Η Καμπάνια My time is know της ΝΙΚΕ ζωντανεύει στο NIKE football stadium στη Βαρσοβία

Στο πλαίσιο της διεθνούς καμπάνιας My Time Is Now, η Nike δημιούργησε το Nike Football Stadium, ένα χώρο αφιερωμένο στο ποδόσφαιρο για τους φιλάθλους που θέλουν να γνωρίσουν από κοντά τα καλύτερα προϊόντα καινοτομίας, τους αθλητές, τις ομάδες και τις ψηφιακές διαδραστικές εμπειρίες που προσφέρει η Nike.

Η Καμπάνια My time is know της ΝΙΚΕ ζωντανεύει στο NIKE football stadium στη Βαρσοβία

Το εμπορικό Κέντρο Zlote Tarasy βρίσκεται στην καρδιά της Βαρσοβίας και θα αποτελέσει τον κόμβο όπου κάθε φίλος του ποδοσφαίρου θα μπορεί να βρει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που χρειάζεται για να βελτιώσει τον τρόπο που παίζει και να πάρει έμπνευση από τους καλύτερους αθλητές και ομάδες μέσω των ψηφιακών δραστηριοτήτων και των ιστοριών των αθλητών που περιλαμβάνονται στην καμπάνια My Time Is Now.

Για τους φιλάθλους που θέλουν να δείξουν την υποστήριξή τους στις ομάδες τους και να συμμετάσχουν σε μια ξεχωριστή ποδοσφαιρική εμπειρία, το Nike Football Stadium περιλαμβάνει:

Μια τεράστια οθόνη LED 30 μέτρων, μέσω της οποίας οι φίλαθλοι μπορούν να συμμετάσχουν στις ψηφιακές εμπειρίες και να τις μοιραστούν με τους φίλους τους μέσω των κοινωνικών δικτύων

Ο Τοίχος του Szczesney: Η Nike προσκαλεί όλους τους τερματοφύλακες να σταθούν στο ύψος του Szczesney παίρνοντας στάση τερματοφύλακα μπροστά από τον τοίχο και να βγάλουν μία ψηφιακή φωτογραφία , την οποία και πάλι μπορούν να μοιραστούν με τους φίλους τους μέσω των κοινωνικών δικτύων

NikeFootball Stream: Μέσω των διαγωνισμών #MakeItCount, η Nike έχει σκοπό να εμπνεύσει τους φιλάθλους να δραστηριοποιηθούν περισσότερο και να μοιραστούν τις δραστηριότητές τους ανεβάζοντας φωτογραφίες, tweets και σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

My Time Is Now: Η διεθνής ταινία θα προβάλλεται στη μεγάλη οθόνη κατά τη διάρκεια των τεσσάρων εβδομάδων. Με περισσότερες από 17 εκατομμύρια προβολές στο YouTube έως σήμερα (http://www.youtube.com/watch?v=QMv8g8CO4cQ), η ταινία προσελκύει αυξανόμενο αριθμό θεατών με πρωτοφανή ρυθμό στον διαδικτυακό τόπο κοινής χρήσης video και σίγουρα το πλήθος θα είναι μεγάλο.

Θάλαμος φωτογράφησης My Time Is Now: Κάθε Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή για όλο τον Ιούνιο, οι φίλαθλοι θα έχουν τη δυνατότητα να φωτογραφηθούν στον ειδικό θάλαμο φωτογράφησης και να λάβουν με mail την φωτογραφία τους

Nike Barbershop: Η Nike φέρνει τώρα το Barbershop (Κουρείο) στους φιλάθλους μέσω μιας online εφαρμογής. Στην ταινία, ο Mario Balotelli παρουσιάζει το δικό του μοναδικό στυλ και την αίσθηση του χιούμορ του καθώς κουρεύεται στο Barbershop. Το Nike Football Stadium θα επιτρέπει στους καταναλωτές να αποκτήσουν και εκείνοι, με προσομοίωση το κούρεμα των ινδαλμάτων τους, δοκιμάζοντας το στυλ δέκα δημοφιλών ποδοσφαιριστών!

Επίδειξη των πιο καινοτόμων υποδημάτων και ενδυμάτων της Nike Football:

Εμφανίσεις Εθνικών Ομάδων: Οι εμφανίσεις και των πέντε ομάδων της Nike που αγωνίζονται τον Ιούνιο (Πολωνία, Ολλανδία, Γαλλία, Πορτογαλία και Κροατία) θα προβάλλονται στο Nike Football Stadium μαζί με τις συλλογές προϊόντων προπόνησης και express. Η Nike θα επιδεικνύει επίσης την εμφάνιση της εθνικής ομάδας της Βραζιλίας τιμώντας την πλούσια κουλτούρα και ιστορική κληρονομιά της.

Συλλογή Nike Clash: Στο τούνελ εισόδου στο Nike Football Stadium παρουσιάζεται η συλλογή Nike Clash, τα προϊόντα της οποίας θα φορεθούν από παίκτες όπως οι Cristiano Ronaldo, Andres Iniesta, Wayne Rooney και Gerard Pique.

Το Σακίδιο του Παίκτη της Nike:. Τα σακίδια αυτά καθορίζουν το lifestyle του κάθε παίκτη, συνδυάζοντας στοιχεία από τον αθλητισμό, τη μουσική, την τέχνη, το design και την κουλτούρα.

Δυνατότητα προσαρμογής των υποδημάτων και ενδυμάτων:

Οι φίλαθλοι θα μπορούν να αγοράσουν τις εμφανίσεις των εθνικών ομάδων της Nike και να προσαρμόσουν την όψη τους με το όνομα και τον αριθμό τους, χάρη σε μια υπηρεσία που παρέχεται στο κατάστημα της Nike

Επίσης, η υπηρεσία NIKEiD προσφέρει στους φιλάθλους την εμπειρία της δημιουργίας του δικού τους, ξεχωριστού ζευγαριού υποδημάτων Nike.

Τέλος, η Nike στο πλαίσιο πάντα της καμπάνιας My Time Is Now τιμά τους αθλητές της Εθνικής Ομάδας της Πολωνίας, Kuba, Lewandowski και Szczesny, με την δημιουργία γιγαντιαίων πορτρέτων τα οποία θα αναρτηθούν στον Πύργο Orco, ένα από τα υψηλότερο κτήρια της Βαρσοβίας! Τα πορτρέτα ύψους 100 μέτρων του Jakub Błaszczykowski, αρχηγού της Πολωνικής ομάδας, του Robert Lewandowski και του Wojciech Szczesny έχουν σκοπό να φέρουν τους Πολωνούς παίκτες πιο κοντά από ποτέ στους φιλάθλους με μια μορφή που εμπνέει και εντυπωσιάζει.

Επισκεφθείτε το http://nikeinc.com/nike-football-soccer/news/nikes-my-time-is-now-campaign-comes-to-life-at-the-nike-football-stadium και το http://nikeinc.com/nike-football-soccer/news/kuba-lewandowski-and-szczesny-celebrated-in-impactful-my-time-is-now-outdoor-portraits για επιπλέον πληροφορίες και φωτογραφικό υλικό και παρακολουθείστε το https://www.facebook.com/NikeFootballGreece για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα της Nike!

News 24/7

24MEDIA NETWORK