Η adidas παρουσιάζει τις ελαφρύτερες εμφανίσεις εθνικών ομάδων που έγιναν ποτέ

Η adidas, με σύνθημα "show your colors or fade away", παρουσιάζει τις εμφανίσεις επτά κορυφαίων ποδοσφαιρικών ομοσπονδιών για το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2014 στη Βραζιλία. Οι εμφανίσεις της Αργεντινής, Κολομβίας, Γερμανίας, Ιαπωνίας, Μεξικού, Ρωσίας και Ισπανίας ενσωματώνουν τεχνολογίες αιχμής που τις καθιστούν τις ελαφρύτερες εμφανίσεις που δημιούργησε ποτέ η adidas, ενώ σχεδιαστικά εμπνέονται από το πάθος της νέας γενιάς φιλάθλων.

Η adidas παρουσιάζει τις ελαφρύτερες εμφανίσεις εθνικών ομάδων που έγιναν ποτέ

Η τεχνολογία adizero που χρησιμοποιήθηκε στην κατασκευή τους, έχει ως αποτέλεσμα ελαφρύτερες εμφανίσεις με βελτιωμένη εφαρμογή, ώστε οι παίκτες να είναι ταχύτεροι και πιο άνετοι στο γήπεδο. Συνολικά, οι εμφανίσεις του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2014 είναι κατά 40% ελαφρύτερες σε σχέση με τις αντίστοιχες του 2012, καθώς έχει αφαιρεθεί βάρος από το κύριο σώμα της φανέλας, το λαιμό, τα μανίκια, το εθνόσημο, ακόμα και από τις χαρακτηριστικές 3 ρίγες της adidas, καθώς και από τα σορτς. Οι καινοτομίες των νέων εμφανίσεων θα δώσουν επιπλέον ελευθερία κινήσεων και άνεση στους καλύτερους παίκτες του κόσμου που θα τις φορέσουν στα γήπεδα της Βραζιλίας, διατηρώντας παράλληλα την υψηλή ανθεκτικότητα και αντοχή τους.

Ο σχεδιασμός των εμφανίσεων βασίστηκε σε συνεντεύξεις που πραγματοποίησε η adidas με νέους φιλάθλους, ζητώντας τους να εξηγήσουν τι είναι αυτό που τους κάνει υπερήφανους για τη χώρα τους. Η εθνική υπερηφάνεια, η ιστορία και η ελπίδα που βγήκε ως αποτέλεσμα αυτών των συνεντεύξεων, μεταφράστηκαν στα εντυπωσιακά σχέδια των εμφανίσεων που έχουν σκοπό να εμπνεύσουν την αγάπη και το πάθος για κάθε χώρα. Επτά ξεχωριστές ιστορίες και σχεδιαστικά θέματα δημιουργήθηκαν για κάθε μια από τις επτά Ομοσπονδίες, που περιλαμβάνουν από τα κατορθώματα των Ρώσων κοσμοναυτών στη δεκαετία του ’60, μέχρι τη Μεξικάνικη παράδοση και την ανεξαρτησία της Αργεντινής!

Αργεντινή: Η εμφάνιση αντλεί την έμπνευσή της από την πρώτη σημαία της χώρας, δημιούργημα του Στρατηγού Manuel Belgrano, ενός από τους σημαντικότερους απελευθερωτές της Αργεντινής και μεγάλου ήρωα της Νοτίου Αμερικής. Η Αργεντινή, περήφανη για την ανεξαρτησία της, απευθύνεται στους νέους της για να την οδηγήσουν μπροστά.

Κολομβία: Η εμφάνιση της Κολομβίας αντικατοπτρίζει ένα ειρηνικό έθνος, ενώ τα στοιχεία του σχεδιασμού προέρχονται από το παραδοσιακό κολομβιανό καπέλο, sombrero vueltiao. Η φράση #unidosporunpais, που σημαίνει "ενωμένοι για τη χώρα μας", είναι γραμμένη στο πίσω μέρος της χρωματιστής φανέλας, επισημαίνοντας πως η κοινή αγάπη για τη χώρα τους είναι η δύναμη που ενώνει τους Κολομβιανούς κάθε ηλικίας.

Η adidas παρουσιάζει τις ελαφρύτερες εμφανίσεις εθνικών ομάδων που έγιναν ποτέ

Γερμανία: Η νέα εμφάνιση της Γερμανίας είναι εμπνευσμένη από τη σημασία που δίνει η χώρα στην ποιότητα και τη σκληρή δουλειά. Η νέα φανέλα αντιπροσωπεύει το απλό στυλ παιχνιδιού της Γερμανίας που συνήθως αποδεικνύεται άκρως αποτελεσματικό στο γήπεδο.

Ιαπωνία: Ο σχεδιασμός της εμφάνισης βασίζεται στη μηχανή που αντιπροσωπεύει τη δύναμη της ομάδας και εμπνέεται από μια τουρμπίνα με 11 γραμμές που συμβολίζει τους 11 παίκτες στο γήπεδο. Μια ζώνη στο πίσω μέρος της φανέλας είναι βασισμένη στην ιαπωνική γραφή, ενώ οι γραμμές γύρω από τους ώμους της φανέλας αναπαριστούν το δυνατό δέσιμο της ομάδας και το ομαδικό πνεύμα των παικτών.

Μεξικό: Η εμφάνιση του Μεξικού είναι εμπνευσμένη από την τέχνη της χώρας, από εικόνες πάλης και από το πνεύμα των Μεξικανών που θέλουν "να τα δίνουν όλα". Ο σχεδιασμός της είναι τολμηρός, δημιουργικός και παραπέμπει σε εμφάνιση υπερήρωα, καθώς θα φορεθεί από το νέο αίμα του Μεξικού και τους νέους ήρωες του έθνους στο σημαντικότερο τουρνουά του κόσμου.

Ρωσία: Η εμφάνιση είναι εμπνευσμένη από την παράδοση της χώρας στην εξερεύνηση του διαστήματος και τα κατορθώματα των Ρώσων κοσμοναυτών κατά τη δεκαετία του 1960. Ο σχεδιασμός αποτυπώνει την υπερηφάνεια των Ρώσων για τα εθνικά τους επιτεύγματα και δίνει την αίσθηση ότι όταν οι Ρώσοι ενώνονται μπορούν να πετύχουν τα πάντα.

Η adidas παρουσιάζει τις ελαφρύτερες εμφανίσεις εθνικών ομάδων που έγιναν ποτέ

Ισπανία: Το κόκκινο χρώμα της εντός έδρας φανέλας ενώνει την Ισπανία, ενώ οι χρυσές λεπτομέρειες συμβολίζουν τη χρυσή εποχή που διανύει το ισπανικό ποδόσφαιρο. Η ομάδα ποδοσφαίρου είναι το καμάρι της Ισπανίας και δημιουργεί πρότυπα για τους νέους της χώρας.

Για τον τελικό σχεδιασμό των επτά εμφανίσεων των εθνικών ομοσπονδιών χρειάστηκαν συνολικά 18 μήνες δοκιμών. Επαγγελματίες παίκτες στην Ευρώπη και τη Λατινική Αμερική δοκίμασαν τις εμφανίσεις σε συνθήκες αγώνα, προκειμένου να διασφαλιστεί η ανθεκτικότητα τους σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος και την άψογη απόδοσή τους. Η αποκάλυψη των εμφανίσεων σηματοδοτεί την επόμενη φάση της καμπάνιας "All in or Nothing" της adidas για το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2014, σε συνέχεια της παρουσίασης στις αρχές Νοεμβρίου της συλλογής ποδοσφαιρικών παπουτσιών "Samba", εμπνευσμένης από τη Βραζιλία. Το Παγκόσμιο Κύπελλο της FIFA είναι το μεγαλύτερο ποδοσφαιρικό γεγονός του πλανήτη και η adidas θα δώσει, όπως πάντα, το παρόν με τον κορυφαίο τεχνολογικά ποδοσφαιρικό εξοπλισμό της, σε ρούχα και παπούτσια.

Για περισσότερες πληροφορίες μπείτε εδώ, επισκεφθείτε τη σελίδα της Adidas στο Facebook ή το λογαριασμό στο Twitter με hashtag #allin or nothing.

News 24/7

24MEDIA NETWORK