς αντί να πας να πιείς κανα ποτάκι.

Αν είναι έτσι, πάω πάσο. Ξέρω ακριβώς τι έχω κάνει και δεν χρειάζεται να μου τοθυμίζετε.

Κατά τα άλλα η εκπομπή είναι πολύ καλή και πολύ μου αρέσει ειδικά το σημείο πουτους δίνουν τα πορτραίτα. Προσπαθώ να μαντέψω ποιόν από όλους τους παρευρισκόμενους έχει ζωγραφίσει ο κύριος Ζαχόπουλος. Ο οποίος πρέπει να είναιτρομερά ευγενής άνθρωπος καθώς συνηθίζει να τους κάνει όλους καμιά 10αριά χρόνιανεώτερους. Για αυτό αδυνατώ να μαντέψω ποιόν από όλους έχει ζωγραφίσει. Τύφλα να 'χει ο Φουστάνος. Ούτε ζάρες, ούτε ρυτίδες.

Εσείς κυρ Αστυνόμε μου, θέλετε να σας ζωγραφίσω;



Με την υπογραφή...

Πάει ένας στον κουρέα, και του λέει:
- Ξύρισέ με!
Πιάνει ο κουρέας να ξυρίσει, και αρχίζει από το δεξί μάγουλο. Εκεί που το ξύριζε, τον κόβει λίγο. Του βάζει λίγο βαμβάκι, και συνεχίζει. Τον ξανακόβει, του βάζει κι άλλο βαμβάκι. Αυτό έγινε καμιά δεκαριά φορές...
Τελειώνει με το δεξί μάγουλο ο κουρέας, και πάει να κάνει και την αριστερή πλευρά.
- Ασε, δεν πειράζει, του λέει ο πελάτης. Στο αριστερό θα σπείρουμε σιτάρι!



24MEDIA NETWORK