Η συζήτηση με τον Πάνο Σεϊτανίδη

Ο Πάνος Σεϊτανίδης συνομίλησε για 2 ώρες με τους αναγνώστες του Contra.gr για τη νίκη του Nico Rosberg στο Hockenheim, το ατύχημα του Felipe Massa όλα όσα έγιναν στο Grand Prix της Γερμανίας.

Η συζήτηση με τον Πάνο Σεϊτανίδη

Η συζήτηση:

20:43
Καλησπέρα και καλώς ήλθατε σε μία ακόμα συζήτηση για όσα συμβαίνουν στον μαγικό κόσμο της F1.
20:44
Σε λίγα λεπτά θα αρχίσουμε τη διαδικασία ερωτήσεων-απαντήσεων, με κύριο αντικείμενο όσα συνέβησαν στο GP Γερμανίας και τον νέο θρίαμβο του Nico Rosberg.
20:46
Αλλά όπως πάντα, αναμένουμε και τα γενικότερα σχόλια σας, για την πορεία της σεζόν αλλά και το μέλλον του σπορ!
20:47
dhmhtrhs : συμφωνα με τους κανονισμους επρεπε να βγει το αυτοκινητο ασφαλειας στο συμβαν του Σουτιλ ;
20:48
Δημήτρη η απόφαση αυτή είναι στην κρίση του διευθυντή αγώνα. Αυτός είναι πάντα ο ίδιος, ο Charlie Whiting. Υποθέτω έκρινε πως η Sauber ήταν εκτός αγωνιστικής και πως θα μπορούσε να απομακρυνθεί γρήγορα και με ασφάλεια. Το αποτέλεσμα τον δικαίωσε αν και συμφωνώ πως θα ήταν λογικότερο και πιο ασφαλές να δούμε αυτοκίνητο ασφαλείας. Κ θα έδινε κ νέο ενδιαφέρον στο φινάλε του αγώνα!
20:49
kat.7 : Πανο Καλησπερα.Πως βλεπεις την Φερραρι;Μεγαλη απογοητευση ειναι φετος με το σημερινο εδειξε οτι λειπει καποια ηγετικη μορφη στην ομαδα οπως ειναι ο Λαουντα στην Μερσεντες.Ευχαριστη εκπληξη ο Μποττας φετος ειναι πολυ καλος οδηγος.Ισχυουν οσα ακουγονται οτι θα αποσυρθει ο Κιμι στο τελος της Χρονιας; Ευχαριστω !!
20:49
Rook : Πάνο ωραίος αγώνας αλλά αυτός ο Kimi είναι τραγικός , , μόνο 19 βαθμούς και με το ζόρι μετά από 10 αγώνες ...μήπως να δηλώσει τέλος τώρα και όχι το 2015 ;
20:49
μαριος : πανο πως βλεπεις την εικονα της φερραρι στα επομενα γκραν πρι???θα υπαρχει καθολου βελτιωση για να πλησιασει΄την μερσεντες σε ρυθμο???
20:51
Μάριε αν και δεν πετούν λευκή πετσέτα καθώς η μάχη για τις θέσεις 3 έως 6 στους κατασκευαστές είναι μεγάλη και κρίσιμη, ξέρουν πως είναι αδύνατο να πλησιάσουν σε σημαντικό βαθμό τις Mercedes. Άλλοι είναι οι αντίπαλοι της Ferrari. Όσο για ενδεχόμενη αλλαγή ισορροπιών, μένει να δούμε και αν έχουμε κάποιες μικρές διαφοροποιήσεις μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα. Μην περιμένεις όμως θαύματα.
20:53
kat.7... σίγουρα είναι μεγάλη απογοήτευση η Ferrari. Ξανά και ξανά και ξανά. Λείπει το σκληρό αφεντικό από τη Scuderia αλλά αυτό δεν είναι ο Lauda στη Mercedes. Έχει ρόλο μη-εκτελεστικού διευθυντή. Κοινώς... παρουσίας χωρίς ιδιαίτερες αρμοδιότητες. Για Kimi, είπε κ ο ίδιος προχθες, πως θα σταματήσει από την F1 όταν φύγει από τη Ferrari. Το συμβόλαιό του λήγει στο τέλος του 2015.
20:54
Τώρα αν ακούσει τον φίλο "rook" και φυγει νωρίτερα... ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις με τον Φινλανδό. Είναι περίεργο τρένο και ουδείς μπορεί να μπει στο μυαλό του. Δεν πιστεύω πάντως να τα παρατήσει μετά από μία κακή σεζόν.
20:54
Giannis : Πανο καλησπέρα με λένε Γίαννη και μενώ στην Γερμανία. Πιστεύεις οτι μπορεί ο Ροσμπεργκ να χάσει το πρωτάθλημα φέτος γιατί οι Γερμανοί πανηγυρίζουν ήδη ότι επιτέλους ένα Γερμανικό αμάξι με Γερμανό οδηγό κατακτά το πρωτάθλημα??? ευχαριστώ
20:54
konstantinos : ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΒΓΕΙ Ο HAMLTON 1ΟΣ
20:54
κωνσταντινος : Πανο θεωρεις οτι ο ροσμπεργκ ειναι πλεον φαβορι η θα εχουμε κλειστο πρωταθλημα μεχρι το τελος?
20:55
Ανδρεας : Καλησπέρα Πάνο , πιστευεις οτι επρεπε να ειχε μπει safety car στο συμβαν με τον Sutil ? αν το ειχαν βαλει θα μηδενιζοντουσαν οι διαφορες και ισως ο Rosberg να μην ειχε τοσο ανετη νίκη ,ποια η γνωμη σου γι'αυτό?
20:56
τασος : πανο πιστευεις πως αν σινεχισει ετσι ο rosberg και παρει το πρωταθλημα, απ του χρονου θα μπορει να θεωρηθει στην mercedes σαν ο νουμερο 1 οδηγος??
20:57
Όπως πάντα, για να προλάβουμε απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα, αυτά δημοσιεύονται και απαντώνται ως... "Σετ", πιάνουμε δηλαδή ένα θέμα τη φορά. Πάμε στις Mercedes λοιπόν...
20:58
Γιάννη χαίρομαι που μας δίνεις εικόνα για το πως βλέπουν τη μάχη εκεί. Μπορεί όμως να το χάσει, φυσικά και μπορεί. Νομίζω πως ο τίτλος θα κριθεί καθαρά στον παράγοντα τύχη - ή καλύτερα ατυχία. Όποιος εκ των δύο έχει τις λιγότερες, θα είναι πρωταθλητής.
Κωνσταντίνε, με τον τελευταίο αγώνα να χαρίζει 50 βαθμούς στον νικητή, θα είναι ανοιχτί μέχρι τέλους.
20:59
Αντρέα όπως είπα, αν και τελικά πέρασε χωρίς προβλήματα το συμβάν, περίμενα να δούμε αυτοκίνητο ασφαλείας. Όμως ποτέ δεν θα μάθουμε τι θα μπορούσε να συμβεί... σίγουρα ο μηδενισμός των διαφορών θα άλλαζε το παιχνίδι στο φινάλε.
Τάσο Νο1 οδηγός με τον Hamilton στην ίδια ομάδα, δεν γίνεται. Θα έχουν και το 2015 καθεστώς ισότητας.
21:00
σαραντης : επιτρέπεται ο χαμιτον να προσπερνάει κατά αυτόν τον τρόπο και να μην δέχεται ποινή.......ανδιαμφισβιτητα ειναι ενας απο τους καλύτερους την δεδομένη περίοδο αλλα γιατι..??
21:00
Δημήτρης : Θεωρείτε πως η κίνηση να μπει ο Χάμιλτον στα πιτς μετά από 8 γύρους με πολύ μαλακή γόμα έγινε επειδή περίμεναν (ορθά) safety car; Και ήταν αυτό που δεν του επέτρεψε να περάσει τον Μπότας (λόγω της φθοράς στους τελευταίους γύρους);
21:00
Κωνσταντινος : Αν ηταν δλδ ο Χαμ μπροστα δεν θα εβγαινε sc; δεν νομιζω.πραγματικα ειμαι εκνευρισμενος με αυτα που γινονται στην F1 κ αρχιζουν να μου μπαινουν υποψιες για σκοπιμοτητες.πραγματικα ειμαι σκασμενος.Καλησπερα κιολας απο τα νευρα τα ξεχασα ολα
21:00
δημητρης : πανο το προταθλιμα πιστευεις οτι θα το παρει μια απο τις δυο μερσεντες?
21:01
κωνσταντινος : Πανο θεωρεις οτι ο χαμιλτον ειναι το αδιαφιλονικητο φαβορι για ουγγαρια?
21:01
konstantinos : ΑΜΑΝ ΝΑ ΒΑΛΕΙ Ο ΝΙΚΟΛΑΚΗΣ ΤΟ ΚΡΑΝΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΥΠΕΛΟ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΧΑΛΟΥΣΑΝ ΤΟ ΠΑΡΤΥ!!!!!!!!!!!!
21:02
Μερικά ακόμα ερωτήματα για Mercedes πριν περάσουμε σε άλλο θέμα...
21:04
Φίλε Σαράντη, εδώ και 3-4 αγώνες έχει αλλάξει επισήμως η αντιμετώπιση της FIA στις εντός πίστας μάχες, επιτρέποντας το κάτι παραπάνω. Ορθώς κατά τη γνώμη μου, είχε γίνει πολύ... μπάσκετ το σπορ. Μία επαφή κ απ' ευθείας ποινή. Δεν θεωρώ πως ο Hamilton έπρεπε να πάρει ποινή.
Δημήτρη λογικά αντίδραση ήταν, για να είναι καλυμμένοι για παν ενδεχόμενο. Δεν πιστεύω όμως πως θα άλλαζαν πολλά αν έμπαινε στα pit 2-3 γύρους μετά.
21:06
Δημήτρη και Κωνσταντίνε, δεν υπάρχει Μπέος στην F1. Ακριβώς τα ίδια θα γίνονταν αν ήταν μπροστά ο Lewis. Άλλωστε αυτός που αποφασίζει, δεν είναι Γερμανός, Βρετανός είναι!
Για Ουγγαρία... δεν νομίζω πως μπορεί κάποιος να χρίζει περισσότερο τον έναν οδηγό της Mercedes από τον άλλο.
21:06
Γατος : Πανο,θα ηθελα να μου πεις απο πια αποψη και σε τι βαθμο βλετιωθηκε η αποδοση του μονοθεσιου της Ρεντ μπουλ,με την αφαιρεση του περιφημου συστηματος FRIC
21:06
Παναγιώτης : O Ricciardo, είναι απίστευτη έκπληξη για μένα φέτος. Καταπληκτικός, σήμερα, οι μάχες που έδωσε και ο τρόπος που συμπεριφερόταν ήταν πολύ υψηλού επιπέδου....πιστεύεις ότι η διαφορά με Φέτελ είναι πραγματική;
21:10
Περί FRIC, δεν πιστεύω πως είχαμε ιδιαίτερη διαφοροποίηση στην απόδοση των Red Bull. Σίγουρα είδαμε τεράστια βελτίωση στη Sauber αλλά στις RB10 νομίζω η όποια αλλαγή στην απόδοση είναι πολύ μικρή.
Συμφωνούμε για Ricciardo Παναγιώτη, αποτελεί την ευχάριστη έκπληξη (μαζί με Bottas). Και είναι και πολύ καλό παιδί. Από εκεί και πέρα, έχοντας στο ενεργητικό του σερί πολύ καλών εμφανίσεων και έχοντας την RB10 υπάκουη στα θέλω του, έχει το πάνω χέρι από τον Vettel τη δεδομένη χρονική στιγμή. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως η διαφορά τους στη βαθμολογία, που είναι και μικρή άλλωστε, σημαίνει πως είναι καλύτερος από έναν 4 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή. Ίσως στο μέλλον να αποδειχθεί αλλά ακόμα είναι νωρίς. Πάντως πράγματι, ο Ricciardo δίνει ρεσιτάλ φέτος.
21:10
Λουκ Στιλ : Πανο διετρεχε κινδυνο ο Κβιατ αν δεν εβγαινε απο το φλεγομενο μονοθεσιο του γρηγορα και γιατι; Ρωταω γιατι απ' οσο ξερω οι στολες των πιλοτων ειναι αντιπυρικες!
21:12
Είναι και μπορούν να τους προστατεύσουν για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Δεν τους κάνουν όμως υπέρ-ήρωες. Νομίζω παρέχουν πλήρη προστασία για 12sec, έχω καιρό να ασχοληθώ με το θέμα, δεν ξέρω αν υπάρχει κάποια αναβάθμιση στον τομέα αυτό.
21:12
f1fun32 : Καλησπέρα σε όλους, εδώ και 2 χρόνια παρακολουθώ αγώνες GP2 και μπορώ να πω ότι είναι πολύ συναρπαστικοί, ίσως πιο ενδιαφέροντες από αυτούς της F1
21:13
Λογικό σε ένα βαθμό αφού τρέχουν ίδια μονοθέσια, με ίδιους κινητήρες, σε θεσμό χωρίς μεγάλους χορηγούς και συμφέροντα αλλά με νεαρούς, άπειρους οδηγούς που δεν έχουν τίποτα να χάσουν. Εγγυημένη συνταγή επιτυχίας! Απόλαυσα τις 2-3 σεζόν που έκανα περιγραφές...
21:13
Μιχαλης : Ειμαι φανατικος υποστιρικτης της Williams εδω και παρα πολλα χρονια. Απο τις ενδοξες μερες μεχρι και τα καινουργια πετρινα χρονια... Εως σημερα που η ομαδα δειχνει οτι αρχιζει να παιρνει τα πανω της. Πιστευω οτι μπορει να φτασει παλι ψηλα. Ψηλοτερα απο οτι ειναι τωρα. Εχω ενα παραπονο να πω ομως: Η αντιμετωπιση σας (οχι τοσο η δικη σου οσο περισσοτερο του Τακη) προς την Williams ειναι λιγο...εεμμμ... Λιγη! Για μια ομαδα που μεχρι περσυ ηταν και δεν ηταν και τωρα ειναι το δευτερο ταχυτερο μονοθεσιο και παει για 2η θεση. Απλα ενα παραπονο μου. Σας "γνωριζω" εδω και σχεδον 15 χρονια. Ισως και παραπανω. Και γενικα βλεπω πιο πολυ απο τον Τακη μια ψυχρη αντιμετωπιση προς την Ομαδα! Αλλα γιατι αυτο?
21:13
Τέλης : Πάνο έχεις κάποιο σχόλιο για τον Μάσα; Πλέον δε μιλάμε για "άτυχη στιγμή". Το έχει κάνει κανόνα τη στιγμή που ο teammate του πετάει.
21:14
Αχιλλέας : Ο Μάσα κατηγόρησε τον Μάγκνουσεν. Ποιά είναι η γνώμη σου για το ατύχημα;
21:14
Μιχαλης : Επομενο θεμα η Williams!!!???!!! :D
21:14
dara : Pano to atuxima tou massa 8ewreis oti einai agwnistiko sumban h' la8ws ektimisi tou massa pou pire kleista tin strofi ???
21:16
Μιχάλη συμφωνούμε πως είναι σε τροχιά ανόδου. Δεν μπορώ να απαντήσω εκ μέρους τρίτων, αλλά από τη δική μου πλευρά έχω πολλάκις εκθειάσει την "ανάσταση" αυτή. Μπες στα blog μου εδώ στο Contra.gr, ούτε μήνας δεν έχει περάσει από το blog για τη Williams. "Η ομάδα των ρομαντικών" επέστρεψε!
21:18
Τέλη... εγώ επιμένω για ατυχίες. Ούτε στον Καναδά έφταιγε, ούτε στη Μεγάλη Βρετανία έφταιγε, ούτε τώρα έφταιγε. Απαντώντας και στα υπόλοιπα παιδιά, συμφωνώ με τη ετυμηγορία των αγωνιδικών. Ήταν αγωνιστικό συμβάν όπου αμφότεροι είχαν το δικό τους, ισόποσο μερίδιο ευθύνης. Συμβαίνουν αυτά.
21:18
Πάμε στη McLaren...
21:18
Παναγιώτης : Έχουμε νέα για εμπλοκή του ross brawn του χρόνου με την Mclaren ή ακόμα αυτά τα σενάρια κινούνται στην σφαίρα τις φαντασίας; Και κατά πόσο θεωρείς πιθανό να μείνει η Mclaren με το ίδιο δίδυμο του χρόνου;
21:18
Γιωργος Γραμμ. : Φαινομενο button! Επιτελους Πανο που οδευει αυτη η πονενη ιστορια εχει το μεταλλο να διεκδικησει κατι παραπανω φετος; Εει κουραστει και δειχνει 'εισοδο' ελευθερη στο 70% των προσπερασεων ; Η απλα η μακλαρεν ειναι κατωτερη των απαιτησεων και ολα οφειλονται στο κακο μονοθεσιο; Ευχαριστω πλ
21:18
Λευτερης : Πανο καλησπερα, θα ηθελα να σε ρωτησω πως βλεπεις τον Button φετος...τον θεωρω πολυ "soft" οδηγο για το επιπεδο μιας ομαδας σαν τη McLaren!!O μικρος Δανος αρχιζει και του παιρνει τον αερα....και γενικα ολα αυτα τα χρονια στην Mclaren δεν εχει αποδειξει κατι σς σταθερη βαση
21:18
Σωτήρης : Καλησπέρα Πάνο. Θα είμαι αυτός που θα σε "προκαλέσει" να αναφερθείς στο σετ για τη McLaren! Πιστεύεις ότι η φετινή MP4 είναι ανώτερη της περσινής και τέλος, ελέω silly season, τι βλέπεις για οδηγικό δίδυμο το '15; Βλέπεις Alonso ή επιστροφή Ham! Δώσε είδηση, Πάνο!
21:22
Παναγιώτη το όνομα του Brawn παίζει πολύ τον τελευταίο καιρό. Και για Honda και για McLaren και για Ferrari. Άνθρωποι σαν αυτόν, ακόμα κι όταν βαριούνται σε ένα ρόλο, σε μία ομάδα, από μία συγκεκριμένη πρόκληση, αναζητούν την ξεκούραση (στη συγκεκριμένη περίπτωση το ψάρεμα) αλλά.... σύντομα τους λείπουν όλα όσα τους έκαναν να φύγουν! Αργά η γρήγορα θα επιστρέψει, άγνωστο ακόμα με ποια ομάδα. Πάντως για να έχει ουσιαστικό ρόλο σε μονοθέσιο/ομάδα για 2015, θα πρέπει να ανακοινωθεί μέσα στο καλοκαίρι. Μετά θα είναι αργά...
21:25
Σωτήρη σίγουρα είναι ανώτερη της περυσινής, απλά όχι τόσο ώστε να χαρίζει το κάτι παραπάνω. Υποθέτω όταν υποστηρίζεις μία ομάδα, ιστορική όπως η McLaren, η 4η θέση αντί της 8ης δεν σου λέει πολλά. Υποδηλώνει όμως βελτίωση.
Όσο για το 2015, δεν ξέρω αν το "soft" που λέει ο φίλος Λευτέρης είναι απαραίτητα κακό. Το στιλ του Button ήταν αυτό που όταν ήταν στην ίδια ομάδα ο Hamilton, δεν αποτελούσε απλά αντίβαρο αλλά έφερνε τον ίδιο αριθμό νικών/βάθρων/βαθμών κτλ.
Αντιλαμβάνομαι πως ο Dennis θέλει άλλο πρώτο όνομα, σίγουρα όμως η Honda θα ήθελε τον Button. Το σενάριο Alonso, ότι και να λέγεται μπροστά σε μικρόφωνα και κάμερες, δεν το ξεγράφω. Όμως όσο περνάει ο καιρός, λιγοστεύουν οι πιθανότητες. Νομίζω πολλά για το δίδυμο του 2015 θα κριθούν στους αγώνες μέχρι και τέλος Σεπτεμβρίου.
21:25
μαριος : πανο νομιζεις στην μοντζα οτι η φερραρι μπορει να κανει μια καλη εμφανιση με αλονσο?
21:26
Εξαρτάται τι εννοείς καλή εμφάνιση. Νίκη, υπό φυσιολογικές συνθήκες, όχι. Οι Mercedes θα είναι ξανά φαβορί.
21:26
Γιάννης : Υπάρχει περίπτωση να δούμε τον Αλόνσο του χρόνου με μονοθέσιο άλλης ομάδας; Eυχαριστώ
21:27
Γιάννη το απάντησα πιο κάτω. Αν αλλάξει φόρμα, αυτή θα είναι ασημί. Ή έστω στα χρώματα που θα έχει το 2015 η McLaren. Εάν και εφόσον...
21:27
giannis : Ποια ειναιη γνωμη σου για τον χαμιλτον σαν οδηγος και γενικότερα τον χαρακτήρα του??Μπορεί να περασει πρώτος στην βαθμολογία?
21:28
Εξαιρετικός οδηγός, ίσως με περισσότερο συναίσθημα απ΄' ότι πρέπει κάποιες φορές. Πολύ πιο ώριμος όμως την τελευταία διετία. Ναι, φυσικά μπορεί να περάσει πρώτος.
21:28
Stavros : Μπορείς να εξηγήσεις σε κάποιους που δεν ξέρουν περι μηχανών, ποιο είναι το πλεονέκτημα της Mercedes, έναντι των υπολοίπων? Είναι καθαρά μηχανικό το θέμα? Είναι αεροδυναμικό?
21:29
Και τα δύο. Ως κατασκευαστής και της μονάδας ισχύος και του σασί, τα εξέλιξε ταυτόχρονα. Ως ένα. Έχει τον πιο ισχυρό κινητήρα, αποδοτικό ERS, πολύ καλό μονοθέσιο αεροδυναμικά, με λίγα λόγια: όλο το πακέτο.
21:29
odynet : Πάνο καλησπέρα!Racing incidents,αν κατάλαβα καλά θεωρήθηκαν όλα τα...μαδήματα των εμπρος αεροτομών καθώς και το συμβάν Μάσσα-Μάγκνουσεν;Αν μπορείς και ένα γενικό σχόλιο για τη στρατηγική των Αλόνσο,Χάμιλτον,Μπάτον...έχω την εντύπωση ότι μπορούσαν και μια θέση παραπάνω ο καθένας τους με λίγο καλύτερη διαχείριση της super soft γόμας.
21:32
Καλά κατάλαβες. Για τη στρατηγική... των Mercedes/McLaren, δεν έχω να πω κάτι ιδιαίτερο. Προσαρμόστηκαν αμφότερες στα δεδομένα που υπήρχαν, με τη φθορά που αντιμετώπιζε κάθε οδηγός κτλ. Στην περίπτωση της Ferrari, για μία ακόμα φορά η στρατηγική αποδείχθηκε καταστροφική. Άργησαν τουλάχιστον 3 γύρους να φωνάξουν τον Alonso και το θέμα είναι πως δεν υπάρχει καμία λογική εξήγηση. Έχανε 3 δευτερόλεπτα στο γύρο!
21:32
Simon : Καλησπερα Πανο.Με τα σημερινα δεδομενα η mercedes πιθανοτα να εχει το πανω χερι για τα επομενα 1-2 χρονια...αυτο αυτοματα χαλαει τις βλεψεις του Βετελ για να ξεπερασει τα 7 πρωταθληματα του Σουμι. Πιστευεις πως υπαρχει καμια περιπτωση να δουμε τον Βετελ τα επομενα χρονια στην Μερσεντες?
21:33
Πιο πιθανό είναι να τον δούμε στη Ferrari αφού έχει δηλώσει ανοιχτά πως θέλει να πάει εκεί κάποια στιγμή. Λογικά, όταν φύγει ο Alonso. Για τη Mercedes, σίγουρα είναι στην pole position για το 2015 αλλά πιστεύω οι διαφορές θα μειωθούν.
21:33
δημητρης : πιστευετε οτι η στρατιγικη του χαμιλτον ηταν σωστη??????
21:33
Από εικοστός, τερμάτισε τρίτος. Αποδεικνύεται σωστή.
21:33
Murrey Walker : Πάνο υπάρχει καμία περίπτωση να ξαναδούμε V10 κινητήρες στην F1... Και τα μονοθέσια στα 3000 κυβικά να πιάνουν ταχύτητες που φτάνουν τα 370 km/h χωρίς ΚERS ή DRS!
21:35
Νοσταλγός του παρελθόντος και το μαρτυρά και το nickname! Όχι, νομίζω πως οι V10 ανήκουν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Όλα γύρω μας εξελίσσονται. Το ίδιο και οι κινητήρες. Ελπίζω του χρόνου να έχουν βρει λύσεις και να ακούγονται και περισσότερο.
21:35
πετρος : παιδια καλος ο χαμ ο φετ και ολοι οι αλλοι αλλα αν πιασει σωστο μονοθεσιο ο αλονσο στα χερια του θα τους σβησει ολους!!!απο εκει και περα κατα με φαβορι για τον τιτλο δινω τον ροσμπεργκ οχι γιατι εχει 14 βαθμους διαφορα αλλα επειδη εχει παρει τον αερα του χαμιλτον μετα απο την διαμαχη που ειχαν στην ισπανια!!!με λιγα λογια εκει ο χαμ εχασε το παιχνιδι με τον ροσμπεργκ του εσπασε τον τσαμπουκα να το πω λαικα και του πηρε το πανω χερι στην μαχη
21:36
Είναι ο πιο ολοκληρωμένος αυτή τη στιγμή αλλά.... ο καθένας παλεύει με ότι μέσα έχει! Όσο για τη μαχη των Mercedes, διάβασε αν θες το χθεσινό μου Blog εδώ στο Contra.
21:37
Μάριε καταγράφω την τοποθέτησή σου αλλά για ευνόητους λόγους, αφού αφορά τρίτο πρόσωπο, δεν μπορώ να την αναπαράγω. Σε ευχαριστώ για τη συμμετοχή.
21:38
konstantinos : ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΝΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΥΝ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟΥ SUTIL ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ ΜΕ 100 ΧΛΜ ΗΤΑΝ ΛΟΓΙΚΗ.
21:38
Vasilis Doumanas : Πάνο καλησπέρα και από μένα.. Ενα σχόλιο μόνο θα κάνω, εκτός του ότι ήταν αρκετά καλός, την απόφαση για να μην βγεί το SC την θεωρώ πολύ ύποπτη.. Μια ερώτηση μόνο, είχες πέι οτι έιχες συνομιλίες στον αγώνα της Αυστρίας με Villeneuve.. Ηταν υπό μορφή συνέντευξης και αν ναί θα προβληθεί πουθενά? Ευχαριστώ πολύ :)
21:39
Κωνσταντίνε όχι, είπα πως θεωρώ πως έπρεπε να μπει αυτοκίνητο ασφαλείας.
Καλησπέρα Βασίλη. Ύποπτη δεν νομίζω. Ο ίδιος άνθρωπος αποφασίζει πάντα, ο Charlie Whiting. Από εκεί και πέρα, η συνέντευξη προβλήθηκε στην τηλεοπτική εκπομπή του Alpha, στο GP Μ. Βρετανίας.
21:40
doomlouder : Πόσο κοντά είμαστε στο να χάσει το ενδιαφερον του πάλι ο Kimi και να το δει σαν αγγαρεία έως το τέλος της χρονιάς; ( αν δεν το έχει χάσει ήδη )
21:40
μαριος : πανο που νομιζεις οτι υστερη φερραρι με τις αλλες ομαδες (μερσεντες γουιλιαμς)??
21:40
Γιάννης : Καλησπέρα , πιστεύεις ότι θα μπορέσει η φερραρι να επανέλθει σε επίπεδα πρωταθλητισμου από τη νέα χρονιά, γιατί χρόνο με το χρόνο η κατάσταση χειροτερεύει
21:40
Giannis alo14 : Πανο τι πιστεύεις για τον Alonso θα παραμείνει τελικά στην Ferrari ή θα τον κλέψει κάποια άλλη ομάδα και αν πιστεύεις ότι αξίζει να φύγει ?
21:41
Δημήτρης : Καλησπέρα Πάνο! Ο Allison φαίνεται να μην κατάφερε να πείσει τον Alonso για ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο το 2015. Δικαιολογώ τον Ισπανό καθώς κάθε χρόνο η Ferrari μέχρι τις χειμερινές δοκιμές είναι το απόλυτο φαβορί και τελικά "ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι" όπως είπε εύστοχα ο Τάκης στη μετάδοση. Βλέπεις τον Ισπανό να αλλάζει ομάδα του χρόνου; Γιατί είναι όντως κρίμα ο Alonso να κλείνει την άλλη βδομάδα τα 33 και να έχει μόνο 2 πρωταθλήματα.
21:41
Γιάννης : Υπάρχει περίπτωση να δούμε τον Αλόνσο του χρόνου με μονοθέσιο άλλης ομάδας; Eυχαριστώ
21:41
Γρηγόρης : Πανο,πως βλεπεις την υποαναβαθμισεις της ferrari και την εκπληξη που κανει ο bottas στα 4 συνεχομενα grand prix
21:45
Περί Kimi... είναι όπως είπα νωρίτερα, περίεργο τρένο. Ποτέ δεν ξέρεις αν μία αναποδιά μπορεί να το πεισμώσει ή να τον ξενερώσει. Σίγουρα άλλα περίμενε φέτος - όπως όλοι μας.
Μαζί και ο Alonso που ήλπιζε να έχει την ευκαιρία να διεκδικήσει τον 3ο του τίτλο. Όμως η Ferrari, για να απαντήσω και στον Μάριο, υστερεί παντού: σε μονάδα ισχύος, σε αεροδυναμική, σε αποφάσεις στρατηγικής. Τι να πρωτοδιορθώσεις. Και πότε;
Γιάννη δεν περιμένω μεταμόρφωση το 2015 και όπως λέει και ο Δημήτρης, μετά από 5 χρόνια υποσχέσεις, πως να πείσεις τον Alonso... το θέμα είναι πως πλην της McLaren, δεν υπάρχει αλλού ιδιαίτερη προοπτική. Σε RBR και Mercedes οι θέσεις είναι γεμάτες.
21:45
f1lover : Πανο, κάτι ακούστηκε ότι συναντήθηκε η κορη του Williams με Alonso. Λες να δουμε τον Ισπανο να κανει τετοια αλλαγη στην καριερα του?
21:46
Αν λέμε για το ίδιο συμβάν, ήταν άλλος Fernando Alonso (κι όμως) που βρέθηκε στο εργοστάσιο.  Ήταν τρολάρισμα που είδαμε στο twitter της Williams. Εκτός αν μιλάς για άλλη περίπτωση που μου διαφεύγει.
21:46
red bill : Πάνο,πως βλέπεις τα Red Bull στην Ουγγαρία;
21:47
Λιγότερες ευθείες, λιγότερες απώλειες. Σίγουρα θα είναι πιο ανταγωνιστικοί οι ταύροι.
21:47
Παναγιώτης : Μιχάλη δεν είναι κακό και η παρουσιαστές να έχουν προτιμήσεις προς ομάδες και ο Τάκης έχει δείξει όλα αυτά τα χρόνια ότι τείνει θα το πω ευγενικά προς την Ferrari!
21:48
Είναι φίλε μου, γιατί μετά δεν μπορείς να είσαι αντικειμενικός. Τόσο απλά. Από εκεί και πέρα, όλοι μας,  "βαφτιζόμαστε" συχνά κόκκινοι ή ασημί κτλ. Η σκληρή αλήθεια είναι πως όταν υποστηρίζεις μία ομάδα, δεν μπορείς να κρίνεις αντικειμενικά, ένα αντικειμενικό σχόλιο. Λογικό είναι. Το κάνω κι εγώ βλέποντας τον Θρύλο.
21:48
Μακλαρενακιας : Για τον φιλο που μιλησε για "λιγη" αντιμετωπιση της Williams απο τη δημοσιογραφικη ομαδα θα ηθελα να του πω οτι και εγω! Καταρχας συγχαρητηρια που συνεχιζει και υποστηριζει την ομαδα του παροτιτη προηγουμενη δεκαετια δεν ειδε πολλες χαρες! Επιπλεον να του πω οτι εγω ειμαι με την Mclaren απο μικρος και αυτη η τεραστια ομαδα παντα ηταν στη "σκια" της Ferrari οσον αφορα την υποστηριξη... Καλως ή κακως φιλε μου ότι και να γίνει η ιταλική ομάδα πάντα θα έχει περισσότερους fan μιας και ειναι η ιστορικοτερη!
21:50
Νομίζω τα είπα πριν. Υποστήριξη μπορεί να υπάρχει από το κοινό. Όχι από εργαζόμενους πάνω στο αντικείμενο.
21:50
Stratos McLaren : Σήμερα η στρατηγική της McLaren ήταν ό,τι να'ναι.. Ειδικότερα στο θέμα Μπάτον. Παρόλα αυτά υπάρχει έστω μια ελπίδα ή τζάμπα περιμένουμε για κανά βάθρο; Στο Σίλβερστοουν δείχναμε αρκετά δυνατοί ενώ "δε μας πήγαινε".. Χτυπούσαμε RB σε χρόνους! Τώρα πάλι κυνηγάμε τη FI!!
21:51
Υπομονή Στράτο, υπομονή... πόσο θεαματική βελτίωση μπορεί να υπάρξει μέσα στη σεζόν, με μονάδα ισχύος συνεργάτη που παύει να είναι συνεργάτης και μονοθέσιο που το 2015 προφανώς θα διαφέρει πολύ αφού θα είναι στημένο γύρω από άλλη "καρδιά";
21:52
Σωτήρης : Συμφωνώ απόλυτα και επαυξάνω, Πάνο, όσον αφορά το ότι η McLaren έχει πολύ δρόμο ακόμη για την κορυφή. Δεν είναι ακόμη ούτε στα μισά του δρόμου, δυστυχώς...
21:52
Γιώργος : Θα δουμε εμεις οι οπαδοι της Mclaren ποτε την ομαδα μας εκει που ανηκει; Στη κορυφη... Απο το 1998 εχουν περασει αρκετα χρονια και δυστυχως δε μπορω να προσαρμοστω στη μετριοτητα που τη χαρακτηριζει αυτη τη περιοδο!
21:52
Κάθε ομάδα κάνει τον κύκλο της...
21:52
doomlouder : Τις τελικές ταχύτητες του hamilton με ανοικτό DRS τις είδες; 345 km/h εφτασε κάποια στιγμή! Τι θα δούμε στην Monza??
21:53
Είδα, είδα...
21:53
kat.7 : Περιπτωση Ross Brown βλεπεις στην Σκουντερια ? Και ππιος ειναι γγια σενα η ευχαριστη εκπληξη της σεζον και ποια η δυσαρεστη ??
21:54
Δύσκολο αλλά ποτέ μη λες ποτέ.
Εύχαριστες εκπλήξεις φυσικά οι Ricciardo/Bottas, δυσάρεστη, προφανώς ο Kimi...
21:54
Giannis-Lewis : den stekoyn ayta poy lei o petros...... termatise 20 deyterolepta piso apo rosberg me ena pit parapano..
21:54
Παναγιώτης : Υπάρχουν ελπίδες Πάνο, να φτάσουν τις mercedes άραγε κάποιες ομάδες σε απόδοση?έστω και στο τέλος της χρονιάς ή είναι θέμα ανασχεδιασμού από την αρχή γιατί είναι πολύ μεγάλη η διαφορά, δηλαδή δεν μπορούσα να φανταστώ στην αρχή της χρονιάς πως θα ξεκινάει ο χάμιλτον σχεδον τελευταίος και θα βγαίνει 3ος παραλιγο 2ος σε στεγνο χωρις πολλες ανατροπές και θα περναει τον αλόνσο όσες φορές θέλει με σχετική ευκολία κτλπ..μου θυμίζει οταν παίζω εναι video game στο εύκολο και απο τελευταίος βγαίνω 1ος επειδή είναι πολύ εύκολο.απογοητευτικη εικονα και ποσο πιο ωραια θα ητανε εαν ολοι αυτοι ειχαν κοντινες αποδόσεις
21:55
Δεν το βλέπω Παναγιώτη. Είδαμε πως ούτε η απαγορευση των συστημάτων αναρτήσεων FRIC έκανε κάτι. Τουλάχιστον έχουμε μάχη ανάμεσα στις Mercedes για τον τίτλο!
21:55
panagiotis : kalispera sthn parea.Pano pisteuw pws o massa einai o pio atuxos odigos sthn f1 ta teleutaia 20 xronia,fetos meta apo polla xronia exei sta xeria tou ena polu dunato monothesio kai episis mporei na agonistei eleuthera xoris to varros tou n2 odigou alla dustixos se kathe agona sxedon einai atuxos,pisteueis pos tou xronou tha paraminei sthn williams giati tha einai krima na fugei kathws pisteuw pos an exei ligo tuxi tha ta paei ekseretika.
21:56
Θα μείνει στη Williams. Το θέμα είναι, μη μείνει και η γκαντεμιά μαζί του...
21:56
Να σαι καλά Μάριε! Ξέρεις εσύ...
21:56
κωστας : η μακλαρεν δεν εχει κυκλο αλλα μια ευθεια γραμμη.περασαν 16 χρονια κ συνεχιζουν ακαθεκτοι
21:57
Πήρε τίτλο το 2008 ο Lewis... και υπήρχαν καλές σεζόν και πριν και μετά. Οκ, δεν έχει κυριαρχία αλλά...
21:57
Brian : Πάνο ποια κατα την αποψη σου ηταν η καλυτερη περιοδος της F1 οσον αφορα οδηγους, αυτοκινητα, πιστες και οποιον αλλο παραγοντα σου δημιουργησε την ελξη για αυτο το σπορ;
21:58
Προφανώς μπορείς να κρίνεις μόνο ότι βιώνεις. Πολύ θα ήθελα όμως να "ζω" τις μάχες των late '60s-70s... τότε δεν ήταν οδηγοί, ήταν ήρωες. Και οι αγώνες, δίχως αύριο...
21:58
sakis : Πανό καλησπέρα.1 ερωτηση.Το οτι Honda έχει ένα χρόνο "παρακολουθωντας" τις υπολοιπες μονάδες ισχύος αυτό δεν της δινει και κάποιο πλεονεκτημα?Θα ήθελα το σχόλιό σου..
22:00
Περισσότερο ότι... έχει σαφή εικόνα της μονάδας ισχύος που χρησιμοποιεί η McLaren θα πω εγώ! Λογικά αυτό θα της δώσει ένα πλεονέκτημα αλλά από την άλλη, οι υπόλοιποι θα έχουν "τριφτεί" και έναν χρόνο, με προβλήματα και ερωτηματικά... θα δείξει. Δεν μπορώ να πω με σιγουριά πως είναι + ή -.
22:00
Ολγα : Δεν έχω ερώτηση, απλά ένα σχόλιο. Πόσο κρίμα για την ομάδα της Lotus να πηγαίνει τόσο άσχημα, μετά από 2 πολύ επιτυχημένες χρονιές. Κρίμα και για τον Grosjean, ο οποίος το 2013 έδειξε οτι έμαθε από τα λάθη του, και έκανε πολύ καλές εμφανίσεις. Χαρακτηριστική η αγανάκτησή του σήμερα στο team radio όταν πάλι εγκατέλειψε.
22:01
Συμφωνούμε Όλγα. Όμως τα χρήματα φέρνουν την... ευτυχία και χρήματα δεν υπάρχουν πολλά. Βάλε και τη μονάδα ισχύος της Renault που είναι αυτή που είναι και φτάνουμε στο τελικό συμπέρασμα. Πράγματι, πολύ πιο ώριμος ο Grosjean. Άλλος οδηγός θαρρείς...
22:02
konstantinos : ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ MERCEDES ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ POLE ΞΕΚΙΝΑΝΕ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΒΑΘΡΟ ΚΑΙ ΤΑ WILIAMS ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΒΑΡΥΣΗΜΑΝΤΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΓΩΝΑ.ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΜΕ ΠΟΛΥ ΘΕΑΜΑ!!!!!!!!
22:03
Αν η Williams ήταν πιο τυχερή, θα μονομαχούσε με τη Red Bull για τη 2η θέση στους κατασκευαστές. Όχι για την 3η με τους υπόλοιπους.
22:03
κωστας : ο χαμιλτον γτ δεν τιμωρηθηκε για καμια προσκρουση? οδηγουσε πολυ επικινδυνα. ειδικα στη δευτερη εφταιγε 100%.
22:04
Γιατί οι αγωνοδίκες θεώρησαν πως δεν ξεπέρασε κάπου τα όρια. Είπαμε, εδώ και μερικούς αγώνες, έχει αποφασιστεί να δίδεται μεγαλύτερη ελευθερία για πραγματικές μάχες.
22:04
Giannis-Lewis : pantos se kamia periptosi den boroyme na poyme oti ine bareti i agones me toses prosperasis apo ola ta monothesia oxi mono apo ta mercedes....tora an ta pigeni kalitera i mercedes ine allo alla akoma kai eki iparxi megali kondra kamia sxesi me tin perisini xronia poy kerdize mono o fetel kai ayto itan 99% sigoyro...
22:05
Η διαφορά στην κορυφή είναι πως ναι μεν είναι καπαρωμένη από τη Mercedes αλλά ποτέ δεν ξέρεις ποιος εκ των Hamilton/Rosberg θα βρίσκεται εκεί. Θα έχουμε μάχη για τον τίτλο μέχρι το τελευταίο χιλιόμετρο. Και φυσικά, πιο πίσω, χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα...
22:05
red bill : Πάνο ,του χρόνου που θα είναι ο Vettel; Καμία πρόβλεψη για Ουγγαρία;
22:06
Εκεί που είναι και τώρα. Πρόβλεψη για Ουγγαρία; Mercedes Μπροστά, Williams ανταγωνιστικές, Red Bull αρκετά πιο κοντά τους λόγω των χαρακτηριστικών του Hungaroring.
22:07
Φίλε Παναγιώτη δεν δημοσιεύω το σχόλιο γιατί όπως είπα και σε έναν άλλο φίλο, δεν θεωρώ σωστό να σχολιάζουμε τρίτο πρόσωπο που δεν συμμετέχει στη συζήτησή μας. Αντιλαμβάνομαι τι λες, σου λέω την άποψη μου επί αυτού. Φυσικά και σέβομαι την άποψη σου, απλά δεν την υιοθετώ.
22:07
kat.7 : Top 5 οδηγων ολων των εποχων ?? Τι λες Πανο ??
22:11
Έχουμε κάνει σχετικό αφιέρωμα. Με Top10 και αναλύσεις. Αρχές Μαρτίου, ψάξε να το βρεις, θα σου φανεί ενδιαφέρον. Με πρόχειρη σκέψη:
1. Schumacher 2. Senna και κάπου εκεί και Clark, Lauda, Stewart, Prost κτλ
22:11
Κωστας χαμιλτον : Εχοντας 4 νικες σε 7 αγωνες νομιζω οτι ο χαμιλτον ειναι το απολυτο φαβορι για ουγγαρια.αν δεν νικησει κ εκει προβλεπω δυσκολη συνεχεια.κατι αλλο που θελω να μου πεις τι γνωμη σου.Οι μπατον,μασσα,ραικονεν θεωρω πως τα εχουν φαει τα ψωμια τους.δεν θα ηταν προτιμοτερο να ερθουν νεοι οδηγοι στη θεση τους?
22:12
Τα στατιστικά είναι για να έχουμε να λέμε εμείς οι δημοσιογράφοι Κώστα! Οκ, πάντα τα πάει καλά εκεί αλλά φέτος, αρνούμαι να βάζω ταμπέλα φαβορί σε έναν εκ των δύο.
22:12
νικοσ : καλησπέρα, πανο εισαι εκπληκτικος στο σχολιασμο του αγωνα μακαρι να υπηρχε κκαθημερινη εκπομπή για φ1 για να ακουμε περισσοτερο για αυτην. τελοσ παντων,δεν μπορω να καταλαβω πως το fric βοηθησε περισσοτερο καποιες ομαδες?
22:13
Να σαι καλά Νίκο. Πράγματι, μακάρι να μπορούσαμε κάθε μέρα να μιλάμε για F1! Όσο για το FRIC, άλλοι το είχαν εξελίξει αρκετά, άλλοι λίγο. Άρα άλλοι έχασαν πολύ, άλλοι λιγότερο...
22:14
giannis : Δεν υπάρχει top 5.Κάθε εποχή είναι διαφορετική
22:15
Συμφωνούμε πλήρως. Αυτή είναι η εισαγωγή μου στο αφιέρωμα που ανέφερα!
22:15
Giannis-Lewis : pistevo Pano oti i williams an toys girisi i tixi exi tin dinamiki na piasi tin redbull,exi akoma xrono arki na termatizi kai o Masa.
22:16
Δυναμική ναι, ουσία όμως όχι. Έχουμε όμως πολύ δρόμο ακόμα στο πρωτάθλημα, φυσικά και είναι εφικτό.
22:16
νικος : ποσο μπορει να επηρεασει η καλοκαιρινη αναπαυλα τις red bull Ferrari για να είναι ποιο ανταγωνιστικες αν και δεν νομιζω πως κανεις φετος μπορει να κοντραρει τις merchedes
22:16
Ούτε εγώ το νομίζω. Δεν περιμένω σημαντική αλλαγή στο Βέλγιο.
22:16
Παναγιώτης Πάτρα : Καλησπέρα Πάνο!! Μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις για ποιο λόγο δεν αφήνουν καθε ομάδα να επιλέξει τη γόμα που θα τρέξει σε κάθε gp, και πρέπει πάντα αναγκαστικά να χρησιμοποιούν τις 2 που θα πει η Pirelli; Επίσης προ ετών που είχαμε Bridgestone και Michelin, μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις τι γόμες υπήρχαν, και αν ίσχυε το ίδιο με τον εκάστοτε κατασκευαστή ελαστικών όπως τώρα με την Pirelli, για την επιλογή γόμας; ευχαριστώ!
22:18
Από τη στιγμή που είναι ένας ο προμηθευτής, η FIA έχει αποφασίσει να καθορίζει η Pirelli για τις γόμες. Άλλωστε αυτό είναι και πιο λογικό. Και πιο οικονομικό. Πας χρόνια πίσω για Bridgestone/Michelin αλλά ήταν άλλες συνθήκες, άλλες εποχές, άλλοι κανονισμοί.
22:18
Thanos : Καλησπέρα Πάνο. Για πιο λόγο να αφήσουν μία ομάδα ( Mercedes ) να έχει τόση μεγάλη διαφορά απο όλους τους άλλους? Όπως είπε και ο φίλος πιο κάτω, και τελευταίες να ξεκινήσουν,βάθρο θα είναι! Τα μονοθέσια κάνουν τον οδηγό η ο οδηγός το μονοθέσιο?
22:20
Κάθε χρόνο όπου έχουμε κυριαρχία μίας ομάδας, για ευνόητους λόγους προσπαθούν να μειώσουν το προβάδισμα της. Τόσους κανονισμούς άλλαξαν για να σταματήσουν τη Red Bull. Όμως αναπόφευκτα, κάποιες ομάδες κάνουν καλύτερη τη δουλειά τους από άλλες.
Το μονοθέσιο φίλε Θάνο είναι το 80%. Με κακό μονοθέσιο, δεν πας πουθενά. Όμως είναι η αξία του οδηγού που μπορεί να κάνει τη διαφορά στο τέλος.
22:20
Takuma Sato : Μεγαλος πιλοτος ο Αλονσο αλλα εχει περιεργο χαρακτηρα! Γι' αυτο και δεν εχει πανηγυρισει 3ο πρωταθλημα... Ειχε τεραστια ευκαιρια το 2007 με το καλυτερο μονοθεσιο αλλα κατι οι αψιμαχιες του με τον Χαμιλτον απεβησαν καθοριστηκες στην απωλεια του τιτλου!
22:21
Νομίζω πως για άλλους λόγους "άφησαν" εκείνον τον τίτλο. Όσο για τον χαρακτήρα, όσο περίεργος κι αν είναι, δεν επηρεάζει στην οδήγηση. Ο Alonso έπεσε θύμα συγκυριών. Και της πενταετούς, λανθασμένης όπως αποδεικνύεται, εμπιστοσύνης πως η Ferrari θα του δώσει μονοθέσιο-πρωταθλητή.
22:22
ΚΩΣΤΑΣ : ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΛΑ ΣΤΗ FERRARI ΕΙΝΑΙ Ο ΑΛΟΝΣΟ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΤ ΣΤΟΠ
22:22
Σωστός!
22:22
Μητσος : Αρχικα , φιλε Πανο θα ηθελα να σε ρωτησω κατι...Πιστευεις οτι ηταν συνετο να παει ο Raikkonen σε μια ομαδα που ολα αυτα τα χρονια εχει μαθει να εχει εναν οδηγο νουμερο 1 και εναν δευτερο για βαθμους κτλ κτλ ? ( Φυσικα δεν ξερουμε τι προτασεις ειχε,αλλα δεν πιστευω οτι δεν του προτεινε μια RedBull ή καποια αλλη ομαδα ). Το αναφερω αυτο για το λογο οτι ναι καταλαβαινω οτι μπορει να ειναι ατυχος αλλα αμα δεις σε παρα πολλες πιστες τον εχει καταστρεψει η ομαδα του , φυσικα και τον Alonso σημερα αλλα οχι οπως τον Rai..Του ζητησανε να κανει 20 γυρους με τα super soft..Ευχαριστω εκ των προτέρων και keep up the good work !
22:25
Σε ευχαριστώ πολύ Μήτσο. Δεν είχε πρόταση από Red Bull και θεωρώ πως ήταν λογική η επιλογή που έκανε. Από τη στιγμή που έριξαν τα μούτρα τους στη Ferrari και παραδέχθηκαν πως κακώς τον έδιωξαν, που πήγε σε ομάδα που τον πληρώνει (!) και που θεωρητικά θα του έδινε τη δυνατότητα να μάχεται ψηλά. Όμως αποδεικνύεται κατώτερος των περιστάσεων φέτος. Ναι, έχει σίγουρα μερίδιο ευθύνης η Ferrari, είχε και ατυχίες αλλά... όπως και να το κάνουμε, φέτος το πρώτο του πρόβλημα, είναι ο ίδιος του ο εαυτός. Δεν έχω όμως χάσει ακόμα την πίστη μου σε αυτόν. Δεν ξέχασε να οδηγεί από τη μία ημέρα στην άλλη...
22:25
Sotos : Να το σενάριο για το 2015: Alonso στη McLaren (μαζί με Button) και στη θέση του Ισπανού στη Ferrari, ο Vettel! Πως σου φαίνεται Πάνο; Πολύ δύσκολο να συμβεί;
22:26
Εμ, εσύ δεν ποντάρεις σε μία μετακίνηση έκπληξη αλλά σε δύο! Τέτοιο ντόμινο, ναι, ίσως υπερβολικό για το 2015. Δεν φεύγει (ακόμα) ο Vetter από τη Red Bull.
22:26
μαριουλης : Παιδιά καλησπέρα για άλλη μια φορά ατυχως ο Massa
22:26
Τι είχες Felipe, τι είχα πάντα...
22:26
ΚΩΣΤΑΣ : ΠΑΝΤΩΣ ΑΞΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΑΛΟΝΣΟ ΠΟΥ ΠΑΡΟΤΙ ΞΕΝΕΡΩΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΦΕΡΑΡΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΛΕΨΕΙ
22:26
giannis : Τι συμβαίνει με Ferrari και εδώ και χρόνια δεν μπορεί να κατασκευάσει ένα ανταγωνιστικο μονοθέσιο
22:27
Giannis-Lewis : megalo lathos tis ferrari na pari Kimi...tha katsi dio xronia den tha kani pola pragmata kai mete tha figi..tha boroyse na pari kapion pio mikro na sinithisi me tin omada kai na exi apotelesma se ena dio xronia...
22:27
Kimi7 : με τν Ράικονεν θεωρείται ότι έχει χάσει ταχύτητα και motivation ? μονίμως διαμαρτύρεται για το εμπρός μέρος του μονοθεσίου .. Αυτό ειναι θεμα δικό του ή της φερραρι για να το διορθώσει ;; Απο ότι κτλβ ετσι θα κυλήσει η σεζόν ... Εχουμε πόσους αγώνες το ίδιο τροπάριο ...
22:29
Κώστα δίνει ξεκάθαρα το 110% σε κάθε αγώνα, χρόνια τώρα. Δεν είναι τυχαία αυτός που είναι. Όσο για τον Kimi, είναι θέμα και των δύο παιδιά. Και ο Kimi έχει 10 αγώνες που δεν εγκλιματίζεται αλλά και από τη Ferrari δεν νομίζω πως τον βοηθούν ιδιαίτερα. Όπως και στις σχέσεις, ποτέ δεν φταίει μόνο ο ένας. Κίνητρα νομίζω έχει, προσπαθεί, δεν είναι ο τεμπέλης Kimi άλλων εποχών. Αλλά φέτος, όλα του πάνε στραβα.
Το αν ήταν λάθος επιλογή ή όχι, δεν θα το μάθουμε ποτέ καθώς κάθε απάντηση θα είναι θεωρητική.
22:30
νικος : τι σημαινει H F1 είναι ανταγωνιστικη? γιατι και περσυ κυριαρχουσε μια ομαδα και φετος άλλη μια. βεβαια πισω από αυτή γινεται μαχη αλλα θες να παλευουν και για το ποιοσ θα βγει πρωτος. τοτε νομιζω όλα θα ηταν διαφορετικα
22:31
Πέρυσι μέχρι τα μισά της σεζόν ήταν μια χαρά ανταγωνιστική. Μετά σάρωσε ο Vettel.
Φέτος, η Mercedes έχει μεγάλη διαφορά αλλά τουλάχιστον έχουμε μάχη για τη νίκη κ τον τίτλο. Καλώς ή κακώς, δεν είναι ενιαίο πρωτάθλημα. Όποιος κάνει καλύτερα τη δουλειά του, έχει και το πάνω χέρι.
22:31
ΚΩΣΤΑΣ : ΠΑΝΟ,ΠΟΙΑ ΟΜΑΔΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΗΝ F1?
22:33
Καμία. Ενδεχομένως συμπάθειες/αντιπάθειες προσώπων βάσει προσωπικών εμπειριών/χαρακτήρων κτλ. Δεν μπορείς π.χ. να μη συμπαθείς τον Button. Σε κερδίζει. Αγωνιστικά όμως, δεν θα μπορούσα να αδιαφορώ περισσότερο.
22:33
giannis : Τι συμβαίνει με Ferrari και εδώ και χρόνια δεν μπορεί να κατασκευάσει ένα ανταγωνιστικο μονοθέσιο
22:33
stelios : Βρε πανο γιατι τοσο μεγαλη υποστηριξη προς μερικες ομαδες και τοσο ξεφτυλισμο για την ferrari ενταξει δεν τους εχουν βγει τα τελευταια χρονια αλλα οχι και ετσι συνεχεια να μιλατε ημαρτον
22:34
Φίλε Στέλιο νομίζω πως η απορία του Γιάννη είναι η καλύτερη απάντηση. Προσωπικά, θεωρώ πως και λίγη κριτική ασκώ στη Ferrari. Από εκεί και πέρα, δεν νομίζω να έχω δείξει κάποια (μεγάλη κιόλας) υποστήριξη για άλλη.
22:35
Μπάμπης : Πάνο συγχαρητήρια για την εξαιρετική δουλειά σου. Πως εξηγείς τους ταχύτερους γύρους του Ηamilton αφου έχει χάσει το κομάτι της αεροτομής του; Τοσο λίγο επηρέασε αυτή η απωλεια το ζύγισμα του μονοθεσίου;
22:36
Να σαι καλά Μπάμπη. Οι Mercedes έχουν το πάνω χέρι. Ο Rosberg ήταν πολύ μπροστά, δεν πάταγε γκάζι. Άρα ο Lewis που μαχόταν, πίεζε την W05 στο όριο. Η διαφορά της από τον ανταγωνισμό, είναι μεγαλύτερη από τις μικρές απώλειες από τη σπασμένη αεροτομή.
22:36
red bill : Πάνο ,μπράβο για την εξεριτική δουλειά σου.Αν και είναι νωρίς, μηπώς θα υπάρχει καμία μεταγραφική κίνηση για το 2015?
22:36
Vasilis-Scuderia : Πανο πιστευεις οτι θα υπαρξει θεμα στο τελος της σεζον για αποχωρηση Κιμι η Αλονσο?
22:36
Νικος : Γεια σου πανο, υπαρχουν περα απο φημες, γεγονοτα που αποδεικνυουν οτι ο αλονσο αει μακλαρεν?
22:38
Μεταγραφικά, για αλλαγή στρατοπέδου δεν έχουμε κάτι ακόμα. Όπως είπα Νίκο, όσο περνάει ο καιρός, μειώνονται οι πιθανότητες αποχώρησης του Alonso. Αν είναι να φύγει, θα πρέπει μέσα στο καλοκαίρι να σκάσει η βόμβα. Δεν πιστεύω στο σενάριο όσο πριν από ένα μήνα πάντως.

22:38
χαμι 22 : πιστευω με αυτοκινητο αφαλειας που κακως δεν βγηκε ο χαμι ειχε ελπιδες νικης...
22:39
Όπως είπα και νωρίτερα, ίσως έπρεπε να είχε βγει το αυτοκίνητο ασφαλείας. Δεν νομίζω όμως πως θα μπορούσε να επιτρέψει στον Lewis να πάει για νίκη. Δεν υπήρχε αρκετός χρόνος.
22:39
μαριουλης : Παιδια πιστεύω πως αν ο Massa βρει τύχη κι τερματιζει εκει που του αξιζει πιστεύω πως θα έχει θέση στη Ferrari κι το λέω αυτό επειδή από τότε που ο Massa έχει πάει στη Williams έχει γινει πολύ καλύτερος
22:39
Πόσες επιστροφές σε αυτή την ομάδα πια!!! Σοβαρά μιλώντας, νομίζω πως τελείωσε οριστικά ο κύκλος του στη Ferrari.
22:40
νικος : νομιζω πως o vettel αν και του χρονου δεν είναι ανταγωνιστικη η red bull το 2015 θα φυγει δεν ξερω για που αλλα επειδή εχει μαθει να κερδιζει θα αποφασει να αλλαξει ομαδα για κατι καινουργιο.βεβαια σεβεται την ομαδα και αναγνωριζει τις προσπάθειες της για αυτο ουτε φετος ουτε του χρουνου θα τα παρατησει και ουδέποτε θα ριξει ευθύνες στην ομαδα δεν ηταν μονος του σε ολη αυτή την επιτυχια.ισως όμως συνειδητοποιησει ότι χρειαζεται νεα κινητρα από μια άλλη ομαδα
22:40
Τέλος 2015 δηλαδή; Πιθανό, όλα θα κριθούν από τα επίπεδα ανταγωνιστικότητας της Red Bull την επόμενη σεζόν.
22:40
Μπάμπης : Υπάρχει κάποια εξήγηση για τον λογο που το τουμπαρουν τοσο εύκολα τα μονοθέσια φέτος η είναι απλά τυχεο;
22:43
Ως επί το πλείστον τυχαίο. Τα περισσότερα τέτοια συμβάντα έχουν έρθει από επαφές ρόδα με ρόδα. Βέβαια, οι αλλαγές στην αεροδυναμική έγιναν για να εμποδίζουν τα μονοθέσια να απογειώνονται και να έχουμε πιθανότητα τραυματισμού στο κεφάλι του οδηγού από "ιπτάμενο" μονοθέσιο. Με αποτέλεσμα, οι χαμηλές μύτες να μπορούν να λειτουργήσουν και ως βατήρες.
22:43
giannis : Φίλε Στέλιο υποστηρίζω φανατικά Ferrari αλλά οφείλω να ομολογήσω ότι είμαι πολύ απογοητευμενος μαζί της εδώ και μια τετραετία. Ακόμη και πέρυσι ήταν ανταγωνιστικη μέχρι τα μέσα της σεζόν. Όχι όλη την σεζόν. Ακόμα και το πρωτάθλημα του Κιμι δεν πιστεύω ότι το άξιζε... Μου βρομάει λίγο μετά το σκάνδαλο που ξέσπασε.
22:44
αλκης : μετα το τελος του τοντ και ρος μπραουν ι φερραρι δεν εχει κινηθη για κανενα μεγαλω ονομα να φερει στην ομαδα ...
22:44
Giannis-Lewis : pano to pio sigoyro ine toy xronoy na tin kani o alonso kai na pai o vettel
22:44
μαριουλης : Πανο θέλω να σε ρωτήσω κατι πιστεύεις ότι ο Hulkenberk θα μπορούσε να πάει στη Ferrari γιατι ειναι νέος ταλέντο κι πολύ καλός στους αγωνες επισης ειναι κι ανταγωνιστικός
22:45
Κλείνουμε με τη Ferrari καθώς συμπληρώσαμε το δίωρο. Περί Hulkenberg, είχε συμφωνήσει, είχε υπογράψει προσύμφωνο και επί 8 εβδομάδες περίμενε την υπογραφή του Montezemolo. Η οποία τελικά μπήκε σε συμβόλαιο με τον Kimi...
22:46
Σας ευχαριστούμε πολύ για τη συμμετοχή, τυχόν καθυστερημένα ερωτήματα, μπορείτε να τα κάνετε στα σχόλια του άρθρου και θα σας απαντήσω εκεί. Καλό βράδυ σε όλους!
Ραντεβού σε μία εβδομάδα με το GP Ουγγαρίας!

News 24/7

24MEDIA NETWORK