Η συζήτηση για τον Γκαρσία

Ο Σάκης Γκίνας συζήτησε με τους αναγνώστες του Contra.gr για το τέλος εποχής του Πάμπλο Γκαρσία στον ΠΑΟΚ. Οι λόγοι της αποχώρησης του Ουρουγουανού μέσου και ο ρόλος του Δώνη στην υπόθεση.

Η συζήτηση για τον Γκαρσία
garcia.jpg INTIME SPORTS

LIVE:

14:47

Καλησπέρα σας. Σε πολύ λίγο ο Σάκης Γκίνας θα βρίσκεται μαζί σας και θα σας μεταφέρει όλα τα τελευταία νέα από τη λύση της συνεργασίας της ομάδας με τον Πάμπλο Γκαρσία.

15:02
Καλησπέρα σας ξεκινά η συζήτησή μας για το θέμα Γκαρσία
15:03
σωτηρης : Ο προπονητης ειναι πανω απο ολους ο γκαρσια δεν ειναι ο μαραντονα επειδη εδωσε μια μπουνια στον ντιογκο
15:04
Για λόγους αυτονόητης πειθαρχίας σε μια ομάδα εννοείται πώς ο προπονητής καθορίζει την 11άδα, ανεξάρτητα με την μεγάλη αξία ενός παίκτη. 
15:05
Θωμας : 4,5 χρονια προσεφερε τα παντα.. Παντα επαιζε με καρδια για την ομαδα..Δεν μας προδωσε ποτε και τον αδειασαν ετσι;στηριζουν δλδ τον δωνη;φετος ο Garcia επρεπε να σηκωσει το κυπελλο μεσα στο ΟΑΚΑ.η εστω επρεπε να φυγει οπως αρμοζει σε εναν παικτη του μεγεθους του αλλα και ταυτοχρονα οπως αρμοζει στον λαο του ΠΑΟΚ.Η αληθεια ειναι πως ντρεπομαι για μερικους εκει μεσα..Δεν θα σε ξεχασουμε ποτε αρχηγε!μας χαρισες ανεπαναληπτες στιγμες! ενα μεγαλο ευχαριστω απο μενα
15:06
Έχει άδοξο τέλος ο Γκαρσία στον ΠΑΟΚ. Ένα τέλος που δεν του άξιζε σε οποιαδήποτε περίπτωση.
15:07
Παν Κ : θα επρεπε να ηταν πιο ομάλη η αποχωρηση Γκαρσια. Ισως να περιμεναν ακομη 6-7 εβδομαδες και να εκαναν κι ενα φιλικο ματς προς τιμη του. αν και πιστευω υπαρχει περιθωριο ακομα να γινει κατι στο τελος της σεζον.
15:09
Συμφωνώ ότι θα μπορούσε να αποφευχθεί αυτή η εξέλιξη. Αλλά έγιναν πολλοί λάθος χειρισμοί από όλες τις πλευρές.  Δεν ξέρω εάν υπάρχει αυτό το περιθώρειο για φιλικό προς τιμή του μετά απ' όσα έγιναν.
15:10
Χρηστος-Ολλανδια : Νομίζω ήταν σωστό αυτό που έγινε και για τον Γκαρσία αλλά πάνω από όλα για τον ΠΑΟΚ, την Ομάδα του ΠΑΟΚ φυσικά. Ότι και να πει ο Γκαρσία αύριο δεν νομίζω ότι θα έχει μεγάλη σημασία. Θα ήθελα όμως να τον έβλεπα σε ένα πόστο στον ΠΑΟΚ
15:10
Συμφωνώ απόλυτα με την προσέγγιση.
15:11
vag : gia mena soth h apofasi ..kai aloi pextes shmees tou paok ka8ontousan ston pago
15:11
ΑΝΤΟΝΙΟ : καιρος ηταν να μπει ενα τελος σε αυτο το σιριαλ αφου ο παικτης γκαρσια δεν εβαζε νερο στο κρασι του δυστηχως φτασαμε σε αυτο το σημειο και επρεπε να ληφθει μια αποφαση μεγαλος παικτης τον αγαπαμε τον σεβομαστε αλλα η ομαδα ενοψει δυσκολης συνεχειας σε κυπελλο πρωταθλημα επρεπε να βρει την ηρεμια της και να συνεχισει.
15:12
Πράγματι αυτό λέει η λογική, ηρεμία ενόψει της πολύ κρίσιμης συνέχειας σε πρωτάθλημα και κύπελλο. Συμφωνώ με την ανάλυση.
15:12
Θανασης : Μεγαλος παιχτης...Πολλα πραγματα εχει κανει στον ΠΑΟΚ μας...ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙ,ΑΥΤΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ....Ο πραγματικος ΠΑΟΚΤΣΗΣ θα ξαναπαει στο γηπεδο....ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ Π.Α.Ο.Κ ...ΟΧΙ ΠΡΟΣΩΠΑ...
15:13
Σοφόν το σαφές.
15:13
τολης : ρε τον δωνη,θα το φαει το κεφαλι του στανταρ,στην πρωτη ηττα τον βλεπω να την κανει με της μπαντες,εσυ!
15:13
τασος : και τωρα τι γνετε με τον δωνη???
15:17
Πιστεύω ότι για λόγους αρχής και σοβαρότητας στην οργάνωση της ομάδας η διοίκηση έχει αποφασίσει σε οποιαδήποτε περίπτωση εδώ και καιρό να μην αλλάξει προπονητή εν μέσω της σεζόν. Ειδικά τώρα που βρισκόμαστε στο τέλος της χρονιάς. Είναι κλασική ελληνική συνήθεια που δεν προσφέρει τίποτα σε μια ομάδα. 
15:17
kostas papadomanolakis : Δεν αρμοζει τετοι τελοσ για εναν τετοιο παιχτη.
15:18
Αυτό είναι γεγονός, αλλά έτσι όπως εξελίχθηκαν τα πράγματα δεν γινόταν διαφορετικά.
15:18
λιαμ : μηπως θα επρεπε να μην μπαινουν αυτοι που θελουν βγαζουν χολη για τον γκαρσια? ο σωτηρης ειναι ΠΑΟΚ? για εμενα ειχε θεση στον φετινο ΠΑΟΚ αγωνιστικα αλλα συμεριζομαι την αποψη του Δωνη οτι θα ηταν καλυτερα να παιζει οταν εχουμε παιχνιδια στην εδρα μας με ανετη κατοχη και χωρις τρεξιματα. O γκαρσια θα επρεπε να αποδειξει οτι θα μπορουσε και σε αλλα παιχνιδια..οπως το εκανε ο λινο.. το ζητησε ο ιδιος να γυγει?
15:19
Αισθανόταν ότι δεν τον μεταχειρίζεται σωστά ο προπονητής. Περισσότερα θα πει ο ίδιος στην συνέντευξη Τύπου που θα παραθέσει αύριο.
15:20
Χρήστος : Πιστεύω ότι ο Pablo δεν σεβάστηκε κανέναν και τπτ. Κι έπρεπε να φύγει...
15:20
γιωργος : ο γκαρσια ειναι μεγαλος παιχτης και τωρα που φευγει ο ΠΑΟΚ χανει τον ηγετη του.ο γκαρσια επαιζε με την καρδια του απορω με καποιους ψευτοΠΑΟΚτσηδες που δν τον στηριζουν
15:20
petros : einai krima pou ton teleiosan etsi einai megalo krima ntropi kai aisxos oute to xeirokrotima den peire mesa stin toumpa se ena teleutaio mats aisxos
15:21
dimi : Συμφωνω με την απομακρυνση του αφου αποδεδειγμενα προκαλουσε προβληματα στην ομαδα.βεβαιως δεν ειναι ενδεδειγμενος ο τροπος αποχωρησης του.Συμφωνεις κ.Σακης?
15:22
Από την στιγμή που έφτασαν τα πράγματα στα άκρα ήταν προφανές ότι δεν υπήρχε άλλη λύση. Συμφωνώ και στα δυο σκέλη.
15:23
Βαγγελης Μπακαλης : Ο Γκαρσια ειναι πλεον πολυ μεγαλος και δεν προσφερει στον ΠΑΟΚ αυτο που θελει ο προπονητης...και ποιος ειναι ο Γκαρσια για να κανει οτι θελει σε μια ομαδα?
15:26
Ο προπονητής όσο καλός ή κακός κι αν είναι καθορίζει την 11άδα. Απλά θεωρώ πως χειρίστηκε λάθος το θέμα ο Δώνης. Έπρεπε από τον Δεκέμβριο να πει ξεκάθαρα και χωρίς περιστροφές στον Γκαρσία ότι θα τον βάζει όποτε κρίνει αυτός σκόπιμο και εάν δεν πειθαρχούσε να τον παρέπεμπε στη διοίκηση. Κακώς το θέμα σερνόταν επί τόσους μήνες.
15:27
dimitris : ΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΚΑΠΟΙΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΘΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΑ Ο GARCIA? ΛΙΓΟ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΚΡΑΣΙ ΤΟΥ ΗΘΕΛΕ ΚΑΙ ΛΟΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ ΓΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΣΕ. ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΘΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΔΩΝΗΣ... ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΑΝΕ ΣΤΗΝ ΔΟΙΗΚΗΣΗ? ΝΑ ΔΙΩΧΝΑΝ ΤΟΝ ΔΩΝΗ? ΑΥΤΗ ΤΙ ΧΡΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ? ΔΕΝ ΓΙΝΟΤΑΝ... ΤΟΥΣ ΕΦΕΡΕ ΣΕ ΘΕΣΗ ΤΕΤΕΛΕΣΜΕΝΗ...
15:33
dimitris : ΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΚΑΠΟΙΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΘΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΑ Ο GARCIA? ΛΙΓΟ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΚΡΑΣΙ ΤΟΥ ΗΘΕΛΕ ΚΑΙ ΛΟΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ ΓΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΣΕ. ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΘΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΔΩΝΗΣ... ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΑΝΕ ΣΤΗΝ ΔΟΙΗΚΗΣΗ? ΝΑ ΔΙΩΧΝΑΝ ΤΟΝ ΔΩΝΗ? ΑΥΤΗ ΤΙ ΧΡΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ? ΔΕΝ ΓΙΝΟΤΑΝ... ΤΟΥΣ ΕΦΕΡΕ ΣΕ ΘΕΣΗ ΤΕΤΕΛΕΣΜΕΝΗ...
15:34
Συμφωνώ απόλυτα σε όλα. Αποδείχτηκε στην πράξη με Σάντος και Μπόλονι. Είναι αδύνατον σε μια ομάδα να διώξεις τον προπονητή σε αντιπαράθεση με έναν παίκτη, ακόμα και εάν είναι αυτός το μεγαλύτερο όνομα και ο πιο δημοφιλής όπως ο Γκαρσία, γιατί θα χαθεί πλήρως η πειθαρχία στα αποδυτήρια.
15:35
Κωστας : Το γερικο άλογο , οταν γερασει δεν το σκοτωνεις! Ολοι ζουσαμε με το ονειρο να σηκωσει ο Παμπλο την κουπα μεσα στο ΟΑΚΑ. Για εμας ο Παμπλο ειναι ιδέα. Σε μια εποχή που ολοι ψαχνουμε κατι για να κρατηθουμε , αυτος ηταν εκει για να μας μαθαινει οτι αν πεσεις , επιβάλλεται να σηκωθείς! Πολύ αδικη μεταχείριση απο την ΠΑΕ. Θα πρεπει να το ξανασκεφτεί αλλιώς βλέπω άδειες τις κερκίδες.
15:37
Το θέμα πήρε μεγάλη δημοσιότητα. Ήταν αδύνατο να υποχωρήσει η διοίκηση στην επιθυμία ενός παίκτη, όποιος κι αν είναι. Δυστυχώς είχε άδοξο τέλος ο Γκαρσία, αλλά επαναλαμβάνω ότι το θέμα θα μπορούσε να είχε λυθεί προ πολλού, πιθανότατα διαφορετικά.
15:37
γιωργος : ειμαιστε υποστηρικτες του Π.Α.Ο.Κ και οχι του garcia!!!ο Π.Α.Ο.Κ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ
15:37
Αυτονόητο
15:37
Νικος : Ας μιλησουμε αγωνιστικα. Δεν εχει θεση ο Γκαρσια στην ενδεκαδα του ΠΑΟΚ και εχει ο Ρομπερτ. Δηλαδη αυτα που ελεγε ο Δωνης για την καλυτερη μεταγραφη του Ιανουαριου, για τον Γκαρσια, πως υλοποιηθηκαν; Φανερα του εστησε παγιαδα ο Δωνης και λογω της αντρικης συμπεριφορας του ο Γκαρσια επεσε μεσα.
15:38
Ισχύουν όσα είπα. Ο Δώνης έδειξε απειρία στον χειρισμό του θέματος, το οποίο υπήρχε εδώ και πολλούς μήνες.
15:38
angelos : auto pou me provlimatizei einai i axaristia. An feugei etsi autos o paiktis sumvolo tote alloi pos perpei na fugoun????
15:38
Theofilos : Den to pire egoistika to Thelma o gracias ?
15:39
Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση στην συγκεκριμένη περίπτωση.
15:39
Mr tsirakas : ο παοκ πανω απο ολα αν και τέτοιου βεληνεκους παικτες δεν αξιζουν τετοιο τελος
15:39
Σωστό.
15:40
Αρης : Τον Γκαρσια δεν τον εδιωξε ο Δωνης, μονος του εφυγε επειδη δε μπορουσε να ειναι εκτος. Και φυσικο ειναι αν ο οποιοσδηποτε δημιουργει θεμα με το παιζω δε παιζω να φυγει. Ομως εγω τον παραδεχομαι που ειπε οτι δε θελει να "καθεται" στην ομαδα και να παιρνει αδικα τα λεφτα... Δυστυχως οι συγκρουσεις ειναι αναποφευκτες παντα.
15:40
Έτσι είναι.
15:41
Κώστας Σ. : το θέμα Garcia κούρασε ο ΠΑΟΚ ειναι πάνω από παίκτες και προπονητές, τον ευχαριστούμε για όσα πρόσφερε στην ομάδα, φυσικά και δεν του αρμόζει τέτοια αποχώρηση.
15:41
Αυτή είναι η ώριμη στάση στην συγκεκριμένη περίπτωση.
15:41
Theofilos : Den to pire egoistika to Thelma o gracias ?
15:42
mixalhs : den kserw ti na pw auto p egine me to garcia dn einai ka8olou swsto eprepe na minei mexri to kalokairi kai oxi na figei etsi apo ton paok pou wntos ton agapise wpos ton agapame kai emeis ...... o dwnakos twra dn kserw dhladh itan tossw megalo provlima na ton bazei gia ena imixrono pou iksere kala oti 8a boh8ouse oso mporouse
15:43
Ο Δώνης έχει δηλώσει ότι ο Γκαρσία του είπε πως όταν δεν θα είναι στην 11άδα, δεν θέλει να είναι ούτε καν στην αποστολή. Περιμένουμε να ακούσουμε αύριο τι έχει να πει επί τούτου και άλλων θεμάτων ο Γκαρσία.
15:44
Κωστας : Κριμα πραγματικα , με αυτην την κινηση η διοικηση χαλαει οτι θετικο μας εχει κανει να αισθανθουμε για αυτην..δυστυχως δεν αγοραζονται ολα με τα εκατομμυρια!..οταν αδειαζεις ετσι τον Παμπλο Γκαρσια ειναι σαν να αδειαζεις τον κοσμο του ΠΑΟΚ γιατι αυτο συμβολιζει..
15:45
Η διοίκηση έχει έναν ρόλο θεσμικό και μερικές φορές πρέπει να παίρνει δύσκολες και σκληρές αποφάσεις. Στην προκειμένη περίπτωση δεν μπορούσαν να συνυπάρξουν Δώνης και Γκαρσία όπως αποδείχτηκε. Έπρεπε να φύγει ένας από τους δύο. Και όπως προείπα ήταν απόφασή της να μην αλλάξει προπονητή μέχρι το τέλος της σεζόν.
15:46
swkratis trikala : geia sas katarxas upostorizw panathinaiko.akoma nomizww oti paoksides den katalavn oti o paok allazei epipedo tous tromazei auto;;
15:48
Διαφωνώ. Βεβαίως και οι ΠΑΟΚτσήδες έχουν καταλάβει ότι ο ΠΑΟΚ άλλαξε επίπεδο και στηρίζουν ομόφωνα την διοίκηση Σαββίδη. Κάθε άλλη σκέψη θα ήταν αυτοκαταστροφική.
15:49
o_erotokritos : o pablo teliose san paiktis apo ton paok oxi san paoksis min to xehname, isos ki autos opos kai polloi alloi sto roster na min einai axioi gia tin omada pou oneireuete h dioikisi, emeis theloume epitelous epitixies, apo autes prepei na krinete o proponitis kai h dioikisi. kalo taxidi pavlara, panta paokara, alla o paok pano apo ola. mporei na itheles na doseis polla akoma, alla den einai sigouro an se vastoun ta podia sou
15:50
Άποψη με συναισθηματισμό, αλλά χωρίς φανατισμό. Γι' αυτό είναι και ουσιαστική.
15:50
Θοδωρής. : Όταν ο Παυλάρας δεχόταν μειώσεις αποδοχών για το καλό της ομάδας,ήταν καλός.Τώρα ξαφνικά που η ομάδα άλλαξε διοίκηση και έπεσαν χρήματα,δεν τον έχουμε ανάγκη..Ντρέπομαι για πολλούς συνοπαδούς μου που ξεχνάνε τόσο εύκολα.Μιλάμε για τον κορυφαίο παίκτη(τουλάχιστον ξένο) που πέρασε από τον ΠΑΟΚ.Με καριέρα στη Ρεάλ και τη Μίλαν,ήταν όλος ο ΠΑΟΚ.Ηγέτης,άρχοντας του κέντρου,ψυχή της ομάδας,πάσες κτλ..Αλλά κυρίως ήταν ο μόνος που σήκωσε το χέρι του κυριολεκτικά και μεταφορικά εναντίον του ΠΟΚ.Γιαυτο και ταυτίστηκε με το DNA του ΠΑΟΚΤΣΗ...Και δεν μπορούσε να μείνει ρε Δώνη μέχρι τέλους της σεζόν??Δηλαδή για τα play off και το Κύπελλο τόσο πολύ δεν είχε θέση στην ομάδα όταν στην αποστολή παίρνεις τον Κάτσε και τον Κίτσιου ΠΑΜΠΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΑ.ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΓΝΩΜΗ.ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΠΑΜΠΛΟ ΓΚΑΡΣΙΑ
15:51
Δυστυχώς έτσι όπως εξελίχθηκαν τα πράγματα δεν μπορούσαν να συνυπάρξουν.
15:51
Χρηστος-Ολλανδια : Πιστεύω ο εγωισμός του τον οδήγησε σε λάθος απόφαση. 2 μήνες υπομονή μπορούσε να κάνει όσο και να διαφωνούσε. Να έπαιζε στον τελικό για να τον τιμήσουμε όπως έπρεπε και μετά ας έφευγε
15:52
Νομίζω κι εγώ ότι αυτό θα ήταν το καλύτερο και για τον ίδιο.
15:52
dimitris : ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΛΕΓΕΣΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕΒΕΣΑΙ ΤΙΣ ΣΗΜΑΙΕΣ. ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΑΘΟΣ.ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΝ ΣΠΙΘΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ.ΑΡΧΗΓΟΣ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ.ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΑΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΟΒΑΡΟΙ ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΛΥΣΕΙΣ ΟΧΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΩΝΗ,ΛΙΓΕΣ ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ. ΕΚΑΝΕ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΚΟΝΤΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΛΑΟ.ΤΟΝ ΛΑΟ ΤΟΝ ΣΕΒΕΣΑΙ.ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΑΛΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ.Ο ΔΩΝΗΣ ΜΑΛΛΟΝ ΝΟΜΙΖΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ.... ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΕΝΑΣ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ ΝΑ ΦΕΥΓΕΙ ΕΤΣΙ....ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΘΑ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΥΤΕ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ Η ΗΡΕΜΙΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ... ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ.
15:55
Πιστεύω ότι θα πρέπει να πρυτανεύσει η λογική και η ηρεμία, γιατί το διακυβεύονται πολλά για το μέλλον του ΠΑΟΚ μέχρι το τέλος της σεζόν.
15:55
γιωργος : ειμαιστε υποστηρικτες του Π.Α.Ο.Κ και οχι του garcia!!!ο Π.Α.Ο.Κ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ
15:55
giwtis : κρίμα για τον Πάοκ να χάνει έναν τέτοιο ηγέτη κι ας πήρε τόσους παίκτες
15:56
Γιάννης : Εκτιμώ την προσφορά του Garcia στον ΠΑΟΚ, και τα μεγάλα παιχίδια που έκανε. Για 3 χρόνια μάτωσε τη φανέλα και βοήθησε στους στόχους. Εσένα όμως Σάκη ποια είναι η γνώμη σου; Για ποιον λόγο αυτή η συμπερηφορά του Ουρουγουανού φέτος μετά από την τόσο λατρεία που του έχει δείξει ο ΠΑΟΚ;
15:58
Δεν ξέρω. Ας περιμένουμε αύριο να μιλήσει ο ίδιος και να πει την άποψή του.
15:58

15:59
Του είχε προταθεί πέρυσι το καλοκαίρι, αλλά επέλεξε να συνεχίσει για άλλο ένα χρόνο το ποδόσφαιρο. Δεν γνωρίζω το τι μέλλει γενέσθε και εάν υπάρχει πλέον τέτοια πρόθεση από την πλευρά της διοίκησης.
15:59
PASCAL : το θέμα για μας τους Παοκσιδες δεν είναι η αποχώρηση του ΠΑΜΠΛΟ...όλοι ξέραμε ότι στο τέλος της σεζόν τελειώνει.....ο τρόπος και ο χρόνος της αποχώρησης του είναι το θέμα
16:00
Stavros : 1on η λυση της συνεργασιας δεν εχει ακομα υπογραφει και η συνεντευξη αναβληθηκε για αυριο. Εχουμε ακομα 24 ωρες για την υπογραφη. 2ον η εποχη μας ζητα ηγετες σε ολα τα επιπεδα και ο Παβλο ειναι ενας απο αυτους. 3ον ο ηγετης Ιβαν μπορει να περιμενει. 4ον Σε μια εποχη τοσο κρισιμη ο διχασμος του κοσμου ειναι ο χειροτερος συμβουλος. Παιξτο σολωμοντας και ριξε προστιμο και στους 2 με εναν τετ ατ τετ διαλογο, ξεκαθαρισε στον Δωνη οτι μεχρι εκει που τον περνει και τελος η ιστορια.
16:02
Χωρίς τον ερχομό του Σαββίδη ο ΠΑΟΚ θα είχε διαλυθεί οικονομικά προ καιρού και δεν θα αποτελούσε τώρα το φόβητρο του ΠΟΚ και την αναδυόμενη (υπερ)δύναμη του ελληνικού ποδοσφαίρου. Αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε και να το θεωρούμε δεδομένο.
16:03
Κώστας Σ. : το θέμα Garcia κούρασε ο ΠΑΟΚ ειναι πάνω από παίκτες και προπονητές, τον ευχαριστούμε για όσα πρόσφερε στην ομάδα, φυσικά και δεν του αρμόζει τέτοια αποχώρηση.
16:03
ΤΑΣΟΣ Μ : ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΕΙ Ο ΓΚΑΡΣΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΔΩΝΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΕΙ ΚΑΙ Ο ΔΩΝΗΣ ΕΝΑΝ ΤΕΤΟΙΟ ΠΑΙΧΤΗ.ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΣΗΜΑΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΟΚ.ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΤΗΚΕ.
16:03
Αλεξ : Ποιά περιθώρια είχε η ομάδα για μια διαφορετική αντιμετώπιση από τη στιγμή που γίνεται για δεύτερη φορά;
16:05
Αλεξ : Ποιά περιθώρια είχε η ομάδα για μια διαφορετική αντιμετώπιση από τη στιγμή που γίνεται για δεύτερη φορά;
16:06
Νομίζω ότι η διοίκηση Σαββίδη πήρε μια απόφαση δυσάρεστη και γι' αυτήν, αλλά αναγκαστική έτσι όπως εξελίχθηκαν τα πράγματα.
16:06
Γιαννης : οριστικα τελος ο Παυλαρας;Ενημερωστε
16:07
Απομένουν τα τυπικά για την λύση του συμβολαίου. Όμως, η λύση της συνεργασίας θα υπογραφεί αύριο, γι' αυτό και μετατέθηκε κατά μια μέρα και η συνέντευξη Τύπου του Γκαρσία.
16:07
Θωμας : Εχουμε μεσα σε ποστα κων/νιδη(ΠΑΟ) γεωργιαδη(ΟΣΦΠ) & ΣΙΑ.. και παιχτες με παγκοσμια εμβελεια (Conceicao garcia) τους αφηνουμε ετσι απλα να φυγουν.. που υπαρχει λογικη!
16:09
Ο Κωνσταντινίδης δεν είναι πλέον στον ΠΑΟΚ. Ο Κονσεϊσάο έφυγε μόνος του διότι όταν επανήλθε στην προεδρία ο Ζαγοράκης υπήρχαν ξαφνικά δυο τεχνικοί διευθυντές, αυτός και ο Βρύζας.
16:09
SuperNIK9 : Ο Γκαρσια πρεπει να καταλαβει οτι δεν μπορει να παιζει ενενηντα λεπτα και οτι εγινε 36 χρονων!Μεγαλη η προσφορα του αλλα εδω εχει δικιο ο Δωνης!Ευχαριστουμε για τισ ωραιες στιγμεσ και....αντιο μεγαλε Παμπλο!!!
16:10
Alani : Oute kupello, oute sta playoff gia deuteri 8esi
16:10
mixalhs..l : κριμα ο garcia δν επρεπε να φυγει τωρα γιατι εχουμε δυσκολα ματσ και σε αυτα θα μας βοηθουσε παρα πολη ι παρουσια του.......
16:10
Stavros : Τελος η τελευταια 5ετια ο Παοκ εχει να επιδειξει μια μπουνια στον Θρηνο. Τιποτα αλλο αγωνιστικα εντος της Ελλαδος. Μια αντιαθλιτικη χειρονομια που γεννησε ομως συναισθηματα, ξυπνησε ο κοσμος ξανα.
16:11
Μην απαξιώνουμε την αγωνιστική προσφορά του Γκαρσία. Ιδίως τον δεύτερο και τρίτο χρόνο έδωσε προσωπικότητα στην μεσαία γραμμή λόγω της μεγάλης κλάσης του.
16:12
Κώστας_ : Είμαι μεγάλος φαν του Γκαρσία, τον θεωρώ από τους καλύτερους παίχτες που έχουν περάσει ποτέ από Ελλάδα πέρα από το γεγονός ότι υπήρξε και μεγάλος αρχηγός. Δυστυχώς φαίνεται ότι έχει φταίξει σε αυτή την ιστορία πατώντας πάνω στον εγωισμό του και την αγάπη του κόσμου. Ο Σαββίδης φαίνεται να ενεργεί καθαρά επαγγελματικά και έχοντας να κάνει με την απομάκρυνση του κακού υπαλλήλου από μια επιχειρήση χωρίς να ασχοληθεί ή να αναλύσει την κατάσταση παραπανω. Μετά από πολλή σκέψη νομίζω ότι ενήργησε ορθά. (Είχε τελειώσει Δερμιτζάκη, Μπερέτα, σχεδόν τον Χάβο...)
16:12

16:12
Λεωνιδας : συμφωνα με τους ρολους τους (προπονητης-παικτης) στην ομαδα πολυ σωστη αποφαση
16:15
diamadis : saki eprepe kapoia stigmi na ginei auto bebaia den einai sosto pou feugei o pablo me auton ton tropo alla ti na kanoume toulaxiston tha iremisoume.......gia tin sekap alitheuei oti o sabbidis tin pairnei ex oloklirou...;
16:17
Πήρε τον έλεγχο με το 34% των μετοχών. Κάνει μεγάλο άνοιγμα στην ελληνική αγορά. Απ' αυτό μόνο ωφέλη μπορεί να έχει ο ΠΑΟΚ. Δεκαετίες έψαχνε κάποιον οικονομικά ισχυρό. Τον βρήκε. Και δεν είναι ουρανοκατέβατος από την Αθήνα. Είναι Πόντιος και με καταβολές από την Θεσσαλονίκη.
16:17
szamar : Ντροπη απλα. Επισης καλα ξεμπερδεματα τωρα. Θα γινουν ολα μπαχαλο χωρις λογο και θα τρωγομαστε μεταξυ μας.
16:17
nikos : νομιζω πως ηταν ενας πολυ μεγαλος παικτης και ταυτοχρονα μεγαλος ηγετης.αλλα πανω απο ονοματα βαζουμε πρωτα τον παοκ μας.και θεωρωπωε πρεπει να μεινει στον παοκ σε αλλο ποστο !!!!!!
16:18
Stavros : Εγώ ξέρω ότι παίκτες σαν τον Γκαρσία αξίζουν να φύγουν από την ομάδα καταχειροκροτούμενοι από μια γεμάτη τούμπα. Κοροιδεύαμε και γειτονικούς συλλόγους για το πως φέρονται σε ποδοσφαιριστές τους..
16:18
Όντως το τέλος ήταν απρόσμενο και άδοξο. Τα αίτια αναλύθηκαν.
16:19
polys : θυμάστε πότε σταμάτησε ο κόσμος του ΠΑΟΚ να πηγαίνει στο μπάσκετ? Όταν έδιωξαν τον Πρέλεβιτς. Το ίδιο θα γίνει και με τον Γκαρσία, που σήμερα αντιπροσωπεύει, δικαίως, την ψυχή του Παοκτσή.
16:20
Ο ΠΑΟΚ είναι πάνω από προέδρους, προπονητές, παίκτες, όποιοι κι αν είναι αυτοί, όσο και εάν αγαπήθηκαν από τον κόσμο.
16:20
zoze : καλησπερα πολυ αδικο ολο αυτο για ενα παιχτη οπως ο pablo που εχει δωσει τα παντα για την ομαδα και καθε χρονο με μειωση του συμβολαιου του ντροπη για την ομαδα σαν ΠΑΕ το αδειασμα που του εγινε και γενικα ολη η σταση απεναντι στον πραγματικο αρχηγο που ειχε ο ΠΑΟΚ τα τελευταια 15 χρονια τουλαχιστον. απλα ΝΤΡΟΠΗ
16:21
alani : den mas blepo kala. oute to kupello oute kai sto CL. oxi logo garcia, alla den to exei h omada. no winning team.
16:22
Η ομάδα όντως δεν δείχνει καλή εικόνα. Πιστεύω όμως ότι θα περάσει τον Αστέρα και στο πρωτάθλημα και στο κύπελλο λόγω δυναμικής και φανέλας και το κύπελλο το θέλει περισσότερο από τον Ολυμπιακό. Έχει μεγαλύτερο κίνητρο, γεγονός πολύ σημαντικό στο ποδόσφαιρο.
16:22
Δημητρης : Ο προπονητής είναι εμπαθής...και σαν προπονητής δεν αξίζει να ναι στον ΠΑΟΚ....να γνωρίζουμε όλοι πως ο Γκαρσία μένει στην ψυχή των φιλάθλων....ο άλλος θα ξεχαστεί από την πρώτη μέρα κι αναρωτιέμαι τι έκανε ο εν λόγω προπονητής φέτος στην ομάδα...;;; να παλεύει για την τρίτη θέση...για φέρτε στο νου σας τους φετινούς αγώνες και με ομάδες "νεκρές";
16:24
Είναι γεγονός ότι ο Γκαρσία θα μείνει στην μνήμη όλων, ως μια ξεχωριστή περίπτωση και προσωπικότητα. Η μόνη πιθανότητα να μείνει και ο Δώνης αναπόφευκτα στην ιστορία είναι να κατακτήσει το κύπελλο.
16:24
Μανώλης - ΟΦΗ : Μεγάλος παίχτης κρίμα που τελείωσε έτσι!
16:25
Συμφωνώ.
16:27
ΘΕΜΗΣ : ΣΙΓΑ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΙ Ο ΠΑΟΚ ΜΕ ΤΟΝ ΔΩΝΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΓΓΚΑΡΣΙΑ. ΣΕΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΣΕΝΤΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΚΡΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΥΧΗ ΓΚΟΛ. ΝΑ ΔΩ ΜΕ ΤΟΝ ΑΣΤΕΡΑ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ. ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ Ο ΓΚΑΡΣΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ. Ο ΔΩΝΗΣ ΤΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΧΘΕΣ. 2 ΚΑΤΑ ΤΥΧΗ ΓΚΟΛ ΜΕ ΟΜΑΔΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΚΑΙ 10 ΠΑΙΚΤΕΣ. ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΡΕΖΙΛΙ ΑΠΟ ΤΩΝ ΤΣΙΩΛΗ.
16:28
Σταυρος-Γερμανια : κ.Σακη πιστευω οτι ο Δωνης απετυχε να διαχειριστει το θεμα Garcia και ανελαβε η διοικηση για να δειξει σε ολους ποιος ειναι το αφεντικο εκει μεσα (ο Σαββιδης δηλαδη). Ο Garcia με τα ναζια του τα σαλατεψε στο τελος, αν εκανε λιγο υπομονη θα σηκωνε την κουπα στο ΟΑΚΑ. Ειναι μεγαλος παιχτης, εχει προσφερει πολλα στην ομαδα μας και δεν του αξιζει αυτο το τελος αλλα η αληθεια ειναι οτι εβγαλε τα ματακια του μονος του.
16:28
Το είπα πολλές φορές. Όντως, ο Δώνης χειρίστηκε καθυστερημένα, λανθασμένα και άπειρα το θέμα Γκαρσία.
16:30
Antonis : Ο καλύτερος παίκτης του κέντρου ακόμα και σήμερα. Με όρεξη και διάθεση να προσφέρει. Ο οποιοσδήποτε θα αντιδρούσε έτσι αν του έλεγε ο Δώνης ''θα παίζεις και ένα λεπτό αν το κρίνω''. Ποιος είναι ο Δώνης να το απαιτήσει αυτό από τον Γκαρσία ? Πολύ μικρός και λίγος, έπρεπε να τον προσεγγίσει αλλιώς ? Πιστεύεις πως θα ρίσκαρε αν έπαιζε ο Γκαρσία βασικός ?
16:30
Ο Δώνης είναι αρμόδιος να απαντήσει σ' αυτό.
16:31
AEK,, : Είναι αλήθεια τα όσα γράφονται ότι ήθελε να παίζει σε όλα τα παιχνίδια και να ξεκινάει βασικός, ποιες είναι οι θέσεις των υπολοίπων ποδοσφαιριστών του ΠΑΟΚ ? Υπήρχαν μουρμούρες ή είχε την αποδοχή και την υποστήριξη τους?
16:32
Οι υπόλοιποι παίκτες δεν μπορούσαν να επέμβουν σε ένα ζήτημα μεταξύ προπονητή, διοίκησης και συμπαίκτη τους. Ο καθένας είχε την άποψή του, αλλά για ευνόητους λόγους την κρατούσε για τον εαυτό του.
16:32
vaggos : yparxei periptosi na alaksei kati ?
16:33
Πολύ δύσκολο έως απίθανο. Οι εξελίξεις δρομολογήθηκαν.
16:33

16:34
αλεξανδρος κ : ειναι τραγικο οτι εγινε δεν ειμαι προσωπολατρης αλλα ο συγκεκριμενος παικτης ειναι η φωτογραφια στο λεξικο διπλα στη λεξη παοκ μπορει να φορεσαν κ αλλοι μεγαλοι παικτες την φανελα του παοκ για περισσοτερα χρονια αλλα κανεις δεν αγγιξε οσο ο παμπλο την ψυχη του μεσου παοκτση ντροπη κ στο ζηση κ πολυ περισσοτερο στον περαστικο δωνη ακομη κ χθες που τον εθαβε οταν τον ρωτησαν για το σαλπι μιλησε για σημαιες κ αναφερθηκε στο γκαρσια πολλες κολωτουμπες οποτε δεν πιστευω λεξη απο οσα λεει ο δωνης κ για να μην τρελαθουμε τελοιως ποιος δεν μπορει να παιξει ο γκαρσια? που μολις βγηκε στο 60 με την κερκυρα νομιζες οτι παιζαμε με 9 κ οτι ξαφνικα η κερκυρα εγινε ομαδα αλλα αυτος ειναι ο δειλος που με τον πεθαμενο τον παο δεν ειχε ενα παικτη να περασει μια σωστη μπαλια απο το κεντρο κριμα δεν αξιζει αυτο το τελος
16:34
γιαννης : Τοσο παοκ ειναι που θελει τοσο πολυ να φυγει,ενω τον χρειαζεται η ομαδα για τα play-off και το κυπελο,δεν μπορουσε να περιμενει ως το καλοκαιρι να αποχωρησει σαν κυριος?μπραβο στον Ιβαν που δεν μασαει τα λογια του.Επιτελους ενας σοβαρος προεδρος που απλωνεται και στην ελληνικη οικονομια με διαφορες αγορες.
16:36
Έκκληση προς τους φίλους, για λόγους αρχής: η λέξη Π.Α.Ο.Κ γράφεται με κεφαλαία, είναι αρχικά γράμματα.
16:36
Ιωάννα : Κ. Γκίνα πιστεύετε πως η συμπεριφορά των οπαδών απέναντι στον Γκαρσία ξεχνώντας την προσφορά του αλλά και την αποθέωση που γνώρισε το οποίο φαίνεται ξεκάθαρα από συνθήματα, είναι μια από τις πιο σοβαρές "νόσους" του ΠΑΟΚ;
16:37
Νομίζω ότι οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ, ακόμα και όσοι συμφωνούν με την αποχώρησή του, τον τιμούν για την παρουσία του και την προσφορά του αυτά τα 4,5 χρόνια.
16:38
paok garsia : κριμα και αδικο να φευγει με αυτον τον τροπο ο παικτης που λατρεψε ο παοκτσης
16:39
Lakhc : Σάκη δεν ξέρω άν φευγει καλώς ή κακώς ο Γκαρσια αλλά ο Δώνης κατά 70% φταίει ! Του δίνεις το περιβραχιόνιο και τώρα τον τελειώνεις έτσι; Και γιατί να βγει να πει στον αέρα αυτά που είπαν μεταξύ τους; Χωρίς τον Γκαρσία ο ΠΑΟΚ θα φάει κι άλλες διαιτητικές σφαλιάρες!
16:41
Πιστεύω ότι κακώς τα είπε γενικώς, όχι μόνο στον αέρα. Δεν μπορείς να λες δημοσίως ότι μετά από απαίτηση του παίκτη, όταν δεν θα τον βάζω στην 11άδα, δεν θα είναι στην αποστολή. Είναι... φάουλ ολκής για έναν επαγγελματία προπονητή.
16:41

16:44
Το ξαναείπα. Ο ΠΑΟΚ ενισχύθηκε σημαντικά τον Ιανουάριο. Παίκτες όπως οι Ιτάνζ, Σίλντενφελντ, Καμαρά, Ολίσε, Βούκιτς, Κατσουράνης δίνουν άλλο αέρα στην ομάδα. Βάση ποδοσφαιρικής λογικής θα περάσει άνετα στα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ. 
16:44
Τασος : μεγαλοςπαιχτισ και αρχηγος ο γκαρσια,αλλα ολα εχουν ενα τελος.εχει φτασει 34 δεν μπορει αλλα τρεξιματα,αυτος μπορει να νομιζε οτι ειναι 20αρης και απο την αγαπη του για την ομαδα να τα εκανε ολα αυτα,αλλα δεν ειναι ετσι.επρεπε να το καταλαβει και μονος του οτι επρεπε να δινει χωρο σε νεους σιγα σιγα....ομως σιγουρα δεν εφυγε οπως του αξιζε...
16:45
nibenon : Ντροπή και δυσφήμηση να φερθούμε έτσι σε ενα τετοιο παίκτη αυτή η πράξη έχει ακόμα μια προέκταση, καθώς μέσω αυτής δικαιώνεται όποιος παίχτης στο παρελθόν μας "πούλησε" και στο μέλλον κάνει το ίδιο, καθώς εμείς του δείχνουμε πως "αν δεν μας πουλήσεις εσύ, όταν έρθει η ώρα αντι για ευχαριστώ θα σε "πετάξουμε" εμείς".
16:45
Epic Dimos : Τον ευχαριστούμε τον Pablo αλλα αφεντικό είναι ο Δωνης για την 11αδα .. Και τον Musli τον έδιωξαν κακην κακώς και δεν μίλησε ούτε έκανε φασαρίες ... Ας κρίνουμε τον Δωνη στο τέλος
16:46
Pano_ap_ola_o_PAOK : Η απόφαση της διοίκησης, όσο κι αν μας πληγώνει "χτίζει" βάσεις για το μέλλον. Θεωρώ, οτι αν η διοίκηση επέλεγε να διώξει τον προπονητή (όποιος κι αν είναι αυτός) και να κάνει το χατήρι του παίκτη (ακόμα κι αν αυτός είναι ο Γκαρσία) θα είχε πολύ σοβαρό αντίκτυπο στο μέλλον της ομάδας και στην πιθανή προσπάθεια που θα κάνει η διοίκηση για να φέρει ένα μεγάλο όνομα στον πάγκο του ΠΑΟΚ. Ποιος σοβαρός προπονητής θα δεχόταν να έρθει σε μια ομάδα, όταν θα ήξερε οτι η διοίκηση "υποκύπτει" σε εκβιασμούς εργαζομένων της...!
16:47
Δεν γίνονται αυτά. Πιστεύω ότι ακόμα και ο ίδιος ο Γκαρσία το ήξερε ότι από την στιγμή που έγιναν όλα όσα έγιναν αυτή θα ήταν η εξέλιξη.
16:47
Νίκος : Κανονικά θα έπρεπε να φύγει μαζί και ο Δώνης, θα υπάρχει μεγάλη γκρίνια πλέον και υπάρχει κίνδυνος να αποσταθεροποιηθεί η ομάδα περισσότερο απ' ότι αν ερχόταν καινούριος προπονητής.
16:50
Ο Δώνης δεν μένει γιατί ικανοποεί την διοίκηση με το έργο του, αλλά επειδή για λόγους αρχής και νέας νοοτροπίας δεν θέλει η διοίκηση να αλλάζει προπονητές μέσα στη σεζόν, όπως γινόταν στο παρελθόν κατά κόρον. Νέος προπονητής μεγάλο ξένο όνομα, αυτός είναι ο στόχος της διοίκησης, στην παρούσα φάση δεν υπάρχει διαθέσιμος, γιατί όλα τα μεγάλα πρωταθλήματα είναι σε εξέλιξη. Και δεν είναι σοβαρό να φέρεις νέο προπονητή για το τελευταίο δίμηνο της σεζόν.
16:51
ΚΜ70 : Ο Γκαρσία είναι μεγάλο μέγεθος σαν παίκτης και σαν προσωπικότητα. Οι μεγάλες προσωπικότητες όμως έχουν και μεγάλο εγωϊσμό. Εγώ δέχομαι και την μεγάλη προσφορά του Πάμπλο και την μεγάλη αξία του. Αρχίζω όμως να αμφιβάλλω αν έβαζε τον ΠΑΟΚ πάνω από τον εαυτό του. Διότι η αγάπη σε μία ομάδα δεν εκφράζεται μόνον με το να δίνεις την ψυχή σου όταν είσαι γερός και παίζεις. Εκφράζεται και όταν βλέπεις ότι η κατάσταση σου δεν είναι τέτοια και πρέπει να κάνεις και λίγο πίσω για να μην δημιουργήσεις προβλήματα. Πιστεύω πάντως ότι πρέπει να τιμηθεί οπωσδήποτε για την προσφορά του. Και μία ερώτηση Σάκη: Μήπως και ο Ιβάν δεν ασχολήθηκε όσο έπρεπε από την αρχή προσωπικά για να λήξει το θέμα, και όχι να λέει απλώς "βρείτε τα";
16:53
Ο Σαββίδης δεν μπορεί να ασχολείται με τέτοια θέματα. Ο ατυχής χειρισμός ανήκει καταρχάς στον Δώνη, ο οποίος δεν τελείωσε την υπόθεση από το ξεκίνημά της.
16:53

16:54
Κώστας Σ. : το θέμα Garcia κούρασε ο ΠΑΟΚ ειναι πάνω από παίκτες και προπονητές, τον ευχαριστούμε για όσα πρόσφερε στην ομάδα, φυσικά και δεν του αρμόζει τέτοια αποχώρηση.
16:54
Γιάννης : Στο πρώτο επεισόδιο πριν τον αγώνα με τον Άρη είχαμε πάλι τα ίδια. Μόλις έληξε το συμβάν ο ίδιος ο Γκαρσία συνηδητοποίησε ότι ήθελε 10ήμερο έξτρα πρόγραμμα προπονήσεων. Ουσιαστικά παραδέχτηκε ότι ήταν ανέτοιμος και έγινε ρόμπα από μόνος του. Δεν λέω..μεγάλος παίχτης αλλά έβγαλε μόνος του τα μάτια του στο τέλος!
16:54
Χρηστος-Ολλανδια : Θυμήθηκα την ιστορία με τον Τεβεζ στην Σίτι μια από τα ίδια δεν ήταν?
16:55
alexcool : το πρωτο λαθος του σαββιδη ειναι τοσο μεγαλο που μας ξενερωσε τους ηγετες τους σεβεσε αγαπητε ιβαν δεν τους πετας για χαρη ενος προπονητη βεληνεκους δωνη
16:55
etienne : έχω να θέσω ένα ερώτημα πρός όλους τους οπαδούς του ΠΑΟΚ και σε σένα Σάκη....ποιοί είναι αυτοί οι δύο κύριοι που αποφάσισαν να τελειώσουν με αυτό τον τρόπο τον Garcia?O πρώτος ένας μέτριος και πρός τα κάτω προπονητής και ο δεύτερος.....αυτός που ήρθε να αγοράσει μισοτιμής ο,τι ξεπουλιέται αυτη την στιγμή συην χώρα με όχημα την ομάδα μας.Ειδικά για τον δεύτερο θα ήθελα ο κόσμος να πάρει θέση!!Ο κόσμος του ΠΑΟΚ έχει πάρει θέση για τα όσα συμβαίνουν στη χώρα και έχει δείξει πώς δεν είναι διατεθημένος να παραχωρήσει τις αξίες του και τα ιδανικά του για χάρη των τίτλων!!Περιμένω αντίδραση από το οργανωμένο κίνημα του ΠΑΟΚ.......
16:58
Διαφωνώ κάθετα. Εάν δεν ερχόταν ο Σαββίδης ο ΠΑΟΚ θα είχε διαλυθεί οικονομικά όπως άλλες ιστορικές ομάδες, που βρίσκονται σε τραγελαφική κατάσταση. Ο ερχομός του Σαββίδη δίνει όραμα για μεγάλα πράγματα. Το ποδόσφαιρο είναι επαγγελματικό πλέον. Δεν μπορεί να αναλάβει την ΠΑΕ ένας μεγαλομέτοχος ο οποίος δεν είναι επιχειρηματίας.
16:58
ΠΑΝΟΣ ΜΟΣΧΑ : ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΦΥΓΕΙ.....ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑ....Η ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ ΜΑΣ....ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΚΑΙ Η ΙΔΕΑ ΤΟΥ ΓΚΑΡΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ....ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΜΕ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ...Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΑΣ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ...ΦΕΥΓΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ...ΝΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ Ο ΓΚΑΡΣΙΑ..ΑΝ ΦΥΓΕΙ Ο ΓΚΑΡΣΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΦΕΡΕΙ ΕΝΑΝ ΠΑΡΚΕΡ ΓΙΑ 6 ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΜΠΕΙΛ ΓΙΑ 10 ΜΠΟΡΕΙ΄.....
16:59
Πολλά ζητάς αγαπητέ φίλε. Ως χιούμορ όμως είναι καλό.
17:00
Γιωργος : δεν γκρεμιζεις ετσι απλα αυτο που εσυ χτιζεις. αυτον τον παικτη το χρειαστηκες καποτε, οχι μονο σαν παικτη αλλα σαν ειδωλο. ποσοι ΠΑΟΚτσηδες και μη ανοιξαν τις tv τους ξανα για να δουν τον γκαρσια, οχι τον γκαρσια ανθρωπο, οχι τον γκαρσια παικτη, αλλα τον γκαρσια ειδωλο!? και τωρα γκρεμιζεις αυτο το ειδωλο εσυ ο ιδιοσ ο παοκ...
17:00
dimitris : Ο ΓΚΑΡΣΙΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ. Ο ΔΩΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΡΟΣ ΚΑΙ ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΕΤΟΙΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ.ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΕΚ.Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΑ ΓΡΑΨΕΙ ΟΤΙ Ο ΠΑΜΠΛΟ ΔΙΩΧΤΗΚΕ ΔΥΣΤΥΧΩΣ.ΚΑΙ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ.ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΛΕΓΕΣΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕΒΕΣΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟΝ ΛΑΟ. ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ.ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΗ.Η ΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΘΑ ΗΡΕΜΗΣΕΙ ΕΤΣΙ. ΑΝΟΙΞΕ ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΝΤΡΑ ΚΟΣΜΟΥ - ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΚΑΙ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΘΥΝΗ.ΙΣΩΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΙΒΑΝ.ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΑ.
17:01
Δυστυχώς, δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς ο Σαββίδης.
17:01
jimpapajim : Ρε είστε με τα καλά σας? ποιος άλλος έπαιξε ματς με τον ΠΑΟΚ ενώ η μάνα του ήταν πεθαμένη? ποιος όρθωσε ανάστημα ('εστω και με λάθος τρόπο) μέσα στο τηγάνι? ποιος ρε είχε τα καρύδια να μει τον κόνδορα προδότη? πότε ρε ξαναείχαμε τέτοιο παίκτη στην ΠΑΟΚΑΡΑ? Ποιος Κούδας ρε? Ο Pablo δε μας προδωσε ΠΟΤΕ....
17:01
Giannis - Italia : Καλησπέρα Σάκη, έχουν αρχίσει είδη οι κινήσεις για καινουργιο προπονητή με μθστικές διαδικασίες όπως κάνει τελευταία η ομάδα ή θα αρχίσουν μετά το τέλος των play-off και του κυπέλλου??? για μένα ότι ο ΠΑΟΚ θα αλλάξει προπονητή το καλοκαίρι είναι παραπάνω από σίγουρο....
17:03
Αυτό δεν είναι καλό ενόψει κυπέλλου και Τσάμπιονς Λιγκ να δημοσιοποιείται τώρα. Πάντως για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, είναι γεγονός πως ακούγεται έντονα ότι στρατηγικός στόχος το καλοκαίρι είναι η ανάθεση της ομάδας εν λευκώ για μια τριετία σε ένα μεγάλο όνομα ξένου τεχνικού.
17:05
eleos : Γιατί, τον Μπερέτα πως τον έφαγε..; Απλά τώρα έχουμε πρόεδρο, όχι παιδική χαρά.
17:07
Τότε υπήρχαν αρκετοί βασικοί που αντιδρούσαν στο στυλ της προπόνησης του Μπερέτα. Άσχετα εάν ήταν καλός ή κακός προπονητής, κακώς απολύθηκε, εάν ο λόγος ήταν η δυσαρέσκεια παικτών.
17:07
ανδρεας : Καλος χρυσος αλλά παντα υπαρχει ένα αλλα!!!!!Τα χρονια περναν και τα πραγματα γινονται ποιο δυσκολα. υπάρχουν και αλλοι που έρχονται απο πισω και εινα φουριοζοι......πς; νατους φρεναρεις ειναι κριμα
17:07
μανωλης : η παε μπορουσε να τον κρατησει σε καποιο ποστο και απο την αρχη να του ξεκαθαρισει καποια πραγματα... το οτι ο γκαρσια δεν μπορει να αποδωσει αγωνιστηκα ειναι πλεον φανερο απλα μπορουσαν να τον χειρειστουν διαφορετικα !!
17:07
Πράγματι, και σε προγενέστερο χρόνο.
17:08
vagpro : symfwnw me thn apoxwrhsh tou garcia.an htane toso paoktshs oso elege de tha dhmiourgouse provlhmata sthn omada.tha sevotane tis apiloges tou proponhth...dld ti eprepe na einai ston pagko o kace?meta tha legane merikoi oti kaiei o dwnhs ton mikro k pali tha ton krazane...katharh proswpolatreia apo merikous pou kanoun kako sthn omada.ola ta mperdemena exoun apopsh...as kathotane ston pagko ypo tis odhgies tou proponhth gia na shkwne to kypelo evale omws panw ap ola ton egwismo t.toso paoktshs einai
17:09
'Έκκληση, να γράφουμε στα ελληνικά.
17:09
nikos : πιστεύω πως ο Κ. Δώνης χειρίστηκε εντελώς λάθος το θέμα ο Πάμπλο για τον ΠΑΟΚ είναι ιδέα αλλά ο Κ. Δώνης σαν προπονητής μπορεί να έχει και δίκαιο γιατί αυτός ξέρει το ροστερ καλύτερα από όλους
17:12
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ : Ο ΔΩΝΗΣ ΔΕΝ ΤΟΥ ΦΕΡΘΗΚΕ ΑΝΤΡΙΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΠΑΡΟΠΛΙΣΜΕΝΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ Κ ΣΑΚΗ?
17:14
Το έχω πει πολλές φορές. Πιστεύω ότι ο Δώνης εκ του αποτελέσματος διαχειρίστηκε λάθος και καθυστερημένα το ζήτημα. Όντως έπρεπε να του πει από την αρχή και ξεκάθαρα ότι αυτός ως προπονητής καταρτίζει την 11άδα και κανένα άλλο αίτημα δεν είναι αποδεκτό.
17:14
Ανδρεας πατρα : μια ερωτηση....ποσο ακομα εχει συμβολαιο ο δωνης με τον παοκ???
17:16
Διετές, αλλά πολύ αμφιβάλω ότι θα το εξαντλήσει.
17:16
ΠΑΟΚ πανω απο ΟΛΑ : Οτι και να πεις για αυτον τον παιχτη ειναι λιγο... Στο προσωπο του ολοι οι ΠΑΟΚτσηδες εβλεπαν αυτο που θελουν να βλεπουν απο ολους τους παιχτες...Αλλα με αυτο που εκανε ο παυλαρας αναιρουσε ολα αυτα που ελεγε οτι η ομαδα ειναι πανω απο τον παμπλο και απο καθε παμπλο... Και ομως αυτος εβαλε στο τελος τον εαυτο του πανω απο ολους...δεν ειναι ετσι παυλαρα...εμεις ομως θα σε αγαπαμε και θα εισαι παντα ενας απο εμας...Δεν θα σε ξεχασουμε ποτε!!!
17:16
vasilis : na figi o carsia koyrastike afiste to doni na kanei omada
17:16
Γιωργος : auto pou me provlimatizei einai i axaristia. An feugei etsi autos o paiktis sumvolo tote alloi pos perpei na fugoun????συμφωνω απολυτα!!!!
17:17
vagpro : aytos epelexe to pws tha fygei!eleos!as prosexe!namhn evaze ton egismo t panw ap ton paok
17:17
Δημήτρης : Κακή διαχείρηση και από τις δύο πλευρές. Από την μία πλευρά ο Γκαρσία είχε πολλές απαιτήσεις για μια χρονιά που αναδείχθηκαν παίχτες (π.χ. Κάτσε).Αλλά το μεγάλο λάθος το έκανε ο Δώνης.Το ίδιο λάθος που έκανε στην ΑΕΚ.Η ΑΕΛ και ο Ατρόμητος δεν έχουν το βάρος και τις απαιτήσεις που έχουν ΠΑΟΚ και ΑΕΚ.Και σε αυτές τις ομάδες θα βρεις παίχτες μεγάλους βελενηκούς που έχουν και κάποιο βεντετισμό μέσα τους.Εκεί πρέπει να δείξεις τι κύρος και τι προσωπικότητα έχεις σαν προπονητής.Τον σεβασμό δεν τον παίρνεις έτσι απλά.Τον κερδίζεις.
17:17
Συμφωνώ.
17:17
βασιλης : αντι να φυγει ο δωνης που μας απεκλεισε απο ευρωπη εφυγε η σημαια της ομαδας..κανει λαθη η διοικηση που θα κοστισουν
17:18
TASOS : Ντροπή σε όλους τους και ποιο πολύ στο Δώνη!!! Οι σημαιες δεν κατεβαίνουν έτσι!!!
17:18
vagpro : allh ypokrisia k ayth!den hthele leei na kathete k na pairnei lefta ap ton paok!dld osoi einai ston pagko pairnoun tzampa lefta?e na mhn exeoun allages oi omades tote...m aresei pou merikoi to ensternizonte ki olas
17:19
Ας περιμένουμε να ακούσουμε και την άποψη του Γκαρσία αύριο.
17:19
Μακης : αν βγει αυριο ο Γκαρσια και πει οτι ποτε δεν ζητησε θεση βασικου τι γινετε μετα
17:19

17:19
manos : krima enas tetoios pektis na feygei xwris titlo apo ton paok! prwswpika 8ewrw la8os na fygei tr me ayton ton tropo!! pisteyw oti 8a ekane kali douleia san melos tin dioikisis tis omadas gt tin ponaei kai ekfrazei ton lao!!!
17:20
petros : ontos den ine sostto to telos afto gia ton arxigo ala re paokia pano apo ola o paok
17:20
Giorgos : Ο ΠΑΟΚ πάνω απ'όλα! Ο Γκαρσία βοήθησε τον ευχαριστούμε δεν μπορεί άλλο ας το αποδεχθεί... Δεν πιστεύω ότι διώχθηκε λόγω Δώνη αλλά είναι και αυτός προβληματικός χαρακτήρας. Δεν είχε προβλήματα μόνο με τον Δώνη αλλά σχδόν με όλους τους προπονητές το έχει παραδεχθεί και ο ίδιος. Το θέμα είναι να μην διχάσει... εκεί θα φανεί αν είναι μάγκας...
17:20
alexandros : ο Δωνης τώρα ειναι ανγκασμενος να πετυχει, διωχνοντας τον πιο δημοφιλη παικτη το λιγοτερο που μπορει να φερει ειναι το κυπελλο
17:21
Κι αυτό είναι γεγονός.
17:21
πετρος : ο ΠΑΟΚ ειναι ενας....ολοι οι αλλοι ερχονται και παρερχονται....οποιος προσκυναει ονοματα και οχι να πιστευει στον ΠΑΟΚ ειναι εχθρος του.....
17:21
Σταυρος-Γερμανια : κ.Σακη πιστευω οτι ο Δωνης δεν χειριστηκε σωστα το θεμα και ετσι ανελαβε η διοικηση για να δειξει ποιος ειναι το αφεντικο εκει μεσα (Σαββιδης δηλαδη). Ο Γκαρσια σαφως και δεν του αρμοζει τετοιο τελος, ολοι θα θελαμε να τον δουμε να σηκωνει την κουπα στο ΟΑΚΑ αλλα για να μιλησουμε και αντικειμενικα, μονος του εβγαλε τα ματακια του. Αλλα θα ηθελα να συνεχισει ο Δωνης στον παγκο μιας και γνωριζει το συγχρονο ευρωπαϊκο ποδοσφαιρο και μπορει να διδαξει μπαλα στους πιτσιρικαδες που ερχονται...
17:21
Lakhc : Σήμερα στις 17:00 δεν είναι Σάκη;
17:23
Μετατέθηκε για αύριο η συνέντευξη Τύπου. Μετά τις υπογραφές της λύσης του συμβολαίου για να τελειώσει και τυπικά το θέμα.
17:23
ΓΙΩΡΓΟΣ : ΜΑΣ ΣΤΕΝΟΧΩΡΗΣΕ ΠΟΛΥ ΟΛΗ Η ΦΑΣΗ,ΕΠΡΕΠΕ Ο ΠΑΜΠΛΟ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΔΕΧΤΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΟΠΟΤΕ ΤΟΥ ΛΕΝΕ,Κ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΟΠΩΣ,Ο ΠΑΟΚ ΟΡΓΑΝΩΝΕΤΑΙ Κ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ.ΑΚΟΜΑ Κ ΑΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΜΠΛΟ.ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΦΤΑΝΕΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΡΙΚΑ Κ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΔΕΧΤΕΙ.ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙ ΣΕ ΣΥΝΕΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΟΤΙ ΠΑΝΤΑ ΕΙΧΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΤΟΥ
17:24
Δεν θυμάμαι να έχει παραδεχτεί δημόσια ότι πάντα είχε προβλήματα με όλους τους πρπονητές. Νομίζω ότι αυτό δεν ισχύει.
17:25
χρηστος πετρου : ο δωνης ειναι καλος προπονητης αλλα στον γκαρσια δεν επρεπε να το κανει αυτο
17:26
Sakis : ο Δώνης είπε επίσης στη συνέντευξη τύπου ότι ο Γκαρσία έφυγε από τη προπόνηση ισχυριζόμενος πως νοιώθει ενοχλήσεις. Αλλά ο Γεωργιάδης λέει πως του είπε ότι δεν ήταν σε καλή ψυχολογική κατάσταση. Τα μου είπε του είπα από τον προπονητή είναι απαράδεκτα και αντιεπαγγελματικά. Δεν ξέρω αν πρέπει να πιστέψω αυτά που λέει
17:27
mike : ο ενας προσπαθησε να στηριξει το εγω του και ο αλλος να σωσει το τομαρι του. Αυτα δεν συμπιπτουν πουθενα. ΚΡΙΜΑ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΝΟΣ ΘΡΥΛΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ!!! Ο PABLO ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ ΣΑΝ ΕΝΑΣ ΠΑΙΚΤΗΣ ΘΡΥΛΟΣ ΠΟΥ ΦΟΡΟΥΣΕ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΙΜΗΣΕ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ. οσο για την διοικηση επρεπε να επιλεξει αυτην την στιγμη αυτο που οριζει ο επαγγελματισμος και το συμφερον χωρισ να βαλει συναισθημα στην αποφαση της. Η αληθεια ειναι οτι με το συναισθημα δεν σηκωνεις κουπες!! Φιλε pablo να σ εχει ο θεος καλα και σ ευχαριστουμε για το οραμα που μας εδωσεσ με την παρουσια σου στην τουμπα
17:27
kostis : Για μενα ο GArcia μας πρόδωσε.. εγω αισθανομαι προδωμενος.. Οφειλε να κατσει κα παγκο να βοηθαει να εμψυχώνει και να μαθαινει τους μικρούς.. Φευγει απο εγωισμό.. Τον φανταζομασταν στο κυπελλο και αυτος απο εγωισμο φευγει..και επισης πριν απο δυο κρισιμους αγωνες έκανε μανούρες.. οποιος αγαπαει κανει υπομονη και μιαλει μετά.. Ο ΠΑΟΚ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ
17:28
Πιστεύω ακράδαντα ότι δεν είχε αυτή την πρόθεση.
17:28
Δήμος : Οταν έδιωξαν τον musli δεν μίλησε κανείς έτσι;; Ούτε φασαρίες ούτε τίποτα.. Ο Pablo δε μπορούσε άλλο και το κακό είναι οτι το έπαιξε βεντέτα μεγάλο λάθος .. Τον αγαπάμε αλλα κι άλλοι έφυγαν οι δεν έπαιζαν χωρίς να προκαλούν φασαρίες ..ηρεμία να στηρίξουμε τον Δωνη και στο τέλος να τον κρίνουμε
17:28
PAPPAS : H DIOIKHSH DEN FTAEI PAIDIA GIA EMENA
17:30
ΗΛΙΑΣ : ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΠΛΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΠΟΣΤΟ? ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ( ΠΑΜΠΛΟ-ΚΟΣΜΟ -ΔΙΟΙΚΗΣΗ)
17:30
Δεν το γνωρίζω, αλλά δεν νομίζω.
17:30
Κωνσταντίνος : αν και γαυρος τον γουστάρω πολύ γιατι είναι αρχοντικος στο γήπεδο και παίκτης εξέδρας. Μακάρι να τον πέρναμε στο λιμάνι. κορυφαίο αμυντικό χαφ!
17:31
γιαννης : Αρκετή αναστάτωση είχε φέρει στην ομάδα.καλώς έφυγε.οποίος λέει θέλω να παίζω κ δεν με νοιάζει τίποτα άλλο,δεν σέβεται τους συμπαίκτες του.
17:31
Mr tsirakas : Γιατι ο garcia δεν εδωσε σημερα συνέντευξη και την ανεβαλε για αυριο. Μηπως κερδιζει χρονο.Θελω να δω στο επομενο παιχνιδι στην τουμπα αν αυτοι οι λιγοι προσωπολατρες της θυρας 4 θα σηκωσουν τα πανω 'Ο ΠΑΟΚ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ,ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ'
17:32
Απαντησα για τον λόγο μετάθεσης της συνέντευξης Τύπου.
17:32
antonis : ο ΠΑΟΚ πανω απο ολα.συγουρα δεν αξιζε αυτο το τελος ,σε εναν παικτη συμβολο για την ομαδα και που προσφερε τοσα πολλα.το ιδανικο θα ηταν να τελειωνε φετος με εναν τιτλό,αλλα σε καθε περιπτωση ο προπονητης ειναι αυτος που αποφασιζει ποιοι θα πεξουν .(και κακα τα ψεματα ο garcia φετος δεν θυμιζε αγωνιστικα τον garcia των προηγουμενων ετων).
17:32
zoze : να εβαζαν νερο στο κρασι ολοι τους γιατι αυτα τα κανουν κατι ομαδουλες και γι αυτο δεν εχουν προκοπη και οταν φευγουν οι παιχτες δεν θελουν να γυρισουν ποτε πισω οχι ομως εμεις που αυτος ο ανθρωπος ειναι στο γηπεδο οπως εμεις στο πεταλο. αυατα ας τα σκεφτοταν ολοι τους και πρωτα η ΠΑΕ
17:33

17:33
giannhs giannena : kanenas panw apo ton PAOK...alla o PABLO einai o PAOK
17:34
zoze : ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ PABLO TON GARCIA
17:34
Λάμπρος : Όταν κυριαρχεί το συναίσθημα χάνεται ο επαγγελματισμός...ο Γκαρσία ήθελε να γίνει χαλίφης στη θέση του χαλίφη...δε γίνεται αυτό σε επαγγελματικό σύλλογο...Αγωνιστικά 100% δίκαιη η απόφαση του Δώνη να παίζει λίγο...δεν μπορούσε άλλο το παλικάρι και θύμωσε χαλώντας την εικόνα που δημιούργησε.
17:34
george : οταν μια τετοια προσωπικοτητα καταπιεζεται και δεν αισθανεται οτι τον σεβονται ακι οτι το κοροιδευουν δεν μπορει να κανει υπομονη. ειχε πει σε συνεντευξη οτι αλλαξε καποια πραγματα για τον κοσμο του ΠΑΟΚ αλλα να τον κοροιδευει και ο Δωνης του επεσε βαρυ....Gracias por todo capitán
17:34
Γιάννης. : Πώς το λέγαν οι αρχαίοι; Αρχηγού παρόντος πάσα αρχή παυσάτω;
17:35
NIKOS : Ομολογουμενως στεναχωρηθηκε πολυ κοσμος του ΠΑΟΚ απο αυτην την ξαφνικη κ αδικη απομακρυνση του ΠΑΥΛΑΡΑ.Πιστευω η κατακηξη που πηρε το θεμα δεν αξιζε ουτε σε αυτον ουτε στον κοσμο που τον λατρεψε.Μπορω να πω οτι η δοιηκηση δε σεβαστηκε τον κοσμο του ΠΑΟΚ!
17:35
jordan : Ο κόσμος του ΠΑΟΚ θα κριθεί επιτελούς; Τους τελευταίους μήνες ξεφτιλίζουν τον προπονητή και τώρα λένε ότι δεν θα πηγαίνουν στο γήπεδο; Θέλετε σεβασμό από την διοίκηση προς τον Παμπλο (συμφωνώ) αλλά εσείς δεν δείχνετε σεβασμό. Ο ΠΑΟΚ πάνω από όλα.
17:35
alex : Καλησπέρα, είμαι παναθηναϊκός και θέλω περισσότερο να δώσω μία συμβουλή παρά γνώμη. Μια ομάδα σαφώς και πρέπει να προσέχει τις σημαίες της. Μια ιστορική όμως ομάδα όπως είναι λίγες στην Ελλάδα με πολλές επιτυχίες είναι μακράν πέρα από κάθε σημαία και παίκτη. Αυτό οφείλουν να το ξέρουν και οι ίδιοι παίκτες-σημαίες και να προσέχουν περισσότερο! Αφήστε τον Σαββίδη να κάνει τα κουμάντα του γιατί στα χέρια του επιτέλους αλλάζετε επίπεδο.
17:36
Stelios : ενταξει μεγαλο λαθος.ο παμπλο τα τελευταια χρονια εδωσε τα παντα.2 μειωσεις συμβολαιων ,πεθανε η μητερα του και ηρθε να παιξει την επομενη μερα ,νιωθαμε οτι ειμαστε εμεις στην θεση του.Και περα απο αυτο και αγωνιστικα ηταν καταπληκτικος.Σε ματς που ελειπε ολοι λεγαν λειπει ο γκαρσια και μεγαλη απωλεια και τετοια και ξαφνικα εε μεγαλος ο γκαρσια δεν μπορει.Και ολα αυτα για να μεινει ο δωνης ο οποιος εχει καταφερει να μας αποκλεισει απο καποια ραπιντ και σε πρωταθλημα με 2 ομαδες να ειναι 3ος.Κριμα
17:36
TAStas : η ομαδα χρειαζετε συσπειρωση και οχι γκρινια και μιζερια,καποιοι παντα στην ομαδα ψαχνανε τροπους για να γινομαστε μπαχαλο καθε χρονο, με αλλαγες προπονητων -επεισοδια και τιμωρια εδρας και αλλα πολλα.ο ΠΑΟΚ μας χρειαζετε ενωμενους γιατι εαν καταφερουμε να παρουμε την 2 θεση φετος ειναι γεγονος οτι ο συλλογος θα εκτοξευθει για τα επομενα χρονια.
17:36
Απόλυτα λογικό.
17:38
Αν και ούτως ή άλλως κατά τα φαινόμενα ο ΠΑΟΚ θα εκτοξευθεί για τα επόμενα χρόνια λόγω της παρουσίας του Σαββίδη. Ισχυρός μεγαλομέτοχος, όχι μόνο οικονομικά, μεγάλη ομάδα με πολύ κόσμο και ιστορία, βαριά φανέλα. Πλέον δεν λείπει τίποτα. Σταδιακά θα αναβαθμιστεί και το ρόστερ.
17:39
Μενελαος : Ας μην ξεχνάμε ότι ο δωνης ηταν αυτος που έφερε παίχτες αποτυχία όπως ο κουμαλό. Οπότε Οι απόψεις του για τον παίχτη Garcia εμένα με αφήνουν αδιάφορο. Μακάρι να έμενε ο παυλαρας.
17:39
antonis39 : Ο ΔΩΝΗΣ ΕΠΡΑΞΕ ΛΕΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΟΚ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΣΙΦΛΙΚΙ ΤΟΥ.ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΤΑ ΒΡΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ Ο ΙΒΑΝ ΕΙΧΕΙ ΗΔΗ ΒΡΕΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΣΕΖΟΝ.ΤΙ ΛΕΣ;
17:40
Ως προς την εξεύρεση αντικαταστάτη θα φανεί τον Μάιο.
17:40
Τασος : Μπορεί να φεύγει ο pablo αλλά ο Δώνης είναι αυτός που τελείωσε για μας!!!
17:41
alexcool : Αδερφια στη Σαλλονικη, μην τον αφησετε να φυγει. Κλειστε το "Μακεδονια", κλειστε την Τουμπα, δεν ξερω τι θα κανετε. Ο Pablo ειναι η σημαια μας!!!!
17:41
παοκ εισαι : ο Δώνης πλεον με σαιτες καμαρα ολισε θελει να παιξει μοντερνο συγχρονο ποδοσφαιρο με κατοχη γρηγορες πασες και το πιο βασικο αστραπιαιες επιστροφες οταν χανεται η μπαλα λογω του ολη η ομαδα ειναι απτο κεντρο και μπροστα αυτο το πραγμα ο γκαρσια δε μπορει να το κανει τωρα οποιος θελει να βλεπει ποδοσφαιρο ρεχαγκελ αναστοπουλου σαντοσ ασ παρει αυτουσ προπονητεσ και ασ κρατησει μεχρι τα 39 τον γκαρσια να κανει πασουλες στο κεντρο
17:41
ΦΩΤΗΣ : Μπορεί ο παίκτης να θεωρείται ηγέτης, ο προπονητής όμως σε κάθε ομάδα πρέπει να έχει τον πρώτο λόγο, διαφορετικά γίνεται ρόμπα και θα πρέπει να παραιτηθεί...
17:42
nikos katerini : oloi agapisame apo thn prwti stigmi ton garcia, apo ton mikrotero ews to megalitero kai poio trelameno paoktzi,alla einai kapoia pragmata pou tha prepei na ta katalabenoume oloi.kai o ntelpiero epeze 20 xronia sti juventus kai hthele na sinexisi den ginotane omws. ekane ipomoni teleiose h sezon kai efigge me psila to kefali. kati tetoio perimena na ginei kai me ton garsia. alla apedikse oti den eixe ipomoni,epilogi tou htane aloste na apoxorisi. den ton ediwkse kaneis.
17:44
Αθηναίος : Ο ηγέτης που θα ξεκινήσει την επανάσταση. Οι ίδιοι οι δημοσιογράφοι για μια ακομη φορά τρέφουν φανατισμό σε απαίδευτους και νεαρούς φιλάθλους που νομίζουν ότι σε τρία χρόνια κάποιος μπορεί να κερδίσει τον χαρακτηρισμό σημαίας. Οι ίδιοι πιτσιρικάδες που τα έβαζαν με τον Σαλπιγγίδη, οι ίδιοι που πανηγύριζαν όταν ο Κατσουράνης δεν είδε την κόκκινη με τον Πανιώνιο. Μπράβο. Βαδίζουμε στα χνάρια του γάβρου και ο συντάκτης κάνει λόγο για (υπερ)δύναμη και επιμένει να ανασύρει το θέμα του υπερφίαλου Γκαρσία. Ο ΠΑΟΚ ειναι ιδέα. Ούτε υπερδύναμη ούτε τσιφλίκι του Γκαρσία και του κάθε κάφρου.
17:47
Ποτέ δεν χάιδεψα αυτιά, ούτε είπα ότι ο ΠΑΟΚ πρέπει να είναι τσιφλίκι οποιουδήποτε παίκτη. Το αντίθετο μάλιστα είπα εάν παρακολουθήσατε την ροή της κουβέντας. Όσο για το "αναδυόμενη (υπερ)δύναμη" είναι εκτίμηση και όχι μόνο δικιά μου. Εκπορεύεται από τα δεδομένα που υπάρχουν προς ανάλυση.
17:47
Αντώνης : Δηλαδή αν ο Γκαρσία αποφασίσει να παίξει μέχρι τα σαράντα πρέπει να έχει συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ κ να είναι βασικός? Μεγάλος παίκτης αλλά οι τραυματισμοί του τον τελείωσαν. Έβαλε τον εαυτό του πάνω από την ομάδα κ δεν είναι η πρώτη φορά. Απλά τις προηγούμενες φορές δεν υπήρχε διοίκηση κ ο ίδιος δεν ήταν 36 χρονών. Εάν όποιος παίκτης δεν παίζει αρνείται να καθίσει στον πάγκο αυτό δεν είναι ομάδα είναι...
17:48
Νίκος : Ο Γκαρσία είναι από τους μεγαλύτερους παίχτες που φόρεσαν την φανέλα και συμβολίζει πολλά. Όμως παραμένει παίχτης κι όχι προπονητής. Έπρεπε να πειθαρχήσει και να κάνει υπομονή για λίγο καιρό ακόμα νομίζω. Για να είχε και το τέλος που του αξίζει.Ο Γκαρσία έβαλε τον ΠΑΟΚ πάνω απ' όλα; (προς σκέψην)
17:48
παυλος : Το ΠΟΚ δε βρήκε φόβητρο. Παρέα βρήκε..
17:49
Δεν νομίζω. Παίζονται πάρα πολλά εκατομμύρια στο σύγχρονο ποδόσφαιρο. Σ' αυτή την περίπτωση δεν θέλει κανείς να τα μοιραστεί με κανέναν.
17:50
ΒΑΓΓΕΛΗΣ : ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΠΡΟ ΜΑΥΡΟ...ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΤΣΙΣΤΙΑΚΟΦ,(Ο ΒΡΥΖΑΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΠΗΚΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΚΑΤΙ),ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΛΥΣΗ....ΜΕΓΑΛΟ ΚΡΙΜΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΤΕΛΕΙΩΜΑΤΙΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ,ΞΕΝΕΡΩΣΑ ΑΣΧΗΜΑ
17:50
δημητρης : τον γκαρσια μπορει να τον τελιωσανε απο τον ΠΑΟΚ αλλα απο τις καρδιες μας δεν προκειται να τον τελιωσουνε,αν ητανε Προπονητης με Π κεφαλαιο ο δωνης θα επρεπε να κανει αυτο που εκανε και ο μπολονι να καθισει μαζι του και να τα βρουνε αλλα ο δωνης εβαλε τον εγωισμο του πανω απο ολα γιαυτο μια ζωη θα ειναι ανυπαρκτος
17:50
babis : Pisteuo oti o sabidis theli enan kalitero paok
17:51
Fanis- Roma : ο κυριος προεδρος μας ας ασχοληθει κ λιγο με οσα μας "λεει" οτι ασχολειται,γιατι μονο λογια ειδαμε και τον Σαλπιγγιδη να τρωει 6 αγωνιστικες!!!οχι μονο λογια,ας καταλαβει που ηρθε
17:51
νικος : σιγουρα ο ΓΚΑΡΣΙΑ ηταν απο τους παιχτες που επαιζαν με ψυχη και ματωνε την φανελλα...αλλα...αυτο το εχει στο dna του..οποια φανελλα και να φοραγε το ιδιο εκανε η προσπαθουσε να κανει. ο ποδοσφαιριστης που ειναι μεγαλος σε αξια ξερει πανω απο ολα να σεβεται...να σεβεται συμπαικτες ,προπονητη ,διοικηση κλπ...αν το εκανε αυτο δεν θα εφταναν εδω που εφτασαν...
17:51
Τιμος : Vranas Kostas Η προσωπολατρία είναι κακό πράγμα. Χειρότερο από την αχαριστία όμως δεν έχει...
17:52
Georgios__ : Τυχερες είναι οι ομαδες που βρίσκουν επενδυτές.Ο ΠΑΟΚ είναι μια απ αυτές.Οταν έχεις τοσο ισχυρή διοίκηση ,της έχεις απόλυτη εμπιστοσύνη και σταματας τα σχόλια τις εξυπναδες κλπ.Δεν υπάρχει χωρος για πολλές απόψεις.Η Αθήνα και οι καλοθελητες θα θελαν πολυ να διογκώνουν ανυπαρκτα θεμετα.Τελος.Εχω πρόεδρο και δεν ασχολούμε με τίποτε άλλο.
17:52
Σωστό και λογικό.
17:52
ΚΩΣΤΗΣ : ΡΕ ΣΑΚΗ,ΕΙΛΙΚΡΙΝΑΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ 37ΑΡΗ ΓΚΑΡΣΙΑ..ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ ΛΙΓΟ,Ο ΚΑΤΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΑΝΩΜΗ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΠΑΘΑΙΝΕΙ ΤΡΙΚΥΜΙΑ..ΑΝ ΕΙΧΕ ΦΕΡΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΙΚΤΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟ ΓΕΝΑΡΗ,ΚΑΙ ΕΠΑΙΖΕ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΠΑΣΟ..ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΕΤΣΙ,ΛΟΓΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΕΝ ΑΠΜΕ ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΑΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΟΣΦΠ
17:54
Είμαι κι εγώ υπέρ της άποψης ότι ο Κάτσε δεν πείθει. Ακόμα τουλάχιστον. Συμφωνώ επίσης ότι έπρεπε να αποκτηθεί αμυντικό χαφ κλάσης τον χειμώνα σε καλή ηλικία. Ήταν όμως θέμα αρχής και πειθαρχίας. Η διοίκηση θεωρώ πως δεν μπορούσε να πράξει διαφορετικά.
17:55
ΠΑΝΟΣ ΜΟΣΧΑ : ΕΙΜΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΜΙΛΙΑ ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΤΕ ΝΑ ΜΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΑΝΑΔΩ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΞΑΝΑ.....ΚΑΙ ΑΝ ΓΙΝΕΤΕ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ...ΜΕ ΛΕΦΤΑ..ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΠΛΗΓΩΝΟΥΝ...ΓΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ Ο Π[ΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ Ο ΓΚΑΡΣΙΑ....ΧΑΧΑΧΑΧΧΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΛΕΜΕ ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ...ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ....ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΚΥΠΕΛΟ ΚΑΙ 2ΡΗΘΕΣΗ..ΜΠΟΡΕΙΤΕ..ΠΩΣ ΜΕ ΤΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙ ΑΜΥΝΤΙΚΟ ΧΑΦ....ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΞΡΕΟΥΝ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΚΑΙ ΤΙ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ....
17:56
κατερινη : παιζουμε σε λιγο ηλιτεικο με αστερα, εχουμε στοχο 2θεση, αλλαξαμε επιπεδο με Ιβαν και το θεμα μας ειναι μονο ο γκαρσια? να ρωτησω τους παοκτσιδες Ιβαν ή Παμπλο? Μαλλον θα το θεσω αλλιως Τσαπιονς λιγκ ή πεμπτη θεση?
17:56
Χρήστος Κ. : Παιδιά πολύ καλός ο Πάμπλο (τεράστιος θα έλεγα) αλλά ας το δούμε το θέμα και λίγο με την λογική. Ο προπονητής είναι ιεραρχικά πιο πάνω απο τον παίκτη .... δουλειά του παίκτη είναι να ακολουθεί τις οδηγίες του προπονητή ... Και βέβαια και οι δυο τους λειτουργούν για το καλό του συλλόγου ... Επίσης , ο κόσμος πρέπει να πηγαίνει στο γήπεδο για να συμπαρασταθεί στην προσπάθεια του συλλόγου απλώς κι όχι για να τον διοικήσει ... Και κλείνοντας θέλω να πω ότι είμαστε πολύ τυχεροί που έχουμε τον κ . Σαββίδη και επιτέλους ο ΠΑΟΚ μας θα φτάσει εκεί που τον αρμόζει !! Ας συνεισφέρουμε όλοι μαζί στο έργο της διοίκησης αυτό απο σήμερα αποφεύγοντας τα ευτράπελα ...
17:57
Συμφωνώ.
17:59
Νικος : Οι σημαίες σε κάθε ομάδα πρέπει να υποστρίζουν την ιδιότητα τους. Αφού δεν σεβάστηκε την ομάδα και άρα τους ρόλους του καθενός σε αυτή (π.χ. προπονητής) ο ίδιος διάλεξε την αποχώρηση του. Στην ζωή ο κάθε ένας πέρνει αυτό που του αξίζει!
17:59
alexcool : αγαπητε σακη ο ΠΑΟΚ ειναι ο λαος του και ο λαος νιωθει προδωμενος απο εναν ανθρωπο που πιστεψε οτι επιτελους ηρθε ενας ιδιοκτητης με παντελονια και οχι απλα επιχηριματιας Υ.Γ ειναι το 7ο μυνημα που γαφω θα δημοσιευσης κανενα η να το παρω αποφαση οτι δε ...
18:01
Η κοινωνική και φιλοπατριωτική δράση του Σαββίδη τόσα χρόνια, ο παθιασμένος τρόπος που μιλάει και εκφράζεται για τον ΠΑΟΚ, έχουν αποδείξει ότι δεν ήρθε απλά ένας επιχειρηματίας. Ας περιμένουμε, φυσικά, το πλήρωμα του χρόνου για να κρίνουμε το έργο του.
18:01
Κώστας. : Φταίει ο Βρύζας που δεν έδωσε νωρίς λύση. Δική του αρμοδιότητα ήταν...
18:02
Ήταν πρώτα αρμοδιότητα του Δώνη, αλλά έχει ευθύνη για την μη παρέμβαση και ο Βρύζας με τον Τσιστιακόφ.
18:03
alex285 : na xairontai to egwpathei proponiti pou xrisimopoiei to egw anti i omada..vlepe tin teleutaia tou sunenteuxi typou. o gios tou grafei se apaxiwtikous xaraktirismous k de tou exei anaferei oti autos pou sou dinei pswmi de to koroideueis...fernei metagrafes amfivolou poiotitas k tous stirizei mia k duo...eisai 3os sti vathmologia me vasi k tis upoloipoes omades... oi megaloi paixtes de xanontai i egwpatheia apla plirwnetai... k skepsou saki na min paei kala sto kupello k sta play off ti exei na ginei... eimai periergos tha vgei na pei ...egw ftaiw??? giati mexri simera pote de ton akousa na lew eftaixa k egw...giati se ena thema ftaine k oi 2 pleures...
18:04
Ο καθένας μας μπορεί να έχει την άποψή του, αλλά καλό θα είναι να μην εμπλέκουμε στην υπόθεση τρίτα πρόσωπα, όπως τον γιό του. Δεν είναι σωστό.
18:05
nikosvl : o Pablo απεδειξε εκτος απο ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΑΙΧΤΗΣ ειναι και ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΑΟΚΤΣΗΣ τα ελεγε σταρατα και αντρικια και οταν ελεγε οτι οταν δεν με κρατουν αλλο τα ποδια μου εγω θα μονος μου θα σταματησω ΑΡΑ επιδη θελει να παιζει ακομα τον σταματησε Ο ΛΙΓΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΤΟΥ ΕΡΧΕΤΕ ΚΑΙ Η ΩΡΑ ΤΟΥ
18:05
tasos aek : Ο Δωνης ειναι οτι και ο Αλεφαντος που εδιωξε τον μαυρο απο την Αεκ.Δεν αδικειται απο τη διαιτησια αλλα με τους παικτες που εχει δεν εχει κανει την υπερβαση.Σταθερη διοικηση παικτες πολυ καλοι,πληρωμενοι και να μην παιζει μπαλα η ομαδα αλλα να εχει μονο ξεσπασματα?Μαλλον δεν φταινε ολοι οι αλλοι εκτος του προπονητη.
18:06
ΚΩΣΤΗΣ : ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΓΙΑ ΤΕΛΙΚΟ ΚΥΠΕΛΛΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΑΚΗ..ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΕΧΕΙ ΠΕΙΣΕΙ ΣΤΑ ΜΑΤΣ ΜΕ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ ΟΣΦΠ ΚΑΙ ΚΥΙΡΩΣ ΑΣΤΕΡΑ..ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΟ ΣΤΗ ΤΟΥΜΠΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ..ΠΟΙΟΣ ΜΕ ΠΕΙΘΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ..ΥΠΑΡΧΔΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΒΙΕΡΙΝΙΑ Η ΓΚΑΡΣΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΡΙ..ΜΟΝΟ ΙΣΩΣ Ο ΚΑΤΣΟΥΡ Η Ο ΛΙΝΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΣΕ ΜΙΑ ΗΛΙΚΙΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΠΙΑ..
18:08
Υπάρχει πλέον ο Καμαρά, ο Ολίσε, ο Βούκιτς (δυο γκολ σε ισάριθμα ματς και μάλιστα ως αλλαγή, δεν είναι τυχαίο), ο Σίλντενφελντ πίσω, ο Ιτάνζ στο τέρμα. Εκτιμώ ότι και στο Τσάμπιονς Λιγκ θα πάει ο ΠΑΟΚ και τελικό. Ο τελικός στο ΟΑΚΑ είναι ένας ματς. Κανείς δεν ξέρει θα γίνει.
18:08
kostas : ego eimai PAOK.o paok ypyrxe k tha yparxei k meta ton garsia.sigoura prosefere ta megista k htan SHMAIA.omos oi shmaies den feygoun apo thn proponisi k xalane to klima prin ta dyo mazemena derby,san ta paidakia pou den ta paizoune!MENOUN ekei k perimenoun to sosto timing an theloun na legonte shmaies!!
18:09

18:09
τασος : Φίλε Σάκη όπως και να το χειριζοταν Ο Δώνης θα τα ακουγε!! για εμενα ο Γκαρσια ειναι φαουλ!!
18:09
Εάν το χειριζόταν όμως νωρίτερα θα είχε αποφευχθεί ένα εσωτερικό ζήτημα μηνών.
18:10
giorgoskil : κ.γκινα μια απορια-ερωτηση εχω.γιατι ο γκαρσια περιμενει να υπογραψει πρωτα την διακοπη συμβολαιου και μετα να παραθεσει την συνεντευξη τυπου? την ανεβαλε για αυριο αν δεν κανς λαθος. θελει πρωτα να νιωσει σιγουρος οτι τελειωσαν ολα γιατι μηπως αυτα που θα πει θα ταρακουνησουν καποιους απο τις θεσεις τους?
18:10
Δεν μπορώ να ξέρω.
18:10
Σωτήρης : Εγω κανω σκληρη κριτικη στον Δωνη γιατι παικτηκα αυτος οφειλεται που ο ΠΑΟΚ δεν εχει 8 βαθμους παραπάνω. οι αλλαγες του ολες στον 1ο γυρο ήταν αστοχες. ακομα κ με τον παναθηναικο η αλλαγες του δειχνουν τη δειλια του. δεν ρισκαρει, καταστρεφει την ομαδα με τις αλλαγες του καιτην απροσανατολιζει. μονο σε 2-3 ματσ στο τελος ηταν ευστοχες. τα αλογα οταν γερασουν δεν τα σκοτωνεις. τα σεβεσαι. και οσο χωνευουν ή δεν χωνευουν καποιοι τον Γκαρσια θα γουσταρανε ολοι να σηκωσει το κυπελλο στην Αθηνα κ να ακουγεται το γνωστο συνθημα. ειναι λαικισμος αυτο αλλα και ρομαντισμος ταυτοχρονα. Οι οπαδοι του ΠΑΟΚ θελουν μια σημαια παντα!!
18:11
ΓΙΑΝΝΗΣ : Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΕΧΕΙ ΞΕΝΕΡΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ.Ο ΔΩΝΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΓΚΑΡΣΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΒΡΙΣΚΕΙΣ.ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΟΝΟΜΑ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ??
18:12
Καθαρά προσωπική άποψη εκφράζω. Πιστεύω πως, ναι, ξένο. Έμπειρο, που δεν θα επηρεάζεται από το περιβάλλον και θα κάνει την δουλειά του.
18:12
narkous : pios ftaiei kata ti gnomi sou?
18:15
Το έχω πει πολλές φορές. Φταίνε όλοι. Ο παίκτης γιατί είχε την παράλογη απαίτηση να παίζει μόνο 11άδα (εφόσον, βέβαια, ισχύει αυτό που λέει ο Δώνης) και ο προπονητής με την διοίκηση που δεν του είπαν ξεκάθαρα και χωρίς μισόλογα από την αρχή ό,τι αυτό δεν γίνεται.
18:15
konstantinoy xristos : δειτε το ματς που μπηκε με ξανθη εκανε 10 λαθος πασες και ανετοιμος να επαιζε τοσες λαθος μπαλιες δεν θα τις εκανε εκει ξεκιναει το θεμα για εμενα αν αγαπας την ομαδα μενεις και παλευεις και απο τον παγκο και αυτα χωρις να θελω να υποστιριξω τον δωνη ,ειχαμε δυο ντερμπι αφεινεις να περασουν και μετα μιλας
18:17
παναγιωτης : ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΑΙΧΤΗΣ ΑΛΛΑ Ο ΔΩΝΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ ΑΥΤΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΑΙΧΤΗ ΠΟΣΟ ΘΑ ΠΑΙΖΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ
18:18
Ιωάννα : Θα ήθελα επίσης να ρωτήσω αν μετά την αποχώρηση του Γκαρσία, το δρόμο της εξόδου θα δουν και άλλοι από την ομάδα.
18:19
Είναι βέβαιο. Το καλοκαίρι θα γίνει ριζική αναδιάρθρωση του ρόστερ. Σύμφωνα με τις εξαγγελείες του Σαββίδη ο ΠΑΟΚ θα χτυπήσει πρωτάθλημα και αυτό με εφτά εκατ. μπάτζετ δεν γίνεται.
18:20
χρηστος : αν θες να κανεις την υπερβαση και να διεκδικήσεις πρωταθλημα και καταξιωση στην ευρωπη θα πρεπει η ομαδα να ξεκιναει απο τον τερματοφυλακα και να τελειωνει στον επιθετικο και οχι απο τον γκαρσια και να τελειωνει στον καθε γκαρσια!!!ο προεδρος εδειξε οτι χτιζει μια ομαδα σοβαρη και οποιος θελει και αξιζει μπορει να ειναι μεσα σ'αυτην!!!και δεν πιστευω οτι ο δωνης μπορουσε να επηρεασει τοσο πολυ την απωχωρηση ενος αγαπημενου προσωπου απο την εξεδρα!!
18:20
ΒΑΒΟΥ : ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΣ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΑΝ ΘΕΛΕΙ Ο ΠΑΟΚ ΜΑΣ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΓΚΑΡΣΙΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΜΠΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΩΝΗΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΜΑΣ
18:21
Μιχάλης : Ο Γκαρσία ήταν μέρος του συνόλου επί χρόνια και σίγουρα έγραψε και αυτός τη σελίδα του. Το θέμα όμως είναι ότι και ο ίδιος έκανε αρκετά λάθη, τόσο επί Δώνη αλλά στις χρονιές που είχαμε άλλους προπονητές. Οι λόγοι που φεύγει είναι αρκετοί. Ίσως τα άτομα που βρίσκονται στη διοίκηση δεν τον θέλουν. Δεν μπορούμε να τα ρίχνουμε όλα στο Δώνη, άσχετα αν διαφωνούμε με την παρουσία του στον πάγκο. Επίσης μην ξεχνάτε ότι όλοι οι μεγάλοι παίκτες όταν φτάσουν σε κάποια ηλικία και δεν είναι πλέον βασικοί, βγάζουν ιδιοτροπίες. Το θέμα είναι ότι συνεχίζουμε δυνατά, γιατί η ομάδα δυναμώνει και μας περιμένουν επιτυχίες και χαρές.
18:21
Γιάννης : Όλοι οι οπαδοί αναγνωρίζουμε την τεράστια προσφορά αυτού του πραγματικά μεγάλου ποδοσφαιριστή άσχετα αν τον δικαιώνουμε για τα τελευταια γεγονότα ή όχι! Αυτό πρέπει να μένει ως τελικό συμπέρασμα. Ενότητα και όχι διχόνοια!!
18:22
Sofoklis : Κ.Γκινα επειδη ο ελληνας εχει την ταση να ξεχναει την ιστορια και τους ηρωες του(εδω τον κολοκοτρωνη φυλακισαν) ετσι και τωρα ο κοσμος του αρεσει η νεα "εποχη" ΠΑΟΚ οπου δεν χωραει ο GARCIA. Ο χρονος θα δειξει ποιος ειναι ο Σαββιδης και ο Δωνης και ποιος ηταν ο GARCIA.
18:22
Θόδωρος : Ήμουν στο γήπεδο όταν πήραμε το πρωτάθλημα. Ημουν εκεί όταν πήραμε τα κύπελα. Ήμουν εκεί όταν μας σφάζανε. Ήμουν εκεί όταν χάναμε. Ήμουν εκεί όταν κερδίζαμε. Δυστυχώς δεν θα είμαι εκεί όσο είναι ο προπονητής αυτός στον ΠΑΟΚ. Δε θυμάμαι να άξιζε κάποιος παίκτης τόσο όσο ο Πάμπλο. Ναι,είχε τον δικό του χαρακτήρα....αλλά κατάφερε να αγγίξει κάθε παοκτση. Κρίμα που φεύγει έτσι, κρίμα που τον "φάγανε". Ο ΠΑΟΚ πάνω από όλα...ναι! Αλλά όχι και έτσι ρε Ιβάν! Ξενερώσαμε....Ζητάτε να φανεί επαγγελματίας αλλά για τις μειώσεις που ζήτητσε ο ίδιος (τη στιγμή που οι άλλοι την έκαναν) δεν τις ανέφερε κανείς.... Διαβάστε από τώρα τα πρωτοσέλιδα του Ιουλίου..."Σημαντική πτώση στα διαρκείας..." Σου εύχομαι Παυλάρα να είσαι καλά και να μη μας ξεχνάς. Δε φταίμε εμείς...οι απλοί Παοκτσίδες φίλαθλοι.... Τιμή και δόξα!
18:23
Αλεξ : Παιχτης που δεν σεβεται την αποφαση του προπονητη του δεν ειναι επαγγελματιας παιχυης!!! Μπραβο στον δωνη που πανω απο ολα βαζει την ομαδα και οχι την προσωπικοτητα!!!
18:23

18:24
katerini : o pablo mas edose megales xares kai megaliteri auti mesa stin tourkia pou dn tha ksexasoume pote alla itan panta o arxontas mesa stin omada kai panta apo ekei pou perimename tin dinami tis omadas!!! na nai kala ton euxaristoume gia olaa..timi kai doksa sto pablo .......
18:24
Κουκ : Από τη στιγμή που αφεντικό είναι ο προπονητής σε μία ομάδα, δυστυχώς τέτοιοι μεγάλοι παίχτες, που ξέρουν τι πάει να πει προπονητής, δεν πρέπει να αντιδρούν έτσι. Μακάρι να μη γινόταν αυτό και να έμενε σε άλλο ρόλο στον ΠΑΟΚ ο Πάμπλο. Ούτε το μαρκάρισμα του Κάτσε έχει ο Πάμπλο, ούτε τους πολλαπλούς ρόλους του Φωτάκη και (ίσως κριμα αλλα έτσι είναι) του Κατσουράνη. Δυστυχώς τέλος εποχής για τη μεγαλήτερη μορφή μετά από Κούδα, Τουρσου, Ζαγορ και Βρύζα.
18:24
Βασίλη : Προσωπικά θεωρώ οτι ο Δώνης προσπαθεί, μιλώντας δημόσια όπου μπορεί να εκθέσει τον Γκαρσία και να μας πείσει οτι έχει δίκιο. Ερασιτεχνική συμπεριφορά που υποδηλώνει ανασφάλεια και εμπάθεια προς τον ποδοσφαιριστή όπως και τα σχόλια οτι έχει κάνει αλλαγή παίκτη για πειθαρχικό παράπτωμα. Επίδειξη ισχύος σε έναν άνθρωπο που ποτέ δεν υπήρξε υπερόπτης ή επαγγελματίας (Μειώσεις συμβολαίου, κλπ)
18:25
NIKOS : sory gia ta greklish ektos apo ta ametrita problhmata mas, mas exei faei h stenaxoria gia ton paylara.megalh apogohteysh.ton agapame pragmatika.den einai sosto na ta baloyme me ton DONH, o kathenas koitaei thn douleia tou.ego pantos aisthanomai prodomenos apo ton garsia,ebale ton egoismo tou pano apo ton PAOK.ENA MHNA YPOMONH RE GAMOTO
18:26
Paok : Os pote na peksi o García. Os ta 80 xronia tou katalavete ENA oti paok Pan apwla stiriksoume Tin omada Kai xwris García
18:30
Κλείνοντας, θα ήθελα να επαναλάβω το αυτονόητο: ότι ανεξάρτητα από το ποιος έχει δίκιο ή άδικο, η ομάδα είναι πάνω από προέδρους, προπονητές και παίκτες. Μετά από 3,5 ώρες ακατάπαυστου διαλόγου δυστυχώς φτάσαμε στο τέλος. Ήταν πρακτικά ανθρωπίνως αδύνατο να δημοσιευτούν όλες οι ερωτήσεις, που έρχονταν με καταιγιστικό ρυθμό. Ευχαριστούμε πολύ για την κόσμια συμμετοχή σας, που ανεβάζει το επίπεδο. Εις το επανιδείν.

News 24/7

24MEDIA NETWORK