X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Ετσι θα ψηφίσετε στο δημοψήφισμα της ΚΑΕ Παναθηναϊκός

Eγινε γνωστός ο τρόπος με τον οποίο, όσοι θελήσουν, θα ψηφίσουν στο δημοψήφισμα της ΚΑΕ Παναθηναϊκός για το αν θα παραμείνει ή όχι η ομάδα στη διοργάνωση της Ευρωλίγκας.

giannakopoulos EUROKINISSI

Μέσω SMS θα ψηφίσουν οι φίλοι του Παναθηναϊκού στο δημοψήφισμα της ΚΑΕ Παναθηναϊκός για την παραμονή ή όχι στην Ευρωλίγκα.

Σύλμφωνα με πηγές προσκείμενες στην ΚΑΕ Παναθηναϊκός, όλες οι ψήφοι θα δίνονται μέσω SMS σε μια διεργασία που θα πραγματοποιήσει ιδιωτική εταιρεία. Για τη συμμετοχή και την καταγραφή των ψήφων θα πρέπει να αναφέρεται το ΑΜΚΑ κάθε φίλου του Παναθηναϊκός, μαζί με την απάντηση "ΝΑΙ" ή "ΟΧΙ" στο ερώτημα αν πιστεύει ότι το "τριφύλλι" πρέπει να παραμείνει στην EuroLeague.

Για να διασφαλίσουν την εγκυρότητα της διαδικασίας, οι "πράσινοι" όρισαν ως υποχρεωτική την καταγραφή του ΑΜΚΑ κάθε φιλάθλου, αφού μέσω αυτού θα γίνεται η ταυτοποίηση με όσους έχουν αγοράσει έστω μια φορά εισιτήριο ή κάρτα διαρκείας την τελευταία τριετία. Όλα τα έσοδα από τα SMS θα διατεθούν στον Ερασιτέχνη.

24MEDIA NETWORK