Ένας στους τρεις φιλάθλους πιστεύει ότι μπορεί να γίνει κορυφαίος προπονητής!

Μεγάλο ενδιαφέρον έχει η έρευνα που διενήργησε η Samsung κι αφορά την παρακολούθηση ενός ποδοσφαιρικού αγώνα, καθώς όπως διαπιστώθηκε ένας στους τρεις φιλάθλους υποστηρίζει ότι έχει τη δυνατότητα να γίνει... Ζοζέ Μουρίνιο.

Ένας στους τρεις φιλάθλους πιστεύει ότι μπορεί να γίνει κορυφαίος προπονητής!

Πρώτη αγωνιστική του Champions League και σίγουρα αρκετοί θέλουν να σηκωθούν από τον καναπέ να μπουν στην τηλεόραση και να καθίσουν στον πάγκο. Αυτό που αιωρούνταν σαν αίσθηση ήρθε και τεκμηριώθηκε από την μελέτη που δημοσιοποίησε η Samsung. Σύμφωνα με αυτή, ένας στους τρεις Ευρωπαίους φίλους του ποδοσφαίρου (34%) πιστεύει ότι έχει αρκετές γνώσεις για να γίνει ένας κορυφαίος επαγγελματίας προπονητής.

Συγκεκριμένα η έρευνα πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό του Samsung Media Solution Center Europe με αφορμή την ανάπτυξη της νέας ποδοσφαιρικής εφαρμογής "Kick". Η έρευνα διεξήχθη από την εταιρεία www.onepoll.com τον Αύγουστο του 2014, σε πληθυσμό 1.000 οπαδών του ποδοσφαίρου στην Ισπανία, την Ιταλία, τη Γερμανία, τη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Κατά την παρακολούθηση ενός αγώνα ένας στους πέντε οπαδούς τείνει να επηρεάζεται τόσο βαθιά από τον αγώνα, ώστε να υποδεικνύει στους φίλους του τις αποφάσεις που ο ίδιος θα έπαιρνε, αν είχε τη θέση του προπονητή. Το ποσοστό αυτό ανέρχεται σε 44% (ένας στους δύο), όταν, κατά τη διάρκεια του αγώνα, λαμβάνονται αμφιλεγόμενες αποφάσεις. Επιπροσθέτως, ένας στους τέσσερις (22%) θα φωνάξει προς την κατεύθυνση της τηλεόρασής του, σχετικά με την απόδοση των παικτών.

Οι περισσότεροι χαρούμενοι και υποστηρικτικοί οπαδοί στην Ευρώπη είναι οι Ισπανοί με ποσοστό 81% και θεωρητικά “πιο ψυχροί” οι Γερμανοί με 61%. Σε ότι αφορά το άγχος πρωταθλητές είναι οι Γάλλοι καθώς δηλώνουν αγχώδεις σε ποσοστό 47% ενώ αυτοί που δακρύζουν πιο εύκολα είναι οι Βρετανοί (29%) ακολουθούμενοι από τους Γερμανούς (27%) και τους Γάλλους (25%) ενώ εντύπωση προκαλεί ότι οι μεσόγειοι λαοί, Ισπανοί (24%) και Ιταλοί (18%), που χαρακτηρίζονται για την διαχυτικότητα τους έρχονται τελευταίοι.

Η επίδειξη των γνώσεών τους, ωστόσο, δεν εξαντλείται κατά τη μετάδοση ενός αγώνα, με την έρευνα να αναδεικνύει ότι ένας μέσος Ευρωπαίος οπαδός καταναλώνει περίπου έξι ώρες την εβδομάδα, συζητώντας έναν αγώνα είτε με φίλους είτε με συναδέλφους του. Συγκεκριμένα οι Ιταλοί είναι εκείνοι που εκδηλώνονται με περισσότερο πάθος, ενώ παραδέχονται ότι συζητούν οχτώ ώρες την εβδομάδα γύρω από το ποδόσφαιρο. Αντιθέτως, οι Γάλλοι καταναλώνουν το λιγότερο χρόνο, με περίπου τέσσερις ώρες συζήτησης την εβδομάδα.

Ο Lee Epting, VP, Content & Services Europe της Samsung, σχολίασε ότι: “Το ποδόσφαιρο είναι ένα άθλημα που ενώνει τους ανθρώπους. Οι οπαδοί καταναλώνουν πολύ χρόνο στο ποδόσφαιρο, οπότε δεν χρειάζεται να απορούμε που πιστεύουν ότι μπορούν να τα καταφέρουν καλύτερα από τον προπονητή της αγαπημένης τους ομάδας. Όταν έχουμε πάθος για κάτι που μας αρέσει, τείνουμε να συγκεντρώνουμε όσο το δυνατόν πιο πολλές πληροφορίες και να είμαστε πάντα ενημερωμένοι – στη συνέχεια, αισθανόμαστε υπερήφανοι που μπορούμε να δείξουμε τις γνώσεις μας στους φίλους και την οικογένεια. Αυτή η δίψα για γνώση, όταν πρόκειται για το ποδόσφαιρο, οδήγησε στη δημιουργία της εφαρμογής KICK, η οποία συνδυάζει ενημερώσεις για αποτελέσματα αγώνων και στατιστικά στοιχεία με ειδήσεις και άρθρα, ακριβώς τη στιγμή που συμβαίνουν, σε πραγματικό χρόνο. Η εφαρμογή, KICK δίνει στους χρήστες πρόσβαση σε περιεχόμενο που μέχρι τώρα ήταν διαθέσιμο μόνο στους κορυφαίους επαγγελματίες ανταποκριτές αγώνων. Με το KICK, οι φίλοι του ποδοσφαίρου θα γνωρίζουν περισσότερες πληροφορίες για τους αγώνες, πριν από οποιονδήποτε άλλο”.

Η έρευνα ανέδειξε, επίσης, ότι ένας στους έξι (15%) Ευρωπαίους φίλους του ποδοσφαίρου διαβάζουν νέα σχετικά με το αγαπημένο τους άθλημα τουλάχιστον κάθε μία ώρα, εξασφαλίζοντας έτσι ότι θα είναι πάντα ενημερωμένοι για κάθε αγώνα. Σχεδόν ένας στους δύο (45%) αναζητεί αντίστοιχη ενημέρωση μία φορά την ημέρα. Το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 61% για τους Ισπανούς οπαδούς, σε σύγκριση με το 33% που ισχύει για τους Γερμανούς. Η ανάγκη για ενημέρωση σχετικά με τα ποδοσφαιρικά θέματα, εκτός από την αγάπη για το ίδιο το άθλημα, τεκμηριώνεται και από το υψηλό ποσοστό, 63% των Ευρωπαίων φίλων του ποδοσφαίρου, οι οποίοι πιστεύουν ότι, για να συζητήσει κάποιος για το ποδόσφαιρο, θα πρέπει να διαθέτει αντίστοιχες γνώσεις.

News 24/7

24MEDIA NETWORK