X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Για όλα φταίει το ίντερνετ...

Η ΚΑΕ Άρης εξήγησε τι συνέβη και παρατηρήθηκε καθυστέρηση στην έκδοση εισιτηρίων για τον εντός έδρας αγώνα με το Λαύριο και ζήτησε συγγνώμη για την ταλαιπωρία.

Ιντερνετικό ήταν το πρόβλημα που προέκυψε πριν από το ματς της Δευτέρας με το Λαύριο στο Παλέ, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ουρά από κόσμο.

Όπως ενημέρωσε η ΚΑΕ Άρης, η πτώση της παροχής σήματος σε όλη την πόλη λίγες ώρες πριν από το τζάμπολ απέτρεψε την έκδοση εισιτήριων από τα εκδοτήρια του γηπέδου και όλη η διαδικασία "έτρεξε" μονάχα από την μπουτίκ και τα γραφεία της ομάδας.

Από τους "κίτρινους" δεσμεύτηκαν πως δεν θα επαναληφθεί κάτι ανάλογο, εφόσον περνάει από το χέρι τους.