Το νέο λογότυπο του ΠΑΟΚ

Παρουσιάστηκε από τους σχεδιαστές του, το νέο εικαστικά βελτιωμένο λογότυπο του ΠΑΟΚ.

Πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση για το νέο λογότυπο του ΠΑΟΚ. Αφού αρχικά έγινε μια μίνι ιστορική αναδρομή από τον καλλιτέχνη, Διογένη Δασκάλου, οι εκπρόσωποι της Beetroot Design Group κκ. Γιάννης Χαραλαμπόπουλος και Αλέξης Νίκου μίλησαν για τις αλλαγές που έγιναν.

 

Από τους υπεύθυνους της εταιρίας, εξηγήθηκε ότι δεν ήθελαν να αλλοιωθεί το σήμα, απλά να τονιστεί. Χρησιμοποιήθηκε το χρυσό περίγραμμα για να τον τονιστεί η σχέση με το Βυζάντιο και η επιδίωξη για τα αριστεία. "Αυτή η εξέλιξη είναι μια φυσική συνέχεια του υπάρχοντος λογοτύπου, μια συνέχεια η οποία συμβαδίζει με αυτήν της ίδιας της ομάδας που εισέρχεται σε μια νέα εποχή. Η κεντρική ιδέα έχει να κάνει με το δέσιμο του ιστορικού παρελθόντος του συλλόγου με το μέλλον.

Το πάθος και η παράδοση είναι τα δύο βασικά συστατικά του ΠΑΟΚ και τα συγκεκριμένα στοιχεία που διακρίνουν τον σύλλογο τις εννέα δεκαετίες ιστορίας αποτέλεσαν και τη βάση για τον σχεδιασμό του λογοτύπου.

Θέλαμε ένα λογότυπό χρηστικό στα νέα μέσα και με προσαρμογή στη νέα τεχνολογία. Για παράδειγμα δεν υπάρχει μοντέρνο λογότυπο να περιέχει δύο φορές το όνομα. Μέχρι τώρα βλέπαμε διάφορα λογότυπα να χρησιμοποιούνται, θέλαμε να καθιερώσουμε ένα".

Ο ένας εκ των υπευθύνων της εταιρίας Νίκου Αλέξανδρος, ανέλυσε και ορισμένα "τεχνικά" χαρακτηριστικά. "Θέλαμε να τονίσουμε τις γραμμές του "Δικεφάλου", να δώσουμε όγκο στο λογότυπο και να δώσουμε και ένα ρετρό χαρακτήρα στο σήμα".

Σε ερώτηση γιατί δεν επιλέχτηκε βυζαντινή γραφή, οι υπεύθυνοι σημείωσαν: "Μπορεί η χρυσαφί γραμμή να τονίζει την βυζαντινή προσέλευση της ομάδας, όμως είναι σήμα του ΠΑΟΚ, δεν είναι σήμα του Βυζαντίου".

Watchlist WATCHLIST

Στο μυαλό του Lester Nygaard

Καθώς κορυφώνεται η εξέλιξη στο καθηλωτικό “Fargo”, η πορεία του Λέστερ από δειλό ανθρωπάκι σε κύριο του εαυτού του σημαδεύει την αφήγηση.

invitromagazine ΑΦΙΕΡΩΜΑ

Αυτά είναι τα πιο προσβλητικά απαγορευμένα παιχνίδια γνωστών εταιριών

Οι κατασκευαστές παιχνιδιών περνούν ώρες με σκοπό να βρουν το ιδανικό παιχνίδι που θα λάτρευε κάθε παιδί. Ωστόσο στις παρακάτω περιπτώσεις φαίνεται πως στο μυαλό του κατασκευαστή υπάρχει σύγχυση

comments powered by Disqus

Επιλογές

Πρώτη Σελίδα