LIVE: Η συνέντευξη Τύπου του Φαϊζάλ και το σχόλιο Αλαφούζου

Παρακολουθήστε live την τοποθέτηση του πρίγκιπα Φαϊζάλ, στη συνέντευξη Τύπου που παραχωρεί σχετικά με την επιθυμία του να εξαγοράσει το πλειοψηφικό πακέτο της ΠΑΕ Παναθηναϊκός. Παράλληλα ενημερωθείτε live για τις αντιδράσεις του Γιάννη Αλαφούζου, ο οποίος φιλοξενείται σε ραδιοφωνικό σταθμό.

LIVE: Η συνέντευξη Τύπου του Φαϊζάλ και το σχόλιο Αλαφούζου
alafouzos1.jpg

LIVE:

12:49
Καλησπέρα σας. Σε λίγα λεπτά θα ξεκινήσει η προγραμματισμένη συνέντευξη Τύπου του πρίγκιπα Φειζάλ, ενώ την ίδια ώρα ο Γιάννης Αλαφούζος είναι καλεσμένος στον ραδιοφωνικό σταθμό, Sentra 103.3. Μέσα από το Live Blog θα μπορείτε να βλέπετε τις δηλώσεις και των δύο, σε μία... παναθηναϊκή ώρα.
12:54
Μείνετε συντονισμένοι για να μάθετε τι πρόκειται να ανακοινώσει ο πρίγκιπας Φεϊζάλ.
12:55
Ξεκινάμε σε λίγο...
12:57
Ο Γιάννης Αλαφούζος είναι ήδη στα στούντιο του "SentraFm".
12:58
Για τους λόγους που επέλεξε να μιλήσει τώρα: "Μιλάμε για αυτή τη συνέντευξη εδώ και 2-3 εβδομάδες. Είχαμε πει να το κάνουμε μετά το ντέρμπι και το κάναμε. Δεν με αφορούν οι ενέργειες των άλλων ανθρώπων".
13:01
Αλαφούζος για την πρόταση του Φεϊζάλ: "Πήραμε ένα γράμμα, όχι εξώδικο. Δεν μας έλεγε απολύτως τίποτα. Το τελευταίο πράγμα που θέλαμε να κάνουμε ήταν να μπούμε σε ένα διάλογο με τέτοιες γελοιότητες. Όλοι οι μέτοχοι συνομιλούμε και θα μπορούσαμε να συζητήσουμε μια σοβαρή πρόταση. Την Πέμπτη θα βγάλουμε μία κοινή ανακοίνωση για τη συγκεκριμένη υπόθεση. Δεν θέλουμε να χαθεί μια τέτοια επένδυση. Μακάρι να υπάρχει ένας άνθρωπος που να θέλει να επενδύσει 170 εκατομμύρια"
13:02
Αλαφούζος για τον Τσάκα: "Αν ερχόταν μία πρόταση που ακολουθούσε τους κανόνες της κοινής επενδυτικής λογικής. Δεν θα μπούμε σε κυνήγι. Έχουν την ευκαιρία να μας προσεγγίσουν και να δούμε. Δεν γίνεται αυτό μέσω συνεντεύξεων και επικοινωνιακών τρικ". 
13:03
Αλαφούζος για τον Τσάκα: 

«Δεν ασχολούμαστε με τον κ. Τσάκα. Ας κάνει ότι θέλει. Όταν σοβαρευτούν και κάνουν μια πρόταση σοβαρή με τον τρόπο που γίνονται διεθνώς αυτές οι υποθέσεις, θα τους πάρουμε πιο σοβαρά».

13:05
Αλαφούζος για το θέμα του Πρίγκιπα: "Μιλάμε για αυτό το θέμα περισσότερο από όσο πρέπει. Τρίτη ή τέταρτη φορά είναι που ξεκινάει πάλι αυτή η ιστορία. Να υπάρχει τέταρτος πρίγκιπας και να είναι σοβαρός, δεν μου φαίνεται πιθανό. Σας είπα πως είναι ο σοβαρός τρόπος, μέσω ενός σοβαρού φορέα. 
Εγώ αν ήθελα π.χ. να αγοράσω μια μεσαία ομάδα στην Ιταλία, θα το έκανα μέσω μιας ιταλικής τράπεζας ή ενός οίκου ορκωτών λογιστών. Θα πήγαινα είτε στην ομάδα, μέσω αυτών των φορέων, είτε μέσω αντίστοιχου οίκου. Έτσι γίνονται αυτές οι δουλειές, όχι με συνεντεύξεις και με αστείες επιταγές. Γιατί οι επιταγές που μας παρουσιάζουν είναι αστείες. Σας είπα πως έρχεται ένας σοβαρός επενδυτής. Ένας σοβαρός επενδυτής είναι πάντα ευπρόσδεκτος"
13:07
Αλαφούζος για το εάν έψαξαν τον Πρίγκιπα: "Ψάξαμε για τον πρίγκιπα, δεν τον βρήκαμε ποτέ. Σας υπενθυμίζω ότι το καλοκαίρι ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού, ο κ. ΜΑκρόπουλος, είχε πάει στην πρεσβεία της Σαουδικής Αραβίας και του είχαν πει πως ουδέποτε ήρθε πρίγκιπας στην Ελλάδα. Σας είπα πως αν η προσέγγισή του ήταν σοβαρή, θα ήταν ευπρόσδεκτος. Το τι θα πει σήμερα, έχει ενδιαφέρον. Δεν αλλάζει όμως την πραγματικότητα του παρελθόντος που έχουμε, και των όσων έγιναν".
Αλαφούζος για την ανακοίνωση των μετόχων: «Όταν μιλάμε για το σύνολο των μετόχων, μιλάμε για τον κ. Βγενόπουλο, τον κ. Πατέρα και τους εκπροσώπους του Ερασιτέχνη
13:09
Αλαφούζος για την Παναθηναϊκή Συμμαχία: "Το καλοκαίρι κάναμε λάθος εκτιμήσεις για τον αριθμό των Παναθηναϊκών που θα γίνονταν μέλη στη Συμμαχία και κάναμε λάθος και στην εκτίμηση για το ποσό που θα συνεισέφεραν. 
Είχαμε πει πως ο Παναθηναϊκός έχει 1,7 εκατ. οπαδούς στην Ελλάδα. Από αυτούς είχαμε βρει πως οι 150.000 θα συμμετάσχουν δεδομένα στον Παναθηναϊκό και ενεργά. Έγινε σαφές πως είτε δεν εμπιστεύθηκαν την προσπάθεια, δεν μπορέσαμε να επικοινωνήσουμε την ιδέα και την αλήθεια της προσπάθειάς μας, είτε τα λεφτά ήταν πολλά. Πέσαμε στη συγκυρία των διπλών εκλογών που μας δυσκόλεψε. Ξεκίνησε η προσπάθεια 2 Ιουνίου. 
Ως το παιχνίδι με τη Μάριμπορ πήγαμε καλά και μετά αρχίσαμε να έχουμε κι αρνητικά αποτελέσματα. Είναι σαφές πως οι εκτιμήσεις που κάναμε ήταν λανθασμένες"
13:10
Θα καθυστερήσει λίγο η συνέντευξη Τύπου του Φεϊζάλ. Δεν έχει πολύ κόσμο στην αίθουσα
13:11
Αλαφούζος για τον Αντωνιάδη: "Ο κ. Αντωνιάδης είναι αντιπρόεδρος της Παναθηναϊκής Συμμαχίας. Θα ήταν όμως ευτυχέστερος αν υπήρχε άλλο καθεστώς στον Παναθηναϊκό και είχε άλλες απολαβές. Δεν τον αποδέχθηκα, εξελέγη. 
Δεν υποτιμώ την ιστορία του και την αθλητική του υπόσταση αλλα είναι επαγγελματίας του χώρου. Έχει πληρωθεί αδρά για τις υπηρεσίες του. Εμείς στη συμμαχία είμαστε εθελοντές. Υπάρχει σύγκρουση ανθρώπων που έχουν προσφέρει ανιδιοτελώς στον Παναθηναϊκό και ανθρώπων που έχουν πάρει χρήματα από τον Παναθηναϊκό. 
Δεν αποτύχαμε, κάναμε λάθος εκτιμήσεις. Αυτή τη στιγμή το 58% ανήκει στον κόσμο του Παναθηναϊκού, εγώ δεν έχω καμία μετοχή. Ελέγχουμε απλά ως Συμμαχία αυτό το ποσοστό. Είναι ένα μοντέλο που υπάρχει σε όλη την Ευρώπη". 
13:13
Αλαφούζος για το πως έφτασε η "Παναθηναϊκή Συμμαχία" στο 58%: "Το ότι οι εκτιμήσεις μας ήταν λαθος είναι δεδομένο. Στην αρχή καταφέραμε να μαζέψουμε αρκετά χρήματα και πήραμε άδεια και για την Ελλάδα και για την UEFA. Φτιάξαμε μια αξιοπρεπή ομάδα που τουλάχιστον πέρασε στο UEFA. Καταφέραμε να κάνουμε εκλογές και να εκλέξουμε διοίκηση. Πήραμε από τον κ. Βαρδινογιάννη το 52% και το κάναμε 58%, με την ΑΜΚ που έγινε και μπήκαν χρήματα της Συμμαχίας, του κ. Βγενόπουλου και του κ. Πολέμη"
13:14

Αλαφούζος: "Δεν έβαλε κανείς λεφτά στον Παναθηναϊκό αν και θα μπορούσαν"

13:15
Αλαφούζος για το αν οι άνθρωποι με ιστορία στον ΠΑΟ πιστεύουν στη Συμμαχία: "Υπάρχουν άνθρωποι που το πιστεύουν και άλλοι όχι. Υπάρχει σαφής διάκριση ανθρώπων που από πλευράς διοίκησης έχουν επαγγελματισμό σε αυτό που κάνουν στο ποδόσφαιρο. Ζούνε κάποιοι με την παλιά δόξα, ποδοσφαιριστές ήταν και θεμιτό είναι. Υπάρχουν κι άλλοι που έχουν προσφέρει".
13:16
Αλαφούζος για την ΑΜΚ που δεν καλύφθηκε: "Τα 15 εκατ. ευρώ ήταν τυπικό νούμερο που έπρεπε να μπει για λόγους αρνητικών κεφαλαίων. Η πρώτη αύξηση ακυρώθηκε, γιατί υπήρχε τυπικό ελάττωμα στο ενημερωτικό δελτίο για να συμμετάσχουν και οι μικρομέτοχοι. Στη δεύτερη, δεν υπήρξε καμία ανταπόκριση. Η Παναθηναϊκή Συμμαχία, ο κ. Πολέμης και ο κ. Βγενόπουλος έβαλαν τα χρήματα από το Μάιο. Ήταν αστείο να μην έχουμε άδεια, κινδυνεύαμε να πέσουμε κατηγορία και δεν είχαμε άδειες. Υπήρχε η δυνατότητα να έρθει όποιος θέλει να βάλει λεφτά το Μάιο, τον Ιούνιο, τον Ιούλιο και δεν ήρθε κανείς".
13:19
Ο Γιάννης Αλαφούζος σε χριστουγεννιάτικο φόντο
13:20

Αλαφούζος: «Και τι να κάνω; Να παραιτηθώ; Μόνος μου δεν αντέχω το βάρος να γλιτώσω τον Παναθηναϊκό».

13:20
Αλαφούζος για τους λόγους που δεν αποδέχτηκε τότε τον πρίγκιπα ή τον οποιοδήποτε επενδυτή; "Είναι ντροπή να λέμε πως δεν εξαντλούμε την πρόταση κάποιου επενδυτή. Εδώ μιλάμε για έναν άνθρωπο που ενάμιση χρόνο τώρα διασύρει τον Παναθηναϊκό. Δεν ξέρω τα κίνητρά του, αν και κυκλοφορούν θεωρίες συνομωσίας. Εδώ έχουμε μια ιστορία που έχει ταλαιπωρήσει τον Παναθηναϊκό, η προηγούμενη διοίκηση εκτέθηκε μπαίνοντας σε διάλογο με ανθρώπους χαμηλότερου επιπέδου. Ας έρθουν με σοβαρό τρόπο, που είναι τα λεφτά τους; Δεν έχει εμφανιστεί τίποτα!"
13:21
Απογοητευτικά άδεια η αίθουσα που θα δώσει συνέντευξη Τύπου ο πρίγκιπας Φεϊζάλ. Δείτε την εικόνα με τις άδειες καρέκλες
13:21
Για το αν έχει μιλήσει με άλλους επιχειρηματίες και αν μπορεί να πει ονόματα όπως του Τίτου Βασιλόπουλου: "Έχω μιλήσει με πολλούς επιχειρηματίες. Ο κ. Βασιλόπουλος είναι ένας γνωστός Παναθηναϊκός αλλά δεν έχει εκφράσει πρόθεση για εμπλοκή στη διοίκηση. Το μοντέλο της ιδιοκτησίας του Παναθηναϊκού πλέον έχει φτιαχτεί έτσι ώστε η ομάδα να μην εξαρτάται από έναν-δυο εκκεντρικούς πλούσιους οπαδούς του".
13:22
Αλαφούζο για το χαρακτηρισμό "εκκεντρικός" που έδωσε: "Για μένα είναι πλέον. Δεν υπάρχει η έννοια επενδυτής που χρησιμοποιούνταν παλιότερα. Το να επενδύεις, σημαίνει κέρδη. Ο κ. Κόκκαλης για παράδειγμα, με έμμεσο τρόπο, είχε κέρδη. Κατάφερε να αποσπάσει πάρα πολλά δημόσια έργα μέσω του Ολυμπιακού".
13:23
Για το αν μπορεί να εξελιχθεί η Συμμαχία: "Η μια κατηγορία είναι αυτή των επενδυτών που είπαμε. Η άλλη κατηγορία είναι που μόνο δίνει ο οπαδός ο οποίος συμμετέχει σ’ ένα εγχείρημα όπως της Συμμαχίας. Εμείς μόνο δίνουμε, για την ομάδα που αγαπάμε. Μπορεί στο μέλλον να γίνει αποδεκτή η πραγματικότητα της συνεισφοράς μας. Αυτή είναι η ελπίδα μας και θέλουμε να πιστεύουμε πως έτσι θα γίνει.
Δεν συμφωνώ ότι αποτύχαμε. Είχαμε απόκλιση μεγάλη στον αριθμό των μελών και των χρημάτων που μαζέψαμε. Περιμένουμε να τελειώσει ο χρόνος τον Ιούνιο και να δούμε τι θα έχουμε καταφέρει".
13:24

Αλαφούζος: "Αν όλοι δεν δώσουμε λεφτά για την ομάδα μας, δεν υπάρχει μέλλον για τον Παναθηναϊκό. Εκτός αν βρεθεί κάποιος εκκεντρικός πλούσιος να βάλει όλα αυτά τα χρήματα".

13:24
Αλαφούζος για τα οικονομικά της ΠΑΕ: "Ο Παναθηναϊκός δεν κινδυνεύει άμεσα με πτώχευση. Ο Παναθηναϊκός δεν χρωστάει τώρα 30 εκατ. ευρώ. Στο τέλος του χρόνου θα το δούμε. Η ομάδα κάνει προσπάθειες, κάνουμε μια καλύτερη διαχείριση των χρεών, περικόπτουμε έξοδα και προχωράμε. Το κόστος της λειτουργίας του Παναθηναϊκού αυτή τη στιγμή, φτάνει στα 18 εκατ. ευρώ".
13:25

Υπάρχει μια κινητικότητα στην αίθουσα του ξενοδοχείου για την συνέντευξη Τύπου του Φεϊζάλ, οπότε φαίνεται πως ξεκινάμε σε λίγο...

13:26
Αλαφούζος για τον Μπουμσόνγκ: "Ο κ. Μπουμσόνγκ φέτος δεν έχει παίξει φέτος και οι αποδοχές του είναι καθαρά 2,5 εκατ. ευρώ. Δεν παίζει γιατί είναι τραυματίας. Ο κ. Μπουμσόνγκ είναι πληρωμένος ως την τελευταία δεκάρα μέχρι σήμερα και όχι μόνο αυτό αλλά έχει εξασφαλίσει με επιταγές μέχρι το τέλος τα χρήματά του. Έγινε μια μείωση του μισθού του κι από 2 εκατ. ευρώ, πήγε στα 1,6 εκατ. ευρώ. Έχω μιλήσει μαζί του και με το ιατρικό τιμ. 
Το τι έχουμε πει, είναι θέματα που δεν ενδιαφέρουν τον κόσμο αυτή τη στιγμή. Δυσαρέσκεια δεν έχει από τον Παναθηναϊκό σε οικονομικό επίπεδο και δεν έχει την παραμικρή απαίτηση. Ο κ. Γόντικας μου είχε εισηγηθεί πως ο κ. Μπουμσόνγκ είναι ένα πολύ σημαντικό στέλεχος για τον Παναθηναϊκό. Δεν άλλαξε τίποτα από την πλευρά μας, δεν θέλω όμως τώρα να επεκταθώ γιατί μπαίνουμε σε θέματα που είναι ιατρικά και δεν μπορώ να τα δημοσιοποιήσω".
13:27
Σιγά σιγά γεμίζει η αίθουσα που θα δώσει τη συνέντευξη Τύπου ο Φεϊζάλ, με δημοσιογράφους.
13:28
Αλαφούζος για το εάν ενοχλήθηκε από το 60% που πήρε στις εκλογές: "Το 60% είναι ένα πολύ καλό ποσοστό εκτός αν μιλάμε για ολοκληρωτικά καθεστώτα. Δεύτερον, αυτή τη στιγμή υπάρχει εκλεγμένο ΔΣ της Παναθηναϊκής Συμμαχίας και παίρνουν τις αποφάσεις. Δεν περίμενα μεγαλύτερο ποσοστό. Ούτε έκανα προεκλογικό αγώνα. Αν οι οπαδοί μας έκριναν πως εγώ δεν έπρεπε να εκλεγώ και θα απογοητευόμουν αλλά θα ένιωθα και μια ανακούφιση".
13:33
Οι παλαίμαχοι άσοι του Παναθηναϊκού, Μίμης Δομάζος, Τάκης Λουκανίδης και Μάικ Γαλάκος είναι στην συνέντευξη Τύπου του πρίγκιπα Φεϊζάλ. Κάθονται μάλιστα στην πρώτη σειρά
13:34
Αλαφούζος για το πώς θα σωθεί η ΠΑΕ όταν δεν μπαίνουν χρήματα με τα χρέη των 28 εκατ: "Στο τέλος της χρήσης νομίζω θα είναι μικρότερο. Σήμερα ο Παναθηναϊκός βγαίνει, τα έσοδα υπερκαλύπτουν τις φετινές ανάγκες του Παναθηνηαϊκού ως το τέλος της σεζόν. από την αρχή ως το τέλος της σεζόν, θα βγάλουμε 25 εκατ, 27 με την αύξηση και τα έξοδα θα είναι 124. Το λέω ενδεικτικά. Αρα το άνοιγμα θα γίνει από 28, 25. Υπάρχει τρόπος να μετακυλίσουμε το χρέος. Είναι δύσκολο. Δε συμφωνώ ότι ο κόσμος δεν θέλει και δεν μπορεί να βοηθήσει".
13:35

Μπήκε στην αίθουσα ο πρίγκιπας Φεϊζάλ. Σε λίγα λεπτά ξεκινάμε...

13:36
Αλαφούζος για τις ευθύνες των προηγούμενων διοικήσεων κι αν θα τους ζητηθεί να καλύψουν μέρος του ανοίγματος: "Σε ό,τι αφορά τις διοικήσεις, θέλω να πω πως δεν είναι αποκλειστικά οι μέτοχοι. Υπάρχουν άνθρωποι που παίρνουν θέσεις και αποφάσεις. Σαφώς και υπήρξαν χρέη. Δεν θέλουμε να κοιτάμε πίσω και να αρχίσουμε τα ερωτήματα για το αν έπρεπε να πάρουμε τον Σισέ ή όχι, να προσλάβουμε τόσο κόσμο ή όχι. Όταν κάποιοι επιχειρηματίες βάζουν 66 εκατ. ευρώ, ή ως επενδυτές ή ως εκκεντρικοί πλούσιοι που κάνουν την πλάκα τους, και δεν ήταν μόνο αυτά γιατί ο Παναθηναϊκός είχε πολλά έσοδα. 
Υπήρχαν διαρκείας, το Champions League, σε λίγα χρόνια δηλαδή μπήκαν 150 εκατ. ευρώ στον Παναθηναϊκό. Είχαν ένα σχέδιο που δεν τους βγήκε. Δεν σημαίνει πως επειδή έβαλαν τα χρήματα αυτά, θα βάλουν κι άλλα 30 εκατ. ευρώ. Μπορεί να έχει αλλάξει και η οικονομική τους κατάσταση. Δεν υπάρχει άλλη συνεισφορά πλην των κ. Βγενόπουλου και Πολέμη. 
Για μένα πρέπει να γυρίσει η σελίδα του Παναθηναϊκού, να σταματήσει η εσωστρέφεια".
13:36

Μαζί με τον Φεϊζάλ και ο Βλάσης Τσάκας, που πήγε τον Πρίγκιπα στους παλαίμαχους άσους του Παναθηναϊκού να τους χαιρετίσει.

13:36

Αλαφούζος: "Για μένα πρέπει να γυρίσει η σελίδα του Παναθηναϊκού, να σταματήσει η εσωστρέφεια"

13:39
Αλαφούζος για τη στήριξη στον Φερέιρα και αν ήταν παράλογη: "Καταρχήν ο κ. Ρότσα είναι μια μεγάλη ποδοσφαιρική προσωπικότητα και είμαι ευτυχής που δείχνει στην πράξη ότι έχει ικανότητες και κατάφερε να «γυρίσει» την ομάδα. Όποιος είδε το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό είδε μια εξαιρετική ομάδα. 
Προφανώς και δεν είναι προσωρινός, μακάρι να βρούμε στον πρόσωπό του τον ηγέτη τον τεχνικό που αναζητάμε. Πρέπει να πούμε πως το μοντέλο που ακολουθούμε, με την ομάδα χαμηλού κόστους με νεαρούς ποδοσφαιριστές, είναι το μοντέλο που εισηγήθηκε ο κ. Φερέιρα. Η ομάδα έχει εξαιρετική φυσική κατάσταση και με τον κ. Φερέιρα ο Παναθηναϊκός πέρασε τη Μάδεργουελ, μια ομάδα από τη Σκωτία που έχει καλύτερο πρωτάθλημα από τη Σλοβενία, με νίκες εντός κι εκτός έδρας. Κάναμε ένα καλό δεύτερο ημίχρονο στη Μάλαγα που ήταν πολύ καλό και ήμασταν άτυχοι κι από εκεί και πέρα, κάτι έγινε.
Η ομάδα δεν απέτυχε από την αρχή. Ξεκίνησε πολύ καλά κάτω από δυσμενείς συνθήκες. Προκρίθηκε στην Ευρώπη αλλά άρχισε πολύ άσχημα στο πρωτάθλημα. Κάτι χάθηκε στην πορεία. Όλοι σεβόμασταν ως το τέλος τον κ. Φερέιρα κι αυτό ήταν δεδομένο. 
Όπως δεδομένο ήταν ότι μας είχε απογοητεύσει η εικόνα της ομάδας στο πρωτάθλημα. Μαζί με τον κ. Γόντικα ο κ. Φερέιρα κράτησαν τον Παναθηναϊκό ενωμένο. Οφείλουμε να δίνουμε στον κάθε άνθρωπο τη δυνατότητα να αλλάξει πριν φύγει. Μπορεί να ήμουν υπερβολικός στη στήριξη. Είχαμε κι αναλαμπές της ομάδας όπως στα ματς με Τότεναμ και Λάτσιο στην Αθήνα. Είχαμε πολλούς τραυματισμούς και απουσίες. Ο Σο ήταν βασική μονάδα στο σχεδιασμό του Φερέιρα. 
Η άποψη του κ. Φερέιρα ήταν πως είναι καλύτερος από τον ΣΙμάο. Όλο αυτό δεν μας κάθισε.
Στον κ. Ρότσα βγάζω το καπέλο. Είναι μια τεράστια Παναθηναϊκή προσωπικότητα και χαίρομαι που συνεργάζομαι μαζί του".

13:39
Φεϊζάλ: "Είναι η δεύτερη φορά που είμαι στην Αθήνα. Θέλαμε να δηλώσουμε τη χαρά μας που είμαστε μαζί σας και πάλι. Η επίσκεψή μας αφορά τον ΠΑΟ και μόνο, για τον οποίο καταθέσαμε προσφορά τουλάχιστον για το 67% των μετοχών. Θα θέλαμε να κάνουμε μια σύντομη ανασκόπηση των πεπραγμένων στο θέμα που μας αφορά"
13:42
Αλαφούζος για τον Πάπε Σο: "Ο Σο έπαθε δυο θλάσεις, είχε υποτροπές, γιατί είναι ασυγκράτητος παίκτης. Θα το δείτε τώρα που παίζει. Μέχρι να καταλάβει το ιατρικό τιμ ότι αυτός μόλις ένιωθε καλύτερα έμπαινε να παίξει και πάθαινε τις θλάσεις. Όταν το αντιληφθήκαμε, τον έβαλε ο γιατρός να αναρρώσει οριστικά δυο μήνες για να παίξει".
13:43

Αλαφούζος για το αν θα υπάρξει ενίσχυση και μειώσεις: "Σαφώς και θα υπάρξει ενίσχυση με κάθε τρόπο. Σίγουρα θα γίνουν όμως και μειώσεις συμβολαίων. Θα ανακοινωθούν όταν θα γίνουν, δεν θα λέμε ονόματα στο ραδιόφωνο. Συζητήσεις για την ενίσχυση γίνονται διαρκώς με τον κ. Ρότσα. 

Μέχρι και την Κυριακή οι κουβέντες μας είχαν να κάνουν με τους συνεχόμενους αγώνες που είχε η ομάδα. Δεν μπορούσαμε να κάνουμε σχέδια. Έπρεπε να δούμε τι θα κάνουμε για να επιβιώσει η ομάδα. Τώρα ήρθε η ώρα για την ανάπτυξη. Είμαι αισιόδοξος για αυτό το κομμάτι, το πρόβλημα είναι το οικονομικό και για αυτό θέλουμε τη βοήθεια του κόσμου".

13:43
Φεϊζάλ: "Πολλά δεν έχουν ξεκαθαρίστει και δεν έχουν δημοσιευτεί γι' αυτό είμαστε εδώ. Θέλω να σας δείξω την αλήθεια. Τον Μάιο του 2012 είχαμε δηλώσει την ετοιμότητά μας για την αγορά για την ΠΑΕ ΠΑΟ και καταθέσαμε πλήρη πρόταση στην επιτροπή επαγγελματικού αθλητισμού και υπήρξε έγκριση ομόρφωνη. Αυτή η έγκριση έδινε την σανίδα σωτηρίας που χρειαζόταν ο ΠΑΟ. Με την έγκριση από την ΕΕΑ ο ΠΑΟ έλευνε το θέμα της αδειοδότησης και με την Σούπερ Λιγκ και με την ΟΥΕΦΑ. Στη συνέχεια, μετά την μεταβίβαση των μετοχών από τον Βαρδινογιάννη στην Παναθηναϊκή Συμμαχία, περιμέναμε αλλά κάναμε λάθος. Στην ΑΜΚ και όταν άνοιξε ήταν σε τέτοιος ύψος που αδιαφορήσαμε. Τώρα που βλέπουμε πως η Ελλάδα έχει ανάτπυξη και ο ΠΑΟ μας χρειάζεται θέλουμε να εφαρμόσουμε το πλάνο μας διαφοροποιώντας λίγο με βάση τα νέα δεδομένα. Θα δοθεί ακριβές αντίγραφο με όλο το σχέδιό μας".
13:44
Αλαφούζος για τον Γκέκα: "Ο Γκέκας είναι ένας μεγάλος παίκτης κι έχει αφήσει εποχή στο ποδόσφαιρο. Είναι ένας από τους παίκτες που είναι ευπρόσδεκτοι στον Παναθηναϊκό. Δεν έχουμε προχωρημένες συζητήσεις. Εξετάζουμε αρκετές λύσεις και δεν θέλω να πω τίποτα περισσότερο. Υπάρχουν κι άλλες πιθανές λύσεις. Κι από την Ελλάδα κι από το εξωτερικό".
13:45
Φεϊζάλ: "Η πρόταση μας έχει ως εξής: Ζητούμε μέχρι το 90% των μετοχών με ελάχιστο το 67% της ΠΑΕ Παναθηναϊκός. Ζητούμε την παραίτηση τουλάχιστον 12 μελών του συμβουλίου της εταιρίας. Ζητάμε τον οικονομικό έλεγχο από την 1/1/12 μέχρι σήμερα. Για όλα τα παραπάνω προσφέρουμε τραπεζική επιταγή με ποσό 28.000.000 ευρώ και είναι άμεσα διαθέσιμα για την ΠΑΕ">
13:47
Αλαφούζος για το αν ο Λέτο βαραίνει τον Παναθηναϊκό με το συμβόλαιό του: "Ο Σεμπάστιαν Λέτο προσέφερε στην ομάδα πάρα πολλά αλλά οι αποδοχές του φτάνουν κοντά στα 2 εκατ. ευρώ και τον πληρώνουμε για ένα χρόνο χωρίς να αγωνίζεται. Θα πρέπει να γίνει μια δραστική μείωση των αποδοχών του, αν δεν τη δεχθεί, θα χωρίσουν οι δρόμοι μας. 
Το καλοκαίρι του έγινε μια πρόταση επέκτασης συμβολαίου με μείωση αποδοχών, και δεν τη δέχθηκε. Το ίδιο κι ο μάνατζέρ του που είχε τεράστιες απαιτήσεις και για τον εαυτό του. Το πρόβλημα είναι πως ο Λέτο θα κάνει ελαφρές προπονήσεις από τον Φεβρουάριο κι αν μπει στην ομάδα θα μπει το Φθινόπωρο. Στον Παναθηναϊκό δηλαδή θα προσφέρει το μέγιστο για έξι μήνες και μετά θα φύγει χωρίς να πωληθεί. 
Το φοβερό για εμάς είναι πως ενώ τον αγοράσαμε με πολλά χρήματα, τραυματίστηκε και δεν μπορούμε ούτε να τον ανανεώσουμε ούτε να τον πουλήσουμε, για να βρούμε άλλους Λέτο"
13:47

Αλαφούζος για Λέτο: "Θα πρέπει να γίνει μια δραστική μείωση των αποδοχών του, αν δεν τη δεχθεί, θα χωρίσουν οι δρόμοι μας". 

13:48
Αλαφούζος για τον Καραγκούνη: "Υπάρχει σαφής πρόταση, όσο είμαι εγώ στον Παναθηναϊκό, να έρθει να κλείσει την καριέρα του εδώ. Αν ο Γιώργος αποφασίσει ότι θέλει να κλείσει εδώ την καριέρα του, είναι πάντα ευπρόσδεκτος".
13:49
Αλαφούζος για το αν πωλούνται Καρνέζης και Μαυρίας: "Δεν έχουμε καμία πρόταση για τους παίκτες μας. Ομάδα είμαστε, έχουμε πολλούς παίκτες και κάποιοι μπορεί να πουληθούν. 
Το ότι ο Ορέστης Καρνέζης θα ήθελε να παίξει σε ένα μεγαλύτερο πρωτάθλημα από το ελληνικό, είναι μια πραγματικότητα και ο Παναθηναϊκός έχει την υποχρέωση να βοηθήσει τους μεγάλους παίκτες του να τα καταφέρουν. 
Βιώνουν κάθε Κυριακή την κατάσταση του ελληνικού πρωταθλήματος, με τις διαιτησίες και όλα αυτά, στο πετσί του. Ο Χάρης Μαυρίας είναι ένα νέο παιδί και νομίζω πως είναι το επόμενο αστέρι μας".
13:50
Φεϊζάλ: "Επειδή έχει προκηρυχθεί έκτακτη συνέλευση στις 20/12, εμείς θα προτείνει να γίνει η ΑΜΚ σε 28.000.000 ευρώ. Μ' αυτή την πρότασή μας ο ΠΑΟ απαλάσσεται από τα χρέη και μπαίνει σε εφαρμογή το νέο πλάνο. Θέλουμε να φτιάξουμε το νέο γήπεδο κι αυτός είναι ο πρώτος μας στόχος. Θα προσπαθήσουμε στον ίδιο χώρο με τον Ερασιτέχνη να στεγάσουμε την διοίκηση της ΠΑΕ και να είναι εκεί όλα τα τμήματα. Αν δεν είναι εφικτό ήδη έχουμε επιλέξει κτίριο κοντά στην Λεωφόρο που θα αγοραστεί. Έχουμε προχωρημένες συζητήσεις με αραβικές εταιρίες για χορηγίες του γηπέδου και της ομάδας. Το ποσό φτάνει τα 100.000.000 ευρώ. Όσο για την αναγκαία ενίσχυση της ομάδας θα διαθέσουμε 40.000.000 ευρώ για τα επόμενα 2μιση χρόνια. Για την μεταγραφική περίοδο του Ιανουαρίου θα γίνουμε συγκεκριμένες κινήσεις και ήδη έχουν εντοπιστεί οι στόχοι μας. Καταθέτουμε μια πρόταση ανάλογη της ιστορίας και του μεγέθους του ΠΑΟ και αισιοδοξούμε για την αποδοχή της. Είμαι εδώ μόνο γι' αυτό το σκοπό δεν θέλω να μπω σε αντιπαράθεση. Αν αυτό επιθυμούν κάποιοι. Χτυπούν λάθος πόρτα. Ζητώ την σύμπραξη όλων των Παναθηναϊκών για να δώσουμε ώθηση στην ομάδα και στους φιλάθλους.
13:50
Αλαφούζος για τον ρόλο του Γιάννη Σαμαρά: "Είναι ο υπεύθυνος των ακαδημιών και κάνει εξαιρετική δουλειά. Πέραν αυτού, έχει ένα ρόλο συμβουλευτικό σε τεχνικά θέματα και σε θέματα παικτών που μπορεί να αποκτηθούν ή να αποχωρήσουν".
13:50
Ξεκίνησαν οι ερωτήσεις...
13:51
Αλαφούζος για το τι άλλαξε κι ο Παναθηναϊκός επιστρέφει στη «Λεωφόρο»: "Άλλαξε πρώτα από όλα η οικονομική πραγματικότητα. Σε κάθε παιχνίδι που δίνουμε στο ΟΑΚΑ μπαίνει μέσα ο Παναθηναϊκός, πράγμα που δεν ήξερα. Κάθε ματς μας κοστίζει 30.000 ευρώ. 
Είναι παλαβό αυτό το πράγμα. Δεύτερον, με την πορεία του Παναθηναϊκού αλλά και του πρωταθλήματος, έρχονται λίγοι φίλαθλοι στο γήπεδο. Η εικόνα του ΟΑΚΑ με 15.000 κόσμου είναι θλιβερή. Τρίτον, δεν είναι ένα ποδοσφαιρικό γήπεδο που θα κανει τον κόσμο να χαρεί το παιχνίδι. 
Έχουμε κάνει επαφές με την UEFA αλλά και στατικές μελέτες. Θα παίζουμε εκεί μέχρι να φτιάξουμε νέο γήπεδο".
13:52
Για όσους αμφισβητούν την ύπαρξη και τη λύση του πρίγκιπα: "Η λύση είναι στην ύπαρξή μου. Μπροστά σας βρίσκομαι και είμαι διαθέσιμος για ό,τι χρειαστεί".
13:53
Αλαφούζος για το αν τελικά ο Παναθηναϊκός θα καταφέρει να φτιάξει το γήπεδό του: "Έχουμε κληρονομήσει αυτή την υπόθεση και έχουμε δαπανήσει σαν Παναθηναϊκός πάρα πολλά χρήματα για το θέμα αυτό. 
Σαν Παναθηναϊκός θα ήθελα να μέναμε στη «Λεωφόρο» και να κάναμε εκεί νέο γήπεδο, αλλά δεν γίνεται εύκολα. Είναι κάτι πολύ δύσκολο. Χθες είχαν έρθει άνθρωποι της UEFA και προσπαθούμε να εξασφαλίσουμε τη χρησιμοποίηση της Λεωφόρου και στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Η επισκευή του γηπέδου, θα μας κοστίσει 1 εκατ. ευρώ".
13:53
Τσάκας: "Όσοι έχουν αλλεργία στους πρίγκιπες να πάνε σε γιατρό. Εμείς είμαστε εδώ για να καταθέσουμε την πρότασή μας".
13:53
Φεϊζάλ: "Όποιος έχει πρόβλημα με τους πρίγκιπες ας έρθει εδώ να αποκτήσει οικειότητα".
13:54
Για το γεγονός πως δεν βάζει τα χρήματα σε ελληνική τράπεζα: "Δεν έχω πρόβλημα να έρθουν τα λεφτά σε ελληνική τράπεζα. Ας δεχτούν την πρότασή μου και την επόμενη μέρα θα έρθουν τα λεφτά στην Ελλάδα. Η τράπεζα που υπάρχουν τα χρήματα είναι πολύ σοβαρή".
13:56
Γιατί δεν κάνει το πρώτο βήμα να βάλει τα χρήματα στην Ελλάδα: "Με μια εντολή σε λιγότερη από μια μέρα μεταφέρονται τα χρήματα. Ποιος ο λόγος να φέρω τα χρήματα αν δεν γίνει αποδεκτή η πρότασή μου; Τα χρήματα έχουν κλειδωθεί για λογαριασμό του ΠΑΟ"
13:56
Αλαφούζο για τον Βοτανικό: "Είναι οικονομικό το θέμα. Γνωρίζω πως υπάρχουν προγράμματα που χρηματοδοτούν τέτοια πλάνα ανάπλασης. Ένα τέτοιο είναι το πρόγραμμα Τζέσικα. 
Τα χρήματα, τα πολλά λεφτά, διευκολύνουν τη δυνατότητα μιας ομάδας να αποκτήσει ποδοσφαιριστές ή γήπεδο. Αυτό δε σημαίνει πως με έξυπνη διαχείριση δεν μπορείς να πετύχεις τα ίδια πράγματα. Τώρα μιλάμε για ένα γήπεδο 35.000 θέσεων. Είχα πει πως θα εξετάζαμε την περίπτωση να χτίζαμε το πρώτο στάδιο με 25.000 ευρώ και μετά να γίνει επέκταση. Τεχνικά το κόστος θα ήταν μεγαλύτερο εν τέλει. Μια καλή τιμή είναι 1500 ευρώ η θέση. 
Συνολικά φτάνουμε στα 45 εκατ. ευρώ, γι αυτό σας λέω πως είναι θέμα του Δήμου και της χρηματοδότησης. Εμείς γήπεδο έχουμε, τη Λεωφόρο. Δίνουμε γήπεδο, θέλουμε γήπεδο. Δεν υπάρχει σαφές χρονοδιάγραμμα. Μακάρι να προχωρούσε γρήγορα. Ο Δήμος και η επιχείρηση του κ. Βωβού, που έχει προβλήματα, είναι αυτοί που πρέπει να τρέξουν το θέμα"
13:57
Για το αν υπάρχει η φωτοτυπία της επιταγής: "Η επιταγή έχει εκδοθεί, έχει σταλεί σε όλους τους μετόχους και περιμένουμε να απαντήσουν στην πρότασή μας. Ας αποδεχτούν την πρόταση και τα χρήματα θα είναι στην Ελλάδα την επόμενη ημέρα σε όποια τράπεζα θελήσουν".
13:58
Αλαφούζος για το αν ο Παναθηναϊκός θα πιέσει για το γήπεδο: "Εμείς δεν πιέζουμε. Αυτή τη στιγμή με τον Δήμο συζητάμε για το πόσα χρήματα το χρόνο θα μας ζητήσει είτε για αποπληρωμή, είτε για ενοίκιο. Ο Δήμος θα πάρει πίσω ένα «φιλέτο» στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας. Για εμάς είναι ένα έτοιμο γήπεδο που θα μας δίνε έσοδα. Στο ΟΑΚΑ μπαίνουμε μέσα, αυτό είναι ένα τεράστιο θέμα για εμάς".
13:58
"Δεν θα δοθούν χρήματα αν δεν δεχτούν", επεσήμανε ο δικηγόρος του πρίγκιπα.
14:01
Γιατί δεν ακολούθησε την πεπατημένη και επέλεξε να προωθήσει την πρόταση του με συνεντεύξεις Τύπου και έγγραφα: "Δεν πιστεύω ότι η πρόταση μπορεί να γίνει πιο σοβαρή απ' ότι είναι. Χθες βρέθηκα με τους δικηγόρους μου και έχω κανονικά πρόταση και συνέντευξη Τύπου. Δεν υπάρχει κάτι πιο επίσημο. Με την πρόταση έχει γίνει και πρόσκληση στον Αλαφούζο να τον δούμε. Είναι χαρά μας".
14:01
Αλαφούζος για την κόντρα του με τον Βαγγέλη Μαρινάκη: "Δεν έχω καμία προσωπική κόντρα με τον Βαγγέλη Μαρινάκη. Οι δρόμοι μας χώρισαν, δεν συμπαθούμε ο ένας τον άλλον κι αυτό προέκυψε από το ποδόσφαιρο. Τσακωθήκαμε το βράδυ του ντέρμπι στο «Καραϊσκάκης» με τα επεισόδια σε βάρος του Σισέ. Μιλήσαμε τηλεφωνικά, ο ΣΚΑΪ είχε πει πως έγινε έγκλημα κατά του ποδοσφαίρου, ο κ. Μαρινάκης θίχτηκε προσωπικά και αποχώρησε από το ΣΚΑΪ. Δεν έχω τίποτα με τον κ. Μαρινάκη. Δεν σημαίνει ότι αντιπαθούμε κάποιον και τον βρίζουμε. Αν υπάρξει ανάγκη θεσμικά να μιλήσουμε, θα το έκανα. Δεν έχουμε τίποτα σε προσωπικό επίπεδο. Θέλω να ξεκαθαρίσω πως δεν πάμε την κόντρα σε προσωπικό επίπεδο ή σε κόντρα με τον Ολυμπιακό. Σέβομαι τον Ολυμπιακό, τους παίκτες του, τους φιλάθλους του".
14:02
"Έχουμε διάθεση να συναντήσουμε οποιονδήποτε. Αν κάποιος το θελήσει δεν έχουμε πρόβλημα".
14:02
Αλαφούζος για το ότι φωτογραφίζει τον Ολυμπιακό σε δηλώσεις του: "Δεν φωτογραφίζουμε, λέμε πως υπάρχουν άνθρωποι που ελέγχονται από τη δικαιοσύνη, ότι υπάρχουν κακουργηματικές πράξεις και ενδείξεις ενοχής. Αν ο κ. Μαρινάκης αισθάνεται θιγόμενος και επίκεντρο αυτού του ζητήματος και μας επιτίθεται, δεν φταίω εγώ. Δεν έχω κινήσει εγώ τις κακουργηματικές διώξεις. Ο κ. Μαρινάκης θα απολογηθεί για αυτά σε λίγες εβδομάδες. Αυτό είναι ένα θέμα που αφορά τη δικαιοσύνη, την ΕΠΟ και την ΚΕΔ. Όσοι εμπλέκονται σε ένα τέτοιο σκάνδαλο θα έπρεπε από ευθιξία να έχουν αναστείλει την ιδιότητά τους, ή η ΚΕΔ να μην τους χρησιμοποιεί. Για μένα δεν υπάρχει κανένας Έλληνας, πλην των φανατικών Ολυμπιακών, που να πιστεύει πως υπάρχει καλή διαιτησία στην Ελλάδα".
14:03

Αλαφούζος: "Δεν φωτογραφίζουμε, λέμε πως υπάρχουν άνθρωποι που ελέγχονται από τη δικαιοσύνη, ότι υπάρχουν κακουργηματικές πράξεις και ενδείξεις ενοχής. Αν ο κ. Μαρινάκης αισθάνεται θιγόμενος και επίκεντρο αυτού του ζητήματος και μας επιτίθεται, δεν φταίω εγώ". 

14:04
Αλαφούζος για το αν μέσω του ΣΚΑΪ προασπίζεται τα συμφέροντα του Παναθηναϊκού: "Η μόνη αθλητική ζώνη που έχουμε στο ραδιόφωνο είναι 15:00 με 17:00 το απόγευμα και το Σαββατοκύριακο που θεωρώ ότι ο ΣΚΑΪ είναι αντικειμενικός. 
Όπως η ΕΡΤ και η ΝΟΒΑ είναι φιλοολυμπιακοί, έτσι κι ο ΣΚΑΪ είναι φιλοπαναθηναϊκός. Και φίλος με άλλες ομάδες. Η άποψή μου είναι γνωστή, ότι η ΝΟΒΑ είναι φιλοολυμπιακή. Αυτό που κάνει η ΝΟΒΑ είναι άδικο. Για παράδειγμα, είναι ντροπή δημοσιογραφικά να μη δείχνει η ΝΟΒΑ τα εγκλήματα που έγιναν κατά της ΑΕΚ. 
Θεωρώ πως όλο αυτό είναι μια απόρροια της τάσης που έχουν υπέρ του ποδοσφαιρικού κατεστημένου στην Ελλάδα σήμερα".
14:04
Για το αν θα βάλει τα χρήματα χωρίς να συναντήσει κανέναν: "Αυτή τη στιγμή έχουμε κάνει συγκεκριμένη πρόταση και ζητάμε συγκεκριμένες μετοχές. Αν δεν μας απαντήσουν μπορεί να συζητήσουμε και θα εξετάσουμε το θέμα να πάρουμε τις μετοχές μέσω Αύξησης Μετοχικού Κεφαλαίου".
14:06
Τσάκας: "Όπως λέει η άλλη πλευρά πως είναι αλλεργική στους πρίγκιπες, έτσι και εμείς είμαστε αλλεργικοί στους soft και τους από πάνω".
14:08
Αλαφούζος για την παρέμβασή του στον ΑΝΤ1 και τα όσα είχε πει: "Το να πάρει ένας πρόεδρος μιας ομάδας και να εκφράσει την επιφύλαξή του για κάποια πράγματα, δεν είναι τίποτα. Γιατί να μην βγω; Ποιος θα υπερασπιστεί τον Παναθηναϊκό; Ο Παναθηναϊκός θέλει συνεχή υπεράσπιση, αδικείται συστηματικά από πολλούς φορείς του ποδοσφαίρου. Δεν θα ανεχτούμε την υποτίμηση του Παναθηναϊκού, έχουμε πάρει την απόφαση αυτή και κάνουμε έναν ανένδοτο αγώνα για να σταματήσει αυτό το πράγμα. Δεν δέρνουμε, δεν ανατινάσουμε μαγαζιά αλλά θα κάνουμε ότι χρειάζεται θεσμικά για να προστατέψουμε τον Παναθηναϊκό».
14:09
Τσάκας: "Έχεις χαλασμένο κομπιουτεράκι αφού εκτός από τον Βγενόπουλο και τον Πολέμη οι άλλοι δεν έχουν μιλήσει για τις μετοχές"
14:09
Αλαφούζος για την κόντρα με την ΕΠΟ και την ΚΕΔ: "Θεωρώ πως υπάρχει ένα κατεστημένο που ελέγχει την ΚΕΔ και την ΕΠΟ. Οι ίδιοι παράγοντες με μεγάλους μισθούς είναι στις ίδιες θέσεις για πολλά χρόνια και τους πληρώνει ο ελληνικός λαός γιατί η ΕΠΟ έχει επιδοτήσεις από το δημόσιο. Υπάρχουν περίεργα και τεράστια έξοδα, πιθανόν να υπάρχουν και επιχειρηματίες που είναι από πίσω και να κινούν τα νήματα".
14:09

Αλαφούζος: "Εμείς δεν ανατινάζουμε μαγαζιά"

14:09
Για το γεγονός πως υπάρχουν μέτοχοι που δεν θέλουν να φύγουν και δεν συγκεντρώνεται το 67%. Θα είναι αδιαπραγμάτευτος αυτός ο όρος του ποσοστού των μετοχών. Αφού μπορεί να πάρει το 50-55% και με ΑΜΚ να τις αυξήσει. Τσάκας: "Έχεις χαλασμένο κομπιουτεράκι αφού εκτός από τον Βγενόπουλο και τον Πολέμη οι άλλοι δεν έχουν μιλήσει για τις μετοχές. Έχουμε συγκεκριμένη πρόταση και είναι αδιαπραγμάτευτη".
14:10

Αλαφούζος για τη διαιτησία του ντέρμπι: "Για μένα δεν ήταν καλοί. Είναι 100% πέναλτι και θεωρώ πως στον Ολυμπιακό στο «Καραϊσκάκης» θα το έδινε γιατί θα φοβόταν τι θα γινόταν μετά. Εμείς δεν έχουμε δείξει δείγματα ότι έχουμε παράλογους οπαδούς".

14:11
Αλαφούζος για τα παράπονα των ανθρώπων του Ολυμπιακού για τη φιλοξενία και για τα περσινά επεισόδια: "Αυτά που έγιναν πέρσι, μας στεναχωρούν και πρέπει να βρούμε τι δεν πήγε καλά. Ο Παναθηναϊκός όμως ποτέ δεν έχει κατηγορηθεί ότι κάνει τέτοια πράγματα επίσημα. Όσο για το θέμα της φιλοξενίας φέτος, έγινε ο καυγάς από τον κ. Θεοδωρίδη για μια πόρτα που είχαμε συμφωνήσει όλοι, και η αστυνομία, πως δεν θα ανοίξει. Αυτό ήταν όλο".
14:11
Για τους μεταγραφικούς στόχους, καθώς πέρσι είχε ακουστεί μέχρι και ο Ροναλντίνιο: "Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 4 ονόματα αλλά δεν θέλουμε να πούμε. Ας γίνει αποδεκτή η πρόταση να γίνουμε διοίκηση και θα τα δούμε όλα".
14:12
Αλαφούζος για το αν είναι καλύτερος ο Ολυμπιακός: "Όχι βέβαια. Εμείς δεν παίξαμε καλά, αλλά η διαφοράς μας είναι πλασματική. Έχουμε διαρκώς εχθρικές διαιτησίες εναντίον μας. Ο Παναθηναϊκός για εμένα έχει αδικηθεί στο 60% των αγώνων του τη φετινή χρονιά στο πρωτάθλημα".
14:12
Αλαφούζος για τη Λίγκα και τον κ. Μώραλη: "Ο κ. Μώραλης ήταν στη Θύρα 7 και στέλεχος του Ολυμπιακού. Είναι βέβαια πάρα πολύ σοβαρός άνθρωπος και το έχω εκτιμήσει αυτό. Είναι όμως πολύ Ολυμπιακός. Θεωρώ πως δεν θα έπρεπε όμως να είναι πρόεδρος της λίγκας σε αυτή την περίοδο. Ούτε άνθρωπος του Ολυμπιακού, ούτε του Παναθηναϊκού".
14:13
Αλαφούζος για το θέμα της νέας Λίγκας: "Δεν υπάρχει νέα λίγκα αλλά μεγάλοι προβληματισμοί για το ποδόσφαιρο. Το θέμα της αναδιάρθρωσης είναι τρομερό. Πρόκειται για έγκλημα, εμείς είμαστε ευτυχείς που η ΕΠΟ θέλει να πάει στην UEFA θα πάμε και εκεί και θα πάμε ακόμα και στον εισαγγελέα".
14:13
Κλείνοντας ο Γιάννης Αλαφούζος είπε: "Η αντιμετώπιση μιας ιστορίας που κρατάει ενάμιση χρόνο, με αυτά τα χαρακτηριστικά, είναι δεδομένη. Ο κ. Τσάκας είναι ο οργανωτής και ο βασικός συμπαίκτης αυτής της ιστορίας".
14:14
Τελείωσε η συνέντευξη του Γιάννη Αλαφούζου.
14:14
Για το πότε σκοπεύουν να φτιάξουν το γήπεδο και για το αν έχει στο μυαλό του κινήσεις για να σταματήσουν οι εμφυλιακές τάσεις των οπαδών του ΠΑΟ: "Είπαμε στην αρχή πως το πρώτο που μας ενδιαφέρει είναι το γήπεδο. Έχουμε πλάνο που έχει δημοσιευτεί και όταν γίνουμε διοίκηση θα φτιαχτεί το γήπεδο. Εγώ έχω έρθει να επενδύσω, δεν μ' αρέσει ο εμφύλιος στον ΠΑΟ. Ελπίζουμε να γίνει αποδεκτή η πρότασή μας και με εμάς διοικούντες θα τους ενώσουμε όλους".
14:16
Ποιος έχει επιλέξει τους μεταγραφικούς στόχους του πρίγκιπα; Θα αλλάξει προπονητής; Θα αλλάξει πλάνο; "Εμείς έχουμε διαλέξει κάποια ονόματα όπως κάθε ιδιοκτήτης. Πρώτα όμως θα πάρουμε τον Παναθηναϊκό στα χέρια μας και μετά θα μιλήσουμε και με τον προπονητή για τις μεταγραφές".
14:16
Άλλες τρεις ερωτήσεις για τον Πρίγκιπα, Φεϊζάλ
14:17
Φεϊζάλ: "Θα προσπαθήσουμε να μείνει όλος ο κόσμος του ΠΑΟ ευχαριστημένος και όσοι έχουν βάλει χρήματα στην Παναθηναϊκή Συμμαχία θα προσπαθήσουμε να τον ικανοποιήσουμε. Θέλουμε όλοι να είναι ικανοποιημένοι. Αυτό είναι το σίγουρο".
14:19
Για το αν βλέπει πολεμική διάθεση από τον κύριο Αλαφούζο: "Δεν θέλω να νομίζω. Όπως είπα και πριν έχω έρθει εδώ μόνο για τον ΠΑΟ και όχι για αντιπαλότητες. Θα μπορούσε να έρθει εδώ ο Αλαφούζος να κάναμε κοινή συνέντευξη".
14:21
Για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε ο ΠΑΟ για το γήπεδο και για το παρασκήνιο στο ελληνικό ποδόσφαιρο: "Για το γήπεδο ξέρουμε πως θα αντιμετωπίσουμε δυσκολίες και θα πρέπει να τις αντιμετωπίσουμε. Δεν υπάρχει επιχείρηση που να μην αντιμετωπίζει δυσκολίες. Εμείς θέλουμε και θα τις λύσουμε. Δεν έρχομαι από άλλο κλάδο. ¨Εχω εμπειρία στο ποδόσφαιρο και πιστεύω πως θα μπορέσουμε να λύσουμε όλα τα προβλήματα που έχει το ελληνικό ποδόσφαιρο με τη δύναμή μας".
14:22
Για το γεγονός πως δεν θα έχει μόνο αντιπάλους αλλά και συμμάχους: "Ξέρουμε τον ΠΑΟ και γι' αυτό είμαστε εδώ, για να τον αγοράσουμε και να τον φτάσουμε εκεί όπου αξίζει".
14:24
Για τις δηλώσεις Αλαφούζου πως δεν τον καλύπτει η πρόταση του Φεϊζάλ. Τόσο τον ίδιο, όσο και τους Βγενόπουλο-Πολέμη: "Εγώ είμαι επιχειρηματίας, επενδυτής. ¨Εχω κάνει την πρότασή μου, δεν έχω πάρει απάντηση και περιμένω να δω αν την δέχονται ή όχι. Δεν έχω να πω κάτι άλλο. Δεν μας έχει έρθει επίσημα η απάντησή του".
14:26
Για την αμφισβήτηση που υπάρχει για τον Τσάκα και την Μιχοπούλου (τους εκπρόσωπούς του στην Ελλάδα): "Εάν έρθει ο ΠΑΟ στα χέρια μου, εγώ θα είμαι μεγαλομέτοχος και ιδιοκτήτης και εγώ θα επιλέξω τους συνεργάτες μου. Δεν ήρθα για να χάσω αλλά για να κερδίσω. Θέλω να κάνω τις καλύτερες επιλογές για να πάει καλά η επένδυση μου".
14:28
Τσάκας: "Αν η πρόταση δεν ικανοποιεί τους επιφανείς Παναθηναϊκούς τότε χαίρομαι γιατί φαίνεται πως έχουν να δώσουν 30.000.000 ευρώ. Αν γίνει αυτό, εγώ πρώτος θα χειροκροτήσω και τον κύριο Αλαφούζο και τον κύριο Βγενόπουλο και τον κύριο Πολέμη".
14:29
Φεϊζάλ: "Χαίρομαι για την τοποθέτηση (νωρίτερα ένας φίλαθλος του Παναθηναϊκού τον ευχαρίστησε για τον πρίγκιπα και ευχήθηκε να πάρει την ΠΑΕ ΠΑΟ στα χέρια του). Θέλουμε όλοι να είστε μαζί μας. Θέλουμε μονάχα το καλό του Παναθηναϊκού. Τίποτα άλλο. Θέλουμε όλος ο κόσμος να αγκαλιάσει την πρότασή μας".
14:31
Ένας παλαίμαχος από το κοινό ζητά από τον πρίγκιπα να βρει λύση, να αγοράσει τον Παναθηναϊκό και να επενδύσει κάτι που θα χαροποιήσει όλους τους Έλληνες εκτός από τους Ολυμπιακούς. Φεϊζάλ: "Εσείς είστε η ομάδα του ΠΑΟ. Θέλουμε να είσαστε μαζί μας".
14:32
Τελείωσε κάπου εδώ η συνέντευξη Τύπου του πρίγκιπα Φεϊζάλ.

News 24/7

24MEDIA NETWORK